Dat doet mijn gewaardeerde collega niet!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:46 schreef douche-eendje het volgende:
Veel plezier, en Bart... Erwin heeft de opdracht gekregen om jou te pesten!
Hij moet oefenen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doet mijn gewaardeerde collega niet!
Dan ben ik er ook nogquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef Bart het volgende:
Dat doet mijn gewaardeerde collega niet!
Hahaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Foto's maken? Ik maak nu al bezwaar
Kom jij niet even langs?
Je mag ook na zonsondergang komen hoor...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha![]()
Nee, lijkt me niet zo handig tijdens de ramadan.
Hij mag op jou oefenen?quote:
Na zonsondergang mag je ook niet drinken he.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag ook na zonsondergang komen hoor...
Voor zonsondergang mag je niet drinken, na zonsondergang ook niet. Ik denk dat je dan na een dag of drie dood bentquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Na zonsondergang mag je ook niet drinken he.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor zonsondergang mag je niet drinken, na zonsondergang ook niet. Ik denk dat je dan na een dag of drie dood bent.
Jeejquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dan neem ik zijn taak wel over...
Ik ben heel goed in pesten
Welk leuke blauwe ding?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe gewoon dat blauwe ding aan! Staat je goed.
Dat dus, erg gezellig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:56 schreef LovelyLady het volgende:
We zijn weer opweg naar huis
Ik heb het erg naar mijn zin gehad
Nu moet ik gaan oppassen met wat ik zegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:40 schreef Cryothic het volgende:
Dat dus, erg gezellig.![]()
(ja, ik denk, dan kom ik hier ook m'n neus maar ff laten zien)
Wat doe jij nou weer in het Alkmaar-topicquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:10 schreef Butterfly79 het volgende:
[..]
Welk leuke blauwe ding?
Nou, hoop dat iedereen het naar z'n zin heeft daar... en niet teveel Bart pesten he? Anders ben ik straks weer de sigaar...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus, erg gezellig.![]()
(ja, ik denk, dan kom ik hier ook m'n neus maar ff laten zien)
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu moet ik gaan oppassen met wat ik zeg
Cryothic had ook geen alcohol hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |