Mijn nichtje dat hier af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.quote:
Hoi, nicht van zG.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn nicht die hiet af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.,
,
.
Hoor ik net van haar.
Volgens mij wel, maar lees anders even wat de precieze procedure inhoudt op de vodafonewebsite.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef msnk het volgende:
Zeg. Als ik me aanmeld bij Vodafone, en ik wil nummerbehoud (van mn T-mobile nummer), dan roggelt Vodafone alles voor me toch? En kan ik chillen en niks doen?
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef msnk het volgende:
Nederlandse telecomoperators hebben echt bagger serviceAllemaal. Behalve, misschien KPN.
Dit was trouwens niet om te dissen of zo, IHVK. Vond het grappig genoeg om te vermelden hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn nichtje dat hier af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.,
,
.
Hoor ik net van haar.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn nichtje dat hier af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.,
,
.
Hoor ik net van haar.
Waarom dacht ze dat dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit was trouwens niet om te dissen of zo, IHVK. Vond het grappig genoeg om te vermelden hier..
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dat iedereen die stiekem leest ook iets moet zeggen.
Er is een knopje die een beetje onhandig zit waardoor je er automatisch op klikt en die dus de taal verandert. Ik heb t ingesteld op NL en Turks maar als je maar 1 taal kiest verdwijnt t knopje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:24 schreef msnk het volgende:
Hoezo steeds weer Turkse woordenboek dan?
Zo aanstekelijkquote:Pack up your troubles in you old kit bag. And bury them beneath the sea. Pack up your troubles get your old grin back. Don’t worry ’bout the cavalry
Door je niet zo goede Turks denk je toch niet dat mijn naam correct gespeld is? Grapje.quote:
Neeeeee... natuurlijk niet....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Door je niet zo goede Turks denk je toch niet dat mijn naam correct gespeld is? Grapje.
Wtfquote:There are actually some type of girls that you gotta, you know, treat as girls, as human beings![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Echt he, wees origineel. maarja, hij is ook maar een kaaskop
Feijenoorder (quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:23 schreef IHVK het volgende:
Hoi nichtje van Zg, ik ben een jongen, ik houd van voetbal en van politiek.
iPhone-faalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:18 schreef IHVK het volgende:
Eşarp gaat hij steeds över op Türksat woordenboek
Het is nog te vroeg voor de reldronkaards en de kotsende studenten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:43 schreef IHVK het volgende:
Best gezellig daar, je hoort er altijd negatieve dingen over...
Oja dat is waar. Was wel de eerste.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is nog te vroeg voor de reldronkaards en de kotsende studenten.
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Ongewenste traktaties zijn geen traktaties.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:00 schreef Rookert het volgende:
Over een uurtje is het weer etenstijd
mag ik mee etenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
Ik had net lasagne gemaakt, halve kilo gehakt, 2 kleine uien, 2 kleine paprika's, een bak champignons, een paar tomaten en een pakje kruiden voor de saus![]()
Ik ga het morgen maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:02 schreef Rookert het volgende:
Ik had net lasagne gemaakt, halve kilo gehakt, 2 kleine uien, 2 kleine paprika's, een bak champignons, een paar tomaten en een pakje kruiden voor de saus![]()
Lasagne is echt geweldigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ga het morgen maken.![]()
Maar nu naar mn tante.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |