Mijn nichtje dat hier af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.quote:
Hoi, nicht van zG.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn nicht die hiet af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.,
,
.
Hoor ik net van haar.
Volgens mij wel, maar lees anders even wat de precieze procedure inhoudt op de vodafonewebsite.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef msnk het volgende:
Zeg. Als ik me aanmeld bij Vodafone, en ik wil nummerbehoud (van mn T-mobile nummer), dan roggelt Vodafone alles voor me toch? En kan ik chillen en niks doen?
Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:11 schreef msnk het volgende:
Nederlandse telecomoperators hebben echt bagger serviceAllemaal. Behalve, misschien KPN.
Dit was trouwens niet om te dissen of zo, IHVK. Vond het grappig genoeg om te vermelden hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn nichtje dat hier af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.,
,
.
Hoor ik net van haar.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn nichtje dat hier af en toe leest dacht dat jij een damesmeisje was.,
,
.
Hoor ik net van haar.
Waarom dacht ze dat dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit was trouwens niet om te dissen of zo, IHVK. Vond het grappig genoeg om te vermelden hier..
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dat iedereen die stiekem leest ook iets moet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |