ik? nee toch?quote:
Voor mij wel.quote:
quote:
10 minuten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
even roken... ben zo terug... over 10 minuutjes
nee ik neem de tijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
10 minuten?
Jeetje rook je er gelijk 3 ofzo
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hij heeft kleine longen, neemt kleine haaltjes
nagellak?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Bureau moet gepoetst.
[ afbeelding ]
Kunst!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Bureau moet gepoetst.
[ afbeelding ]
Vervelend? Je mag blij zijn dat er vrouwen bestaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef J.J.McKay het volgende:
vrouwen zijn vervelend, dat blijkt wel weer!
Kunstigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Bureau moet gepoetst.
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend? Je mag blij zijn dat er vrouwen bestaan![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, kut, nu moeten m'n nagels morgen wel netjes gedaan zijn natuurlijk.
Och, ze zijn nu netjes. Even kijken of ik morgen zin heb in wat anders. Ze zijn nu heel kitschy gepimptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
en smijt met je eigen vleeswaren. oh ja, het zijn je eigen vleeswaren
Dus je hebt kunst én kitsch...leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ze zijn nu netjes. Even kijken of ik morgen zin heb in wat anders. Ze zijn nu heel kitschy gepimpt
Huppelze!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dus je hebt kunst én kitsch...leuk
Ik ga de hond laten huppelen.
Mss tot morgen!
Dat is niet aan mij om dat uit te leggenquote:
Want het is erg als je ze niet netjes gedaan hebt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, kut, nu moeten m'n nagels morgen wel netjes gedaan zijn natuurlijk.
fijne avondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:31 schreef J.J.McKay het volgende:
Dus je hebt kunst én kitsch...leuk
Ik ga de hond laten huppelen.
Mss tot morgen!
i hafs food... kaas koekjesquote:
Voor mij wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Want het is erg als je ze niet netjes gedaan hebt?
Ik heb geen eens nagels, en mijn vriend nog minder![]()
Jij zit te furrquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
i hafs food... kaas koekjes
woei?quote:
buiten woei?quote:
Valt nu wel mee toch? Is erger geweest.quote:
Hehe dan heb je mijn extreem korte nagels nog niet gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mij wel.Ik erger me er al aan wanneer het te veel afgesleten is, dus mja.
iddquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt nu wel mee toch? Is erger geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Ik ben niet zo van de nagellakquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mij wel.Ik erger me er al aan wanneer het te veel afgesleten is, dus mja.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
idd
koud is het ook nietKaaskoekjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringz me them!
Ik heb het over de lak op m'n eigen nagelsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hehe dan heb je mijn extreem korte nagels nog niet gezien.
De mijne wil je overigens niet zonder zien nu, want geeeeeel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Heul vies geel.quote:
mijn nagels?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heul vies geel.Denk aan rokersnagels, maar dan aan tien vingers.
Die van je broer meer.quote:
He jakkesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
he jakkesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He jakkes
[..]
he jakkesIk heb nooit gerookt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He jakkes
[..]
he jakkesvalt wel mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
Bah, viezerd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom altijd gelakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bah, viezerd.
Ik ga slapen, tot morgen!
Tot morgen eendjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
Bah, viezerd.
tot morgen. en beter worden he?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bah, viezerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |