heb je ervaringen met zavvi? want voor die prijs laat ik ratchet and clank niet liggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:52 schreef Deezertje het volgende:
En alweer deeltje drie van de PS3 Pricewatch!
Dat er maar vele aanbiedingen mogen volgen....
--
[ afbeelding ]
Alleen vandaag en morgen (17 en 18 januari 2010) bij Zavvi.com; Ratchet and Clank: A crack in Time 17,95 GBP!
Duurt meestal 1 tot 2 weken todat je hem binnen hebt, maar als je dat niet erg vind, gewoon bestellen!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je ervaringen met zavvi? want voor die prijs laat ik ratchet and clank niet liggen.
Bij mij is het ook al meerdere keren binnen een uur na bestellen verzondenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Duurt meestal 1 tot 2 weken todat je hem binnen hebt, maar als je dat niet erg vind, gewoon bestellen!
Mijne is zelfs een uur na bestelling verzonden ... !
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:14 schreef kevin33 het volgende:
mw2, 50@ bart smit
quote:
Ook Order geplaatstquote:Op zondag 17 januari 2010 20:28 schreef Ericjuh het volgende:
Order geplaatst
hier is btw hele lijst:
http://www.zavvi.com/offers/mega-monday.list
Zeker doen, helemaal voor dat geldquote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Kn0x het volgende:
Batman, hmmm. Misschien toch maar eens bestellen dan.
Ik heb geen idee hoe ze dat nu doen, maar mijn Uncharted 2 uit de UK krijg ik met geen mogelijkheid in een andere taal. Ik vrees dus dat Sony wel het een en ander aan het uitsluiten is.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef leolinedance het volgende:
Maakt het voor Ratchet and Clank uit of je een Nederlandse uitvoering of een buitenlandse hebt? Hoe zit dat met spellen, wordt de taal los gedownload? Ik had laatst een Franse PES 2010, die kreeg op op geen enkele manier in het Nederlands of Engels...
Ik ken iemand die de laatste R&C besteld had in Engeland en die had geen NL taal.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef leolinedance het volgende:
Maakt het voor Ratchet and Clank uit of je een Nederlandse uitvoering of een buitenlandse hebt? Hoe zit dat met spellen, wordt de taal los gedownload? Ik had laatst een Franse PES 2010, die kreeg op op geen enkele manier in het Nederlands of Engels...
Gister dat spel gekocht voor ¤8 incl. verzendkosten. Sealed.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:52 schreef Deezertje het volgende:
En alweer deeltje drie van de PS3 Pricewatch!
Dat er maar vele aanbiedingen mogen volgen....
--
[ afbeelding ]
Alleen vandaag en morgen (17 en 18 januari 2010) bij Zavvi.com; Ratchet and Clank: A crack in Time 17,95 GBP!
Stoer hoor. Een partikulier kunnen vinden die zo gek was om dat te doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:02 schreef Ben. het volgende:
[..]
Gister dat spel gekocht voor ¤8 incl. verzendkosten. Sealed.
taal wordt overgenomen van de taal die je instelt in je ps3. Dus als ps3 op engels staat zal game ook engels zijn..quote:Op maandag 18 januari 2010 22:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die de laatste R&C besteld had in Engeland en die had geen NL taal.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
taal wordt overgenomen van de taal die je instelt in je ps3. Dus als ps3 op engels staat zal game ook engels zijn..
Wat heb dat met stoer te maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Stoer hoor. Een partikulier kunnen vinden die zo gek was om dat te doen?
nee.. quote iemand die het had over ratchet and clank 1 en addon.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fout...Een in Frankrijk gekochte PES 2010 krijg jij niet Nederlands.
Dat klopt, maar bij de laatste R&C zit de NL taal er in zn geheel niet in. Dus settings veranderen heeft dan ook geen nut.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:14 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
taal wordt overgenomen van de taal die je instelt in je ps3. Dus als ps3 op engels staat zal game ook engels zijn..
idem hier.. ratchet and clank voor 18 euroquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:59 schreef rece het volgende:
Games voor lage prijzen in de brievenbus.
kan dit goedkoper?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:34 schreef Impry het volgende:
PS3 250GB met één controller (zonder game)
MediaMarkt: ¤ 288,-
Saturn Tilburg, ¤ 272,-.
Bij...?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:57 schreef rece het volgende:
Komende donderdag, vrijdag en zaterdag Lego Batman voor alle systemen 8 euro.
Haha ik had het er niet bijgezet, dom. Maar bij Bart Smit inderdaad. Ik ga hem ook zeker halen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef Funkel het volgende:
Bart smit of eplaza geloof ik..
Ik twijfel nog om hem op te pikken, heb nog wat spellen liggen dus ik ga er nog een nachtje over nadenken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:29 schreef rece het volgende:
[..]
Haha ik had het er niet bijgezet, dom. Maar bij Bart Smit inderdaad. Ik ga hem ook zeker halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |