ik sta op de coole lijstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:53 schreef Bart het volgende:
Maar wie komen er nou allemaal vrijdag een biertje of wat anders drinken in de stad?
Alkmaarse Über-FOK!kers:
• Erwin
• Bart
• douche-eendje
• IJsdraakje
Geef je op, dan kom je in de coole lijst!
Natuurlijk, alle coole mensen staan op de coole lijst!quote:
zijn er ook niet veel...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk, alle coole mensen staan op de coole lijst!
Nee, meer mensen moeten zich opgeven om te komen, dan word je namelijk automatisch cool.quote:
op die fiets. cool zijn is tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, meer mensen moeten zich opgeven om te komen, dan word je namelijk automatisch cool.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op die fiets. cool zijn is tof![]()
he bianc, ik zat net toevallig te denken aan petra... hoe ik daar op kom weet ik niet. had net een gesprek hier over niet al te snuggere mensen.
afgelopen zaterdag is dat roze pakpaard wel te kakken gezet... en ze had het niet doorquote:
Ik zag laatst watermeloenen. Toen moest ik ook aan Petra denken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op die fiets. cool zijn is tof![]()
he bianc, ik zat net toevallig te denken aan petra... hoe ik daar op kom weet ik niet. had net een gesprek hier over niet al te snuggere mensen.
Vertel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag is dat roze pakpaard wel te kakken gezet... en ze had het niet door![]()
ze maakte niet al te beste opmerkingen en wij hoefde ze alleen maar in te koppen.quote:
Door te komen op de Alkmaar-meet aankomende vrijdag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef J.J.McKay het volgende:
Ik wil ook cool zijn en ik woon in Alkmaar.
Hoe kom ik op die lijst?
Das klote, vrijdag kan ik niet..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Door te komen op de Alkmaar-meet aankomende vrijdag.
Dat "Oh, die van de salsa!" was ook mooi.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:07 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ze maakte niet al te beste opmerkingen en wij hoefde ze alleen maar in te koppen.
ik was aardig op dreef
Hoezo niet? Tenzij je dood bent, kan je gewoon je huidige afspraken verzetten hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Das klote, vrijdag kan ik niet..
Meebetalen aan de meet.quote:Andere manieren om op de lijst te komen?
Sorry, de enige discriminatie die we hier toepassen is de coole lijst...quote:Ik zie dat er nog geen Huiswaard-burgemeester is, kan ik me daarvoor opgeven?
Vertelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat "Oh, die van de salsa!" was ook mooi.
die was idd mooi... bier liep mn neus uitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat "Oh, die van de salsa!" was ook mooi.
Ahquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Noteer mij en Cryothic op de lijst
WIJ KOMEN
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
WIJ KOMEN
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja en deze moest ik nog even quoten:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je staat er al op hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt gast, zet me nou maar op die ubercoole lijst![]()
Je bent cool!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
WIJ KOMEN
Helaas, sommige afspraken kun je niet verzetten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Tenzij je dood bent, kan je gewoon je huidige afspraken verzetten hoor.
[..]
Meebetalen aan de meet.
[..]
Sorry, de enige discriminatie die we hier toepassen is de coole lijst...
Op een parkeerplaats.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ok puntjes:
1. Waar kan ik het beste de auto kwijt?
Op google.quote:2. waar is gunnery's
Wanneer je zin hebt.quote:3. hoelaat?
Zie fobo.quote:4. hoe herken ik jullie
Dat weet jij heul niequote:
Dat wist ik al vanaf dag 1quote:
Zeldzaam, dit is je enige kans...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef J.J.McKay het volgende:
Zo blijft het aantal wel beperkt. Hoevaak is er een meet?
Zeg wijsneus wat heb ik nou aan die belabberde infoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Op een parkeerplaats.
[..]
Op google.
[..]
Wanneer je zin hebt.
[..]
Zie fobo.
Natuurlijk welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Helaas, sommige afspraken kun je niet verzetten.
Je krijgt toch iets: een vermelding op de coole lijst! Bij bijdrages groter dan 50 euro zelfs een ereplaats!quote:Ik ben Hollander, ik betaal niet voor iets waar ik niets voor krijg. Behalve belasting
Dit is de eerste, op de tomatenmeetings na.quote:Zo blijft het aantal wel beperkt. Hoevaak is er een meet?
http://maps.google.nl/map(...)um=2&ved=0CBsQnwIwAQquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg wijsneus wat heb ik nou aan die belabberde info
Nah, dan niet...zoek dan maar een andere Huiswaard burgemeester,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeldzaam, dit is je enige kans...
[..]
Zeg wijsneus wat heb ik nou aan die belabberde info
Je mag wel burgemeester van Overdie worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Nah, dan niet...zoek dan maar een andere Huiswaard burgemeester,
Wie? Wat? waar?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Tenzij er geneukt gaat worden
.
Zeg Bartje wat ga jij met die 50 euro doen dan?quote:Je krijgt toch iets: een vermelding op de coole lijst! Bij bijdrages groter dan 50 euro zelfs een ereplaats!
Bedankt, pm je dan even welke straat of in de buurt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef douche-eendje het volgende:
Lovelylady, bij mij is het in de straat/wijk geloof ik na 8 uur 's avonds gratis parkeren. Ik woon op loopafstand van het centrum. Zal het nog even nakijken of het echt echt echt gratis parkeren is.
Dat merk je vrijdag vanzelf wel.quote:
Uitgeven.quote:[..]
Zeg Bartje wat ga jij met die 50 euro doen dan?![]()
mompelt iets met achterdam
Daar kom ik net vandaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag wel burgemeester van Overdie worden.
Zie de OP waar ze woontquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bedankt, pm je dan even welke straat of in de buurt?
Gelukkigquote:Ik weet genoeg plekken waar ik kan parkeren, maar niet of er een parkeervergunning nodig is ofzo.
Een beetje lopen is geen probleem, en als het ergens na 21:00 gratis kan ook natuurlijk
Ik ben niet zo bitchy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |