Wil je kaarten hebben voor in de Arena?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:50 schreef peaceman het volgende:
Het was nog zweten, maar het is gelukt!
Sulejmani viel goed in trouwens!
Ligt er uiteraard aan wanneer enzo.. maar ik houd me voorlopig aanbevolen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je kaarten hebben voor in de Arena?
Een ander probleem is dat Salcido de trainer van Fulham mag opfokken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
Ah, en ik lees dat PSV ook van die andere mafkees in de verdediging af is...
Ergerde ik me vorig jaar groen en geel aan Ooijer en Salcido, is nu de laatste ook vertrokken![]()
Laat maar weten als er meer bekend is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ligt er uiteraard aan wanneer enzo.. maar ik houd me voorlopig aanbevolen!
Nu![]()
quote:
doe je die andere lens toch ook gewoon ff in?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om naar boven te lopen in m'n roze pyjamabroek, witte hemdje en 1 lens in.
De roze pyjamabroek en het doorschijnend witte hemdje dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
doe je die andere lens toch ook gewoon ff in?
Die belemmeren je zicht toch niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
De roze pyjamabroek en het doorschijnend witte hemdje dan.
Ik had die hersenkronkel allang door.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:36 schreef Soempie het volgende:
Die post is een gedachtenspinsel en vast onbegrijpelijk.Moe en 1 lens, dan krijg je dit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had die hersenkronkel allang door.
De beste kronkels vind je bij mij.
Nee, het plafond wittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:37 schreef Soempie het volgende:
Er is in elk geval wel een jongen boven, want er staat nu een herenfiets buiten. Was vast seks dan. En misschien nog even geholpen met het verplaatsen van een kast ofzo.
De 10 Voor Taal Cryptokronkelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had die hersenkronkel allang door.
De beste kronkels vind je bij mij.
Gadver.quote:
Wat nou gadver? Laat jij je plafond nooit witten?quote:
Niet om half 2 's nachts.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou gadver? Laat jij je plafond nooit witten?
Dat maakt het hooguit ongewoon, niet gadverquote:
Doet 'ie open in zijn blote toekeloekusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:50 schreef Soempie het volgende:
Ik ben blij dat ik toch niet heb aangeklopt.
Ach, ik had maar 1 lens in...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet 'ie open in zijn blote toekeloekus
Alleen jammer dat 10 Voor Taal vervangen is door De Taalmeesters.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De 10 Voor Taal Cryptokronkel
Hij heeft ook maar 1 toekeloekus.quote:
Ben ik niet mee bekend. 10 Voor Taal was altijd leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 10 Voor Taal vervangen is door De Taalmeesters.
Dat spelletje is half niet zo leuk...
Daarom, ik 1 oog waar ik alleen maar waas mee zie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 1 toekeloekus.
Schiffers.fm stopt op doordeweekse dagenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De 10 Voor Taal Cryptokronkel
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh, het lijkt wel te regenen
dat ja, goedemorgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh, het lijkt wel te regenen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 1 toekeloekus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |