Nee, het plafond wittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:37 schreef Soempie het volgende:
Er is in elk geval wel een jongen boven, want er staat nu een herenfiets buiten. Was vast seks dan. En misschien nog even geholpen met het verplaatsen van een kast ofzo.
De 10 Voor Taal Cryptokronkelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had die hersenkronkel allang door.
De beste kronkels vind je bij mij.
Gadver.quote:
Wat nou gadver? Laat jij je plafond nooit witten?quote:
Niet om half 2 's nachts.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou gadver? Laat jij je plafond nooit witten?
Dat maakt het hooguit ongewoon, niet gadverquote:
Doet 'ie open in zijn blote toekeloekusquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:50 schreef Soempie het volgende:
Ik ben blij dat ik toch niet heb aangeklopt.
Ach, ik had maar 1 lens in...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Doet 'ie open in zijn blote toekeloekus
Alleen jammer dat 10 Voor Taal vervangen is door De Taalmeesters.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De 10 Voor Taal Cryptokronkel
Hij heeft ook maar 1 toekeloekus.quote:
Ben ik niet mee bekend. 10 Voor Taal was altijd leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat 10 Voor Taal vervangen is door De Taalmeesters.
Dat spelletje is half niet zo leuk...
Daarom, ik 1 oog waar ik alleen maar waas mee zie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 1 toekeloekus.
Schiffers.fm stopt op doordeweekse dagenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De 10 Voor Taal Cryptokronkel
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh, het lijkt wel te regenen
dat ja, goedemorgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh, het lijkt wel te regenen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij heeft ook maar 1 toekeloekus.
En, wat was de uitslag? Heb je nu een binnenzwembad?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:15 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had vandaag de laatste test om te kijken of alle dakramen waterdicht zijn besteld, sorry voor de overlast
Dan is het misschien al te laat hč? Met het water wat nu uit de lucht komt...quote:
deze quote ik even alleen voor het geval dat....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
De wind- en watertest is al met succes doorstaan, dus ik verwacht niet te veel problemen met de ' heel heel veel water recht naar beneden laten vallen' test
Ik hoop het voor je!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:48 schreef TradeMarkie het volgende:
De wind- en watertest is al met succes doorstaan, dus ik verwacht niet te veel problemen met de ' heel heel veel water recht naar beneden laten vallen' test
Ik heb al dagen buikpijn omdat ik het nog niet zie gebeuren dat ik op 20 september m'n eindgesprek kan hebben. Nog steeds niks van m'n scriptiebegeleider gehoord en ik moet vast nog bergen herschrijven. Dus stress. Bah.quote:
We kunnen Google natuurlijk een handje helpenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Toekeloekus geeft op Google 3 hits, binnenkort 4. Hit nummer 1? AKQ-SC 529: Paulus bekent kleur
Ik kan wel roepen "het komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb al dagen buikpijn omdat ik het nog niet zie gebeuren dat ik op 20 september m'n eindgesprek kan hebben. Nog steeds niks van m'n scriptiebegeleider gehoord en ik moet vast nog bergen herschrijven. Dus stress. Bah.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb al dagen buikpijn omdat ik het nog niet zie gebeuren dat ik op 20 september m'n eindgesprek kan hebben. Nog steeds niks van m'n scriptiebegeleider gehoord en ik moet vast nog bergen herschrijven. Dus stress. Bah.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik kan wel roepen "het komt wel goed, schatje", maar ik ken het gevoel. Wees gewoon overtuigd van je eigen kunnen; natuurlijk gaat het lukken
Ik hoop het, want nog veel langer zo rondlopen maakt het voor m'n omgeving niet echt toffer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk gaat het lukken!!
Logeerde je ergens of zo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:35 schreef Soempie het volgende:
Misschien kan ik beter morgenochtend iets tegen haar zeggen over een goede nacht ofzo.![]()
Ze zijn gestopt. Ik stond op de trap toen het gebonk dus versnelde en vervolgens ben ik maar omgekeerd, want dat was onmogelijk meubelverschuif geluid. Maar ik snap het niet, was ze nou toch meubels aan het verplaatsen of alleen seks. Maar waarom dan de herrie na de seks? Wie doet er nu aan naspel.
Dat is in elk geval positiefquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Voorlopig zijn de mensen die hier vol stress zaten en niet van hun begeleiders hebben gehoord allemaal geslaagd
Ze was thuis maar ze heeft een nieuwe bovenbuuf. Die vond het midden in de nacht tijd om wat verhuiswerkzaamheden te verrichten. Blijkbaar vond ze haar fuckbuddy in 1 van die dozenquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze was thuis maar ze heeft een nieuwe bovenbuuf. Die vond het midden in de nacht tijd om wat verhuiswerkzaamheden te verrichten. Blijkbaar vond ze haar fuckbuddy in 1 van die dozen
Aha, dat dus kennelijk gemist.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze was thuis maar ze heeft een nieuwe bovenbuuf. Die vond het midden in de nacht tijd om wat verhuiswerkzaamheden te verrichten. Blijkbaar vond ze haar fuckbuddy in 1 van die dozen
Ik dacht al toen ze het postte: dit gaat verwarring zaaienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, dat dus kennelijk gemist.
Ik begreep er niets van, wist ook niet dat ze bovenburen had...
Soempie en Ofyles zitten dan ook op hetzelfde level...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, ofyles begreep haar, dus dat zegt genoeg
Soempie en Ofyles, sitting in a treequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie en Ofyles zitten dan ook op hetzelfde level...
Vannacht in elk geval welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soempie en Ofyles zitten dan ook op hetzelfde level...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Misschien is ofyles wel de nachtelijke bezoeker van de bovenbuurvrouw
Ach, zolang het maar haar eigen doos wasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had al legio dozen/dozen uitpakken-grappen klaarliggenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar haar eigen doos was
Gelukkig maar, daar hoopte ik eigenlijk al opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had al legio dozen/dozen uitpakken-grappen klaarliggen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach, zolang het maar haar eigen doos was
Wat voor vaardigheidsspelletje is het?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een vaardigheidsspel thuis waar een collega een keer ruim een uur mee bezig is geweest en er niet uit kwam (is me zelf ook nog niet gelukt overigens). Nu is hij afgestudeerd, dus gelegenheid voor een cadeautje. Nu twijfel ik of ik hem dezelfde editie zal geven of een net wat andere, zodat hij mijn high score niet kan verbreken
Stef Stuntpiloot?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb een vaardigheidsspel thuis waar een collega een keer ruim een uur mee bezig is geweest en er niet uit kwam (is me zelf ook nog niet gelukt overigens). Nu is hij afgestudeerd, dus gelegenheid voor een cadeautje. Nu twijfel ik of ik hem dezelfde editie zal geven of een net wat andere, zodat hij mijn high score niet kan verbreken
Het gaat om een Addictaball. Ik heb zelf de Small, de grote is uitgebreider en heeft een ander parcours.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor vaardigheidsspelletje is het?
Enne, nieuwe avatar!
Nah, al heb ik wel Dokter Bibber en Ezeltje Strekje thuis liggen. Komt misschien nog een keer van pas bij drinkspelletjesquote:
Waar koop je die dingen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het gaat om een Addictaball. Ik heb zelf de Small, de grote is uitgebreider en heeft een ander parcours.
Overigens is deze avatar niet helemaal nieuw, ik heb em gewoon al tijden niet meer gebruikt. Kijken hoe lang ik deze leuk vind voor ik terug ga naar Dommel
Ik heb de mijne gekocht via Amazonquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Via MegaGadgets kom ik dit ding tegen. Leuke grap
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |