Misschien wil eendje ook wel meehelpenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:51 schreef ErwinDikkie het volgende:
je krijgt ook hulp van eendje, als je bart.... erm... onder handen gaat nemen?
wel een beetje voorzichtig he? zo veel vrouwelijke charmes ben ik niet gewendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien wil eendje ook wel meehelpen
Ik heb geen vrouwelijk charmesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wel een beetje voorzichtig he? zo veel vrouwelijke charmes ben ik niet gewend
ik geloof je nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwelijk charmes![]()
9 uur is toch mooi? Ik kom wel om half 9 naar jou, fietsen we samenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:21 schreef ErwinDikkie het volgende:
maar hoe laat wordt het morgen? tussen 9 en half 10?
quote:
Sex is ook een charmequote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik niet en dus niet nodig
Kan ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
half 9 is goed.
we kunnen ook gewoon op de hoek van de straat afspreken
Ook niet verzopen hoor. Moet tien meter rennen van voordeur naar auto, en dan tien meter van auto naar voordeur. Word ik niet echt nat vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef J.J.McKay het volgende:
Mogge allemaal, allemaal verzopen maar nog niet onder water?
Lucky bastard..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ook niet verzopen hoor. Moet tien meter rennen van voordeur naar auto, en dan tien meter van auto naar voordeur. Word ik niet echt nat van.
Of in een steegjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
half 9 is goed.
we kunnen ook gewoon op de hoek van de straat afspreken
Krijg wel een heel foute indruk van jou...klopt dat?quote:
erm hondje naar dagopvang? is dat nieuw?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Lucky bastard..
Ik eerst hondje uitlaten (terwijl ze geen zin had door de regen), toen grof vuil buiten gooien, daarna naar de auto hollen, hondje inladen, hondje wegbrengen naar de dagopvang en vervolgens mezelf naar mn werk sleuren voor weer een lange dag...en dat allemaal onder het genot van een flinke regenbui!
ga je mee?quote:
Nee hoor, bestaat al jaren...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
erm hondje naar dagopvang? is dat nieuw?
is wist wel dat er een opvang was voor dieren als je op vakantie gaat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:17 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Nee hoor, bestaat al jaren...
Das voor die beessies geweldig, allemaal honden in een bos en modder, beter kan niet!
En dan is ze 2 dagen helemaal uitgeput
Dit is alleen doordeweeks. In plaats van de uitlaatservice. Net zo duur, maar veel leuker voor de beessies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
is wist wel dat er een opvang was voor dieren als je op vakantie gaat.
ik had nooit van een dagopvang gehoord
Nee hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:13 schreef J.J.McKay het volgende:
Krijg wel een heel foute indruk van jou...klopt dat?
Neem jij wel een pluutje mee danquote:
Jammer :-Pquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor
Beetje geinen moet kunnen
[..]
is goed ik heb er meerderequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor
Beetje geinen moet kunnen
[..]
Neem jij wel een pluutje mee dan![]()
idd... zoals je zegt ze zijn de hele dag uitgeputquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:20 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dit is alleen doordeweeks. In plaats van de uitlaatservice. Net zo duur, maar veel leuker voor de beessies.
Hondenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:10 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Lucky bastard..
Ik eerst hondje uitlaten (terwijl ze geen zin had door de regen), toen grof vuil buiten gooien, daarna naar de auto hollen, hondje inladen, hondje wegbrengen naar de dagopvang en vervolgens mezelf naar mn werk sleuren voor weer een lange dag...en dat allemaal onder het genot van een flinke regenbui!
Ook nog twee konijnen en drie vrouwbeesten en een vierde op komst...quote:
kippenhok dus?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:25 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ook nog twee konijnen en drie vrouwbeesten en een vierde op komst...
Je bent zwanger?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:25 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ook nog twee konijnen en drie vrouwbeesten en een vierde op komst...
Tuuuuuuuuuuurlijk, hou wel van mensen met een foute indrukquote:
Nah, ik niet...zwangerschap is nog steeds onmogelijk gebleken bij mannen.quote:
Als je vrouw/vriendin zwanger is, dan ben jij het ook hoor...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:35 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Nah, ik niet...zwangerschap is nog steeds onmogelijk gebleken bij mannen.
quote:
Goeiemorgen eendje!quote:
Gewoon blijven denkenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef J.J.McKay het volgende:
Tuuuuuuuuuuurlijk, hou wel van mensen met een foute indruk
eendje!!!quote:
Gaat wel okay. Gisteravond een ibuprofen ingenomen voor het slapen gaan dus heb prima kunnen slapenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen eendje!Hoe is het nu?
[..]
Gewoon blijven denken
morgen geweoon alcohol drinken, dat ontsmet toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gaat wel okay. Gisteravond een ibuprofen ingenomen voor het slapen gaan dus heb prima kunnen slapen. Nog wel veel hoesten&keelpijn maar het gaat wel wat beter.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gaat wel okay. Gisteravond een ibuprofen ingenomen voor het slapen gaan dus heb prima kunnen slapen. Nog wel veel hoesten&keelpijn maar het gaat wel wat beter.
Ik heb thuis nog mede staanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
morgen geweoon alcohol drinken, dat ontsmet toch?
Hahahah, nu klinkt je als een wijfquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je vrouw/vriendin zwanger is, dan ben jij het ook hoor...
[..]
en op je werk ook een mooie voorraad las ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog mede staan![]()
Dankjewel lovelylady!
Medequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog mede staan![]()
Dankjewel lovelylady!
Ja, mede. Heb 2 flessen meegenomen uit Duitsland, die is zo vreselijk lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mede
Trouwens: Echt heeeeeeel vervelend, zo'n dagje onverwacht vrij![]()
nog niet gedronken... misschien maar een keer langs komen om te proeven?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, mede. Heb 2 flessen meegenomen uit Duitsland, die is zo vreselijk lekker.
Ik pas me aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahah, nu klinkt je als een wijf
WTF is medequote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, mede. Heb 2 flessen meegenomen uit Duitsland, die is zo vreselijk lekker.
Dat ook.quote:
drankquote:
Zover was ik al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |