wtf...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:30 schreef Klaploper het volgende:
Ik wil best mee als het doordeweeks is (ov enzo)
weet hij ook eens hoe die treinen zich voelenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:26 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
Ik ben Socios al een tijdje aan het volgen op een aantal treinfora. Vandaag kwam ik een berichtje tegen over een reisje van hem as 20 september. Ben van plan om op Schiphol te gaan kijken of ik hem zie, wie o wie gaat mee?
Nee, hoor. Vorige week nog mooi reisje door Duitsland gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:33 schreef Fireblast het volgende:
Hoax, socios spot alleen via webcams.
Gaat dit om speciale nummertjes dan of wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:34 schreef Socios het volgende:
Mooi reisje wel. Ook echt net geen 1.000 kilometer halen die dag.
Maar goed, het gaat om het ´bijzondere´ materieel dat ingezet wordt op bepaalde lijnen dat ´normaal´ daar niet rijdt. Zoals ICM op de IJssellijn en ICRm naar Maastricht.
Nee, dat niet zozeer. Voornamelijk om het type treinstel en rijtuig. Welk nummer uit de serie maakt mij dan niet uit. Al hoop ik bij ICM wel op een onverbouwd treinstel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:37 schreef justmattie het volgende:
Gaat dit om speciale nummertjes dan of wat?
Maar wat maakt het zo speciaal? Het rijdt normaal niet op dat traject of bijna helemaal niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, dat niet zozeer. Voornamelijk om het type treinstel en rijtuig. Welk nummer uit de serie maakt mij dan niet uit. Al hoop ik bij ICM wel op een onverbouwd treinstel.
Precies! Normaal wordt er ander reizigersmaterieel ingezet. Dus wat er dan rijdt, rijdt er anders (vrijwel) helemaal niet. Dus in ´uniek´ materieel over bepaalde trajecten reizen. Dat is het voornaamste doel van dat reisje. Natuurlijk ook leuk om een stukje Thalys mee te pakken en weer eens over de HSL te reizen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef justmattie het volgende:
Maar wat maakt het zo speciaal? Het rijdt normaal niet op dat traject of bijna helemaal niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |