Ja precies. En zo'n drama is het niet hoor. Als je vanaf he station 5 minuten het dorp in loopt hebben ze hartstikke veel leuke kroegjes en terrasjes en friettenten en zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:54 schreef Ireyon het volgende:
'k Vind het wel wat hebben hoor.. 5 minuten treinen en 't voelt alsof je mijlenver van huis bent. Skyline bij Bressoux is ook indrukwekkend.
Nou ja, maakt ook niet uit. ;oquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:21 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Nee bij de Swirls ook niet. Heb ik al ontdekt vandaag.Op ijs schijn je nergens korting te kunnen krijgen.
Hoe is die daar terecht gekomen? Een motorpost lust toch geen 3000V...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:09 schreef Duvel het volgende:
Dit is ook Visé, ziet er al wat toffer uit:
[ afbeelding ]
Ja iets met vermoeidheid en onoplettendheid ofzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een pasdatje? Praat me bij, ik leer van je
Oh was jij daar ook bij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hoe is die daar terecht gekomen? Een motorpost lust toch geen 3000V...
Visé tijdens topdrukte:
[ afbeelding ]
Met een dieselloc die op de foto even aan het omlopen is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef ReisT het volgende:
[..]
Hoe is die daar terecht gekomen? Een motorpost lust toch geen 3000V...
ik was maandag in Essen, het eerste station over de grens richting Antwerpen. Ook al zo'n troosteloos station & omgeving.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:36 schreef KapiteinT het volgende:
Vandaag, zoals gezegd, een bezoekje gebracht aan het station van Visé. Of zoals de Vlamingen het noemen; Wezet. Niet bepaald het mooiste station van België. Terwijl Nederland maar een paar honderd meter verderop ligt, is het toch een wereld van verschil...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik was maandag in Essen, het eerste station over de grens richting Antwerpen. Ook al zo'n troosteloos station & omgeving.
Ik heb anders nooit problemen met het invoeren van afkortingen in de Reisplanner van NS.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grappig. Net zo dom als de NS reisplanner, die ook geen verkortingen kan.
Ga daarom naar de mobiele reisplanner, want die snapt ze wel...
Kortrijk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef Ireyon het volgende:
[..]
![]()
Waar ben je naartoe gelopen dan?
Geniet er van zo lang het nog kan!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik zit in een onverbouwde koploper. Tof he.
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geniet er van zo lang het nog kan!
Wat je ver haalt is lekker heahquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.
Ik ook, maar dan nog eerste klas. Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
De 4226.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:41 schreef Myraela het volgende:
Nou. Ik heb nog 2 uur om er van te genieten dus dat komt helemaal goed.
Eens! In de originele ICM tenminste. In ICMm zit ik wel liever 1e klas.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef Fixers het volgende:
Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.
Huh wat? Met die heerlijk zachte met-stof-beklede verstelbare stoelen in de 1ste Klas is toch niks misquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan nog eerste klas. Waar ik wil opmerken dat ik de tweede klas bankjes comfortabeler vind.
Ja, verstelbaar van k*t naar nog k*tter! Die stoelen geven echt geen steun waar mijn rug dat nodig heeftquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Huh wat? Met die heerlijk zachte met-stof-beklede verstelbare stoelen in de 1ste Klas is toch niks mis?
Waar naartoe?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:39 schreef Myraela het volgende:
Geen steun, doorgezakt en ik ben er gewoon te lang voor volgens mij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar van k*t naar nog k*tter! Die stoelen geven echt geen steun waar mijn rug dat nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |