En de OP voor als je de lapo hebt:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Bart het volgende:
Maar wie komen er nou allemaal vrijdag een biertje of wat anders drinken in de stad?
Alkmaarse Über-FOK!kers:
• Erwin
• Bart
• douche-eendje
• IJsdraakje
• Cryothic
• LovelyLady
Geef je op, dan kom je in de coole lijst!
Zal 't doorgeven. Kan toch niet in bad nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
baksel is goed!!
bianc kan je tegen je moeder zeggen dat de bami weer goed was
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En tuurlijk wel baksels meenemen
Dan doe ik wel uitdeelzakjesquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik wel uitdeelzakjes![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik wel uitdeelzakjes![]()
Wachten tot de badkamer vrij is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
wat gaat iedereen vanavond doen?
Ik heb 2 afleveringen van prisonbreak klaar staanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
Megakoekjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn bakplaat is niet groot genoeg![]()
Ze zijn aan elkaar gaan plakken
[ afbeelding ]
komt wel opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dan eet ik ze buiten de kroeg wel opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik ga toch geen eigen baksels meenemen naar de kroeg
Ik neem die ene dan wel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Batman uitspelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
met of zonder robin?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan eet ik ze buiten de kroeg wel op.
[..]
Ik neem die ene dan wel!
[..]
Batman uitspelen.
als het goed is gaan bart en ik morgen half 9 weg naar de stadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
Maar uhm, morgenavond gunnery's, vanaf hoe laat kan ik jullie daar vinden?
ik denk als je tussen 9 uur en half10 komt, op tijd bentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, mooi. Dan kan ik vanuit werk na het eten nog even slapen voordat ik die kant op ga. Anders ga ik het vrees ik niet volhouden. Dit was de 2e week 40 uur werken, nu lang weekend.
ben je al beter trouwens?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, mooi. Dan kan ik vanuit werk na het eten nog even slapen voordat ik die kant op ga. Anders ga ik het vrees ik niet volhouden. Dit was de 2e week 40 uur werken, nu lang weekend.
Top ik zal het in gedachte houden, ik heb eigenlijk verder geen idee waar we nog meer kunnen parkerenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
Lovelylady, heb nog even voor je opgezocht hoe&wat met parkeren. Kan bij mij in de wijk volgens de website van de gemeente vanaf 20.00 zonder vergunning/bezoekerskaart/betalen.
Neequote:
verdoofd de pijn een beetje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
NeeZit nu dus ook aan de mede, werkt wel
De keelpijn is er een stuk minder door ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
verdoofd de pijn een beetje?
komt door de honing of alcohol?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De keelpijn is er een stuk minder door ja.
ik merk het wel. ziek is ziek toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
BeideMaar je merkt morgenavond wel of ik kom of niet. Slechte timing om ziek te worden. Ben iig snipverkouden nu.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is zo, maar ach. Zolang ik mij goed voel kom ik gewoon
nee, ik niet iigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef J.J.McKay het volgende:
Evening all..
Iedereen al naar bed?
Ja morgen voel je je stuk beterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is zo, maar ach. Zolang ik mij goed voel kom ik gewoon
Nee want ik heb weekend dus ik hoef niet op tijd naar bedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef J.J.McKay het volgende:
Evening all..
Iedereen al naar bed?
Neuh, niet bepaald.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef J.J.McKay het volgende:
Evening all..
Iedereen al naar bed?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
je moet toch iemand pesten nu mdma niet komt? ik ben bang dat ik dat wordt...
Eend is een pestkop?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
![]()
Maar bart is ook een prima optie hoor!
eend is liefquote:
Hahahaha, dan heeft ie t verdiend?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
eend is lief(ze gaat bart pesten
)
waarschijnlijk wel. ik heb mezelf eerst aangebodenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:01 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahaha, dan heeft ie t verdiend?
Hahaha, jij bent dus een masochist?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel. ik heb mezelf eerst aangeboden
Nee, een makkelijk doelwit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent dus een masochist?
Jongens plagen .....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik pest niet, ik plaag. En dat is gewoon leuk
ik? nee toch?quote:
Voor mij wel.quote:
quote:
10 minuten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
even roken... ben zo terug... over 10 minuutjes
nee ik neem de tijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
10 minuten?
Jeetje rook je er gelijk 3 ofzo
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hij heeft kleine longen, neemt kleine haaltjes
nagellak?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Bureau moet gepoetst.
[ afbeelding ]
Kunst!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Bureau moet gepoetst.
[ afbeelding ]
Vervelend? Je mag blij zijn dat er vrouwen bestaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef J.J.McKay het volgende:
vrouwen zijn vervelend, dat blijkt wel weer!
Kunstigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Bureau moet gepoetst.
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend? Je mag blij zijn dat er vrouwen bestaan![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, kut, nu moeten m'n nagels morgen wel netjes gedaan zijn natuurlijk.
Och, ze zijn nu netjes. Even kijken of ik morgen zin heb in wat anders. Ze zijn nu heel kitschy gepimptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
en smijt met je eigen vleeswaren. oh ja, het zijn je eigen vleeswaren
Dus je hebt kunst én kitsch...leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ze zijn nu netjes. Even kijken of ik morgen zin heb in wat anders. Ze zijn nu heel kitschy gepimpt
Huppelze!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dus je hebt kunst én kitsch...leuk
Ik ga de hond laten huppelen.
Mss tot morgen!
Dat is niet aan mij om dat uit te leggenquote:
Want het is erg als je ze niet netjes gedaan hebt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, kut, nu moeten m'n nagels morgen wel netjes gedaan zijn natuurlijk.
fijne avondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef J.J.McKay het volgende:
Dus je hebt kunst én kitsch...leuk
Ik ga de hond laten huppelen.
Mss tot morgen!
i hafs food... kaas koekjesquote:
Voor mij wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want het is erg als je ze niet netjes gedaan hebt?
Ik heb geen eens nagels, en mijn vriend nog minder![]()
Jij zit te furrquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
i hafs food... kaas koekjes
woei?quote:
buiten woei?quote:
Valt nu wel mee toch? Is erger geweest.quote:
Hehe dan heb je mijn extreem korte nagels nog niet gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mij wel.Ik erger me er al aan wanneer het te veel afgesleten is, dus mja.
iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt nu wel mee toch? Is erger geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Ik ben niet zo van de nagellakquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mij wel.Ik erger me er al aan wanneer het te veel afgesleten is, dus mja.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd
koud is het ook nietKaaskoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringz me them!
Ik heb het over de lak op m'n eigen nagelsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hehe dan heb je mijn extreem korte nagels nog niet gezien.
De mijne wil je overigens niet zonder zien nu, want geeeeeel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heul vies geel.quote:
mijn nagels?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heul vies geel.Denk aan rokersnagels, maar dan aan tien vingers.
Die van je broer meer.quote:
He jakkesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
he jakkesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He jakkes
[..]
he jakkesIk heb nooit gerookt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He jakkes
[..]
he jakkesvalt wel mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Bah, viezerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom altijd gelakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bah, viezerd.
Ik ga slapen, tot morgen!
Tot morgen eendjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
Bah, viezerd.
tot morgen. en beter worden he?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bah, viezerd.
tot morgenquote:
Koekjesquote:
Geen idee nog steedsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekkersowieso kaas
![]()
[..]
Je komt morgen ook he![]()
Aaahhhhquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:39 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi. Heb net mijn werk moeten bellen om mij ziek te melden, dus ik denk dat het niet helemaal verstandig is als ik vanavond kom.
Beterschap dan maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:58 schreef douche-eendje het volgende:
Komt wel goed. Zo gaan werken was niet verstandig geweest geloof ik.
Hahaha doe maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aaahhhh![]()
Zal ik de koekjes als troost langsbrengen?
[..]
Beterschap dan maargoed uitzieken
Ja, lekker! Zit nu in Purmerendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik de koekjes als troost langsbrengen?
Zelf organiseren??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha doe maar. Ach, er komt vast wel weer een meet waar ik wel naartoe kan.
Wat doe jij in Purmerend?quote:
Doe jij even je adres pm-en?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha doe maar. Ach, er komt vast wel weer een meet waar ik wel naartoe kan.
Ken je m?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lees net je onderschrift
De wereld is klein
Hij heeft de hele dag de tijd om wat te bedenkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi Erwin! Mag ik jou de opdracht geven om bart vanavond te pesten?
kan je beter aan bianc, of lovely vragen, die zijn er beter in denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef douche-eendje het volgende:
Jeetje wat naar nouquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
goh wat erg nog een dag vrij vandaag
Ik help wel meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ga maar oefenenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
kan je beter aan bianc, of lovely vragen, die zijn er beter in denk ik
ik ben daar niet goed in, geloof me...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga maar oefenen.
Ik heb nu van die heerlijke koortsrillingen (heeeel erg koud!) maar ik heb geen koorts. Gezellig
Beter oefenen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben daar niet goed in, geloof me...
misschien moet ieman dje warm houden...
zo erg? misschien zijn er mannen die dat wel aantrekkelijk vindenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Beter oefenen!
Ja, dan moet ik eerst iemand vinden. En ik voel mij nu niet echt in superaantrekkelijke staat om dat idee te laten slagen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga wel een contactadvertentie plaatsen. Gezocht, "warmhoudertje"...
Gewoon op MP of RP zetten:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga wel een contactadvertentie plaatsen. Gezocht, "warmhoudertje"...
Even wat aanvullingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:48 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Gewoon op MP of RP zetten:
"Koudbloedig eendje op zoek naar warm bad"
Gewenste eigenschappen: hoog knuffelbeer-gehalte, warm en (bij voorkeur) rijk en in het bezit van een goed immuunsysteem.
Ongewenste eigenschappen: lichaamsgeur, ongeduldig, roker en irritant.
hmm ook niet onbelangrijk....quote:
Je kunt ook een hond nemen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef douche-eendje het volgende:
Het moet natuurlijk wel klikken met mijn warmhoudertje
Ik heb al huisdierenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:58 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Je kunt ook een hond nemen!
Die kan je vormen naar je eigen wensen en zal je nooit tegenspreken.
Rookt niet, is warm, knuffelig, geduldig, heeft een goed immuunsysyteem, is (vaak) niet irritant, en helaas niet rijkl.
En heeft wel een lichaamsgeur...
Ik heb er ook nog twee, hebben?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb al huisdieren![]()
Kelly:
[ afbeelding ]
Nijn:
[ afbeelding ]
hij/zij lijkt op de konijn van mijn vriendinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb al huisdieren![]()
Kelly:
[ afbeelding ]
Nijn:
[ afbeelding ]
laat ik aan de dames overquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Beterschap eendje
En Bart pesten gaat wel lukken.
Ben aan het ruimen. Reorganisatiequote:
ga ik zo ook doen, ruimen dan he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben aan het ruimen. Reorganisatie
pwc-ers zijn arrogante....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Net gelunched, nu weer PwC-ers pesten..
Had je dat nog niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ga ik zo ook doen, ruimen dan he?
had net afgewassen en kattenbak gedaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan dan?
Nee dankje, 2 op mijn kamertje is wel genoeg. Heb net even een uurtje geslapen, ga nu een poging doen om wat te eten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:09 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog twee, hebben?
Zijn op dit moment bezig met een ontsnappingspoging via een tunnel naar China :S
Zitten zeker 3-4 meter onder de grond nu.
Deze vallen wel mee, geloven alles wat ik ze op de mouw speldquote:
Foodquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
had net afgewassen en kattenbak gedaan.
even aan het eten
Ahhhhh toe, anders zijn ze met kerst 'ontsnapt'.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee dankje, 2 op mijn kamertje is wel genoeg. Heb net even een uurtje geslapen, ga nu een poging doen om wat te eten.
dat moeten we niet hebbben he? konijnen horen op tafel met kerstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ahhhhh toe, anders zijn ze met kerst 'ontsnapt'.
Jaja, vast. Alsof jij weet hoe je een konijn moet slachten. Deze vegetariër (jaja!) weet wel wat je wel en vooral NIET moet doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ahhhhh toe, anders zijn ze met kerst 'ontsnapt'.
positieve of negatieve actie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
Volgens mijn thermometer ben ik nu 37.7 graden warm. Normaal zit ik op 36.5. Eindelijk, actie in mijn lichaam!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
de poelier aan de overkant weet het wel
Mams is al jaren slager (geweest)...komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, vast. Alsof jij weet hoe je een konijn moet slachten. Deze vegetariër (jaja!) weet wel wat je wel en vooral NIET moet doen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:24 schreef douche-eendje het volgende:
Lekker. Met thuisbezorgfunctie ook nog wel
balen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef lynda het volgende:
Nou ook op de laatste vakantiedag geen zon
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef lynda het volgende:
Nou ook op de laatste vakantiedag geen zon
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
zo naar het stadhuis.
datum prikken voor het grote feest
eerst even kijken of de data die wij willen beschikbaar zijn he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Extra biertje om het te vieren!
Ohja Maar dat zal toch wel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
eerst even kijken of de data die wij willen beschikbaar zijn he?
nou,quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef lynda het volgende:
Je moet ook niet op maandag gratis willen trouwen
dat willen we niet idd...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef lynda het volgende:
Je moet ook niet op maandag gratis willen trouwen
Weet je het nou nog nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef lynda het volgende:
Good luck![]()
Ow jullie gaan fietsen he vanavond? Wij fietsen mee als we gaan
Succesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat willen we niet idd...al hoewel scheelt wel een hoop geld
![]()
wish me luck. tot straks
idd, met mn id-kaart maken en ophalen hetzelfde.quote:
tot straksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef lynda het volgende:
Hij is nog online geweest![]()
Boodschapjes tijd![]()
wel een beetje uitgeziekt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Heb weer 2 uur geslapen, viel vanmiddag echt bijna in slaap achter de pc.
ik ga ook even mn oogjes dicht doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er ook weer, heb ook even lekker getukt
Tot vanavondquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga ook even mn oogjes dicht doen
tot vanavond of straks op fok
Robin doet niet mee...quote:
Jij gaat mij toch niet pestenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Beterschap eendje
En Bart pesten gaat wel lukken.
Half negen hier voor de flat bij mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef lynda het volgende:
Good luck![]()
Ow jullie gaan fietsen he vanavond? Wij fietsen mee als we gaan
Ja, ban op mijn werkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef lynda het volgende:
Heeft Bart een ban dat hij hier nog niet is geweest?
komt het door het weer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Robin doet niet mee...
[..]
Jij gaat mij toch niet pesten.
[..]
Half negen hier voor de flat bij mij.
[..]
Ja, ban op mijn werk. Was echt superdruk vandaag, alleen maar storingen, niet normaal.
Onder andere, die storing in Zaandam gisteren had ook wat kleinere storingen tot gevolg.quote:
zgn. sneeuwbaleffect?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Onder andere, die storing in Zaandam gisteren had ook wat kleinere storingen tot gevolg.
Zoiets jaquote:
ik heb wel een beetje opgelet op schoolquote:
Alleen ben je 95% weer vergeten...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje opgelet op school
ik onthoud alleen de vakken die ik interessant vind. zoals engels, geschiedenis mcv enzquote:
waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:36 schreef Bart het volgende:
We hebben zojuist een blindproef Dr. Pepper vs Cherry Coke gedaan. De laatste won overtuigend!
Omdat we wilden weten wat lekkerder was.quote:
Dat weet ik ;')quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:58 schreef douche-eendje het volgende:
Het is maar een fokmeeting hoor
Doe gewoon dat blauwe ding aan! Staat je goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi!Kledingcrisis
Typisch vrouwen weer, op dat soort momenten haat ik mezelf ook
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik ;')
Daarom juist
Maar de koekjes zijn klaar![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe gewoon dat blauwe ding aan! Staat je goed.
Dat was een complimentquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:20 schreef lynda het volgende:
Gezellig saampjes op de fiets naar de grote enge stad straks Bart
Dan kunnen we eerder aan het bier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:24 schreef lynda het volgende:
Gelukkig maar![]()
Waarom trouwens half 9 al.. het is 4 minuten fietsen
Dat weet ik, maar niet nuttigquote:
Jaaaaaaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:20 schreef lynda het volgende:
Gezellig saampjes op de fiets naar de grote enge stad straks Bart
|Uhm ik heb geen ideequote:
Maar wel lekkerquote:
Ga jij dan ook op de fiets?quote:[..]
Jaaaaaa
Hoe kan je nou niet weten of je ergens fan van bent of nietquote:[..]
|Uhm ik heb geen idee
Waarom kom jij dan nietquote:
Dat doet mijn gewaardeerde collega niet!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:46 schreef douche-eendje het volgende:
Veel plezier, en Bart... Erwin heeft de opdracht gekregen om jou te pesten!
Hij moet oefenen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doet mijn gewaardeerde collega niet!
Dan ben ik er ook nogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef Bart het volgende:
Dat doet mijn gewaardeerde collega niet!
Hahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Foto's maken? Ik maak nu al bezwaar
Kom jij niet even langs?
Je mag ook na zonsondergang komen hoor...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha![]()
Nee, lijkt me niet zo handig tijdens de ramadan.
Hij mag op jou oefenen?quote:
Na zonsondergang mag je ook niet drinken he.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag ook na zonsondergang komen hoor...
Voor zonsondergang mag je niet drinken, na zonsondergang ook niet. Ik denk dat je dan na een dag of drie dood bentquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Na zonsondergang mag je ook niet drinken he.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor zonsondergang mag je niet drinken, na zonsondergang ook niet. Ik denk dat je dan na een dag of drie dood bent.
Jeejquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dan neem ik zijn taak wel over...
Ik ben heel goed in pesten
Welk leuke blauwe ding?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe gewoon dat blauwe ding aan! Staat je goed.
Dat dus, erg gezellig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:56 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn weer opweg naar huis
Ik heb het erg naar mijn zin gehad
Nu moet ik gaan oppassen met wat ik zegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:40 schreef Cryothic het volgende:
Dat dus, erg gezellig.![]()
(ja, ik denk, dan kom ik hier ook m'n neus maar ff laten zien)
Wat doe jij nou weer in het Alkmaar-topicquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:10 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Welk leuke blauwe ding?
Nou, hoop dat iedereen het naar z'n zin heeft daar... en niet teveel Bart pesten he? Anders ben ik straks weer de sigaar...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus, erg gezellig.![]()
(ja, ik denk, dan kom ik hier ook m'n neus maar ff laten zien)
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu moet ik gaan oppassen met wat ik zeg
Cryothic had ook geen alcohol hoorquote:
De volgende meet is morgen, dan zien Erwin, IJsdraakje en ik elkaar weer...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:29 schreef douche-eendje het volgende:
Wanneer is de volgende meet?
Kan nu niet meer slapen omdat ik overdag zoveel heb geslapen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:31 schreef Bart het volgende:
[..]
De volgende meet is morgen, dan zien Erwin, IJsdraakje en ik elkaar weer...
Dank je wel, hoe gaat het nu met jou?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:47 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen, hier ook na een kort nachtje weer wakker. LL, beterschap voor je kleine hummeltje!
Nou kijk, zijn mijn koekjes toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:58 schreef douche-eendje het volgende:
De koekjes hebben hun werk gedaan, voel me al een stuk beter. Nog wel verkouden maar minder erg dan gisteren.
quote:
Mauw?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
de asperine heeft zn werk gedaan
yups... plus die 2 die al rondrennen in huisquote:
kater?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:42 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen![]()
de asperine heeft zn werk gedaan
die pints met murphy's vielen redelijk zwaar. de laatste 2 bij de stapper had ik denk ik achterwege kunnen laten.quote:
Het scheelt wel als je niet rookt,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
die pints met murphy's vielen redelijk zwaar. de laatste 2 bij de stapper had ik denk ik achterwege kunnen laten.
die droge strot is het ergste
Mietjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
die pints met murphy's vielen redelijk zwaar. de laatste 2 bij de stapper had ik denk ik achterwege kunnen laten.
die droge strot is het ergste
ach dan ben ik maar een mietje.quote:
ik doe niet aan twitterquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat denk je gelijk maar iedereen op twitter :p
Jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat denk je gelijk maar iedereen op twitter :p
Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja twitterzoiets als je www van hyves en op facebook weet ik niet eens hoe het heet
twitter zal ik sowieso niet gebruikenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eerst maar eens inburgeren op Fok he
hier ook. ik werd eerst kwart over 8 wakker. toen maar nog een keer omgedraaidquote:
vanavond vroeg slapen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn schoonmoeder. Zo Weesp ff in.... Maar stiekum wil gewoon naar bed
Hier om uurtje of 9 a 10 twee klappen onweer gehoord.. Daarna was het half 12, eigenlijk nog te vroeg aangezien het gister half 5 was..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hier ook. ik werd eerst kwart over 8 wakker. toen maar nog een keer omgedraaid
Je bent oudquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit bij mijn schoonmoeder. Zo Weesp ff in.... Maar stiekum wil gewoon naar bed
foutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |