ik sta op de coole lijstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:53 schreef Bart het volgende:
Maar wie komen er nou allemaal vrijdag een biertje of wat anders drinken in de stad?
Alkmaarse Über-FOK!kers:
• Erwin
• Bart
• douche-eendje
• IJsdraakje
Geef je op, dan kom je in de coole lijst!
Natuurlijk, alle coole mensen staan op de coole lijst!quote:
zijn er ook niet veel...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk, alle coole mensen staan op de coole lijst!
Nee, meer mensen moeten zich opgeven om te komen, dan word je namelijk automatisch cool.quote:
op die fiets. cool zijn is tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, meer mensen moeten zich opgeven om te komen, dan word je namelijk automatisch cool.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op die fiets. cool zijn is tof![]()
he bianc, ik zat net toevallig te denken aan petra... hoe ik daar op kom weet ik niet. had net een gesprek hier over niet al te snuggere mensen.
afgelopen zaterdag is dat roze pakpaard wel te kakken gezet... en ze had het niet doorquote:
Ik zag laatst watermeloenen. Toen moest ik ook aan Petra denken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op die fiets. cool zijn is tof![]()
he bianc, ik zat net toevallig te denken aan petra... hoe ik daar op kom weet ik niet. had net een gesprek hier over niet al te snuggere mensen.
Vertel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag is dat roze pakpaard wel te kakken gezet... en ze had het niet door![]()
ze maakte niet al te beste opmerkingen en wij hoefde ze alleen maar in te koppen.quote:
Door te komen op de Alkmaar-meet aankomende vrijdag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef J.J.McKay het volgende:
Ik wil ook cool zijn en ik woon in Alkmaar.
Hoe kom ik op die lijst?
Das klote, vrijdag kan ik niet..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Door te komen op de Alkmaar-meet aankomende vrijdag.
Dat "Oh, die van de salsa!" was ook mooi.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ze maakte niet al te beste opmerkingen en wij hoefde ze alleen maar in te koppen.
ik was aardig op dreef
Hoezo niet? Tenzij je dood bent, kan je gewoon je huidige afspraken verzetten hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Das klote, vrijdag kan ik niet..
Meebetalen aan de meet.quote:Andere manieren om op de lijst te komen?
Sorry, de enige discriminatie die we hier toepassen is de coole lijst...quote:Ik zie dat er nog geen Huiswaard-burgemeester is, kan ik me daarvoor opgeven?
Vertelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat "Oh, die van de salsa!" was ook mooi.
die was idd mooi... bier liep mn neus uitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat "Oh, die van de salsa!" was ook mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |