Moe.quote:
Naar zulke flimpjes kun je toch uren kijken!quote:
Lekker rustig aan doen vandaag...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moe.![]()
En nog steeds ziek. Baal er wel van, omdat er morgen een vriendin uit Groningen hierheen komt. Ik hoop me dan wel beter te voelen.
Ik doe al de hele week niks anders.quote:
Ziek zijn heeft toch voordelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik doe al de hele week niks anders.
quote:
Nog steeds. Heb je al wel iets ingenomen? Hot Coldrex, ibuprofen, vitamine C oid?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Moe.![]()
En nog steeds ziek. Baal er wel van, omdat er morgen een vriendin uit Groningen hierheen komt. Ik hoop me dan wel beter te voelen.
Dan k je wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]goedemiddag.
Ik heb je dvd klaar!! Moet alleen nog op de post. Ik weet niet - gezien het weer - of dat vandaag nog gaat gebeuren. Anders morgen!!
Pijnstillers werken eigenlijk nooit en ik heb een tijd terug speciale gekregen van de huisarts, maar die mag ik op het moment niet, omdat het in combinatie met een ander medicijn niet geslikt mag worden. Wel fruit gegeten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nog steeds. Heb je al wel iets ingenomen? Hot Coldrex, ibuprofen, vitamine C oid?
Nee hoor.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's levensgevaarlijk met al die losse draden in zo'n klast. Staat er ook op: niet openen met spanning op de kast.
Ze lopen bijna de hele dag achter me aan met z'n tweeën. En zodra ze zin hebben om te slapen komen ze naar me toe om in m'n nek te kruipen of op schoot. Hobbes in m'n nek en Casper op schoot of op m'n arm.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Soempie, geven de katjes je nog wat extra liefde om je op te peppen?
Nog een week. En dan :quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze lopen bijna de hele dag achter me aan met z'n tweeën. En zodra ze zin hebben om te slapen komen ze naar me toe om in m'n nek te kruipen of op schoot. Hobbes in m'n nek en Casper op schoot of op m'n arm.![]()
Netjes!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Auw...
Dit was de kast voor:
[ afbeelding ]
na:
[ afbeelding ]
en dit kwam eruit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu is tie zo:
[ afbeelding ]
Ons kennende? Niet lang hahaha... maar we willen de kast wat gaan vullen met leuke mandjes en daar de spulletjes in doen. Staat netter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Netjes!
En hoe lang blijft hij zo?
Hoe lang geleden heb je het verstuurd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:21 schreef Etcetera het volgende:
Als ik nu naar m'n scriptiebegeleider mail, kom ik dan drammiger over?
Een fucking maand geledenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe lang geleden heb je het verstuurd?
En ik denk het niet, als je gewoon een net mailtje stuurt.
Dan weet je zelf dondersgoed het antwoord al op je eigen vraag.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan weet je zelf dondersgoed het antwoord al op je eigen vraag.
Ik snap eigenlijk niet dat je zo lang gewacht hebt
Ja, wat ben jij een verschrikkelijke drammert...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan weet je zelf dondersgoed het antwoord al op je eigen vraag.
Ik snap eigenlijk niet dat je zo lang gewacht hebt
Concertje van Sarah en Andrea?quote:
Nee ik heb er gewoon 2 regels ingeklaptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had de mail dus gewoon al klaar staan in je Concepten-map...
Zoek de verschillen:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ahum...
[ afbeelding ]
me, 6 jaar geleden. En let op de achtergrond.. was nog in het huis waar ik met mn ex woonde. Mooi huis, maar die inrichting..![]()
Je trui paste wel bij de inrichting.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ahum...
[ afbeelding ]
me, 6 jaar geleden. En let op de achtergrond.. was nog in het huis waar ik met mn ex woonde. Mooi huis, maar die inrichting..![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je trui paste wel bij de inrichting.![]()
Dankje... deze foto is ook gemaakt in een niet zo'n leuke periode.. kort voor de scheiding. Ik zie er tegenwoordig idd wel wat stralender uit op foto's. Het valt wel op.quote:Je ziet er nu een stuk gelukkiger en leuker uit op foto's.![]()
Nu is het er niet meer.... het huis wel maar niet meer die inrichting. Mn ex heeft het huis 2,5 jaar geleden verkocht... met nog meer winst dan waarvoor hij mij uitgekocht heeft.. damn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef iamredleader het volgende:
Als het toen al vintage was... wat is het dan nu?
Ik bedoelde de text op je shirtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
Nu is het er niet meer.... het huis wel maar niet meer die inrichting. Mn ex heeft het huis 2,5 jaar geleden verkocht... met nog meer winst dan waarvoor hij mij uitgekocht heeft.. damn.
Het is op die foto inderdaad net of je 3 wikkels coke naar binnen hebt gewerkt...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
[..]
Dankje... deze foto is ook gemaakt in een niet zo'n leuke periode.. kort voor de scheiding. Ik zie er tegenwoordig idd wel wat stralender uit op foto's. Het valt wel op.
Ow haha.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik bedoelde de text op je shirt
Leuke foto!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het blijkbaar wel een leuk shirt...Ik kom hem alweer tegen.
[ afbeelding ]
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Even een driewerf 'Kut!!!':
Krijg net een mailtje dat Katzenjammer in Utrecht volgende week gecancelled is...
Dat is jammer...EINZ!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Even een driewerf 'Kut!!!':
Krijg net een mailtje dat Katzenjammer in Utrecht volgende week gecancelled is...
quote:
quote:Het concert van Katzenjammer is i.v.m. stemproblemen helaas afgelast. Reeds gekochte kaarten kunnen worden geretourneerd. Fysieke kaarten gekocht bij de kassa van Tivoli en Plato kunnen terug worden gebracht naar Tivoli Oudegracht. Kaarten gekocht bij Ticketservice kunnen retour naar Ticketservice. Heb je je kaart(en) gekocht via www.tivoli.nl, dan wordt het bedrag van de kaart(en) binnen 14 dagen door Tivoli geretourneerd. Onze excuses voor het ongemak.
Wat nou eerst? Er zijn er 3!quote:
Ik word niet goed geloof ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |