wtf...quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:30 schreef Klaploper het volgende:
Ik wil best mee als het doordeweeks is (ov enzo)
weet hij ook eens hoe die treinen zich voelenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:26 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
Ik ben Socios al een tijdje aan het volgen op een aantal treinfora. Vandaag kwam ik een berichtje tegen over een reisje van hem as 20 september. Ben van plan om op Schiphol te gaan kijken of ik hem zie, wie o wie gaat mee?
Nee, hoor. Vorige week nog mooi reisje door Duitsland gemaakt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:33 schreef Fireblast het volgende:
Hoax, socios spot alleen via webcams.
Gaat dit om speciale nummertjes dan of wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:34 schreef Socios het volgende:
Mooi reisje wel. Ook echt net geen 1.000 kilometer halen die dag.
Maar goed, het gaat om het ´bijzondere´ materieel dat ingezet wordt op bepaalde lijnen dat ´normaal´ daar niet rijdt. Zoals ICM op de IJssellijn en ICRm naar Maastricht.
Nee, dat niet zozeer. Voornamelijk om het type treinstel en rijtuig. Welk nummer uit de serie maakt mij dan niet uit. Al hoop ik bij ICM wel op een onverbouwd treinstel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:37 schreef justmattie het volgende:
Gaat dit om speciale nummertjes dan of wat?
Maar wat maakt het zo speciaal? Het rijdt normaal niet op dat traject of bijna helemaal niet?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, dat niet zozeer. Voornamelijk om het type treinstel en rijtuig. Welk nummer uit de serie maakt mij dan niet uit. Al hoop ik bij ICM wel op een onverbouwd treinstel.
Precies! Normaal wordt er ander reizigersmaterieel ingezet. Dus wat er dan rijdt, rijdt er anders (vrijwel) helemaal niet. Dus in ´uniek´ materieel over bepaalde trajecten reizen. Dat is het voornaamste doel van dat reisje. Natuurlijk ook leuk om een stukje Thalys mee te pakken en weer eens over de HSL te reizen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef justmattie het volgende:
Maar wat maakt het zo speciaal? Het rijdt normaal niet op dat traject of bijna helemaal niet?
Oke, veel plezier alvast danquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies! Normaal wordt er ander reizigersmaterieel ingezet. Dus wat er dan rijdt, rijdt er anders (vrijwel) helemaal niet. Dus in ´uniek´ materieel over bepaalde trajecten reizen. Dat is het voornaamste doel van dat reisje. Natuurlijk ook leuk om een stukje Thalys mee te pakken en weer eens over de HSL te reizen.
Nee, die treinen komen aan op een zogenaamd ´crossplatform´. Een aansluiting die NS realiseert waar reizigers makkelijk van de ene op de andere trein kunnen overstappen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:42 schreef Lexis het volgende:
Is dit geen probleem?
IC 872: Maastricht 18.56u - Eindhoven 19.59u (V-IRM)
IC 1972: Eindhoven 20.02u - Tilburg 20.24u (ICRm)
Hoe snel gaat de thalys op dat stukje trouwens?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies! Normaal wordt er ander reizigersmaterieel ingezet. Dus wat er dan rijdt, rijdt er anders (vrijwel) helemaal niet. Dus in ´uniek´ materieel over bepaalde trajecten reizen. Dat is het voornaamste doel van dat reisje. Natuurlijk ook leuk om een stukje Thalys mee te pakken en weer eens over de HSL te reizen.
Nu nog een goede 160 km/u. Dat wordt op termijn 300 km/u. Net zoals tussen Rotterdam Centraal en Antwerpen Centraal en ten Zuiden van Bruxelles - Midi.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:44 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Hoe snel gaat de thalys op dat stukje trouwens?
Reportages van treinreizen komen in het Treinentopic in PTA.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:47 schreef Falco het volgende:
Maak je wel foto's Socios, zodat wij FOK!kers ook mee kunnen genieten van je treinreis?
Mijn foto van de grootste treinenspotter van NL komt ook in dat topicquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Reportages van treinreizen komen in het Treinentopic in PTA.
Hier is een verslag van mijn vorige treinreis te zien: Treinentopic #247
Grappig manquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Ruben_Nicolai het volgende:
[..]
Mijn foto van de grootste treinenspotter van NL komt ook in dat topic
Wat doe je dan zo'n hele reis?quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Reportages van treinreizen komen in het Treinentopic in PTA.
Hier is een verslag van mijn vorige treinreis te zien: Treinentopic #247
Dit dusquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:27 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Jij hebt je daar geregistreerd om zijn posts te kunnen lezen?
Van alles. Ik chill ´m wel, hoor. Sowieso is iedere provincie weer mooi op een andere manier.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:23 schreef cumcumber het volgende:
Wat doe je dan zo'n hele reis?
Nederland is toch niet zo mooi om de hele tijd uit het raampje te kijken?
Meisjes kijken? Dat doe ik altijd in de trein.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Van alles. Ik chill ´m wel, hoor. Sowieso is iedere provincie weer mooi op een andere manier.
Dat ook. Sterker nog, ik neem altijd plaats naast het mooiste meisje in de trein.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:43 schreef Klaploper het volgende:
Meisjes kijken? Dat doe ik altijd in de trein.
Word je dan ook handtastelijk?quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ook. Sterker nog, ik neem altijd plaats naast het mooiste meisje in de trein.
Nee, altijd respect voor de vrouw. Gewoon heel sociaal een praatje maken. Voor zover ze niet wegduikt in MP3-spelert of boek.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:56 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Word je dan ook handtastelijk?
Toen ik nog wel eens met de trein ging kwam de trein Maastricht-Zandvoort op spoor 5 binnen terwijl de trein Venlo-'s Gravenhage er al stond op spoor 6.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, die treinen komen aan op een zogenaamd ´crossplatform´. Een aansluiting die NS realiseert waar reizigers makkelijk van de ene op de andere trein kunnen overstappen.
Precies, ja! Helaas rijdt er tegenwoordig geen Intercity Maastricht - Zandvoort aan Zee meer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Toen ik nog wel eens met de trein ging kwam de trein Maastricht-Zandvoort op spoor 5 binnen terwijl de trein Venlo-'s Gravenhage er al stond op spoor 6.
Daar heb je wel een punt. Maar goed, steeds dezelfde treinreis maken wordt redelijk gauw saai.(zelfs voor jou denk ik)quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, altijd respect voor de vrouw. Gewoon heel sociaal een praatje maken. Voor zover ze niet wegduikt in MP3-spelert of boek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |