3 kwartier. in 2006 was er nog een oud bordje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je om te gaan zoeken?
Geweldig! Hier krijg ik XM tenminste mee naar toe!quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mooie stukjes, hoop dat je wat mooier weer hebt dan het hier nu isAls je ook van ander industrieel erfgoed houdt, in Heimbach zit een Jugendstil waterkrachtcentrale: http://de.wikipedia.org/wiki/Kraftwerk_Heimbach
Da's een leuk plan, ik heb een keer met vrienden de 12 provinciëndag gedaan. Zonder idioot vroeg opstaan en idioot laat thuis zijn. Was een geslaagd dagje!quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:03 schreef lezut het volgende:
Ik had laatst een planning gepost met daarin een plan waarmee ik alle uithoeken van Nederland per trein aan kon doen in één dag.. Maar dat werd me toch wat te gek![]()
Op Arnhem - Winterswijk schijnen momenteel 'op verzoek van ProFail' DM'90 te rijden omdat de LINT teveel storing zou geven.. Alhoewel er zo af en toe nog wel Lint voorbij komt zetten, lijkt DM'90 wel te heersen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh zo! Ja, een stoomloc is een blok staal, een Lint meer plastic. Blijkbaar snappen de assentellers dat weer niet.
Wat voor schunnige aanbiedingen verwacht je allemaal op deze opmerking?quote:
Naar Berlijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat voor schunnige aanbiedingen verwacht je allemaal op deze opmerking?
Is het de moeite om vanuit het zuiden een hele dagtrip voor een stel fokkers te maken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er hiervandaan nog iemand naar de 11jaarsmeet volgende week in Utrecht trouwens?
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
Wien kent hij volgens mij wel...quote:Op zondag 29 augustus 2010 08:44 schreef dennistd het volgende:
NS Hispeed kent op de site trouwens ook een aantal andere bestemmingen nu, zoals Gronau en Bad Bentheim. Wenen kent ie alleen niet, hij denkt dat ik wel naar Waddinxveen wil....
Heel misschien...quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat er hiervandaan nog iemand naar de 11jaarsmeet volgende week in Utrecht trouwens?
Ja, ik ben erbij!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga (uiterlijk) laatste trein terug.quote:
Ken er eigenlijk niemand van, kans dat ik ga is heel klein...quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor zover ik weet niet, een 1600 heeft namelijk 2x zoveel vermogen als een 1200. En van de 6700'en rijdt alleen de 6702 nog, die volgens mij de vaste rangeerloc in Leeuwarden is en alleen voor onderhoud naar Rotterdam komt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:23 schreef Bitlord het volgende:
Hebben de 1600-en van ACTS nu ook de mogelijkheid om op diesellijnen te rijden met de 6700-en?
Dat was die van een 1200 ook niet, maar daarin is een speciaal kastje voor de bediening van de 6700 gezet. De 6700 werd dus wel vanaf de 1200 bediend, maar met een los paneel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:19 schreef Duvel het volgende:
De stuurstroomkabel van de 1600 zal wel niet compatibel zijn met die van de 6700...
Was gister even een klein rondje i.c.m. bezoek aan een vriendin. Hoogkarspel-Amsterdam Centraal-Maastricht-Eindhoven-Utrecht-Amersfoort-Schiphol-Amsterdam Centraal-Hoogkarspel. Even omgereden om de Pimpel voor het eerst een bezoekje te gevenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er goed uit LemjurWaar ga je heen?
I know. Had de 1200 al een stuurstroomkabel aan boord dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat was die van een 1200 ook niet, maar daarin is een speciaal kastje voor de bediening van de 6700 gezet. De 6700 werd dus wel vanaf de 1200 bediend, maar met een los paneel.
Er zijn helaas maar weinig vrouwelijke treinenfans op FOK! (en daarbuiten).quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:19 schreef Myraela het volgende:
Goedzo fles, houd jij hem hier maar een beetje in de gaten.
Wat raar!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Er zijn helaas maar weinig vrouwelijke treinenfans op FOK! (en daarbuiten).
Als ik de nummertjes niet vergeten was, had ik wel bijna een spot gehad.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Er zijn helaas maar weinig vrouwelijke treinenfans op FOK! (en daarbuiten).
Het is besmettelijk. Wees waakzaam.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik de nummertjes niet vergeten was, had ik wel bijna een spot gehad.
Ik doe ook niet aan nummertjes hoor. En ik hou me hier ook staande, zij het met wat moeite soms.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Myraela het volgende:
Als ik de nummertjes niet vergeten was, had ik wel bijna een spot gehad.
Maar nummertjes kan ik tenminste nog zien. Ik weet niets van treinen. Hoewel ik telkens weer iets leer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan nummertjes hoor. En ik hou me hier ook staande, zij het met wat moeite soms.
Maak gewoon wat foto's van treinen en post ze hier. Gaat het meteen weer ergens over. Socios ook weer blijquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar nummertjes kan ik tenminste nog zien. Ik weet niets van treinen. Hoewel ik telkens weer iets leer.
God tering hoe droevig moet je DAN zijn?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Socios heeft het alweer druk genoeg. Treinspottertje achtervolgen
je moet maar wat te doen hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God tering hoe droevig moet je DAN zijn?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:38 schreef Duvel het volgende:
Socios trekt dat soort types aan als greavy S&V-medewerkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |