Ik heb anders nooit problemen met het invoeren van afkortingen in de Reisplanner van NS.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grappig. Net zo dom als de NS reisplanner, die ook geen verkortingen kan.
Ga daarom naar de mobiele reisplanner, want die snapt ze wel...
Kortrijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
Waar ben je naartoe gelopen dan?
Geniet er van zo lang het nog kan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in een onverbouwde koploper. Tof he.
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geniet er van zo lang het nog kan!
Wat je ver haalt is lekker heahquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.
Ik ook, maar dan nog eerste klas. Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in een onverbouwde koploper. Tof he.
De 4226.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.
Eens! In de originele ICM tenminste. In ICMm zit ik wel liever 1e klas.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef Fixers het volgende:
Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.
Huh wat? Met die heerlijk zachte met-stof-beklede verstelbare stoelen in de 1ste Klas is toch niks misquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan nog eerste klas. Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.
Ja, verstelbaar van k*t naar nog k*tter! Die stoelen geven echt geen steun waar mijn rug dat nodig heeftquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Huh wat? Met die heerlijk zachte met-stof-beklede verstelbare stoelen in de 1ste Klas is toch niks mis?
Waar naartoe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in een onverbouwde koploper. Tof he.
Geen steun, doorgezakt en ik ben er gewoon te lang voor volgens mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar van k*t naar nog k*tter! Die stoelen geven echt geen steun waar mijn rug dat nodig heeft
Inderdaad ook minder beenruimte door het tafeltje dat ´boller´ staat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:34 schreef Fixers het volgende:
Geen steun, doorgezakt en ik ben er gewoon te lang voor volgens mij.
Dat is alleen bij jou hoor. Na een pikant SMSje van een zeker blauw figuur.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad ook minder beenruimte door het tafeltje dat ´boller´ staat.
't Is wel waar trouwens... De tafeltjes in de 1e klasse zijn boller.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is alleen bij jou hoor. Na een pikant SMSje van een zeker blauw figuur.
Volgens de site zou het komen doordat er een storing niet verholpen is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:32 schreef dennistd het volgende:
De stoomritten die morgen tussen Doetinchem en Varsseveld zouden plaatsvinden zijn afgelast: de beveiliging raakt in de war door de stoomtreinen....
http://www.ovm-doetinchem.nl/
Ik wil in september een ritje plannen met ICRm naar Maastricht (i.c.m. ICM over de IJssellijn)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Socios het volgende:
Rijden de 3557 en 3559 nog met ICRm?
Dat noem ik een aardige FAIL.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:46 schreef dennistd het volgende:
Wat ik op OHIH lees ik dat bij beide ritten die vandaag wel gereden zijn storingen optraden... lijkt me dan toch echt aan de beveiliging icm. de stoomtrein te liggen, gezien het feit dat het de laatste tijd aardig goed ging daar wat storingen betreft.
Oh zo! Ja, een stoomloc is een blok staal, een Lint meer plastic. Blijkbaar snappen de assentellers dat weer niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:46 schreef dennistd het volgende:
Wat ik op OHIH lees ik dat bij beide ritten die vandaag wel gereden zijn storingen optraden... lijkt me dan toch echt aan de beveiliging icm. de stoomtrein te liggen, gezien het feit dat het de laatste tijd aardig goed ging daar wat storingen betreft.
De 3557 is vanaf 6 september wel met ICRm gepland (van ma-vr), de 3559 niet (die staat met VIRM in de lijst). Voor het ICM moet je ma-vr de 3615, 3624, 3641, 3650, 3667, 3676, 3691 hebben, behalve die laatste op vrijdag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:56 schreef Socios het volgende:
dennistd, jij hebt hier wel verstand van. Weet jij het antwoord op onderstaande, eerder gestelde, vraag?
[..]
Ik wil in september een ritje plannen met ICRm naar Maastricht (i.c.m. ICM over de IJssellijn)
Alvast bedankt.
Hoeveel bakken gaan dat wel niet worden dan? Dat is volgens mij toch vrij zeker de drukste trein van de dag tussen Rsd - Ht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:02 schreef dennistd het volgende:
[..]
Voor het ICM moet je ma-vr de 3624 ..
Ja, zijn ze eindelijk gewend aan het voorzichtige ge-aai van die Lint asjes, komt er zo'n stoomloc langsdenderen, dat lijkt me ook vrij pijnlijk en onverwacht als ik een assenteller was!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh zo! Ja, een stoomloc is een blok staal, een Lint meer plastic. Blijkbaar snappen de assentellers dat weer niet.
Volgens mij 7 bakken, waarvan na de spits er 3 afgehaald worden. Deze worden in de middagspits weer aangehaakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoeveel bakken gaan dat wel niet worden dan? Dat is volgens mij toch vrij zeker de drukste trein van de dag tussen Rsd - Ht.
Lol, nice gif-plaatje. Niet te lang naar kijken tho.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt eens tijd om te gaan afronden met NRW.
[ afbeelding ]
Hij durft die plaats niet aan, daar komt alle goedkope drank vandaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, nice gif-plaatje. Niet te lang naar kijken tho.
Wat mij het meest opvalt: nog nooit op Recklinghausen Hbf geweest?
Mooie foto daar. Ik ben in maart 2001 voor het laatst op Warschauer Straße geweest.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Echte treinen.
[ link | afbeelding ]
Bedankt. Ben nu een aardig reisje aan het plannen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:02 schreef dennistd het volgende:
De 3557 is vanaf 6 september wel met ICRm gepland (van ma-vr), de 3559 niet (die staat met VIRM in de lijst). Voor het ICM moet je ma-vr de 3615, 3624, 3641, 3650, 3667, 3676, 3691 hebben, behalve die laatste op vrijdag.
Nee nog nooit idd. Ik heb ook al eens vaker zo'n gifje gemaakt van België trouwens, waar je steeds verder al die lijnen ziet wegvallenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, nice gif-plaatje. Niet te lang naar kijken tho.
Wat mij het meest opvalt: nog nooit op Recklinghausen Hbf geweest?
Die was ook erg mooi ja. Is heel België al 'klaar' inmiddels?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog nooit idd. Ik heb ook al eens vaker zo'n gifje gemaakt van België trouwens, waar je steeds verder al die lijnen ziet wegvallen
Niet helemaal. Die flikkers hebben gauw nog 2 nieuwe stations in Brussel geopend. Maar ik zal ze hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die was ook erg mooi ja. Is heel België al 'klaar' inmiddels?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet helemaal. Die flikkers hebben gauw nog 2 nieuwe stations in Brussel geopend. Maar ik zal ze hebben
In België heb ik relatief over weinig trajecten gereisd. Eigenlijk alleen:quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet helemaal. Die flikkers hebben gauw nog 2 nieuwe stations in Brussel geopend. Maar ik zal ze hebben
Mislukkertjes, allemaalquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zijn die paar stations die in hun eentje op een lijn liggen daar in NRW ook nieuwe stations, of mislukte foto's of iets dergelijks?
Mooie stukjes, hoop dat je wat mooier weer hebt dan het hier nu isquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mislukkertjes, allemaalKomt wel een keer.
Morgen ga ik de lijntjes Düren - Heimbach en Düren - Linnich afmaken. En dan heb ik nog steeds geen tijd voor Wickrath bijvoorbeeld.
Ah ok. Kun je mooi genieten van het uitzicht op Nideggen terwijl je wachtquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Heimbach zelf kom ik niet, ik keer op Zerkall. Tactisch belang jeweettAlles daarachter heb ik al.
Zolang het niet te druk is. Of er niet te veel wind is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop wel dat er op Zerkall een overkapping isAnders ben ik goed de klos
Hoeveel tijd heb je om te gaan zoeken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
er moet ook nog een oud bordje zijn daar
3 kwartier. in 2006 was er nog een oud bordje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je om te gaan zoeken?
Geweldig! Hier krijg ik XM tenminste mee naar toe!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mooie stukjes, hoop dat je wat mooier weer hebt dan het hier nu isAls je ook van ander industrieel erfgoed houdt, in Heimbach zit een Jugendstil waterkrachtcentrale: http://de.wikipedia.org/wiki/Kraftwerk_Heimbach
Da's een leuk plan, ik heb een keer met vrienden de 12 provinciëndag gedaan. Zonder idioot vroeg opstaan en idioot laat thuis zijn. Was een geslaagd dagje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:03 schreef lezut het volgende:
Ik had laatst een planning gepost met daarin een plan waarmee ik alle uithoeken van Nederland per trein aan kon doen in één dag.. Maar dat werd me toch wat te gek![]()
Op Arnhem - Winterswijk schijnen momenteel 'op verzoek van ProFail' DM'90 te rijden omdat de LINT teveel storing zou geven.. Alhoewel er zo af en toe nog wel Lint voorbij komt zetten, lijkt DM'90 wel te heersen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh zo! Ja, een stoomloc is een blok staal, een Lint meer plastic. Blijkbaar snappen de assentellers dat weer niet.
Wat voor schunnige aanbiedingen verwacht je allemaal op deze opmerking?quote:
Naar Berlijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat voor schunnige aanbiedingen verwacht je allemaal op deze opmerking?
Is het de moeite om vanuit het zuiden een hele dagtrip voor een stel fokkers te maken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er hiervandaan nog iemand naar de 11jaarsmeet volgende week in Utrecht trouwens?
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Wien kent hij volgens mij wel...quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:44 schreef dennistd het volgende:
NS Hispeed kent op de site trouwens ook een aantal andere bestemmingen nu, zoals Gronau en Bad Bentheim. Wenen kent ie alleen niet, hij denkt dat ik wel naar Waddinxveen wil....
Heel misschien...quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er hiervandaan nog iemand naar de 11jaarsmeet volgende week in Utrecht trouwens?
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Ja, ik ben erbij!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er hiervandaan nog iemand naar de 11jaarsmeet volgende week in Utrecht trouwens?
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Ik ga (uiterlijk) laatste trein terug.quote:
Ken er eigenlijk niemand van, kans dat ik ga is heel klein...quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er hiervandaan nog iemand naar de 11jaarsmeet volgende week in Utrecht trouwens?
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Voor zover ik weet niet, een 1600 heeft namelijk 2x zoveel vermogen als een 1200. En van de 6700'en rijdt alleen de 6702 nog, die volgens mij de vaste rangeerloc in Leeuwarden is en alleen voor onderhoud naar Rotterdam komt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:23 schreef Bitlord het volgende:
Hebben de 1600-en van ACTS nu ook de mogelijkheid om op diesellijnen te rijden met de 6700-en?
Dat was die van een 1200 ook niet, maar daarin is een speciaal kastje voor de bediening van de 6700 gezet. De 6700 werd dus wel vanaf de 1200 bediend, maar met een los paneel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:19 schreef Duvel het volgende:
De stuurstroomkabel van de 1600 zal wel niet compatibel zijn met die van de 6700...
Was gister even een klein rondje i.c.m. bezoek aan een vriendin. Hoogkarspel-Amsterdam Centraal-Maastricht-Eindhoven-Utrecht-Amersfoort-Schiphol-Amsterdam Centraal-Hoogkarspel. Even omgereden om de Pimpel voor het eerst een bezoekje te gevenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er goed uit LemjurWaar ga je heen?
I know. Had de 1200 al een stuurstroomkabel aan boord dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat was die van een 1200 ook niet, maar daarin is een speciaal kastje voor de bediening van de 6700 gezet. De 6700 werd dus wel vanaf de 1200 bediend, maar met een los paneel.
Er zijn helaas maar weinig vrouwelijke treinenfans op FOK! (en daarbuiten).quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:19 schreef Myraela het volgende:
Goedzo fles, houd jij hem hier maar een beetje in de gaten.
Wat raar!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Er zijn helaas maar weinig vrouwelijke treinenfans op FOK! (en daarbuiten).
Als ik de nummertjes niet vergeten was, had ik wel bijna een spot gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Er zijn helaas maar weinig vrouwelijke treinenfans op FOK! (en daarbuiten).
Het is besmettelijk. Wees waakzaam.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik de nummertjes niet vergeten was, had ik wel bijna een spot gehad.
Ik doe ook niet aan nummertjes hoor. En ik hou me hier ook staande, zij het met wat moeite soms.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Myraela het volgende:
Als ik de nummertjes niet vergeten was, had ik wel bijna een spot gehad.
Maar nummertjes kan ik tenminste nog zien. Ik weet niets van treinen. Hoewel ik telkens weer iets leer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan nummertjes hoor. En ik hou me hier ook staande, zij het met wat moeite soms.
Maak gewoon wat foto's van treinen en post ze hier. Gaat het meteen weer ergens over. Socios ook weer blijquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nummertjes kan ik tenminste nog zien. Ik weet niets van treinen. Hoewel ik telkens weer iets leer.
God tering hoe droevig moet je DAN zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Socios heeft het alweer druk genoeg. Treinspottertje achtervolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |