Oh, ik was deze helemaal vergetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:27 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Dat was in de HMH ook een geweldige verrassing!
Red Hot Chili Peppers - Death of a Martian
Alleen bij de solo krijg ik kippevel. Maar wat een supersoloquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Oh, ik was deze helemaal vergeten![]()
Ja, zelfde hier. Ik kan ook amper luisteren naarquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef Khaelos het volgende:
ik word emotioneel van deze![]()
maar hier zit uiteraard een reden achter
ik vind dat altijd wel fijn als ik depri ben en daar bijpassende muziek bij draaien. Die dan moeten verwoorden hoe ik me voel. Als ik me happy voel dan maakt het niks uit wat voor muziek ik opzet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:27 schreef Urquhart het volgende:
Daarnaast heb ik ook altijd een aantal nummers waar ik niet echt emotioneel van wordt, maar wel doen denken aan een beetje depressieve tijd van m'n leven. Ik had toen een playlist waaruit ik deze nummers vaak draaide:
- David Gray - Sail Away
- The Scorpions - Wind of Change
- Kansas - Dust In The Wind
- Coldplay - The Scientist
- Klein Orkest - Over De Muur
- Gary Jules - Mad World
- Simon & Garfunkel - The Sound of Silence
Stuk voor stuk goede nummers, maar ik word altijd spontaan depressief als ik ze weer eens voorbij hoor komen
Idem hier...quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:16 schreef Khaelos het volgende:
ik word emotioneel van deze![]()
maar hier zit uiteraard een reden achter
Mooi. Doet me ook wel wat. Net als Believe en vele andere nrs van ze.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:50 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik word altijd emotioneel van friekin_quote:
Welk nummer heb ik dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik word altijd emotioneel van friekin_
Jeweettoch, dat nummertje wat wij altijd draaien als we 's nachts onder de dekens aan het mens-erger-je-niet'en zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Jeweettoch, dat nummertje wat wij altijd draaien als we 's nachts onder de dekens aan het mens-erger-je-niet'en zijn.Oh.. Neen, daar word ik geen emo van. Wel van het nummer dat we draaien tijdens ons pim Pam Pet spel op de rand van het bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nu ik dat nummer hoor komen de herinneringen allemaal weer terug.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh.. Neen, daar word ik geen emo van. Wel van het nummer dat we draaien tijdens ons pim Pam Pet spel op de rand van het bed.
oe ja dies idd mooiquote:
i knoooww!!! Maar james blunt heeft sowieso wel van die depri muziek... Op zich wel lekker op zn tijdquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:17 schreef Krantenman het volgende:
Ik weet niet of het al genoemd is, maar zet dit nummer niet op want ik heb moeite om niet te gaan huilen. Komt ook wel omdat het zo'n geweldig nummer is, en een geweldige zangstem ook:
Dit nummer werd gedraaid op de begrafenis van mijn oom al herinner ik mij daar nog weinig van het blijft wel een mooi en emotioneel nummertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |