Kortrijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waar ben je naartoe gelopen dan?
Geniet er van zo lang het nog kan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in een onverbouwde koploper. Tof he.
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geniet er van zo lang het nog kan!
Wat je ver haalt is lekker heahquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.
Ik ook, maar dan nog eerste klas. Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in een onverbouwde koploper. Tof he.
De 4226.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.
Eens! In de originele ICM tenminste. In ICMm zit ik wel liever 1e klas.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef Fixers het volgende:
Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.
Huh wat? Met die heerlijk zachte met-stof-beklede verstelbare stoelen in de 1ste Klas is toch niks mis ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan nog eerste klas. Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.
Ja, verstelbaar van k*t naar nog k*tter! Die stoelen geven echt geen steun waar mijn rug dat nodig heeftquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Huh wat? Met die heerlijk zachte met-stof-beklede verstelbare stoelen in de 1ste Klas is toch niks mis ?
Waar naartoe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in een onverbouwde koploper. Tof he.
Toeter ff als je door Gouda komt.quote:
Geen steun, doorgezakt en ik ben er gewoon te lang voor volgens mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar van k*t naar nog k*tter! Die stoelen geven echt geen steun waar mijn rug dat nodig heeft
Inderdaad ook minder beenruimte door het tafeltje dat ´boller´ staat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:34 schreef Fixers het volgende:
Geen steun, doorgezakt en ik ben er gewoon te lang voor volgens mij.
Dat is alleen bij jou hoor. Na een pikant SMSje van een zeker blauw figuur.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad ook minder beenruimte door het tafeltje dat ´boller´ staat.
't Is wel waar trouwens... De tafeltjes in de 1e klasse zijn boller.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is alleen bij jou hoor. Na een pikant SMSje van een zeker blauw figuur.
Volgens de site zou het komen doordat er een storing niet verholpen is?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:32 schreef dennistd het volgende:
De stoomritten die morgen tussen Doetinchem en Varsseveld zouden plaatsvinden zijn afgelast: de beveiliging raakt in de war door de stoomtreinen....
http://www.ovm-doetinchem.nl/
Ik wil in september een ritje plannen met ICRm naar Maastricht (i.c.m. ICM over de IJssellijn)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Socios het volgende:
Rijden de 3557 en 3559 nog met ICRm?
Dat noem ik een aardige FAIL.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:46 schreef dennistd het volgende:
Wat ik op OHIH lees ik dat bij beide ritten die vandaag wel gereden zijn storingen optraden... lijkt me dan toch echt aan de beveiliging icm. de stoomtrein te liggen, gezien het feit dat het de laatste tijd aardig goed ging daar wat storingen betreft.
Oh zo! Ja, een stoomloc is een blok staal, een Lint meer plastic. Blijkbaar snappen de assentellers dat weer niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:46 schreef dennistd het volgende:
Wat ik op OHIH lees ik dat bij beide ritten die vandaag wel gereden zijn storingen optraden... lijkt me dan toch echt aan de beveiliging icm. de stoomtrein te liggen, gezien het feit dat het de laatste tijd aardig goed ging daar wat storingen betreft.
De 3557 is vanaf 6 september wel met ICRm gepland (van ma-vr), de 3559 niet (die staat met VIRM in de lijst). Voor het ICM moet je ma-vr de 3615, 3624, 3641, 3650, 3667, 3676, 3691 hebben, behalve die laatste op vrijdag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:56 schreef Socios het volgende:
dennistd, jij hebt hier wel verstand van. Weet jij het antwoord op onderstaande, eerder gestelde, vraag?
[..]
Ik wil in september een ritje plannen met ICRm naar Maastricht (i.c.m. ICM over de IJssellijn)
Alvast bedankt.
Hoeveel bakken gaan dat wel niet worden dan? Dat is volgens mij toch vrij zeker de drukste trein van de dag tussen Rsd - Ht.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:02 schreef dennistd het volgende:
[..]
Voor het ICM moet je ma-vr de 3624 ..
Ja, zijn ze eindelijk gewend aan het voorzichtige ge-aai van die Lint asjes, komt er zo'n stoomloc langsdenderen, dat lijkt me ook vrij pijnlijk en onverwacht als ik een assenteller was!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh zo! Ja, een stoomloc is een blok staal, een Lint meer plastic. Blijkbaar snappen de assentellers dat weer niet.
Volgens mij 7 bakken, waarvan na de spits er 3 afgehaald worden. Deze worden in de middagspits weer aangehaakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoeveel bakken gaan dat wel niet worden dan? Dat is volgens mij toch vrij zeker de drukste trein van de dag tussen Rsd - Ht.
Lol, nice gif-plaatje. Niet te lang naar kijken tho.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt eens tijd om te gaan afronden met NRW.
[ afbeelding ]
Hij durft die plaats niet aan, daar komt alle goedkope drank vandaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, nice gif-plaatje. Niet te lang naar kijken tho.
Wat mij het meest opvalt: nog nooit op Recklinghausen Hbf geweest?
Mooie foto daar. Ik ben in maart 2001 voor het laatst op Warschauer Straße geweest.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Echte treinen.
[ link | afbeelding ]
Bedankt. Ben nu een aardig reisje aan het plannen. Post straks het schema.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:02 schreef dennistd het volgende:
De 3557 is vanaf 6 september wel met ICRm gepland (van ma-vr), de 3559 niet (die staat met VIRM in de lijst). Voor het ICM moet je ma-vr de 3615, 3624, 3641, 3650, 3667, 3676, 3691 hebben, behalve die laatste op vrijdag.
Nee nog nooit idd. Ik heb ook al eens vaker zo'n gifje gemaakt van België trouwens, waar je steeds verder al die lijnen ziet wegvallenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, nice gif-plaatje. Niet te lang naar kijken tho.
Wat mij het meest opvalt: nog nooit op Recklinghausen Hbf geweest?
Die was ook erg mooi ja. Is heel België al 'klaar' inmiddels?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog nooit idd. Ik heb ook al eens vaker zo'n gifje gemaakt van België trouwens, waar je steeds verder al die lijnen ziet wegvallen
Niet helemaal. Die flikkers hebben gauw nog 2 nieuwe stations in Brussel geopend. Maar ik zal ze hebbenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die was ook erg mooi ja. Is heel België al 'klaar' inmiddels?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet helemaal. Die flikkers hebben gauw nog 2 nieuwe stations in Brussel geopend. Maar ik zal ze hebben
In België heb ik relatief over weinig trajecten gereisd. Eigenlijk alleen:quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet helemaal. Die flikkers hebben gauw nog 2 nieuwe stations in Brussel geopend. Maar ik zal ze hebben
Mislukkertjes, allemaal Komt wel een keer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zijn die paar stations die in hun eentje op een lijn liggen daar in NRW ook nieuwe stations, of mislukte foto's of iets dergelijks?
Mooie stukjes, hoop dat je wat mooier weer hebt dan het hier nu is Als je ook van ander industrieel erfgoed houdt, in Heimbach zit een Jugendstil waterkrachtcentrale: http://de.wikipedia.org/wiki/Kraftwerk_Heimbachquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mislukkertjes, allemaal Komt wel een keer.
Morgen ga ik de lijntjes Düren - Heimbach en Düren - Linnich afmaken. En dan heb ik nog steeds geen tijd voor Wickrath bijvoorbeeld.
Ah ok. Kun je mooi genieten van het uitzicht op Nideggen terwijl je wachtquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Heimbach zelf kom ik niet, ik keer op Zerkall. Tactisch belang jeweett Alles daarachter heb ik al.
Zolang het niet te druk is. Of er niet te veel wind is.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoop wel dat er op Zerkall een overkapping is Anders ben ik goed de klos
Hoeveel tijd heb je om te gaan zoeken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
er moet ook nog een oud bordje zijn daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |