heb je ervaringen met zavvi? want voor die prijs laat ik ratchet and clank niet liggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:52 schreef Deezertje het volgende:
En alweer deeltje drie van de PS3 Pricewatch!
Dat er maar vele aanbiedingen mogen volgen....
--
[ afbeelding ]
Alleen vandaag en morgen (17 en 18 januari 2010) bij Zavvi.com; Ratchet and Clank: A crack in Time 17,95 GBP!
Duurt meestal 1 tot 2 weken todat je hem binnen hebt, maar als je dat niet erg vind, gewoon bestellen!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je ervaringen met zavvi? want voor die prijs laat ik ratchet and clank niet liggen.
Bij mij is het ook al meerdere keren binnen een uur na bestellen verzondenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Duurt meestal 1 tot 2 weken todat je hem binnen hebt, maar als je dat niet erg vind, gewoon bestellen!
Mijne is zelfs een uur na bestelling verzonden ... !
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:14 schreef kevin33 het volgende:
mw2, 50@ bart smit
quote:
Ook Order geplaatstquote:Op zondag 17 januari 2010 20:28 schreef Ericjuh het volgende:
Order geplaatst
hier is btw hele lijst:
http://www.zavvi.com/offers/mega-monday.list
Zeker doen, helemaal voor dat geldquote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Kn0x het volgende:
Batman, hmmm. Misschien toch maar eens bestellen dan.
Ik heb geen idee hoe ze dat nu doen, maar mijn Uncharted 2 uit de UK krijg ik met geen mogelijkheid in een andere taal. Ik vrees dus dat Sony wel het een en ander aan het uitsluiten is.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef leolinedance het volgende:
Maakt het voor Ratchet and Clank uit of je een Nederlandse uitvoering of een buitenlandse hebt? Hoe zit dat met spellen, wordt de taal los gedownload? Ik had laatst een Franse PES 2010, die kreeg op op geen enkele manier in het Nederlands of Engels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |