En de OP voor als je de lapo hebt:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Bart het volgende:
Maar wie komen er nou allemaal vrijdag een biertje of wat anders drinken in de stad?
Alkmaarse Über-FOK!kers:
• Erwin
• Bart
• douche-eendje
• IJsdraakje
• Cryothic
• LovelyLady
Geef je op, dan kom je in de coole lijst!
Zal 't doorgeven. Kan toch niet in bad nu.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
baksel is goed!!
bianc kan je tegen je moeder zeggen dat de bami weer goed was
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
En tuurlijk wel baksels meenemen
Dan doe ik wel uitdeelzakjesquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik wel uitdeelzakjes![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Dan doe ik wel uitdeelzakjes![]()
Wachten tot de badkamer vrij is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
wat gaat iedereen vanavond doen?
Ik heb 2 afleveringen van prisonbreak klaar staanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
Megakoekjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn bakplaat is niet groot genoeg![]()
Ze zijn aan elkaar gaan plakken
[ afbeelding ]
komt wel opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Dan eet ik ze buiten de kroeg wel opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik ga toch geen eigen baksels meenemen naar de kroeg
Ik neem die ene dan wel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Batman uitspelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
met of zonder robin?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan eet ik ze buiten de kroeg wel op.
[..]
Ik neem die ene dan wel!
[..]
Batman uitspelen.
als het goed is gaan bart en ik morgen half 9 weg naar de stadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
Maar uhm, morgenavond gunnery's, vanaf hoe laat kan ik jullie daar vinden?
ik denk als je tussen 9 uur en half10 komt, op tijd bentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, mooi. Dan kan ik vanuit werk na het eten nog even slapen voordat ik die kant op ga. Anders ga ik het vrees ik niet volhouden. Dit was de 2e week 40 uur werken, nu lang weekend.
ben je al beter trouwens?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:36 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, mooi. Dan kan ik vanuit werk na het eten nog even slapen voordat ik die kant op ga. Anders ga ik het vrees ik niet volhouden. Dit was de 2e week 40 uur werken, nu lang weekend.
Top ik zal het in gedachte houden, ik heb eigenlijk verder geen idee waar we nog meer kunnen parkerenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:36 schreef douche-eendje het volgende:
Lovelylady, heb nog even voor je opgezocht hoe&wat met parkeren. Kan bij mij in de wijk volgens de website van de gemeente vanaf 20.00 zonder vergunning/bezoekerskaart/betalen.
Neequote:
verdoofd de pijn een beetje?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
NeeZit nu dus ook aan de mede, werkt wel
De keelpijn is er een stuk minder door ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
verdoofd de pijn een beetje?
komt door de honing of alcohol?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De keelpijn is er een stuk minder door ja.
ik merk het wel. ziek is ziek toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
BeideMaar je merkt morgenavond wel of ik kom of niet. Slechte timing om ziek te worden. Ben iig snipverkouden nu.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is zo, maar ach. Zolang ik mij goed voel kom ik gewoon
nee, ik niet iigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef J.J.McKay het volgende:
Evening all..
Iedereen al naar bed?
Ja morgen voel je je stuk beterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
Dat is zo, maar ach. Zolang ik mij goed voel kom ik gewoon
Nee want ik heb weekend dus ik hoef niet op tijd naar bedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef J.J.McKay het volgende:
Evening all..
Iedereen al naar bed?
Neuh, niet bepaald.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef J.J.McKay het volgende:
Evening all..
Iedereen al naar bed?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
![]()
je moet toch iemand pesten nu mdma niet komt? ik ben bang dat ik dat wordt...
Eend is een pestkop?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
![]()
Maar bart is ook een prima optie hoor!
eend is liefquote:
Hahahaha, dan heeft ie t verdiend?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
eend is lief(ze gaat bart pesten
)
waarschijnlijk wel. ik heb mezelf eerst aangebodenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:01 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahaha, dan heeft ie t verdiend?
Hahaha, jij bent dus een masochist?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel. ik heb mezelf eerst aangeboden
Nee, een makkelijk doelwit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent dus een masochist?
Jongens plagen .....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik pest niet, ik plaag. En dat is gewoon leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |