tot morgenquote:
Koekjesquote:
Geen idee nog steedsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekkersowieso kaas
![]()
[..]
Je komt morgen ook he![]()
Aaahhhhquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:39 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi. Heb net mijn werk moeten bellen om mij ziek te melden, dus ik denk dat het niet helemaal verstandig is als ik vanavond kom.
Beterschap dan maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:58 schreef douche-eendje het volgende:
Komt wel goed. Zo gaan werken was niet verstandig geweest geloof ik.
Hahaha doe maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aaahhhh![]()
Zal ik de koekjes als troost langsbrengen?
[..]
Beterschap dan maargoed uitzieken
Ja, lekker! Zit nu in Purmerendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:46 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik de koekjes als troost langsbrengen?
Zelf organiseren??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahaha doe maar. Ach, er komt vast wel weer een meet waar ik wel naartoe kan.
Wat doe jij in Purmerend?quote:
Doe jij even je adres pm-en?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:48 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha doe maar. Ach, er komt vast wel weer een meet waar ik wel naartoe kan.
Ken je m?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lees net je onderschrift
De wereld is klein
Hij heeft de hele dag de tijd om wat te bedenkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi Erwin! Mag ik jou de opdracht geven om bart vanavond te pesten?
kan je beter aan bianc, of lovely vragen, die zijn er beter in denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef douche-eendje het volgende:
Jeetje wat naar nouquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
goh wat erg nog een dag vrij vandaag
Ik help wel meequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ga maar oefenenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
kan je beter aan bianc, of lovely vragen, die zijn er beter in denk ik
ik ben daar niet goed in, geloof me...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ga maar oefenen.
Ik heb nu van die heerlijke koortsrillingen (heeeel erg koud!) maar ik heb geen koorts. Gezellig
Beter oefenen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben daar niet goed in, geloof me...
misschien moet ieman dje warm houden...
zo erg? misschien zijn er mannen die dat wel aantrekkelijk vindenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Beter oefenen!
Ja, dan moet ik eerst iemand vinden. En ik voel mij nu niet echt in superaantrekkelijke staat om dat idee te laten slagen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga wel een contactadvertentie plaatsen. Gezocht, "warmhoudertje"...
Gewoon op MP of RP zetten:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga wel een contactadvertentie plaatsen. Gezocht, "warmhoudertje"...
Even wat aanvullingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:48 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Gewoon op MP of RP zetten:
"Koudbloedig eendje op zoek naar warm bad"
Gewenste eigenschappen: hoog knuffelbeer-gehalte, warm en (bij voorkeur) rijk en in het bezit van een goed immuunsysteem.
Ongewenste eigenschappen: lichaamsgeur, ongeduldig, roker en irritant.
hmm ook niet onbelangrijk....quote:
Je kunt ook een hond nemen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef douche-eendje het volgende:
Het moet natuurlijk wel klikken met mijn warmhoudertje
Ik heb al huisdierenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:58 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Je kunt ook een hond nemen!
Die kan je vormen naar je eigen wensen en zal je nooit tegenspreken.
Rookt niet, is warm, knuffelig, geduldig, heeft een goed immuunsysyteem, is (vaak) niet irritant, en helaas niet rijkl.
En heeft wel een lichaamsgeur...
Ik heb er ook nog twee, hebben?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb al huisdieren![]()
Kelly:
[ afbeelding ]
Nijn:
[ afbeelding ]
hij/zij lijkt op de konijn van mijn vriendinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb al huisdieren![]()
Kelly:
[ afbeelding ]
Nijn:
[ afbeelding ]
laat ik aan de dames overquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Beterschap eendje
En Bart pesten gaat wel lukken.
Ben aan het ruimen. Reorganisatiequote:
ga ik zo ook doen, ruimen dan he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben aan het ruimen. Reorganisatie
pwc-ers zijn arrogante....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Net gelunched, nu weer PwC-ers pesten..
Had je dat nog niet gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ga ik zo ook doen, ruimen dan he?
had net afgewassen en kattenbak gedaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan dan?
Nee dankje, 2 op mijn kamertje is wel genoeg. Heb net even een uurtje geslapen, ga nu een poging doen om wat te eten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:09 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog twee, hebben?
Zijn op dit moment bezig met een ontsnappingspoging via een tunnel naar China :S
Zitten zeker 3-4 meter onder de grond nu.
Deze vallen wel mee, geloven alles wat ik ze op de mouw speldquote:
Foodquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
had net afgewassen en kattenbak gedaan.
even aan het eten
Ahhhhh toe, anders zijn ze met kerst 'ontsnapt'.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee dankje, 2 op mijn kamertje is wel genoeg. Heb net even een uurtje geslapen, ga nu een poging doen om wat te eten.
dat moeten we niet hebbben he? konijnen horen op tafel met kerstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ahhhhh toe, anders zijn ze met kerst 'ontsnapt'.
Jaja, vast. Alsof jij weet hoe je een konijn moet slachten. Deze vegetariër (jaja!) weet wel wat je wel en vooral NIET moet doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ahhhhh toe, anders zijn ze met kerst 'ontsnapt'.
positieve of negatieve actie?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef douche-eendje het volgende:
Volgens mijn thermometer ben ik nu 37.7 graden warm. Normaal zit ik op 36.5. Eindelijk, actie in mijn lichaam!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
de poelier aan de overkant weet het wel
Mams is al jaren slager (geweest)...komt helemaal goed!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja, vast. Alsof jij weet hoe je een konijn moet slachten. Deze vegetariër (jaja!) weet wel wat je wel en vooral NIET moet doen.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:24 schreef douche-eendje het volgende:
Lekker. Met thuisbezorgfunctie ook nog wel
balen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef lynda het volgende:
Nou ook op de laatste vakantiedag geen zon
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef lynda het volgende:
Nou ook op de laatste vakantiedag geen zon
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
zo naar het stadhuis.
datum prikken voor het grote feest
eerst even kijken of de data die wij willen beschikbaar zijn he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Extra biertje om het te vieren!
Ohja Maar dat zal toch wel?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
eerst even kijken of de data die wij willen beschikbaar zijn he?
nou,quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef lynda het volgende:
Je moet ook niet op maandag gratis willen trouwen
dat willen we niet idd...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef lynda het volgende:
Je moet ook niet op maandag gratis willen trouwen
Weet je het nou nog nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef lynda het volgende:
Good luck![]()
Ow jullie gaan fietsen he vanavond? Wij fietsen mee als we gaan
Succesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat willen we niet idd...al hoewel scheelt wel een hoop geld
![]()
wish me luck. tot straks
idd, met mn id-kaart maken en ophalen hetzelfde.quote:
tot straksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef lynda het volgende:
Hij is nog online geweest![]()
Boodschapjes tijd![]()
wel een beetje uitgeziekt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi! Heb weer 2 uur geslapen, viel vanmiddag echt bijna in slaap achter de pc.
ik ga ook even mn oogjes dicht doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben er ook weer, heb ook even lekker getukt
Tot vanavondquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga ook even mn oogjes dicht doen
tot vanavond of straks op fok
Robin doet niet mee...quote:
Jij gaat mij toch niet pestenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Beterschap eendje
En Bart pesten gaat wel lukken.
Half negen hier voor de flat bij mij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef lynda het volgende:
Good luck![]()
Ow jullie gaan fietsen he vanavond? Wij fietsen mee als we gaan
Ja, ban op mijn werkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:06 schreef lynda het volgende:
Heeft Bart een ban dat hij hier nog niet is geweest?
komt het door het weer?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Robin doet niet mee...
[..]
Jij gaat mij toch niet pesten.
[..]
Half negen hier voor de flat bij mij.
[..]
Ja, ban op mijn werk. Was echt superdruk vandaag, alleen maar storingen, niet normaal.
Onder andere, die storing in Zaandam gisteren had ook wat kleinere storingen tot gevolg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |