leuk hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:10 schreef Xaryna het volgende:
Vanaf ongeveer 1:00, de muziek op de achtergrond.
![]()
deze is zeker mooi!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dingen uit 't verleden die net op dat moment op m'n pad kwamen, blijft 'n speciaal nummer voor me.
Kheb ook zo'n kindertijdnummer wat zorgde voor nachten-aan-één-janken. En dat terwijl ik nog nooitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef Urquhart het volgende:
Eigenlijk heeft geen nummer meer indruk op mij gemaakt dan Mijn vader is een ster van Kinderen Voor Kinderen. Als kind kon ik al janken om dit nummer, en het heeft me nooit echt los gelaten. Nog altijd als ik het hoor kan ik er een brok in mijn keel van krijgen
Ik vind elk nummer van Kane om van te jankenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:49 schreef Stink-ui het volgende:
Je kent het wel..
je hebt een vriendin en luistert naar de radio.
Opeens heb je dat gevoel bij een liedje dat alles je gestolen kan worden en dat je de kriebels krijgt
elke keer als je dat nummer hoort flits er van alles door je hoofd en denk je terug aan leuke, of juist slechte tijden.
ik ben heel benieuwd van welk nummer jij de kriebels krijgt en waarom.
TS begint :
Let it be is briljant. Waarschijnlijk het beste Nederlandse nummer sinds lange tijd. Maar ja, het schijnt hip te zijn om Kane af te zeiken hè, dus daar doe jij dan natuurlijk aan mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik vind elk nummer van Kane om van te janken
Weet niet wat de rest er van vind maar ik vind het kut muziek. Die nasale stem van die Dinandquote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:35 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Let it be is briljant. Waarschijnlijk het beste Nederlandse nummer sinds lange tijd. Maar ja, het schijnt hip te zijn om Kane af te zeiken hè, dus daar doe jij dan natuurlijk aan mee.
Inderdaad, alleen als ik er al aan denk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
Op dit nummer is mijn opa begraven, kan het nog steeds niet echt makkelijk aanhoren, zeg maar.
met clip:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:12 schreef theend het volgende:
Kippevel nummer: Maria Mckee - Wayfarin' stranger
Dat is naief!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:20 schreef MrSoreto het volgende:
Je gelooft gewoon dat alles wat die man zingt, hem echt is overkomen.
ja idd! ook zo mooi! Wikipedia:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:29 schreef Ultimatosoup het volgende:
Street Spirit (fade out), door Radiohead
Saddest. Song. Ever.
Tevens mijn favoriete nummer aller tijden, zo mooi!
*zet m nog maar ff opquote:'Street Spirit' has no resolve. It is the dark tunnel without the light at the end. It represents all tragic emotion that is so hurtful that the sound of that melody is its only definition.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:58 schreef karr-1 het volgende:
Deze omdat ik er altijd naar luister als ik liefdesverdriet had
Dat vind ik sowieso het mooiste nummer van 'An End Has a Start'!quote:
Alison Krauss!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:38 schreef Art_Core het volgende:
Waargebeurd verhaal:
http://www.bedford.k12.pa(...)ldrenalleghenies.htm
Daar krijg ik nou kippenvel van!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 04:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
naar aanleiding van het overlijden van mijn 4 jarig nichtje
Absoluut EENSCHquote:
Oh, ik was deze helemaal vergetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat was in de HMH ook een geweldige verrassing!
Red Hot Chili Peppers - Death of a Martian
Alleen bij de solo krijg ik kippevel. Maar wat een supersoloquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Oh, ik was deze helemaal vergeten![]()
Ja, zelfde hier. Ik kan ook amper luisteren naarquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef Khaelos het volgende:
ik word emotioneel van deze![]()
maar hier zit uiteraard een reden achter
ik vind dat altijd wel fijn als ik depri ben en daar bijpassende muziek bij draaien. Die dan moeten verwoorden hoe ik me voel. Als ik me happy voel dan maakt het niks uit wat voor muziek ik opzet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:27 schreef Urquhart het volgende:
Daarnaast heb ik ook altijd een aantal nummers waar ik niet echt emotioneel van wordt, maar wel doen denken aan een beetje depressieve tijd van m'n leven. Ik had toen een playlist waaruit ik deze nummers vaak draaide:
- David Gray - Sail Away
- The Scorpions - Wind of Change
- Kansas - Dust In The Wind
- Coldplay - The Scientist
- Klein Orkest - Over De Muur
- Gary Jules - Mad World
- Simon & Garfunkel - The Sound of Silence
Stuk voor stuk goede nummers, maar ik word altijd spontaan depressief als ik ze weer eens voorbij hoor komen
Idem hier...quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef Khaelos het volgende:
ik word emotioneel van deze![]()
maar hier zit uiteraard een reden achter
Mooi. Doet me ook wel wat. Net als Believe en vele andere nrs van ze.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:50 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik word altijd emotioneel van friekin_quote:
Welk nummer heb ik dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik word altijd emotioneel van friekin_
Jeweettoch, dat nummertje wat wij altijd draaien als we 's nachts onder de dekens aan het mens-erger-je-niet'en zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jeweettoch, dat nummertje wat wij altijd draaien als we 's nachts onder de dekens aan het mens-erger-je-niet'en zijn.Oh.. Neen, daar word ik geen emo van. Wel van het nummer dat we draaien tijdens ons pim Pam Pet spel op de rand van het bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu ik dat nummer hoor komen de herinneringen allemaal weer terug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh.. Neen, daar word ik geen emo van. Wel van het nummer dat we draaien tijdens ons pim Pam Pet spel op de rand van het bed.
oe ja dies idd mooiquote:
i knoooww!!! Maar james blunt heeft sowieso wel van die depri muziek... Op zich wel lekker op zn tijdquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Krantenman het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar zet dit nummer niet op want ik heb moeite om niet te gaan huilen. Komt ook wel omdat het zo'n geweldig nummer is, en een geweldige zangstem ook:
Dit nummer werd gedraaid op de begrafenis van mijn oom al herinner ik mij daar nog weinig van het blijft wel een mooi en emotioneel nummertje.quote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Nothing Else Matter door de legendarische Metallica
Even geen link, sry, veel gedoe met een iPod touch.
Dankuquote:
quote:I have been guilty
Of kicking myself in the teeth
I will speak no more
Of my feelings beneath
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Deze ook
Stond helemaal vooraan toen. Heb nog nooit zoveel kippenvel gehad met een concert
inderdaadquote:
mooi verwoord Montagui, klinkt nu misschien enigszins oudbollig maar inderdaad een prachtige weerspiegeling van de tijdsgeest.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:55 schreef Montagui het volgende:
Er zijn er meer, maar effe in 1e instantie.... het is de melancholie, de nostalgie, de perfecte neerzetting van de toon des tijds....
So truequote:Op donderdag 16 september 2010 13:24 schreef HalloweenJack het volgende:
Die achtergrondmuziek komt hier ook terug:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:10 schreef Xaryna het volgende:
Vanaf ongeveer 1:00, de muziek op de achtergrond.
![]()
Voornamelijk vanwege de herinneringen.quote:
Deze kende ik helemaal niet van Buckley. Maar wat schitterend zegquote:
same herequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
Op dit nummer is mijn opa begraven, kan het nog steeds niet echt makkelijk aanhoren, zeg maar.
quote:
Ik moet duidelijk mijn Roxy Music weer eens ophalen.quote:
dat is jaren lang mn favo nummer geweestquote:
Magnifiek!quote:Op maandag 20 september 2010 14:10 schreef Robar het volgende:
Ik hoorde dit eigenlijk voor het eerst in het nummer van Coolio, C U when U get there. Briljant mooi.
Je bedoelt Only Time.. Ja huilenhuilenquote:
Ik heb de plaat ook maar weer eens opgezet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk mijn Roxy Music weer eens ophalen.
Als je bij youtube onder de video op share klikt komt er een link tevoorschijn die je kunt kopiëren en in je post hier kunt plakken, dan komt de video er automatisch in.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:58 schreef Carmy het volgende:
Hymne van Era - hoe voeg ik een video erbij?
Wow, wist niet dat iemand anders dat ook zo had met dit nummer. Ik krijg hier kippenvel en misselijkheid tegelijk van.. heel bijzonder nummer...quote:Op zondag 19 september 2010 00:46 schreef wiwalean het volgende:
Krijg steeds een raar gevoel bij dit nummer.
Helemaal als je die film in je achterhoofd hebt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Dikke_Henk het volgende:
van deze krijg ik altijd een :sadface:
Wowquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 23:19 schreef barreman1982 het volgende:
Ahhh, herinneringen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Stickwitu van de Pussycat Dolls, zoals ik ook in dit topic beschrijf.
Ik ben dit liedje een tijdje geleden tegengekomen en ik vind de tekst echt prachtigquote:
Ik had niet verwacht dat iemand anders die zou posten...quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:12 schreef HalloweenJack het volgende:
De laatste paar dagen van dit:
En ik blijf er maar naar luisteren omdat het tegelijk ook zo mooi is.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:40 schreef pipojansen het volgende:
en nog een paar andere nummers van hem, maar van deze word ik en emotioneel en relaxed van. als dat tenminste twee verschillende dingen zijn. per slot van rekening, zonder rust geen emotie. althans, in de juiste natuurlijke proporties gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |