Meld. Hebben?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:36 schreef TradeMarkie het volgende:
heeft iemand hier 'When will I see you again' van the three degrees in de collectie? anders moet ik iets gaan downloaden en dat mag niet
Graag, kun je hem mailen?quote:
Muziek? Mag je voor zover ik weet nog altijd downloaden in Nederlandquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:36 schreef TradeMarkie het volgende:
heeft iemand hier 'When will I see you again' van the three degrees in de collectie? anders moet ik iets gaan downloaden en dat mag niet
Had jij de groene of de rode? Ik had de groene en die smaakte bestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Shit, Thaise curry was ik nog vergeten
Die was ook lekker inderdaad
Bij mijn auto ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Als ik de motor afzet gaan de koplampen uit![]()
![]()
Net zoals met drugs...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Muziek? Mag je voor zover ik weet nog altijd downloaden in NederlandHet is het uploaden dat niet mag
Bedrijven zat die ooit een UPS aangeschaft hebben, en 5 jaar later nog verwachten dat de batterijen prima werken...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Never trust a UPS...
In mijn werk heb ik ook met UPS'en te maken bij enkele grote hostingleveranciers en jawel, zelfs die kunnen niet altijd functioneren...
En online opslag zie ik niet zitten, mij te onbetrouwbaar.
tot nu toe dus....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft ie nog prima gewerkt met iedere stroomuitval...
[..]
Dat kan bij mijn auto geen last, heb de schakelaar altijd op 'aan' staan. En als je autoradio weigert uit te gaan is er iets mis met de aansluiting van je continuevoeding en de voeding die op het contact geschakeld zit gok ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Had jij de groene of de rode? Ik had de groene en die smaakte best
[..]
Bij mijn auto ook. Toch gebruik ik altijd ook de schakelaar zelf, je weet maar nooit of er niet een klein beetje stroom blijft lopen als je dat niet doet. Mijn radio weigert overigens uit te gaan als je de motor uit zet
Ik ook.. heb een externe harde schijf en een ingebouwd backup-programma dat gewoon prima werkt, alleen die harde schijf maakt zo veel lawaai dat hij meestal uit staat.. Alleen van mijn foto's maak ik wel altijd backups, die brand ik zelfs op dvd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:30 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy is eigenlijk te laks met backups.
Dat dacht ik eerst ook. Heb nog wat draden omgewisseld, maar dat haalde niks uit. Nu gewoon onthouden dat de radio uitmoet voor ik de auto uitstapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat kan bij mijn auto geen last, heb de schakelaar altijd op 'aan' staan. En als je autoradio weigert uit te gaan is er iets mis met de aansluiting van je continuevoeding en de voeding die op het contact geschakeld zit gok ik.
quote:Fun idea: Not got kids? Hire a babysitter anyway, say kid is asleep upstairs and not to be woken. On your return ask where your child is.
SSD kan ook stuk bij kortsluitingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bedrijven zat die ooit een UPS aangeschaft hebben, en 5 jaar later nog verwachten dat de batterijen prima werken...![]()
[..]
tot nu toe dus....
* Whiteguy is eigenlijk te laks met backups.
Moet ook nog een keer een NAS aanschaffen, maar in de tussentijd heb ik alles wat ECHT belangrijk is (dus niet muziek enzo) op mijn laptop staan (wel een SSD in plaats van een crash-harddisk), en op usb stick, en online.
Ik had het niet over bedrijven, ik had het over multinationals in de ICT...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bedrijven zat die ooit een UPS aangeschaft hebben, en 5 jaar later nog verwachten dat de batterijen prima werken...![]()
Muziek is voor mij ECHT belangrijk.quote:* Whiteguy is eigenlijk te laks met backups.
Moet ook nog een keer een NAS aanschaffen, maar in de tussentijd heb ik alles wat ECHT belangrijk is (dus niet muziek enzo) op mijn laptop staan (wel een SSD in plaats van een crash-harddisk), en op usb stick, en online.
Had Wyccie toch mooi een potje soep van kunnen trekken...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb trouwens zojuist mijn tas van Lowlands open getrokken om te wassen.![]()
![]()
Voor een particulier is het gewoon erg lastig/kostbaar om al je data 100% te beschermen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SSD kan ook stuk bij kortsluiting
Laptop kan gejat worden.
Vandaar ook een simpel HD-tje bij ouders/vrienden whatever. Zo simpel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor een particulier is het gewoon erg lastig/kostbaar om al je data 100% te beschermen.
Als er hier brand uitbreekt of bij bijv. diefstal, heb ik ook niks aan mijn NAS.
Dat is met alles zo. Maar tot nu toe heb ik er meer profijt dan last van gehad.quote:
Wat is het voordeel van een UPS in jouw situatie?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is met alles zo. Maar tot nu toe heb ik er meer profijt dan last van gehad.
Hetgeen voor mij altijd de reden is geweest om te zetten dat vinyl wel betrouwbaar is. Groeven blijven groeven, mits er geen gekke dingen mee gebeuren natuurlijk. Maar ja, ik werd voor gek verklaard. (niet dat ik dat niet ben, maar soms heb ik wel eens goede denkwijzesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja kut he? In de jaren '90 riep men steeds dat je CD's wel 1000 jaar kon bewaren enz. Ja, het plastic zelf
Nee hoor, dat up zijn gaat toch niet lukken aangezien modem+router+switch niet op de UPS zitten. Mijn voordeel is dat spanningspieken afgevangen worden en dat hij niet keihard uitvalt als de stroom eraf gaat. Dat is namelijk niet zo heel goed voor je pc als ie net ergens mee bezig is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een UPS in jouw situatie?
Moet die server 100% up zijn of zo, ook in geval van stroomuitval?
Wel betrouwbaar, maar kwalitatief minder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hetgeen voor mij altijd de reden is geweest om te zetten dat vinyl wel betrouwbaar is. Groeven blijven groeven, mits er geen gekke dingen mee gebeuren natuurlijk. Maar ja, ik werd voor gek verklaard. (niet dat ik dat niet ben, maar soms heb ik wel eens goede denkwijzes)
Groeven slijten natuurlijk met gebruikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hetgeen voor mij altijd de reden is geweest om te zetten dat vinyl wel betrouwbaar is. Groeven blijven groeven, mits er geen gekke dingen mee gebeuren natuurlijk. Maar ja, ik werd voor gek verklaard. (niet dat ik dat niet ben, maar soms heb ik wel eens goede denkwijzes)
V.w.b. dat laatste heb je nog de veilige modus (mits Windows)...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, dat up zijn gaat toch niet lukken aangezien modem+router+switch niet op de UPS zitten. Mijn voordeel is dat spanningspieken afgevangen worden en dat hij niet keihard uitvalt als de stroom eraf gaat. Dat is namelijk niet zo heel goed voor je pc als ie net ergens mee bezig is.
Ach men zei in die jaren ook dat Vinyl op sterven lag en zie daar.... vinyl wordt weer meer gemaakt én verkocht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel betrouwbaar, maar kwalitatief minder.
Kwestie van keuzes maken, dus alles maar gedigitaliseerd en dan kom je in de discussie van opslag e.d. terecht.
Cirkel is weer rond...
Data raakt gewoon corrupt als je nat wat aan het schrijven bent. Als net de NTFS-table gewijzigd wordt tijdens een stroomuitval, dan ben je gewoon alles kwijt. Daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
V.w.b. dat laatste heb je nog de veilige modus (mits Windows)...
quote:En spanningspieken? Trapt Lein niet continue door op die fiets of zo?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach men zei in die jaren ook dat Vinyl op sterven lag en zie daar.... vinyl wordt weer meer gemaakt én verkocht.
Ik zo af en toe. Blijft leuk om te hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]In minimale oplage.
Heb ook al mijn LP's, 12" en 7" singles nog, maar koop niks nieuws meer op vinyl...
Mijn draaitafels staan in de kast, stof te happen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zo af en toe. Blijft leuk om te hebben.
Supportershome is niet open vandaag ivm mogelijke rellen, dus ik zit ook thuis voor de buis...quote:
Vandaar de usb stickquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SSD kan ook stuk bij kortsluiting
Laptop kan gejat worden.
Is er nog niet van gekomen.. maar komt wel. Nu ik echter in een gebouw zit waar we met meerdere mensen internet delen (en dus ook allemaal op een netwerk zitten) ga ik binnenkort eens een balletje in de groep gooien of het niet aardig is om gezamelijk zo'n ding te kopen. (lees: ik koop hem samen met de gene bij wie het internet op zn naam staat, en tegen een bepaalde meerprijs t.o.v. het internet abbo krijg je toegang tot dat ding)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het niet over bedrijven, ik had het over multinationals in de ICT...
[..]
Muziek is voor mij ECHT belangrijk.
Maar ik dacht dat jij ook al een NAS had...
Zou jij daar dan rouwig om zijn als lampie?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:20 schreef Whiteguy het volgende:
Pff... ajax mag nog wel een stukje beter gaan voetballen zeg, als ze zo door blijven gaan worden ze nog uitgeschakeld
Europees gezien zie ik graag Nederlandse clubs ver komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou jij daar dan rouwig om zijn als lampie?
V.w.b. dat laatste begrijp ik je, voor de rest zal het me jeuken. Voetbal en commercie, ook dat begrijp ik enigzins, maar daar wil ik me verre van houden...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Europees gezien zie ik graag Nederlandse clubs ver komen.
Hoe meer de Nederlandse clubs verdienen in Europa, hoe leuker de NL competitie uiteindelijk ook is.
Als Ajax en PSV het geld niet meer verdienen in Europa, kunnen die ook niet meer geld uitgeven aan spelers van de mindere goden, die op hun beurt weer of failliet gaan, of met jeugdspelers het veld op komen...
De JL league kan je al zowat afschaffen in principe, en de onderste helft van de eredivisie stelt ook al weinig voor momenteel. Dat hoeft van mij niet nog minder te worden.
En hoe meer wedstrijden Ajax speelt in Europa, hoe vaker ze een zwaar weekend hebben in Nederland natuurlijk
Wil je kaarten hebben voor in de Arena?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:50 schreef peaceman het volgende:
Het was nog zweten, maar het is gelukt!
Sulejmani viel goed in trouwens!
Ligt er uiteraard aan wanneer enzo.. maar ik houd me voorlopig aanbevolen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je kaarten hebben voor in de Arena?
Een ander probleem is dat Salcido de trainer van Fulham mag opfokken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
Ah, en ik lees dat PSV ook van die andere mafkees in de verdediging af is...
Ergerde ik me vorig jaar groen en geel aan Ooijer en Salcido, is nu de laatste ook vertrokken![]()
Laat maar weten als er meer bekend is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ligt er uiteraard aan wanneer enzo.. maar ik houd me voorlopig aanbevolen!
Nu![]()
quote:
doe je die andere lens toch ook gewoon ff in?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar boven te lopen in m'n roze pyjamabroek, witte hemdje en 1 lens in.
De roze pyjamabroek en het doorschijnend witte hemdje dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
doe je die andere lens toch ook gewoon ff in?
Die belemmeren je zicht toch niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
De roze pyjamabroek en het doorschijnend witte hemdje dan.
Ik had die hersenkronkel allang door.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:36 schreef Soempie het volgende:
Die post is een gedachtenspinsel en vast onbegrijpelijk.Moe en 1 lens, dan krijg je dit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had die hersenkronkel allang door.
De beste kronkels vind je bij mij.
Nee, het plafond wittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:37 schreef Soempie het volgende:
Er is in elk geval wel een jongen boven, want er staat nu een herenfiets buiten. Was vast seks dan. En misschien nog even geholpen met het verplaatsen van een kast ofzo.
De 10 Voor Taal Cryptokronkelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had die hersenkronkel allang door.
De beste kronkels vind je bij mij.
Gadver.quote:
Wat nou gadver? Laat jij je plafond nooit witten?quote:
Niet om half 2 's nachts.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou gadver? Laat jij je plafond nooit witten?
Dat maakt het hooguit ongewoon, niet gadverquote:
Doet 'ie open in zijn blote toekeloekusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:50 schreef Soempie het volgende:
Ik ben blij dat ik toch niet heb aangeklopt.
Ach, ik had maar 1 lens in...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet 'ie open in zijn blote toekeloekus
Alleen jammer dat 10 Voor Taal vervangen is door De Taalmeesters.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De 10 Voor Taal Cryptokronkel
Hij heeft ook maar 1 toekeloekus.quote:
Ben ik niet mee bekend. 10 Voor Taal was altijd leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 10 Voor Taal vervangen is door De Taalmeesters.
Dat spelletje is half niet zo leuk...
Daarom, ik 1 oog waar ik alleen maar waas mee zie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 1 toekeloekus.
Schiffers.fm stopt op doordeweekse dagenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De 10 Voor Taal Cryptokronkel
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh, het lijkt wel te regenen
dat ja, goedemorgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh, het lijkt wel te regenen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 1 toekeloekus.
En, wat was de uitslag? Heb je nu een binnenzwembad?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had vandaag de laatste test om te kijken of alle dakramen waterdicht zijn besteld, sorry voor de overlast
Dan is het misschien al te laat hè? Met het water wat nu uit de lucht komt...quote:
deze quote ik even alleen voor het geval dat....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
De wind- en watertest is al met succes doorstaan, dus ik verwacht niet te veel problemen met de ' heel heel veel water recht naar beneden laten vallen' test
Ik hoop het voor je!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
De wind- en watertest is al met succes doorstaan, dus ik verwacht niet te veel problemen met de ' heel heel veel water recht naar beneden laten vallen' test
Ik heb al dagen buikpijn omdat ik het nog niet zie gebeuren dat ik op 20 september m'n eindgesprek kan hebben. Nog steeds niks van m'n scriptiebegeleider gehoord en ik moet vast nog bergen herschrijven. Dus stress. Bah.quote:
We kunnen Google natuurlijk een handje helpenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Toekeloekus geeft op Google 3 hits, binnenkort 4. Hit nummer 1? AKQ-SC 529: Paulus bekent kleur
Ik kan wel roepen "het komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb al dagen buikpijn omdat ik het nog niet zie gebeuren dat ik op 20 september m'n eindgesprek kan hebben. Nog steeds niks van m'n scriptiebegeleider gehoord en ik moet vast nog bergen herschrijven. Dus stress. Bah.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb al dagen buikpijn omdat ik het nog niet zie gebeuren dat ik op 20 september m'n eindgesprek kan hebben. Nog steeds niks van m'n scriptiebegeleider gehoord en ik moet vast nog bergen herschrijven. Dus stress. Bah.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan wel roepen "het komt wel goed, schatje", maar ik ken het gevoel. Wees gewoon overtuigd van je eigen kunnen; natuurlijk gaat het lukken
Ik hoop het, want nog veel langer zo rondlopen maakt het voor m'n omgeving niet echt toffer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk gaat het lukken!!
Logeerde je ergens of zo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:35 schreef Soempie het volgende:
Misschien kan ik beter morgenochtend iets tegen haar zeggen over een goede nacht ofzo.![]()
Ze zijn gestopt. Ik stond op de trap toen het gebonk dus versnelde en vervolgens ben ik maar omgekeerd, want dat was onmogelijk meubelverschuif geluid. Maar ik snap het niet, was ze nou toch meubels aan het verplaatsen of alleen seks. Maar waarom dan de herrie na de seks? Wie doet er nu aan naspel.
Dat is in elk geval positiefquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Voorlopig zijn de mensen die hier vol stress zaten en niet van hun begeleiders hebben gehoord allemaal geslaagd
Ze was thuis maar ze heeft een nieuwe bovenbuuf. Die vond het midden in de nacht tijd om wat verhuiswerkzaamheden te verrichten. Blijkbaar vond ze haar fuckbuddy in 1 van die dozenquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze was thuis maar ze heeft een nieuwe bovenbuuf. Die vond het midden in de nacht tijd om wat verhuiswerkzaamheden te verrichten. Blijkbaar vond ze haar fuckbuddy in 1 van die dozen
Aha, dat dus kennelijk gemist.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze was thuis maar ze heeft een nieuwe bovenbuuf. Die vond het midden in de nacht tijd om wat verhuiswerkzaamheden te verrichten. Blijkbaar vond ze haar fuckbuddy in 1 van die dozen
Ik dacht al toen ze het postte: dit gaat verwarring zaaienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, dat dus kennelijk gemist.
Ik begreep er niets van, wist ook niet dat ze bovenburen had...
Soempie en Ofyles zitten dan ook op hetzelfde level...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, ofyles begreep haar, dus dat zegt genoeg
Soempie en Ofyles, sitting in a treequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie en Ofyles zitten dan ook op hetzelfde level...
Vannacht in elk geval welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie en Ofyles zitten dan ook op hetzelfde level...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Misschien is ofyles wel de nachtelijke bezoeker van de bovenbuurvrouw
Ach, zolang het maar haar eigen doos wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had al legio dozen/dozen uitpakken-grappen klaarliggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar haar eigen doos was
Gelukkig maar, daar hoopte ik eigenlijk al opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had al legio dozen/dozen uitpakken-grappen klaarliggen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach, zolang het maar haar eigen doos was
Wat voor vaardigheidsspelletje is het?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een vaardigheidsspel thuis waar een collega een keer ruim een uur mee bezig is geweest en er niet uit kwam (is me zelf ook nog niet gelukt overigens). Nu is hij afgestudeerd, dus gelegenheid voor een cadeautje. Nu twijfel ik of ik hem dezelfde editie zal geven of een net wat andere, zodat hij mijn high score niet kan verbreken
Stef Stuntpiloot?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een vaardigheidsspel thuis waar een collega een keer ruim een uur mee bezig is geweest en er niet uit kwam (is me zelf ook nog niet gelukt overigens). Nu is hij afgestudeerd, dus gelegenheid voor een cadeautje. Nu twijfel ik of ik hem dezelfde editie zal geven of een net wat andere, zodat hij mijn high score niet kan verbreken
Het gaat om een Addictaball. Ik heb zelf de Small, de grote is uitgebreider en heeft een ander parcours.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor vaardigheidsspelletje is het?
Enne, nieuwe avatar!
Nah, al heb ik wel Dokter Bibber en Ezeltje Strekje thuis liggen. Komt misschien nog een keer van pas bij drinkspelletjesquote:
Waar koop je die dingen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het gaat om een Addictaball. Ik heb zelf de Small, de grote is uitgebreider en heeft een ander parcours.
Overigens is deze avatar niet helemaal nieuw, ik heb em gewoon al tijden niet meer gebruikt. Kijken hoe lang ik deze leuk vind voor ik terug ga naar Dommel
Ik heb de mijne gekocht via Amazonquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via MegaGadgets kom ik dit ding tegen. Leuke grap
quote:
Moe.quote:
Naar zulke flimpjes kun je toch uren kijken!quote:
Lekker rustig aan doen vandaag...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moe.![]()
En nog steeds ziek. Baal er wel van, omdat er morgen een vriendin uit Groningen hierheen komt. Ik hoop me dan wel beter te voelen.
Ik doe al de hele week niks anders.quote:
Ziek zijn heeft toch voordelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe al de hele week niks anders.
quote:
Nog steeds. Heb je al wel iets ingenomen? Hot Coldrex, ibuprofen, vitamine C oid?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moe.![]()
En nog steeds ziek. Baal er wel van, omdat er morgen een vriendin uit Groningen hierheen komt. Ik hoop me dan wel beter te voelen.
Dan k je wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]goedemiddag.
Ik heb je dvd klaar!! Moet alleen nog op de post. Ik weet niet - gezien het weer - of dat vandaag nog gaat gebeuren. Anders morgen!!
Pijnstillers werken eigenlijk nooit en ik heb een tijd terug speciale gekregen van de huisarts, maar die mag ik op het moment niet, omdat het in combinatie met een ander medicijn niet geslikt mag worden. Wel fruit gegeten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog steeds. Heb je al wel iets ingenomen? Hot Coldrex, ibuprofen, vitamine C oid?
Nee hoor.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's levensgevaarlijk met al die losse draden in zo'n klast. Staat er ook op: niet openen met spanning op de kast.
Ze lopen bijna de hele dag achter me aan met z'n tweeën. En zodra ze zin hebben om te slapen komen ze naar me toe om in m'n nek te kruipen of op schoot. Hobbes in m'n nek en Casper op schoot of op m'n arm.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Soempie, geven de katjes je nog wat extra liefde om je op te peppen?
Nog een week. En dan :quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze lopen bijna de hele dag achter me aan met z'n tweeën. En zodra ze zin hebben om te slapen komen ze naar me toe om in m'n nek te kruipen of op schoot. Hobbes in m'n nek en Casper op schoot of op m'n arm.![]()
Netjes!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Auw...
Dit was de kast voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
en dit kwam eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu is tie zo:
[ afbeelding ]
Ons kennende? Niet lang hahaha... maar we willen de kast wat gaan vullen met leuke mandjes en daar de spulletjes in doen. Staat netter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Netjes!
En hoe lang blijft hij zo?
Hoe lang geleden heb je het verstuurd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Als ik nu naar m'n scriptiebegeleider mail, kom ik dan drammiger over?
Een fucking maand geledenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je het verstuurd?
En ik denk het niet, als je gewoon een net mailtje stuurt.
Dan weet je zelf dondersgoed het antwoord al op je eigen vraag.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan weet je zelf dondersgoed het antwoord al op je eigen vraag.
Ik snap eigenlijk niet dat je zo lang gewacht hebt
Ja, wat ben jij een verschrikkelijke drammert...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan weet je zelf dondersgoed het antwoord al op je eigen vraag.
Ik snap eigenlijk niet dat je zo lang gewacht hebt
Concertje van Sarah en Andrea?quote:
Nee ik heb er gewoon 2 regels ingeklaptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had de mail dus gewoon al klaar staan in je Concepten-map...
Zoek de verschillen:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ahum...
[ afbeelding ]
me, 6 jaar geleden. En let op de achtergrond.. was nog in het huis waar ik met mn ex woonde. Mooi huis, maar die inrichting..![]()
Je trui paste wel bij de inrichting.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ahum...
[ afbeelding ]
me, 6 jaar geleden. En let op de achtergrond.. was nog in het huis waar ik met mn ex woonde. Mooi huis, maar die inrichting..![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je trui paste wel bij de inrichting.![]()
Dankje... deze foto is ook gemaakt in een niet zo'n leuke periode.. kort voor de scheiding. Ik zie er tegenwoordig idd wel wat stralender uit op foto's. Het valt wel op.quote:Je ziet er nu een stuk gelukkiger en leuker uit op foto's.![]()
Nu is het er niet meer.... het huis wel maar niet meer die inrichting. Mn ex heeft het huis 2,5 jaar geleden verkocht... met nog meer winst dan waarvoor hij mij uitgekocht heeft.. damn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Als het toen al vintage was... wat is het dan nu?
Ik bedoelde de text op je shirtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nu is het er niet meer.... het huis wel maar niet meer die inrichting. Mn ex heeft het huis 2,5 jaar geleden verkocht... met nog meer winst dan waarvoor hij mij uitgekocht heeft.. damn.
Het is op die foto inderdaad net of je 3 wikkels coke naar binnen hebt gewerkt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
[..]
Dankje... deze foto is ook gemaakt in een niet zo'n leuke periode.. kort voor de scheiding. Ik zie er tegenwoordig idd wel wat stralender uit op foto's. Het valt wel op.
Ow haha.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik bedoelde de text op je shirt
Leuke foto!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het blijkbaar wel een leuk shirt...Ik kom hem alweer tegen.
[ afbeelding ]
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Even een driewerf 'Kut!!!':
Krijg net een mailtje dat Katzenjammer in Utrecht volgende week gecancelled is...
Dat is jammer...EINZ!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Even een driewerf 'Kut!!!':
Krijg net een mailtje dat Katzenjammer in Utrecht volgende week gecancelled is...
quote:
quote:Het concert van Katzenjammer is i.v.m. stemproblemen helaas afgelast. Reeds gekochte kaarten kunnen worden geretourneerd. Fysieke kaarten gekocht bij de kassa van Tivoli en Plato kunnen terug worden gebracht naar Tivoli Oudegracht. Kaarten gekocht bij Ticketservice kunnen retour naar Ticketservice. Heb je je kaart(en) gekocht via www.tivoli.nl, dan wordt het bedrag van de kaart(en) binnen 14 dagen door Tivoli geretourneerd. Onze excuses voor het ongemak.
Wat nou eerst? Er zijn er 3!quote:
Ik word niet goed geloof ik.quote:
Wat is er mis met rosbief?quote:
Zo ofyles-achtig was die post nietquote:
Niet als het er zo uit ziet.quote:
Flamoes au Poiré...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gebakken kut... eventueel met peren?
Op het appel?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef iamredleader het volgende:
En om er een fruitsalade van de maken:
Even de banaan in haar pruim peren
* gevondenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:30 schreef Soempie het volgende:
Ik ben in een week bijna 3 kg kwijt.![]()
Ik geloof dat ik het snap...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo ofyles-achtig was die post niet![]()
IBTL is een veel gebezigde term als een topic geen lang leven beschoren is. Het betekent In Before The Lock. Eventueel nog inclusief een gifje van Geordie LaForge uit Star Trek die nog even een duik maakt onder een sluitende deur.
In Before The plaatjesroeper = nog even een post voordat iemand roept "pics"
Knap gedaan, ik heb ook ooit met X10 gespeeld en dat is een vrij traag systeem, heeft vast wat moeite gekost om het allemaal zo te timen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:30 schreef Etcetera het volgende:
Episch ditEen Emergency Party Button http://www.plasma2002.com/epb/
Ik wil de rest van de kilo's ook wel doneren aan mensen hier.quote:
Ik bedank, ik heb ook wel wat te doneren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wil de rest van de kilo's ook wel doneren aan mensen hier.
Een goed teken. Pak de zandzakken maar vast.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik bedank, ik heb ook wel wat te doneren.
De regen komt hier nu met bakken uit de lucht.. we hebben een beekje voor de deur en het water in de wc borrelt.
Hier ook wel, maar nu zoveel dat de putten het niet aankunnen. En alles onder water staat voor de deur... laagste punt geloof ik. Was vorig jaar ook, als het droog is, is het zo weer weg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
Het regent hier al dagen aan een stuk door. Complete wolkbreuken. Niet zeuren
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Giro 555 doet er gewoon alles aan om de watersnoodramp in Pakistan onder de aandacht te brengen. Goede PR afdeling daar...
ik moet vanavond maar even een liedje uploaden denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef iamredleader het volgende:
En om er een fruitsalade van de maken:
Even de banaan in haar pruim peren
Eeuwig zonde dat dat "Loser no.1" erbij staatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MM, is dit shirt niet wat voor jou?
Alice? Who the fuck is Alice?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand Alice nog gezien de laatste tijd?
Alice? Who the fuck is Alice?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alice? Who the fuck is Alice?
quote:
Welke bedoel je, ik zie er meerdere...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MM, is dit shirt niet wat voor jou?
DOORGESTOKEN KAART!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef MadMaster het volgende:
Die loting van Ajax is waardeloos.
Niet eens zo zeer sportief, maar Milaan, Madrid en Auxerre kan ik zo langzamerhand wel dromen.
Had graag Man United of Barcelona gehad...
Had niet gehoevenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
deze quote ik even alleen voor het geval dat....
Ouwe mopperaar..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, maar saai is het wel...
Bedoelt U:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sorry, maar ik ben niet de enige Ajacied die er zo over denkt.quote:
Over twee jaar hebben we geen last meer van ManU, Barça of Real Madrid als die drie als gekken met geld blijven smijten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, maar saai is het wel...
anders heb ik nog wel een broertje met interessequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet de enige Ajacied die er zo over denkt.
Maar Peaceman heeft daarmee wel mazzel, als hij wil mag hij mijn kaarten overnemen voor de thuiswedstrijden...
Op zich kunnen het toch best leuke wedstrijden worden??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet de enige Ajacied die er zo over denkt.
Maar Peaceman heeft daarmee wel mazzel, als hij wil mag hij mijn kaarten overnemen voor de thuiswedstrijden...
Ook goed nieuws: Smileys weer aan de praat gekregen!
Daar wil wel een weddenschap met je over afsluiten. Die instituten zijn niet uit te roeien met de privileges die ze hebben...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over twee jaar hebben we geen last meer van ManU, Barça of Real Madrid als die drie als gekken met geld blijven smijten.
Daarbovenop komt dat ManU zichzelf intern opvreet (Malcolm Glazer en zijn familie vernietigen die club, red.).
Nee, de Europese uitwedstrijden zijn altijkd het toetje, de Arena mag van mij affikken...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op zich kunnen het toch best leuke wedstrijden worden??
Peaceman gaat je hierover nog even een pm sturen. Hij is aan het PES-en.
Ga je wel naar de uitwedstrijden?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de Europese uitwedstrijden zijn altijkd het toetje, de Arena mag van mij affikken...
Peaceman is de eerste gegadigde en anders mag TM's broertje de F-Side bemannen...
Ik had nog niet gezegd dat dit volgens een studie van KPMG is...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar wil wel een weddenschap met je over afsluiten. Die instituten zijn niet uit te roeien met de privileges die ze hebben...
Nu alleen misschien naar Madrid, in Milaan ben ik al 5 keer geweest en in Auxerre al 3 keer, waarbij ik de laatste keer na te veel drank en een knokpartij bewusteloos ben geraakt en wakker werd in een ziekenhuis met een gescheurde lip en mijn schouder in de kreukels...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga je wel naar de uitwedstrijden?
Mooi he, dat relschoppen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu alleen misschien naar Madrid, in Milaan ben ik al 5 keer geweest en in Auxerre al 3 keer, waarbij ik de laatste keer na te veel drank en een knokpartij bewusteloos ben geraakt en wakker werd in een ziekenhuis met een gescheurde lip en mijn schouder in de kreukels...
Nou nou, niet gelijk zo op je tenen getrapt zijn johquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was er bij en weet hoe het gegaan is?
Dat was dus niet echt een goede ervaring met Auxerre. Ik snap dat het jammer is voor diehards als ze al zo vaak bij die Europese clubs zijn geweest. Zo had ik het nog niet bekeken. Voor FC Twente is het een groot avontuur dan eigenlijk. Inter die gewoon in Enschede komt spelen!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu alleen misschien naar Madrid, in Milaan ben ik al 5 keer geweest en in Auxerre al 3 keer, waarbij ik de laatste keer na te veel drank en een knokpartij bewusteloos ben geraakt en wakker werd in een ziekenhuis met een gescheurde lip en mijn schouder in de kreukels...
Het moet toch niet gekker worden...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
Fucking hell
http://ourmediaindymedia.(...)meert-poolse_22.html
Als het relschoppen geweest was, dan had ik dat wel gemeld, maar dat was het dit keer niet echt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou nou, niet gelijk zo op je tenen getrapt zijn joh
Ja, dat begrijp ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was dus niet echt een goede ervaring met Auxerre. Ik snap dat het jammer is voor diehards als ze al zo vaak bij die Europese clubs zijn geweest. Zo had ik het nog niet bekeken. Voor FC Twente is het een groot avontuur dan eigenlijk. Inter die gewoon in Enschede komt spelen!!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het relschoppen geweest was, dan had ik dat wel gemeld, maar dat was het dit keer niet echt.
[..]
Ja, dat begrijp ik.
En wij denken dan 'Alweer Milan...'.
Zo kan ik Arsenal ook niet meer zien, die loten we ook om de paar jaar...
Ja, zo kan je het inderdaad ook zien...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]eigenlijk is het een luxeprobleem...
Of een teken dat er iets mis is met die Leagues/voetbal als het steeds de zelfde ploegen zijn die tegen elkaar spelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]eigenlijk is het een luxeprobleem...
Hoi kenner/fanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of een teken dat er iets mis is met die Leagues/voetbal als het steeds de zelfde ploegen zijn die tegen elkaar spelen.
Het is wel allemaal eerlijk geloot...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of een teken dat er iets mis is met die Leagues/voetbal als het steeds de zelfde ploegen zijn die tegen elkaar spelen.
quote:
Voorverwarmde ballen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Men loot toch door balletjes uit verschillende schalen te halen? Iemand uit schaal A speelt tegen iemand uit schaal B. Lijkt mij eerlijker als men alle balletjes in één schaal mikt en er dan twee uit haalt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is wel allemaal eerlijk geloot...
Dat klopt en ik zou dat ook eerlijker vinden... maar ze willen teams van "hetzelfde" niveau of land niet bij elkaar in de groepsfase. Teams uit groep 1 zijn hoger geclasseerd dan teams in groep 4. Van elke groep is er 1 team...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Men loot toch door balletjes uit verschillende schalen te halen? Iemand uit schaal A speelt tegen iemand uit schaal B. Lijkt mij eerlijker als men alle balletjes in één schaal mikt en er dan twee uit haalt.
Ik kan me indenken dat men geen teams van hetzelfde niveau in een zelfde groep wil. Want dan gaan er 2 ploegen in de groepsfase niet door. Beter voor de kijkcijfers om de teams uit groep 1 meer kans te geven de 1ste fase te overleven. Maar niet eerlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt en ik zou dat ook eerlijker vinden... maar ze willen teams van "hetzelfde" niveau of land niet bij elkaar in de groepsfase. Teams uit groep 1 zijn hoger geclasseerd dan teams in groep 4. Van elke groep is er 1 team...
Ik ben het met je eens...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan me indenken dat men geen teams van hetzelfde niveau in een zelfde groep wil. Want dan gaan er 2 ploegen in de groepsfase niet door. Beter voor de kijkcijfers om de teams uit groep 1 meer kans te geven de 1ste fase te overleven. Maar niet eerlijk.
Tja, de centen zijn de baas.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens...Zo mogen teams uit hetzelfde land ook niet op dezelfde dag spelen... niet goed voor de commercie.
Nee hoor, ik erger me niet aan jouw kijk op de zakenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en voor er bij TM stoom uit zijn oren komt. Dit soort gedoe is oneerlijk in elke sport.
Goede reisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, de centen zijn de baas.![]()
Ik ga naar huis. De aflossing is er .
Auxerre treft Ajax nu voor de 4e keer, de eerste keer was in 1993, de laatste wedstrijd van Menzo toen die een bal in eigen doel stompte.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |