ik sta op de coole lijstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:53 schreef Bart het volgende:
Maar wie komen er nou allemaal vrijdag een biertje of wat anders drinken in de stad?
Alkmaarse Über-FOK!kers:
• Erwin
• Bart
• douche-eendje
• IJsdraakje
Geef je op, dan kom je in de coole lijst!
Natuurlijk, alle coole mensen staan op de coole lijst!quote:
zijn er ook niet veel...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk, alle coole mensen staan op de coole lijst!
Nee, meer mensen moeten zich opgeven om te komen, dan word je namelijk automatisch cool.quote:
op die fiets. cool zijn is tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, meer mensen moeten zich opgeven om te komen, dan word je namelijk automatisch cool.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op die fiets. cool zijn is tof![]()
he bianc, ik zat net toevallig te denken aan petra... hoe ik daar op kom weet ik niet. had net een gesprek hier over niet al te snuggere mensen.
afgelopen zaterdag is dat roze pakpaard wel te kakken gezet... en ze had het niet doorquote:
Ik zag laatst watermeloenen. Toen moest ik ook aan Petra denken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op die fiets. cool zijn is tof![]()
he bianc, ik zat net toevallig te denken aan petra... hoe ik daar op kom weet ik niet. had net een gesprek hier over niet al te snuggere mensen.
Vertel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag is dat roze pakpaard wel te kakken gezet... en ze had het niet door![]()
ze maakte niet al te beste opmerkingen en wij hoefde ze alleen maar in te koppen.quote:
Door te komen op de Alkmaar-meet aankomende vrijdag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef J.J.McKay het volgende:
Ik wil ook cool zijn en ik woon in Alkmaar.
Hoe kom ik op die lijst?
Das klote, vrijdag kan ik niet..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Door te komen op de Alkmaar-meet aankomende vrijdag.
Dat "Oh, die van de salsa!" was ook mooi.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ze maakte niet al te beste opmerkingen en wij hoefde ze alleen maar in te koppen.
ik was aardig op dreef
Hoezo niet? Tenzij je dood bent, kan je gewoon je huidige afspraken verzetten hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Das klote, vrijdag kan ik niet..
Meebetalen aan de meet.quote:Andere manieren om op de lijst te komen?
Sorry, de enige discriminatie die we hier toepassen is de coole lijst...quote:Ik zie dat er nog geen Huiswaard-burgemeester is, kan ik me daarvoor opgeven?
Vertelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat "Oh, die van de salsa!" was ook mooi.
die was idd mooi... bier liep mn neus uitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat "Oh, die van de salsa!" was ook mooi.
Ahquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Noteer mij en Cryothic op de lijst
WIJ KOMEN
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
WIJ KOMEN
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en deze moest ik nog even quoten:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je staat er al op hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt gast, zet me nou maar op die ubercoole lijst![]()
Je bent cool!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
WIJ KOMEN
Helaas, sommige afspraken kun je niet verzetten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Tenzij je dood bent, kan je gewoon je huidige afspraken verzetten hoor.
[..]
Meebetalen aan de meet.
[..]
Sorry, de enige discriminatie die we hier toepassen is de coole lijst...
Op een parkeerplaats.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ok puntjes:
1. Waar kan ik het beste de auto kwijt?
Op google.quote:2. waar is gunnery's
Wanneer je zin hebt.quote:3. hoelaat?
Zie fobo.quote:4. hoe herken ik jullie
Dat weet jij heul niequote:
Dat wist ik al vanaf dag 1quote:
Zeldzaam, dit is je enige kans...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef J.J.McKay het volgende:
Zo blijft het aantal wel beperkt. Hoevaak is er een meet?
Zeg wijsneus wat heb ik nou aan die belabberde infoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Op een parkeerplaats.
[..]
Op google.
[..]
Wanneer je zin hebt.
[..]
Zie fobo.
Natuurlijk welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Helaas, sommige afspraken kun je niet verzetten.
Je krijgt toch iets: een vermelding op de coole lijst! Bij bijdrages groter dan 50 euro zelfs een ereplaats!quote:Ik ben Hollander, ik betaal niet voor iets waar ik niets voor krijg. Behalve belasting
Dit is de eerste, op de tomatenmeetings na.quote:Zo blijft het aantal wel beperkt. Hoevaak is er een meet?
http://maps.google.nl/map(...)um=2&ved=0CBsQnwIwAQquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg wijsneus wat heb ik nou aan die belabberde info
Nah, dan niet...zoek dan maar een andere Huiswaard burgemeester,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeldzaam, dit is je enige kans...
[..]
Zeg wijsneus wat heb ik nou aan die belabberde info
Je mag wel burgemeester van Overdie worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Nah, dan niet...zoek dan maar een andere Huiswaard burgemeester,
Wie? Wat? waar?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Tenzij er geneukt gaat worden
.
Zeg Bartje wat ga jij met die 50 euro doen dan?quote:Je krijgt toch iets: een vermelding op de coole lijst! Bij bijdrages groter dan 50 euro zelfs een ereplaats!
Bedankt, pm je dan even welke straat of in de buurt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef douche-eendje het volgende:
Lovelylady, bij mij is het in de straat/wijk geloof ik na 8 uur 's avonds gratis parkeren. Ik woon op loopafstand van het centrum. Zal het nog even nakijken of het echt echt echt gratis parkeren is.
Dat merk je vrijdag vanzelf wel.quote:
Uitgeven.quote:[..]
Zeg Bartje wat ga jij met die 50 euro doen dan?![]()
mompelt iets met achterdam
Daar kom ik net vandaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag wel burgemeester van Overdie worden.
Zie de OP waar ze woontquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bedankt, pm je dan even welke straat of in de buurt?
Gelukkigquote:Ik weet genoeg plekken waar ik kan parkeren, maar niet of er een parkeervergunning nodig is ofzo.
Een beetje lopen is geen probleem, en als het ergens na 21:00 gratis kan ook natuurlijk
Ik ben niet zo bitchy![]()
Kijk maar op het kaartjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bedankt, pm je dan even welke straat of in de buurt?
Ik weet genoeg plekken waar ik kan parkeren, maar niet of er een parkeervergunning nodig is ofzo.
Een beetje lopen is geen probleem, en als het ergens na 21:00 gratis kan ook natuurlijk
Ik ben niet zo bitchy![]()
rondje van bartquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat merk je vrijdag vanzelf wel.
[..]
Uitgeven.
Die kans is grootquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Tenzij er geneukt gaat worden
.
[..]
Je krijgt toch iets: een vermelding op de coole lijst! Bij bijdrages groter dan 50 euro zelfs een ereplaats!
[..]
Dit is de eerste, op de tomatenmeetings na.
Als iemand 50 euro doneert, dan wil ik daar best een rondje van geven hoorquote:
Natuurlijk niet, jullie mogen ook een biertje delen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Bart heel gierig is en al het bier zelf opzuipt
Dan kom je dus ook niet op de coole lijst! Mis je toch wat hoor...quote:
En in ruil voor Victorieroddels?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Als iemand 50 euro doneert, dan wil ik daar best een rondje van geven hoor.
Inclusief films?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En in ruil voor Victorieroddels?
Dus we moeten met zijn allen 1 biertje delenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef Bart het volgende:
Natuurlijk niet, jullie mogen ook een biertje delen.
quote:
Ook niet van die salsa-vent?quote:
Graag of niet hoor. Beetje hebzuchtig typje ben je wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus we moeten met zijn allen 1 biertje delen![]()
http://www.podiumvictorie.nl/quote:[..]
![]()
Ja hoor eensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Graag of niet hoor. Beetje hebzuchtig typje ben je wel.
[..]
http://www.podiumvictorie.nl/
Werken IJsdraakje, Erwin en ik.
Ik wil me best voorstellen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:49 schreef J.J.McKay het volgende:
Is er trouwens ook een voorstel topic hier, zodat ik me een beetje kan inlezen in jullie?
Petra heeft dikke tieten, Erwin is een Marokkaan en verder houdt iedereen hier van poezen. En jij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:49 schreef J.J.McKay het volgende:
Is er trouwens ook een voorstel topic hier, zodat ik me een beetje kan inlezen in jullie?
petra is hier niet johquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Petra heeft dikke tieten, Erwin is een Marokkaan en verder houdt iedereen hier van poezen. En jij?
Oh, ik wil ze best vertellen hoor, maar het is lang zo leuk niet zonder visualsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eensSamen spelen, samen delen enzo
Moest er nog eens bijkomen.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik wil ze best vertellen hoor, maar het is lang zo leuk niet zonder visuals
Het ging nog over dat bierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik wil ze best vertellen hoor, maar het is lang zo leuk niet zonder visuals
JJ, in het dagelijkse leven Jeroen, 29, Huiswaard sinds een ruim jaar, hou ook van poezen en dikke tietenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Petra heeft dikke tieten, Erwin is een Marokkaan en verder houdt iedereen hier van poezen. En jij?
Ik deel toch een biertje?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor eensSamen spelen, samen delen enzo
Dat is een cafe waar optredens zijn (vandaar de naam podiumcafe). In verband met lage opbrengsten werkt dat cafe met vrijwillegers waarvan Erwin, IJsdraakje en ik er dus drie van zijn. Ik sta zaterdag achter de bar. Gemiddelde 1x in de maand ofzo. Geen idee hoe vaak Erwin en IJsdraakje er werkenquote:Wat is dat dan precies? Werk je daar ook nog in het weekend?
Zoiets?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:49 schreef J.J.McKay het volgende:
Weet je gelijk genoeg over mij. Vlucht nu het nog kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben gemeen, ik praat teveel, kan mijn kop niet houden, ben vaak te druk, lach teveel om dingen die niet grappig zijn, heb momenten dat ik zo achterlijk ben als het maar zijn kan en mijn beste vriend vind mij onmogelijk. Vind je het gek dat ik nog altijd vrijgezel ben?
Jammerquote:
Favoriete biermerk?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
JJ, in het dagelijkse leven Jeroen, 29, Huiswaard sinds een ruim jaar, hou ook van poezen en dikke tieten
Anything else?
Ben niet bang aangelegd, dus blijf nog ff hangen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zoiets?
[..]
Weet je gelijk genoeg over mij. Vlucht nu het nog kan
te vaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik deel toch een biertje?
[..]
Dat is een cafe waar optredens zijn (vandaar de naam podiumcafe). In verband met lage opbrengsten werkt dat cafe met vrijwillegers waarvan Erwin, IJsdraakje en ik er dus drie van zijn. Ik sta zaterdag achter de bar. Gemiddelde 1x in de maand ofzo. Geen idee hoe vaak Erwin en IJsdraakje er werken.
Verschilt. Aankomende weken niet, want ik mis Thijs z'n telefoontjes steeds en dan vergeet ik 'm terug te bellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Dat is een cafe waar optredens zijn (vandaar de naam podiumcafe). In verband met lage opbrengsten werkt dat cafe met vrijwillegers waarvan Erwin, IJsdraakje en ik er dus drie van zijn. Ik sta zaterdag achter de bar. Gemiddelde 1x in de maand ofzo. Geen idee hoe vaak Erwin en IJsdraakje er werken.
Nog een Jeroenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
JJ, in het dagelijkse leven Jeroen, 29, Huiswaard sinds een ruim jaar, hou ook van poezen en dikke tieten
Anything else?
Ik lust geen bierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Da's heul geen bierquote:
Atlantis bedoel je waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een Jeroen(Ik ken er echt teveel)
Hoi ik ben LL (echte naam komt wel per pm) 30 jaar en ik heb in Alkmaar gewoond
Verders weet ik niet hoe ik het poezen/dikke tieten verhaal leuk kan maken
Ik heb ze allebei en ik hou van allebei
[..]
Ik lust geen bier
Oh tof Is dat voormalig..... (kan niet op de naam komen wat ook in de stad zit en waar bandjes komen/kwamen)
Jeroen, vreemde naam voor een vrouw.quote:
sinds wanneer is bacardi een biermerk?quote:
En ze is heel gemeenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef douche-eendje het volgende:
Weet je gelijk genoeg over mij. Vlucht nu het nog kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is Bianca dan een vreemde naam voor een vent? Want bacardi isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Jeroen, vreemde naam voor een vrouw.
Ja! Maar dat bestaat ook nog dus?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Atlantis bedoel je waarschijnlijk
Modenaampje hé...lang leve begin jaren 80!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een Jeroen(Ik ken er echt teveel)
Hoi ik ben LL (echte naam komt wel per pm) 30 jaar en ik heb in Alkmaar gewoond
Verders weet ik niet hoe ik het poezen/dikke tieten verhaal leuk kan maken
Ik heb ze allebei en ik hou van allebei
[..]
Ik lust geen bier
Oh tof Is dat voormalig..... (kan niet op de naam komen wat ook in de stad zit en waar bandjes komen/kwamen)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ze is heel gemeen
Nee Bart probeert iedereen wijs te maken dat iedereen gemeen is en hij coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, Victorie zit in dat pand nu. Atlantis ging iets te vaak dood en Parkhof werd gesloopt en dit zou een combinatie moeten voorstellen. Ofzo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja! Maar dat bestaat ook nog dus?
Begin jaren 80... niks mis meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef J.J.McKay het volgende:
Modenaampje hé...lang leve begin jaren 80!
Hahaha, je hebt het verhaal al leuker gemaakt
Mannen niet gewenst in huize LL?
Vrouw? WTF, wie heeft bedacht dat ik een dameetje ben? Ben gewoon een vent hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Jeroen, vreemde naam voor een vrouw.
Wordt tijd dat we die rollen eens gaan omdraaienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef lynda het volgende:
Nee Bart probeert iedereen wijs te maken dat iedereen gemeen is en hij cool
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:59 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Vrouw? WTF, wie heeft bedacht dat ik een dameetje ben? Ben gewoon een vent hoor.
Dat strookt niet met elkaar.quote:
Maar Bianca isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar is Bianca dan een vreemde naam voor een vent? Want bacardi isen bier is
![]()
He verdorie....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:55 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ben niet bang aangelegd, dus blijf nog ff hangen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ze is heel gemeen
Ik val niet mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu in mijn eentje in de screenruimte. Gezellig!
Dat is toch ook gewoon zoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee Bart probeert iedereen wijs te maken dat iedereen gemeen is en hij cool
quote:
Ik alleen maar vrouwen...ruilen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Begin jaren 80... niks mis mee![]()
Ik heb alleen maar mannen in huis, een vriend, 2 zoons, en 3 katers
Nee hoor:quote:
quote:
BS, wie heeft dat bedacht?quote:
Da's inderdaad een interessant vraagstuk, maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:03 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
BS, wie heeft dat bedacht?
Dus vrouwen die bier drinken zijn stiekem een vent?
Nee, het werkt maar één kant op. Vrouwen die bier drinken, dat kan. Maar mannen die geen bier drinken, dat zijn vrouwen. Of moslim.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:03 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
BS, wie heeft dat bedacht?
Dus vrouwen die bier drinken zijn stiekem een vent?
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel.
Nou half half danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ik alleen maar vrouwen...ruilen?
Nu lekker naar huis, laterz!
waarom maar half?quote:
Zou jij er blij van worden als er alleen nog maar mannen in je huis liepen?quote:
erm nee...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou jij er blij van worden als er alleen nog maar mannen in je huis liepen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou jij er blij van worden als er alleen nog maar mannen in je huis liepen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef douche-eendje het volgende:
Hehe. Ow hemel, mijn collega is kerstliedjes aan het fluiten.
Ik 1.63, collega 2.00. Dat gaat een leuke hoek worden...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he, ik zou em hoeken (ik heb zo'n hekel aan kerstliedjes
)
Dan hoek je 'iets' wat meer effect heeft, dan bukt hij vanzelf en kan je er alsnog bijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik 1.63, collega 2.00. Dat gaat een leuke hoek worden...
Echte bazen hebben datquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:47 schreef douche-eendje het volgende:
Weer een mini-meeting met Bart gehad
Was het lekker?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:47 schreef douche-eendje het volgende:
Weer een mini-meeting met Bart gehad
Hmm dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:37 schreef douche-eendje het volgende:
Hmmm... we kunnen hem natuurlijk ook delen he...![]()
Kan je dat wel aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:41 schreef Bart het volgende:
Jullie mogen me ook tegelijk nemen hoor.
Kunnen jullie dat aan lijkt me een betere vraagquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:43 schreef Bart het volgende:
Kunnen jullie dat aan lijkt me een betere vraag.
Ja.quote:
Nou, dat zien we dan vrijdag wel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel hoorTotaaaaal geen problemen mee
Ja dan kan het eigenlijk niet want mijn vriend gaat meequote:
11 vingers?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:26 schreef Bart het volgende:
Maar ik heb een mond en elf vingers, dus ik kom een heel eind met jullie tweeën.
Mijn elfde vingertje is het speciaalst.quote:
Die zouden we toch dronken voeren? En dan ergens achterlaten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan kan het eigenlijk niet want mijn vriend gaat mee
Vingertje ?!?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn elfde vingertje is het speciaalst.
Die drinkt niet want autorijdenquote:Die zouden we toch dronken voeren? En dan ergens achterlaten?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:23 schreef douche-eendje het volgende:
Ach dat doen we gewoon stiekem
Mijn arme vriendjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ik neem wel wat alcohol 100% van mijn werk mee. Klein beetje en je bent geloof ik goed op weg
quote:
Ik relativeer hem altijd aan het zonnestelsel.quote:
GHB dan.quote:[..]
Die drinkt niet want autorijdendus dan krijg je er geen alcohol in hoor
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:27 schreef douche-eendje het volgende:
Ik neem wel wat alcohol 100% van mijn werk mee. Klein beetje en je bent geloof ik goed op weg
Speeltjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speeltje is tofen tijdinbeslagnemend.
![]()
Welk spel?quote:
Ben nu bezig met Dragon Age, morgen even kijken wat ik er nog meer bij ga halen.quote:
http://www.budgetgaming.nl/quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Dragon Age, morgen even kijken wat ik er nog meer bij ga halen.
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
Bweh ik word met het uur beroerder. Ik wil niet ziek zijn!
*Klikt op volg topic-knop*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:37 schreef Bart het volgende:
[..]
[PS3] Pricewatch #3- Waar 20 euro allang geen koopje meer is
En vooral lekker in GB bestellen, bij zavvi.com en play.com enzo. Gewoon geduldig wachten op de aanbiedingen, scheelt klauwen met geld. Ik heb bijvoorbeeld een paar weken terug Batman Arkham Asylum voor 17,25 laten bezorgen hier, terwijl hij hier overal in de winkel 40 euro is. Als je maar lang genoeg wacht, dan komt het spel dat je wil vanzelf in de bonus ergensquote:
nee dat mag niet hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
Bweh ik word met het uur beroerder. Ik wil niet ziek zijn!
Ik wil het ook helemaal niet. Maar een van mijn collega's was zo lief om maandag te komen werken terwijl ze behoorlijk ziek was...quote:
Lekker collegiaal ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wil het ook helemaal niet. Maar een van mijn collega's was zo lief om maandag te komen werken terwijl ze behoorlijk ziek was...
Merci voor de tipquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:43 schreef Bart het volgende:
[..]
En vooral lekker in GB bestellen, bij zavvi.com en play.com enzo. Gewoon geduldig wachten op de aanbiedingen, scheelt klauwen met geld. Ik heb bijvoorbeeld een paar weken terug Batman Arkham Asylum voor 17,25 laten bezorgen hier, terwijl hij hier overal in de winkel 40 euro is. Als je maar lang genoeg wacht, dan komt het spel dat je wil vanzelf in de bonus ergens.
Waar ik ook een aantal games vandaan heb is Vraag & Aanbod. Tweedehands spellen doen het net zo goed en zijn net zo leuk als nieuwe games. Alleen zijn ze veel goedkoperquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Merci voor de tip
Op dit moment wil ik gewoon een aantal spellen om af te kunnen wisselen, de rest komt vanzelf wel
goedemorgen allen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga mn bed maar in, hopen dat ik een beetje kan slapen en niet nog zieker ga worden. Tot morgen!
Bezopen? Waarom zuip je dan zoveel als je moet werkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
goedemorgen allen!![]()
en een beetje beter? het weer werk ook zo lekker mee. kom je morgen wel?
ik ben een beetje bezopen op mn werk aangekomen
om het werk een beetje dragelijk te maken tegen irritante collega'squote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Bezopen? Waarom zuip je dan zoveel als je moet werken.
Ja dat wist ik alquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
om het werk een beetje dragelijk te maken tegen irritante collega's![]()
ik bedoelde natuurlijk verzopen, maar dat wisten jullie al
Beterschap, hoe gaat het nu?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga mn bed maar in, hopen dat ik een beetje kan slapen en niet nog zieker ga worden. Tot morgen!
Mogguh Bartjequote:
Goeiemorgen Erwinquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:12 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemorgen allen!![]()
en een beetje beter? het weer werk ook zo lekker mee. kom je morgen wel?
ik ben een beetje bezopen op mn werk aangekomen
lief aangekeken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beterschap, hoe gaat het nu?
[..]
Mogguh Bartje
[..]
Goeiemorgen Erwin
Wat een pleurisweerGelukkig brengt mijn vriend de oudste naar school
of gezegd: als je toch die kant opgaat?quote:
Meestal gaat het zo:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
of gezegd: als je toch die kant opgaat?
of heeft hij het zelf aangeboden?
vrouwelijke charmes in de strijd gegooit?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal gaat het zo:
ik: Wat een pleurisweer![]()
Hij: Ik breng S. wel naar school
Heb ik niet en dus niet nodigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
vrouwelijke charmes in de strijd gegooit?
dat zeggen ze allemaal dat ze die niet hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik niet en dus niet nodig
Zal ik het morgen uittesten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat zeggen ze allemaal dat ze die niet hebben
is goed hoor. als jij maar de enige bent en niet alle dames dat gaan doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik het morgen uittesten?
Jeetje ik krijg het maar druk morgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
is goed hoor. als jij maar de enige bent en niet alle dames dat gaan doen
je krijgt ook hulp van eendje, als je bart.... erm... onder handen gaat nemen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje ik krijg het maar druk morgen![]()
Misschien wil eendje ook wel meehelpenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
je krijgt ook hulp van eendje, als je bart.... erm... onder handen gaat nemen?
wel een beetje voorzichtig he? zo veel vrouwelijke charmes ben ik niet gewendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien wil eendje ook wel meehelpen
Ik heb geen vrouwelijk charmesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wel een beetje voorzichtig he? zo veel vrouwelijke charmes ben ik niet gewend
ik geloof je nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwelijk charmes![]()
9 uur is toch mooi? Ik kom wel om half 9 naar jou, fietsen we samenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar hoe laat wordt het morgen? tussen 9 en half 10?
quote:
Sex is ook een charmequote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik niet en dus niet nodig
Kan ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
half 9 is goed.
we kunnen ook gewoon op de hoek van de straat afspreken
Ook niet verzopen hoor. Moet tien meter rennen van voordeur naar auto, en dan tien meter van auto naar voordeur. Word ik niet echt nat vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef J.J.McKay het volgende:
Mogge allemaal, allemaal verzopen maar nog niet onder water?
Lucky bastard..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook niet verzopen hoor. Moet tien meter rennen van voordeur naar auto, en dan tien meter van auto naar voordeur. Word ik niet echt nat van.
Of in een steegjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
half 9 is goed.
we kunnen ook gewoon op de hoek van de straat afspreken
Krijg wel een heel foute indruk van jou...klopt dat?quote:
erm hondje naar dagopvang? is dat nieuw?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Lucky bastard..
Ik eerst hondje uitlaten (terwijl ze geen zin had door de regen), toen grof vuil buiten gooien, daarna naar de auto hollen, hondje inladen, hondje wegbrengen naar de dagopvang en vervolgens mezelf naar mn werk sleuren voor weer een lange dag...en dat allemaal onder het genot van een flinke regenbui!
ga je mee?quote:
Nee hoor, bestaat al jaren...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
erm hondje naar dagopvang? is dat nieuw?
is wist wel dat er een opvang was voor dieren als je op vakantie gaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:17 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Nee hoor, bestaat al jaren...
Das voor die beessies geweldig, allemaal honden in een bos en modder, beter kan niet!
En dan is ze 2 dagen helemaal uitgeput
Dit is alleen doordeweeks. In plaats van de uitlaatservice. Net zo duur, maar veel leuker voor de beessies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is wist wel dat er een opvang was voor dieren als je op vakantie gaat.
ik had nooit van een dagopvang gehoord
Nee hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:13 schreef J.J.McKay het volgende:
Krijg wel een heel foute indruk van jou...klopt dat?
Neem jij wel een pluutje mee danquote:
Jammer :-Pquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor
Beetje geinen moet kunnen
[..]
is goed ik heb er meerderequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor
Beetje geinen moet kunnen
[..]
Neem jij wel een pluutje mee dan![]()
idd... zoals je zegt ze zijn de hele dag uitgeputquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:20 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dit is alleen doordeweeks. In plaats van de uitlaatservice. Net zo duur, maar veel leuker voor de beessies.
Hondenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Lucky bastard..
Ik eerst hondje uitlaten (terwijl ze geen zin had door de regen), toen grof vuil buiten gooien, daarna naar de auto hollen, hondje inladen, hondje wegbrengen naar de dagopvang en vervolgens mezelf naar mn werk sleuren voor weer een lange dag...en dat allemaal onder het genot van een flinke regenbui!
Ook nog twee konijnen en drie vrouwbeesten en een vierde op komst...quote:
kippenhok dus?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:25 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ook nog twee konijnen en drie vrouwbeesten en een vierde op komst...
Je bent zwanger?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:25 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ook nog twee konijnen en drie vrouwbeesten en een vierde op komst...
Tuuuuuuuuuuurlijk, hou wel van mensen met een foute indrukquote:
Nah, ik niet...zwangerschap is nog steeds onmogelijk gebleken bij mannen.quote:
Als je vrouw/vriendin zwanger is, dan ben jij het ook hoor...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:35 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Nah, ik niet...zwangerschap is nog steeds onmogelijk gebleken bij mannen.
quote:
Goeiemorgen eendje!quote:
Gewoon blijven denkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef J.J.McKay het volgende:
Tuuuuuuuuuuurlijk, hou wel van mensen met een foute indruk
eendje!!!quote:
Gaat wel okay. Gisteravond een ibuprofen ingenomen voor het slapen gaan dus heb prima kunnen slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen eendje!Hoe is het nu?
[..]
Gewoon blijven denken
morgen geweoon alcohol drinken, dat ontsmet toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gaat wel okay. Gisteravond een ibuprofen ingenomen voor het slapen gaan dus heb prima kunnen slapen. Nog wel veel hoesten&keelpijn maar het gaat wel wat beter.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gaat wel okay. Gisteravond een ibuprofen ingenomen voor het slapen gaan dus heb prima kunnen slapen. Nog wel veel hoesten&keelpijn maar het gaat wel wat beter.
Ik heb thuis nog mede staanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
morgen geweoon alcohol drinken, dat ontsmet toch?
Hahahah, nu klinkt je als een wijfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je vrouw/vriendin zwanger is, dan ben jij het ook hoor...
[..]
en op je werk ook een mooie voorraad las ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog mede staan![]()
Dankjewel lovelylady!
Medequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog mede staan![]()
Dankjewel lovelylady!
Ja, mede. Heb 2 flessen meegenomen uit Duitsland, die is zo vreselijk lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mede
Trouwens: Echt heeeeeeel vervelend, zo'n dagje onverwacht vrij![]()
nog niet gedronken... misschien maar een keer langs komen om te proeven?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, mede. Heb 2 flessen meegenomen uit Duitsland, die is zo vreselijk lekker.
Ik pas me aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahah, nu klinkt je als een wijf
WTF is medequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ook.quote:
drankquote:
Zover was ik al.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:
honingwijnquote:
Alles voor sexquote:
Wijnquote:[..]
honingwijn
Ook wijn?quote:
Ja ook wijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Alles voor sex.
[..]
Wijn
[..]
Ook wijn?
Misschien komt hij wat te kort, mannen hebben immers nooit genoeg toch?quote:
Ik hoop het niet voor hem.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien komt hij wat te kort, mannen hebben immers nooit genoeg toch?
Ik hoop het ook niet voor hemquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef J.J.McKay het volgende:
Ik hoop het niet voor hem.
Maar idd, mannen willen altijd meer, beter, langer enz.
De kunst is om een dame te zoeken die daar hetzelfde over denkt
hij ging flirten met petra, en dat wilt wat zeggen. wat een heks is dat zeg...quote:
Nee hoor, gewoon geil.quote:
Hahahha, maar ze heeft wel dikke ( . ) ( . ) heb ik gelezen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hij ging flirten met petra, en dat wilt wat zeggen. wat een heks is dat zeg...
Ik heb anders genoeg vriendinnen die juist zelf wat te kort komen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem.
Maar idd, mannen willen altijd meer, beter, langer enz.
De kunst is om een dame te zoeken die daar hetzelfde over denkt
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg vriendinnen die juist zelf wat te kort komen...
Ik heb d'r kop niet eens gezien, werd te veel afgeleid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:20 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahha, maar ze heeft wel dikke ( . ) ( . ) heb ik gelezen!
Mss vindt ie dat belangrijker dan een mooie kop?
Je komt terkort dusquote:
ermmm... ze vallen wel op idd. enigste wat ze kan is met dr tieten zwaaienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb d'r kop niet eens gezien, werd te veel afgeleid.
quote:
Dikke tetten is ook nie alles hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:20 schreef J.J.McKay het volgende:
Hahahha, maar ze heeft wel dikke ( . ) ( . ) heb ik gelezen!
Mss vindt ie dat belangrijker dan een mooie kop?
Maar ze noemen het wel honingwijn toch? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:22 schreef douche-eendje het volgende:
Mede is geen wijn. Zitten geen druiven in.
Gastquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:22 schreef Bart het volgende:
Ik heb d'r kop niet eens gezien, werd te veel afgeleid.
Ken je pruimenwijn al, die is ook zoet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
Maar ze noemen het wel honingwijn toch? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
Honingwijn is wijn waar honing aan toe is gevoegd. Mede is uhm... medequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Dikke tetten is ook nie alles hoor
[..]
Maar ze noemen het wel honingwijn toch? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
[..]
GastSeriously, door haar tieten?
Ik heb mijn eigen vaste wijntje van de Mitraquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:27 schreef J.J.McKay het volgende:
Ken je pruimenwijn al, die is ook zoet.
Is te krijgen bij de gemiddelde toko.
Honingalcoholquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Honingwijn is wijn waar honing aan toe is gevoegd. Mede is uhm... medeIn plaats van druiven gebruikt men honing.
Mss moet je vaker drinken? Weggooien is zondequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen vaste wijntje van de MitraEn zo vaak drink ik niet dus vind het zonde om een fles te kopen en dan 1 of 2 slokken te nemen en de rest weg te moeten flikkeren
Vaker drinken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef J.J.McKay het volgende:
Mss moet je vaker drinken? Weggooien is zonde
Bovendien kan je deze wijn langer bewaren, is meer een likeur.
Honingrum is trouwen een van mn favo's.
Dat gevoel ken ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben wel degene die 'sochtends eruit moet voor de kidsop niet schappelijke tijden
Er zit alcohol in. Perfecte combinatie bij keelpijn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HoningalcoholOf zit er geen alcohol in
Je hebt kinderen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:41 schreef J.J.McKay het volgende:
Dat gevoel ken ik
Maareh, je hoeft je niet laveloos te zuipen, gewoon een borrel bij de koffie/tv kan ook?
(weet nu wel gelijk dat jij, als je drinkt, helemaal los gaat)
Nou waar wacht je nog op danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:42 schreef douche-eendje het volgende:
Er zit alcohol in. Perfecte combinatie bij keelpijn!
Nee. Je mag hem wel aanraken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:22 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Je komt terkort dus
BTW, magk je fiets een keer lenen?
Het zijn wel twee pluspunten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Dikke tetten is ook nie alles hoor
Ze zijn echt groot. En ertussen zit zo'n zwart gat, en daar kan nu eenmaal niets aan ontsnappen, zelfs niet mijn aandacht, dat weet iedereen.quote:[..]
GastSeriously, door haar tieten?
we gaan het morgen meemakenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt kinderen?
Ik zuip me nooit laveloos, dan wordt ik vervelend
Een koffie bij de borrel? Dat zou kunnen. Maar zelfs dat komt zelden voor
Goed lezen, drie vrouwbeesten in huis en een vierde op komst...één daarvan is mn vriendinquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt kinderen?
Daar zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten
quote:
quote:Ze zijn echt groot. En ertussen zit zo'n zwart gat, en daar kan nu eenmaal niets aan ontsnappen, zelfs niet mijn aandacht, dat weet iedereen.
Morgen zal ik me wel inhoudenquote:
Ik ben heel gezelligquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef J.J.McKay het volgende:
Vervelend door drank én een foute indruk...klinkt als de ideale stap partner? (A)
dat klopt dat je gezellig bent.quote:
Fles staat thuis in de koelkast, ik zit op werk. Maar ik heb wel een zakjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt kinderen?
Daar zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten
[..]
Nou waar wacht je nog op danAchterover met die fles
Straks wordtie jaloersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
dat klopt dat je gezellig bent.
maar je houdt je in omdat je vriend erbij zit? hij rijdt toch?
Ok, foto's/film om het te bewijzen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen
hij kan toch wel wat hebben?quote:
Vertrouwt ie je? Geen reden om jaloers te zijn dus!quote:
Bewijs dat ik gezellig ben? Dat valt niet vast te leggen op foto/film Dat moet je mee makenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef J.J.McKay het volgende:
Ok, foto's/film om het te bewijzen!
Of verhalen in de krant.
Succes eendjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:57 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ga weer wat screenen, tot later!
quote:
Ja hij vertrouwt me (hoop ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:58 schreef J.J.McKay het volgende:
Vertrouwt ie je? Geen reden om jaloers te zijn dus!
200 maar? Mag hoor, als je achterop zit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:53 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Erop zittend met 200 km/u richting DE?
Ik kan niet morgen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bewijs dat ik gezellig ben? Dat valt niet vast te leggen op foto/film Dat moet je mee maken![]()
Hahaha, ik vertouw niemand voldoende om achterop te kruipen. Zelfs Rossi niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef Bart het volgende:
[..]
200 maar? Mag hoor, als je achterop zit.
Die heeft volgens mij ook wel zijn beste tijd gehadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef J.J.McKay het volgende:
Hahaha, ik vertouw niemand voldoende om achterop te kruipen. Zelfs Rossi niet.
Typisch, mijn vrouw heeft er geen moeite mee...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:06 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahaha, ik vertouw niemand voldoende om achterop te kruipen. Zelfs Rossi niet.
Ik kan niet over jouw vrouw oordelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Typisch, mijn vrouw heeft er geen moeite mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |