Die achtergrondmuziek komt hier ook terug:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:10 schreef Xaryna het volgende:
Vanaf ongeveer 1:00, de muziek op de achtergrond.
![]()
Voornamelijk vanwege de herinneringen.quote:
Deze kende ik helemaal niet van Buckley. Maar wat schitterend zegquote:
same herequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
Op dit nummer is mijn opa begraven, kan het nog steeds niet echt makkelijk aanhoren, zeg maar.
quote:
Ik moet duidelijk mijn Roxy Music weer eens ophalen.quote:
dat is jaren lang mn favo nummer geweestquote:
Magnifiek!quote:Op maandag 20 september 2010 14:10 schreef Robar het volgende:
Ik hoorde dit eigenlijk voor het eerst in het nummer van Coolio, C U when U get there. Briljant mooi.
Je bedoelt Only Time.. Ja huilenhuilenquote:
Ik heb de plaat ook maar weer eens opgezet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk mijn Roxy Music weer eens ophalen.
Als je bij youtube onder de video op share klikt komt er een link tevoorschijn die je kunt kopiëren en in je post hier kunt plakken, dan komt de video er automatisch in.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:58 schreef Carmy het volgende:
Hymne van Era - hoe voeg ik een video erbij?
Wow, wist niet dat iemand anders dat ook zo had met dit nummer. Ik krijg hier kippenvel en misselijkheid tegelijk van.. heel bijzonder nummer...quote:Op zondag 19 september 2010 00:46 schreef wiwalean het volgende:
Krijg steeds een raar gevoel bij dit nummer.
Helemaal als je die film in je achterhoofd hebt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 17:21 schreef Dikke_Henk het volgende:
van deze krijg ik altijd een :sadface:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |