Ook een goed voorbeeld inderdaad. Bedankt voor je bijdragequote:
Dat dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:25 schreef Heff het volgende:
Mensen die naar de tekst luisteren als nicole scherzinger en Shakira het liedje zingen
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:26 schreef Thomas B. het volgende:
Topic met potentie. Jammer dat je je stelling meteen ondergraaft met zo'n kutvoorbeeld.
Wilde ik net m'n hart gaan uitstorten over allerlei muzikale emoties... kom jij met de pussycat dollsquote:
Omdat er toch niemand is die op de tekst let als het gezongen wordt door een mooie vrouw.quote:
Nou, dan is Stickwitu een uitzonderingquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:29 schreef Heff het volgende:
[..]
Omdat er toch niemand is die op de tekst let als het gezongen wordt door een mooie vrouw.
Daarom zijn alle mooie nummers van mannen of lelijke vrouwen.
quote:
De enige emotie die soort groepen kent, is blijdschap als ze naar hun bankrekening kijken.quote:
Het enigste waar ik aan denk op het moment dat zij dat nummer zingt is hoe hard en graag ik haar zou geven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nou, dan is Stickwitu een uitzondering.
Je kunt ook gewoon met respect over vrouwen praten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:31 schreef Heff het volgende:
[..]
Het enigste waar ik aan denk op het moment dat zij dat nummer zingt is hoe hard en graag ik haar zou geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |