leuk hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:10 schreef Xaryna het volgende:
Vanaf ongeveer 1:00, de muziek op de achtergrond.
![]()
deze is zeker mooi!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dingen uit 't verleden die net op dat moment op m'n pad kwamen, blijft 'n speciaal nummer voor me.
Kheb ook zo'n kindertijdnummer wat zorgde voor nachten-aan-één-janken. En dat terwijl ik nog nooitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef Urquhart het volgende:
Eigenlijk heeft geen nummer meer indruk op mij gemaakt dan Mijn vader is een ster van Kinderen Voor Kinderen. Als kind kon ik al janken om dit nummer, en het heeft me nooit echt los gelaten. Nog altijd als ik het hoor kan ik er een brok in mijn keel van krijgen
Ik vind elk nummer van Kane om van te jankenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:49 schreef Stink-ui het volgende:
Je kent het wel..
je hebt een vriendin en luistert naar de radio.
Opeens heb je dat gevoel bij een liedje dat alles je gestolen kan worden en dat je de kriebels krijgt
elke keer als je dat nummer hoort flits er van alles door je hoofd en denk je terug aan leuke, of juist slechte tijden.
ik ben heel benieuwd van welk nummer jij de kriebels krijgt en waarom.
TS begint :
Let it be is briljant. Waarschijnlijk het beste Nederlandse nummer sinds lange tijd. Maar ja, het schijnt hip te zijn om Kane af te zeiken hè, dus daar doe jij dan natuurlijk aan mee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik vind elk nummer van Kane om van te janken
Weet niet wat de rest er van vind maar ik vind het kut muziek. Die nasale stem van die Dinandquote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:35 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Let it be is briljant. Waarschijnlijk het beste Nederlandse nummer sinds lange tijd. Maar ja, het schijnt hip te zijn om Kane af te zeiken hè, dus daar doe jij dan natuurlijk aan mee.
Inderdaad, alleen als ik er al aan denk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
Op dit nummer is mijn opa begraven, kan het nog steeds niet echt makkelijk aanhoren, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |