abonnement Unibet Coolblue
pi_85683684
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

De sterfte bij beboorte voor zowel baby als moeder is daar dan ook een heel stuk hoger dan in bv Nederland.
Daarnaast is het een heel andere maatschappij, daar voeden ze met zijn alleen een kind op, iedereen helpt mee.
Nederland is wat dat betreft meer op zijn eigen, veel tienermoeders worden in speciale huizen gestopt en laten we eerlijk zijn, dit kost de belastingbetaler ook geld.
Daarbij mag een meisje van 14/15 jaar in Nederland niet full-time werken en moet naar school ( voor school kunnen ze vaak vrijstelling krijgen) dus hoe moet het geld bij elkaar krijgen om een kind te onderhouden?
[..]

Als je dan iets wil typen wat zogenaamd slim overkomt, doe dan eerst even onderzoek of het klopt. ;)
In Nederland hadden in 1897 de meisjes hun eerste menstruatie toen ze net 16 werden, dat is in de jaren daarna steeds jonger geworden.

http://www.menstruatie.ne(...)rmaal-voor-het-eerst

Ik beweer ook nergens dat ze dan niet geslachtsrijp is, ik beweer alleen dat geslachtsrijp zijn nog niet betekend dat lichaam en geest er klaar voor is om een baby te dragen enz.
Klopt. Door beter leefomstandigheden worden meisjes steeds eerder ongesteld (hier in NL).
pi_85683767
In West-Europa ja, in het stuk staat ook dat het in andere delen van de wereld veel lager lag en ligt.
Ik zeg net dat je bij zulke discussies niet in zijn algemeenheid moet spreken als het om een specifiek deel van de wereld gaat, in dit geval het westen.
Jij beweerde dat namelijk, daar reageer ik op.
Net als dat je beweerde dat kinderen die kinderen kregen allerlei problemen kregen, terwijl ook dat weer alleen op gaat voor Nederland/W-europa. In andere delen van de wereld worden probleemloos massa's mensen op de wereld gezet door kinderen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:27:03 #103
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85683798
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:14 schreef dalaiblama het volgende:
Geestelijke volwassenheid komt in Westerse landen ook later op gang omdat kinderen daar langer kind gehouden worden. Hier speel je met 11 nog met je barbies.
Als jij met 9 jaar in een fabriek werkt en je gezin onderhoud dan ben je redelijk volwassen tegen de tijd dat je 11 bent. Noodgedwongen natuurlijk, maar je kunt een kind in Pakistan niet vergelijken met een kind in Nederland.

Je moet zulke zaken nooit vanuit je eigen omgeving beredeneren. In de rest van de wereld gaat het er heel anders toe.
Maar ik woon in Nederland, dit topic gaat over Nederlandse kindjes, dus vandaar dat ik vanuit de Nederlandse maatschappij redeneer.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85685445
Ik was ook 11 toen ik ongesteld werd, had een cup B en heupjes enzo. Maar ik was absoluut gewoon een kindje en zou niet voor een eigen kindje kunnen zorgen. En denk maar niet dat ik klaar was voor seks.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:25:32 #105
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85686163
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Klopt. Door beter leefomstandigheden worden meisjes steeds eerder ongesteld (hier in NL).
je kan ook eerder ongesteld worden en borsten/schaamhaar ontwikkelen door slechtere omstandigheden. In latijns-amerika schijnen ze bijv. hormonen door de kip te doen, waardoor ze daar eerder vrouwelijke eigenschappen ontwikkelen
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_85686621
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:10 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik was ook 11 toen ik ongesteld werd, had een cup B en heupjes enzo. Maar ik was absoluut gewoon een kindje en zou niet voor een eigen kindje kunnen zorgen. En denk maar niet dat ik klaar was voor seks.
Precies hetzelfde hier. :Y
pi_85686728
ja persoonlijk heb ik gemerkt : sommige meisjes ( niet veel ) zijn op hun 13e al helemaal uitgepubert..... ( niet gelijk in staat om een kind te baren ofzo maar geestelijk)

die kijken al david lynch op tv en lezen stephen king boeken......

en ja soms kom ik vrouwen van 30 tegen en dan word ik helemaal draaierig in mn hoofd door het hoge puberale gehalte........hun kinderachtig heid is dan voor mij iets onuitstaanbaars......

vervolgens ha ha zijn het dus wel vaak van die puberale "meisjes van dertig" die het leeftijdsverbod heel erg scherp in de gaten houden...... en je aangeven bij instanties.......zoals politie en riag......

contradictie op en top ....... maar ach ja ha ha zal wel aan mij liggen zeggen we dan maar altijd hee?

[ Bericht 43% gewijzigd door dandybleu op 25-08-2010 13:56:49 ]
pi_85695900
Ik werk als toezichthouder in een zwembad en ik zie regelmatig dames van 15-18 rondlopen waar ik hem best van omhoog zou kunnen krijgen (en volgens mij geldt dat voor iedere heteroman).
Het jeugdelijke uiterlijk is de mooiste. Een enkele blik op wat de cosmetische industrie op de markt gooit is daar genoeg bewijs van.
Daarnaast is het biologisch ook niet verwonderlijk dat een individu aantrekkelijk wordt naarmate hij/zij geslachtsrijp wordt.

Daarom geloof ik dat het niet vreemd is als er sprake is van een fysieke aantrekkingskracht met een puber. Ikzelf heb echter ook een geestelijke aantrekkingskracht nodig en ik geloof niet dat ik die nu nog kan vinden in iemand onder de 20.
Extremistisch gematigd.
pi_85696364
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:20 schreef P8 het volgende:
Ik werk als toezichthouder in een zwembad en ik zie regelmatig dames van 15-18 rondlopen waar ik hem best van omhoog zou kunnen krijgen (en volgens mij geldt dat voor iedere heteroman).
Het jeugdelijke uiterlijk is de mooiste. Een enkele blik op wat de cosmetische industrie op de markt gooit is daar genoeg bewijs van.
Daarnaast is het biologisch ook niet verwonderlijk dat een individu aantrekkelijk wordt naarmate hij/zij geslachtsrijp wordt.

Daarom geloof ik dat het niet vreemd is als er sprake is van een fysieke aantrekkingskracht met een puber. Ikzelf heb echter ook een geestelijke aantrekkingskracht nodig en ik geloof niet dat ik die nu nog kan vinden in iemand onder de 20.
Dit dus. :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:04:09 #110
53151 T42
Pinball Wizard
pi_85697389
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Aangetrokken voelen tot jongeren = pedofiel
Seksueel aangetrokken voelen tot jongeren = pedoseksueel.

Pas als je dat voor jezelf kan duidelijk maken kun je aan een eventuele discussie meedoen.
en als je 44 bent, met een chick van 18 naar bed gaat kan dan weer wel? dan ben je de man :W
pi_85697772
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:35 schreef TheThirdMark het volgende:
Aangetrokken voelen tot jongeren = pedofiel
Seksueel aangetrokken voelen tot jongeren = pedoseksueel.

Pas als je dat voor jezelf kan duidelijk maken kun je aan een eventuele discussie meedoen.
Voor de duidelijkheid: Dat is fout. Een pedofiel is iemand die zich (seksueel) aangetrokken voelt tot kinderen zonder secundaire geslachtskenmerken. Een pedoseksueel is een pedofiel die zijn fantasieën waar maakt.

Ik ben ook zeker een voorstander om pedofilie uit het verdomhoekje te halen. Mijn vermoeden is dat het taboe dat daarop rust ervoor zorgt dat er meer slachtoffers gemaakt worden dan nodig. En de straffen voor pedoseksualiteit kunnen effectiever (maar inhumaner); casteren (en geen chemische castratie, omdat dat niet permanent is).
Extremistisch gematigd.
pi_85701126
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar ik woon in Nederland, dit topic gaat over Nederlandse kindjes, dus vandaar dat ik vanuit de Nederlandse maatschappij redeneer.
Ja leuk verhaal, maar de aantrekkelijkheid van jonge meisjes is iets universeels. De TS beperkt zich ook niet tot Nederlandse meisjes in zijn OP. Het gaat over tienermeisjes in het algemeen.
En ik herhaal; het is niet raar om op ze te vallen, het is normaal. Op die leeftijd zijn ze geslachtsrijp. rijp voor de neuk dus en derhalve aantrekkelijk. Niet voor niets ontwikkelen zich geslachtskenmerken en is het lichaam klaar voor voortplanting.

Kun je wel omslachtige cijfers erbij halen die alleen van toepassing zijn op Nederlandse meisjes, maar dat is helemaal niet van toepassing op het onderwerp.
In heel de wereld zijn jonge meisjes aantrekkelijker, met dat verschil dat we in de Westerse beschaving hebben afgesproken dat we kinderen nog ff langer kind laten zijn omdat ze naar school moeten om zich voor te bereiden op een arbeidsleven.

In veel delen van de wereld is dat niet zo en is een dame bruikbaar vanaf het moment dat ze bloed. Kinderen baren is daar namelijk ook weer van economisch belang.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:34:38 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85705512
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Ja leuk verhaal, maar de aantrekkelijkheid van jonge meisjes is iets universeels. De TS beperkt zich ook niet tot Nederlandse meisjes in zijn OP. Het gaat over tienermeisjes in het algemeen.
En ik herhaal; het is niet raar om op ze te vallen, het is normaal. Op die leeftijd zijn ze geslachtsrijp. rijp voor de neuk dus en derhalve aantrekkelijk. Niet voor niets ontwikkelen zich geslachtskenmerken en is het lichaam klaar voor voortplanting.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens, nou ben ik zelf een 12 jarig meisje geweest dus denk dat ik wat dat betreft wel een stapje voor heb over hoe 12 jarige meisjes denken.
Zoals ik al eerder schreef, ongesteld worden betekend niet automatisch klaar zijn voor seks, daar zit nog een hele wereld van verschil tussen.
Zou wel grappig zijn, kind van 12 is nog niet klaar voor seks, wordt de volgende ochtend ongesteld en ineens is ze er wel klaar voor, zowel geestelijk als lichamelijk. :')

Dat je dat niet wil begrijpen omdat je graag op jonge meisjes geilt is niet mijn schuld. ;)


quote:
Kun je wel omslachtige cijfers erbij halen die alleen van toepassing zijn op Nederlandse meisjes, maar dat is helemaal niet van toepassing op het onderwerp.
In heel de wereld zijn jonge meisjes aantrekkelijker, met dat verschil dat we in de Westerse beschaving hebben afgesproken dat we kinderen nog ff langer kind laten zijn omdat ze naar school moeten om zich voor te bereiden op een arbeidsleven.
Ook in andere landen blijkt dat het niet wenselijk is aangezien de sterfte bij jonge meisjes die zwanger zijn veel hoger ligt.
Ook sterven er meer baby's, vaak omdat ze klem zitten en een keizersnede is daar meestal geen optie, dan sterven zowel moeder als dochter.
De reden dat ze vaak eerder ongesteld worden is hierboven door iemand anders al beschreven.

quote:
In veel delen van de wereld is dat niet zo en is een dame bruikbaar vanaf het moment dat ze bloed. Kinderen baren is daar namelijk ook weer van economisch belang.
Nogmaals, doe je research voor je met absurde uitspraken komt, nu zet je zelf alleen maar enorm voor schut en kom je erg dom over.

Van Wikipedia.

However, there are additional medical concerns for younger mothers, particularly those under fifteen and those living in developing countries. [ 4 ] For mothers between 15 and 19, age in itself is not a risk factor, but additional risks may be associated with socioeconomic factors

Overigens komen in Amerika en in Nieuw Zeeland de meeste tienerzwangerschappen voor.

Als je logisch nadenkt kan je wel nagaan dat die meiden niet klaar zijn voor een baby, anders werden er niet zo veel geadpteerd uit dit soort landen en werden er ook niet zoveel baby's gedumpd enb voor dood achtergelaten.
Ze hebben geen geld voor en zijn er geestelijk vaak nog niet klaar voor.

Maar he, dat is niet jouw probleem, jij hebt met een jong grietje kunnen neuken, wat de gevolgen zijn doet er natuurlijk niet toe.

Nee, hoe graag je hem ook in een jong kutje wil stoppen, dat maakt nog niet dat je gelijk hebt, het zijn namelijk enorme drogredenaties.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 25-08-2010 21:41:13 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85705969
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef snakelady het volgende:

Dat je dat niet wil begrijpen omdat je graag op jonge meisjes geilt is niet mijn schuld. ;)

Op iemand geilen of niet heeft weinig te maken met willen. Je vindt iemand aantrekkelijk/geil of niet, hoe graag de kerk, de staat of wie dan ook willen dat je dat niet vindt.

Zeggen tegen een heteroman dat hij fout bezig is als hij een 15 jarige met stevige jetsers, een mooie kont en een stel goed gevormde heupen aantrekkelijk vindt is net zo verwerpelijk als tegen een homo zeggen dat hij fout bezig is omdat hij andere mannen geil vindt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:44:08 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85706027
Overigens een hele goede link voor jou om te lezen en hopelijk wat wijzer te worden.

http://www.cmo.nl/sw/inde(...)om_content&task=view

Gebrek aan keuzevrijheid
Volgens de VN zouden veel problemen voorkomen kunnen worden als vrouwen kunnen kiezen wanneer en hoeveel kinderen ze willen hebben. "Voorbehoedmiddelen kunnen in dit verband wonderen doen. Er zullen minder tienerzwangerschappen* zijn, vrouwen worden niet te snel achter elkaar zwanger. En vrouwen hoeven geen kinderen meer te krijgen op latere leeftijd*, als er meer kans is op complicaties", aldus de VN-woordvoerder. Te veel vrouwen hebben geen toegang tot voorbehoedsmiddelen als de pil of het condoom.

* jonge moeders (15-19 jaar) en oudere moeders (boven de 35 jaar) lopen een groter risico op complicaties dan andere moeders; ook kinderen lopen groter gevaar tijdens een bevalling.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85706232
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:34 schreef snakelady het volgende:

Overigens komen in Amerika en in Nieuw Zeeland de meeste tienerzwangerschappen voor.

nee,
quote:
Country Teenage birth rate

per 1000 women 15–19
South Korea 3
Japan 4
China 5
Switzerland 5
Netherlands 5
Spain 6
Singapore 6
Italy 6
Sweden 7
Denmark 7
Slovenia 8
Finland 8
Luxembourg 9
France 9
Belgium 9
Greece 10
Cyprus 10
Norway 11
Germany 11
Malta 12
Austria 12
Ireland 15
Poland 16
Canada 16
Australia 16
Albania 16
Portugal 17
Israel 17
Czech Republic 17
Iceland 19
Croatia 19
United Kingdom 20
Hungary 21
Bosnia and Herzegovina 23
Slovakia 24
Latvia 24
Lithuania 26
Estonia 26
New Zealand 27
Belarus 27
Russia 30
Georgia 33
Macedonia 34
Armenia 34
Romania 37
Ukraine 38
Saudi Arabia 38
Bulgaria 41
Chile 44
Brazil 45
United States 53
Indonesia 55
Mexico 64
South Africa 66
India 73
Nigeria 103
Niger 233
Er is toch enigszins een verband tussen welvaart en tienerzwangerschap. bron

edit: Om nog maar te zwijgen van de landen die een gebrekkig CBS hebben, de cijfers manipuleren of er helemaal niet instaan.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:48:15 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85706258
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op iemand geilen of niet heeft weinig te maken met willen. Je vindt iemand aantrekkelijk/geil of niet, hoe graag de kerk, de staat of wie dan ook willen dat je dat niet vindt.

Zeggen tegen een heteroman dat hij fout bezig is als hij een 15 jarige met stevige jetsers, een mooie kont en een stel goed gevormde heupen aantrekkelijk vindt is net zo verwerpelijk als tegen een homo zeggen dat hij fout bezig is omdat hij andere mannen geil vindt.
Nogmaals, ik schrijf nergens dat je niet mag kijken!!

Aanraken is het probleem en derhalve is de bewering van dalaiblama ( de naam is een blamage voor de echte , vandaar die b erin waarschijnlijk) dat zodra een meisje ongesteld wordt dat ze klaar is voor seks gewoon onzin.
Er is al lang bewezen dat dat zowel geestelijk als lichamelijk niet zo is.

Degene die van wel beweren willen gewoon graag seks met jonge meisjes en komen daarom met drogredenaties als deze, ieder ander mens zou begrijpen dat het gewoonweg niet waar is.

Maar nogmaals, en als je mijn eerdere reacties lees zou je dat ook weten, zie ik er geen kwaad in als mannen kijken naar volgroeide tienermeisjes en daar een opgewonde gevoel van krijgt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:50:28 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85706360
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:47 schreef P8 het volgende:

[..]

nee,
[..]

Er is toch enigszins een verband tussen welvaart en tienerzwangerschap. bron
Ah, volgens dezelfde bron wel, spreekt zichzelf dus nogal tegen. ;)

the United States and New Zealand have the highest level of teenage pregnancy, while Japan and South Korea have the lowest

http://en.wikipedia.org/wiki/Teenage_pregnancy
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85706712
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ah, volgens dezelfde bron wel, spreekt zichzelf dus nogal tegen. ;)

the United States and New Zealand have the highest level of teenage pregnancy, while Japan and South Korea have the lowest
Quote dan de hele regel.

quote:
Among OECD developed countries, the United States and New Zealand have the highest level of teenage pregnancy, while Japan and South Korea have the lowest.
"Developed countries" zijn dus de blauwe landen in dit plaatje.

groot verschil ;)
Extremistisch gematigd.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:59:40 #120
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85706809
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:57 schreef P8 het volgende:

[..]

Quote dan de hele regel.
[..]

groot verschil ;)
Daar heb ik dan overheen gekeken. :@

Maar doet er verders ook niet toe aan de dicussie of ongesteld worden en secundaire geslachtskenmerken krijgen een teken is dat een meisje klaar is voor seks. ;)

Er hebben hier ook al meerdere gereageerd die op hun 11de en 12 dit al hadden en zeker nog niet klaar waren voor seks.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85707529
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar heb ik dan overheen gekeken. :@

Maar doet er verders ook niet toe aan de dicussie of ongesteld worden en secundaire geslachtskenmerken krijgen een teken is dat een meisje klaar is voor seks. ;)

Dat is helemaal waar. Maar zodra de secundaire geslachtskenmerken zich ontwikkelen, komt ook de productie van feromonen e.d. op gang --> mannen kunnen zich aangetrokken voelen. Dat een man hier vervolgens wat mee doet heeft niet mijn voorkeur, maar het is ook niet onbegrijpelijk. Dat "wij" (als Westerlingen) in mindere mate bezig zijn met dit soort praktijken komt enkel voort uit onze vooruitgang in wetenschappelijke kennis.

150 jaar geleden was het ook in Nederland nog niet zo vreemd om voor je 18de al kinderen te hebben. En nu, zo'n 6 generaties later, is het algemeen bekend dat kinderen geen kleine volwassenen zijn, maar echt kinderen die ook een geestelijk proces doormaken naar de "volwassenheid". Bij gebrek aan dusdanig algemeen gedachtegoed is het imo begrijpelijk dat mannen zich laten leiden door hun driften en dankzij hun geestelijke en fysieke overwicht erin slagen hun tienervrouw te bevruchten.

Hiermee praat ik seks met tieners in minder ontwikkelde landen niet goed, maar probeer het enkel te verklaren. Maar om deze reden is ook belangrijk dat er een scheiding wordt gemaakt in deze statistieken tussen de "ontwikkelde" landen en de "minder ontwikkelde" landen.
Extremistisch gematigd.
pi_85708406
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:59 schreef snakelady het volgende:

[..]


Er hebben hier ook al meerdere gereageerd die op hun 11de en 12 dit al hadden en zeker nog niet klaar waren voor seks.
ja ik ben een beetje een uitzondering op de regel : ik had op heel jonge leeftijd 8 ongeveer al de fantasien om een volwassen vrouw oraal te bevredigen......dus ja ik denk altijd : zal wel natuurlijk zijn hee?
pi_85708985
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar heb ik dan overheen gekeken. :@

Maar doet er verders ook niet toe aan de dicussie of ongesteld worden en secundaire geslachtskenmerken krijgen een teken is dat een meisje klaar is voor seks. ;)

Er hebben hier ook al meerdere gereageerd die op hun 11de en 12 dit al hadden en zeker nog niet klaar waren voor seks.
Volgens mij is gewoon selectief gebruik maken van de begrippen 11 en 15 jaar al voldoende voor de diverse users om hun gelijk te claimen in dit topic :Y

Maar laten we gewoon eventjes de boel afpellen en fileren tot op het bot:
Vroeger waren meisjes huwbaar op het moment dat ze menstrueerden. Dat is in sommige landen (de door sommige users zo gewaardeerde landen als Nigeria en Saoedi Arabie enzo) nog steeds zo, wij leven in een land waarin we vinden dat meisjes een onbezorgde tienertijd nodig hebben waarin school centraal staat en niet het baren van kinderen.

Meisjes zijn klaar voor de sex op xx leeftijd.
Dat hangt van de persoon af. Ik ken meisjes die op hun 19e nog maagd waren en nog geen zin hadden in sex. Aan de andere kant kan ik me nog wel een paar 14 jarige types herinneren die nu als breezersletjes bestempeld zouden worden die in staat zijn om elke man zo ongeveer het bed in te sleuren. Kortom dat hangt een beetje van de persoon af.

Mijn mening is trouwens dat het niet verkeerd is om naar leuke meisjes te kijken, ook al zijn ze nog geen 16 (wettelijke grens), maar je moet als man gewoon je lul in je broek houden. Dat is voor iedereen beter. En als je echt verliefd bent op een 14 jarig meisje dan kun je ook best twee jaar wachten... ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:36:46 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_85709019
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef jaha het volgende:
Ach mensen zijn zo hypocriet als ik weet niet wat. Vol schande roepen dat een man gestenigd moet worden als hij een vriendin van 15 heeft, maar op het strand merk je echt wel dat de meeste oude mannen stiekum naar het jonge grut kijken...
Dat is niet hypocriet, dat is zelfcontrole, en erg goed. Vrijwel alle mannen raken opgewonden van jonge meisjes, maar dan is het nog wel fout als je er een relatie mee aangaat.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_85709562
Milf alert
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:51:45 #126
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_85712352
Gelukkig, ik ben 20 dus het kan nog net
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:23:17 #127
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85713630
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:36 schreef jaha het volgende:

[..]

Volgens mij is gewoon selectief gebruik maken van de begrippen 11 en 15 jaar al voldoende voor de diverse users om hun gelijk te claimen in dit topic :Y

Maar laten we gewoon eventjes de boel afpellen en fileren tot op het bot:
Vroeger waren meisjes huwbaar op het moment dat ze menstrueerden. Dat is in sommige landen (de door sommige users zo gewaardeerde landen als Nigeria en Saoedi Arabie enzo) nog steeds zo, wij leven in een land waarin we vinden dat meisjes een onbezorgde tienertijd nodig hebben waarin school centraal staat en niet het baren van kinderen.
Vroeger ( en in bepaalde landen) hadden meisjes en vrouwen gewoonweg minder rechten, een vader verkocht zijn tienerdochter al voor 2 paarden bijvoorbeeld, gelukkig mag dat ook niet meer. ;)
Gelukkig hebben vrouwen nu gewoon rechten, net als mannen en worden ze door de meeste niet meer als minderwaardig gezien met als enig nut aanrecht en seks.

quote:
Meisjes zijn klaar voor de sex op xx leeftijd.
Dat hangt van de persoon af. Ik ken meisjes die op hun 19e nog maagd waren en nog geen zin hadden in sex. Aan de andere kant kan ik me nog wel een paar 14 jarige types herinneren die nu als breezersletjes bestempeld zouden worden die in staat zijn om elke man zo ongeveer het bed in te sleuren. Kortom dat hangt een beetje van de persoon af.
Uiteraard, ik was zelf 15 toen ik voor het eerst vrijwillig seks had en die jongen was toen 20.
Maar de stelling 'meisje ongesteld dus klaar voor seks' valt bij mij verkeerd, omdat dat gewoonweg onzin is.

quote:
Mijn mening is trouwens dat het niet verkeerd is om naar leuke meisjes te kijken, ook al zijn ze nog geen 16 (wettelijke grens), maar je moet als man gewoon je lul in je broek houden. Dat is voor iedereen beter. En als je echt verliefd bent op een 14 jarig meisje dan kun je ook best twee jaar wachten... ;)
Helemaal mee eens!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85716288
Ik ken een jongen van 20, die een meisje van 15 leuk vindt. Lijkt me niet echt pedofilie, of wel?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 03:35:27 #129
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_85716929
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef ZodiaX het volgende:
Denk dat de meeste mannen tienermeisjes best aantrekkelijk vinden.
Tienermeisjes hebben nu eenmaal nog een strak mooi lichaam en een perzikkenhuidje.

Alleen moet een ouder iemand beter weten dan een tienermeisje aan te raken of meer.

Kijken mag altijd!
Dat dus. Al zou ik geen relatie met zo'n meisje willen/kunnen hebben. Nee dan liever een volwassener iemand die emotioneel en intellectueel op een wat gelijker vlak zit.
The Light Is Leaving Us All
  donderdag 26 augustus 2010 @ 06:39:43 #130
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_85717355
Ik heb best wel aandacht van meisjes rond de twintig, maar het verschil is gewoon te groot met mijn leeftiijd.

Aan de andere kant heb ik ook meiden meegemaakt van 24 die qua levens ervaring heel erg volwassen kunnen zijn.

Het is gewoon verbazen hoe snel vrouwen van hun 20ste tot 25 volwassen worden!
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 09:50:56 #131
53151 T42
Pinball Wizard
pi_85719560
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:59 schreef Intothewild het volgende:
Ik ken een jongen van 20, die een meisje van 15 leuk vindt. Lijkt me niet echt pedofilie, of wel?
volgens fok! standaard ben je nu dus pedo!
pi_85719671
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Vroeger ( en in bepaalde landen) hadden meisjes en vrouwen gewoonweg minder rechten, een vader verkocht zijn tienerdochter al voor 2 paarden bijvoorbeeld, gelukkig mag dat ook niet meer. ;)
Gelukkig hebben vrouwen nu gewoon rechten, net als mannen en worden ze door de meeste niet meer als minderwaardig gezien met als enig nut aanrecht en seks.
[..]

Uiteraard, ik was zelf 15 toen ik voor het eerst vrijwillig seks had en die jongen was toen 20.
Maar de stelling 'meisje ongesteld dus klaar voor seks' valt bij mij verkeerd, omdat dat gewoonweg onzin is.
[..]

Helemaal mee eens!
Allereerst geil ik niet op jonge meisjes en wil ik 'm er ook niet instoppen. Ben je zelf misbruikt als kind? ( geen aanval hoor, maar je reageert als een slachtoffer )

Ik heb overigens ook NIET gezegd dat meisjes bij menstruaties KLAAR zijn voor seks. Ik zei dat ze in biologische zin geslachtsrijp zijn.

JIj probeert dat met allerlei irrelevante zaken te ontkrachten, maar dat kan niet, want je kunt de menselijke fysiologie niet ineens veranderen omdat een topic je niet aan staat.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:27:47 #133
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85720758
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 09:54 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Allereerst geil ik niet op jonge meisjes en wil ik 'm er ook niet instoppen. Ben je zelf misbruikt als kind? ( geen aanval hoor, maar je reageert als een slachtoffer )

Ik heb overigens ook NIET gezegd dat meisjes bij menstruaties KLAAR zijn voor seks. Ik zei dat ze in biologische zin geslachtsrijp zijn.

JIj probeert dat met allerlei irrelevante zaken te ontkrachten, maar dat kan niet, want je kunt de menselijke fysiologie niet ineens veranderen omdat een topic je niet aan staat.
Dit heb jij toch echt zelf geschreven.

quote:
Op die leeftijd zijn ze geslachtsrijp. rijp voor de neuk dus en derhalve aantrekkelijk. Niet voor niets ontwikkelen zich geslachtskenmerken en is het lichaam klaar voor voortplanting.
Als je het irrelevant vind, begin er dan niet over, dat is wat lastig discussieren..
Ze zijn dus wel rijp voor de neuk, maar nog niet klaar voor seks.... ja logisch.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85720893
Welk gedeelte begrijp je daar niet uit?

( en post dan ook meteen even de rest van mijn quotes, voor relevantie. Vooral die toch heel DUIDELIJK aanstippen dat het om het biologisch gegeven gaat en niet om het maatschappelijke aspect. )

Geslachtsrijp > lichaam klaar voor voortplanting.
Dat wil je nog steeds ontkennen? :')
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:49:22 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85721543
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:31 schreef dalaiblama het volgende:
Welk gedeelte begrijp je daar niet uit?

( en post dan ook meteen even de rest van mijn quotes, voor relevantie. Vooral die toch heel DUIDELIJK aanstippen dat het om het biologisch gegeven gaat en niet om het maatschappelijke aspect. )

Geslachtsrijp > lichaam klaar voor voortplanting.
Dat wil je nog steeds ontkennen? :')
Ik heb het ook oa over het biologisch aspect, dat staat er ook al regelmatig.
Staat ook dat meisjes onder de 16 jaar een hoger medisch risico lopen dan meisjes over de 16 jaar, nbet als dat vrouwen boven een bepaalde leeftijd een hoger risico lopen.

Dat de menstruatie vervroegd is door verschillende omstandigheden, zoals hormonen in vlees.

Dus, Geslachtsrijp> niet perse klaar voor voortplanting, er zijn nog andere biologische factoren die een grote rol spelen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85722005
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:49 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb het ook oa over het biologisch aspect, dat staat er ook al regelmatig.
Staat ook dat meisjes onder de 16 jaar een hoger medisch risico lopen dan meisjes over de 16 jaar, nbet als dat vrouwen boven een bepaalde leeftijd een hoger risico lopen.

Dat de menstruatie vervroegd is door verschillende omstandigheden, zoals hormonen in vlees.

Dus, Geslachtsrijp> niet perse klaar voor voortplanting, er zijn nog andere biologische factoren die een grote rol spelen.
Wow, heb je daar een bron voor? Dat omgevingsfactoren een grotere rol spelen dan het biologisch gegeven dat een meisje ongesteld wordt? Dat is toch echt de evolutionaire basis van voortplanting hoor, niet de hormonen in vlees, geografie of de toenemende kans op miskramen.

Zo werkt je lichaam:

De puberteit (of pubescentie) is de periode waarin meisjes en jongens zich tot volwassene ontwikkelen. Ze worden geslachtsrijp en ontwikkelen zich mentaal tot volwassenen. In het algemeen zijn deze veranderingen het meest opvallend tussen tien en achttien jaar.


Zo werkt menstruatie:

Meisjes hebben hun eerste menstruatie (de menarche) meestal tussen hun tiende en vijftiende. In principe is een meisjes al vanaf haar eerste menstruatie vruchtbaar. Zij kan dus in verwachting raken als ze zonder voorbehoedsmiddel neukt. Dit kan zelfs al gebeuren vóór de eerste menstruatie, als een eerste eicel is gerijpt maar er nog geen bloeding is geweest. Neuk je net na deze eisprong dan kan het raak zijn. Gebruik bij sex dus altijd een condoom, ook als je nog nooit ongesteld bent geweest.


Is het dus gek dat mannen jonge vrouwen erg aantrekkelijk vinden?
Neen, want vrouwen zijn dan vruchtbaar, net als twintigers of dertigers, met dat verschil dat jonge meisjes er doorgaans iets florissanter uitzien dan de dertigers.
Het is overigens niet zozeer een oorzaak-gevolg, maar een biologisch feit. Het zou niet handig zijn geweest als mannen , vrouwen niet zagen zitten tijdens de vruchtbare periode.
Dan waren we er allang niet meer geweest.

Dat we nu andere normen hebben heeft met heel andere factoren te maken dan met vies, bah of onnatuurlijk. Het is hartstikke natuurlijk, maar maatschappelijk onverantwoord in deze tijden.
Dat hebben we zo afgesproken en daar houd iedereen zich aan die ook maar een beetje spoort.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:10:07 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85722277
Jah, wist ook echt nog niet hoe een meisje ongesteld wordt en wat er dan gebeurd. :')

Zoals ik al meerdere keren heb geschreven maar waar jij heel handig overheen lees, nee, het is niet gek dat mannen naar jonge meisjes kijken.
Ga ook geen woorden in mijn mond leggen, daar hou ik niet van.

En ja, over dat andere zijn al bronnen gegeven, zijn al quotes gegeven enz, maar die lees je niet dus ga niet alles tot in den treure herhalen als je het toch niet lees.
Ja, ze zijn geslachtsrijp, maar dat betekend niet dat ze perse klaar zijn voor voortplanting!

Je begrijpt het verschil toch wel tussen geslachtsrijp zijn en voortplanten of niet?


Ik ben klaar met deze discussie aangezien je gewoon niet leest wat er staat en dat heeft weinig nut. ;)
Je neemt me niet serieus en gaat mij de les leven over menstruatie, ben een 29 jarige vrouw met 2 kinderen, weet hoe het werkt hoor!

Jij blijft bij jou mening, ik bij de mijne, we agree to disagree.
Fijne dag nog!

[ Bericht 4% gewijzigd door snakelady op 26-08-2010 11:18:36 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85722782
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef snakelady het volgende:
Je begrijpt het verschil toch wel tussen geslachtsrijp zijn en voortplanten of niet?
Voor mij was dat niet zo duidelijk, derhalve de Van Dale:

ge·slachts·rijp (bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: geslachtsrijper, overtreffende trap: meest geslachtsrijp; afleiding: geslachtsrijpheid)
1 zo ver ontwikkeld dat voortplanting kan plaats hebben

quote:
Dus, Geslachtsrijp> niet perse klaar voor voortplanting, er zijn nog andere biologische factoren die een grote rol spelen.
Dit klopt dus in stricte zin niet. Je wilt misschien zeggen dat een meisje dat menstrueert niet per se geslachtsrijp is of dat een meisje dat net geslachtsrijp is niet zo'n goede kans heeft op het baren van een gezond kind en/of een grotere kans heeft op complicaties bij de zwangerschap.

Maar dat je geslachtsrijp bent betekent in potentie dat je je kan voortplanten.
pi_85722850
Geslachtsrijpheid betekent dat het lichaam zich kan voortplanten. Hoe wilde jij die dingen uit elkaar trekken?

Jij lult maar over psychische aspecten en ander geneuzel.
Daarbij leg ik je geen woorden in de mond; kijk naar de OP en het topic, het gaat over volwassenen die tienermeisjes aantrekkelijk vinden.
Daar slaat die zin op, om het vooral ontopic te houden en een conclusie aan mijn post te verbinden.
Betrek toch niet alles op jezelf steeds.

Verder hoef ik het niet eens te zijn dat het oneens zijn. Dat is iets voor kleuters. Ik ben het gewoon in alle opzichten met je oneens en de zaken die je aanhaalt zijn irrelevant, onjuist of zelfs volkomen uit de lucht gegrepen.
Daar hoef jij verder geen last van te hebben lijkt me.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:33:57 #140
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85723172
Het gaat er om dat er meisjes zijn die vanaf hun 9de al ongesteld worden, dus technisch gezien vruchtbaar.
Maar om daadwerkelijk een kind te dragen en te baren ( dus voortplanten) is zo'n lijfje in de meeste gevallen nog niet klaar voor.
Dit kan zorgen voor sterfte van het meisje wat ion verwachting is en sterfte bij de baby.

Daar uit is toch al heel simpel te halen dat ongesteld worden geen teken is dat het kind ook klaar is om voort te planten.
Is gewoon een logische redenering zonder psygologisch gebabbel.

Hoe dat komt is al meerdere keren ondersteunt met verschillende bronnen.

Eigenlijk vind ik het meer voor kleuters om te blijven discussieren terwijl je weet dat je het toch niet eens wordt mnet elkaar.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:34:50 #141
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85723212
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:23 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Voor mij was dat niet zo duidelijk, derhalve de Van Dale:

ge·slachts·rijp (bijvoeglijk naamwoord; vergrotende trap: geslachtsrijper, overtreffende trap: meest geslachtsrijp; afleiding: geslachtsrijpheid)
1 zo ver ontwikkeld dat voortplanting kan plaats hebben
[..]

Dit klopt dus in stricte zin niet. Je wilt misschien zeggen dat een meisje dat menstrueert niet per se geslachtsrijp is of dat een meisje dat net geslachtsrijp is niet zo'n goede kans heeft op het baren van een gezond kind en/of een grotere kans heeft op complicaties bij de zwangerschap.

Maar dat je geslachtsrijp bent betekent in potentie dat je je kan voortplanten.
Theoretisch gezien wel ja, maar in de praktijk zeker niet, en dat laatste lijkt me toch het meest belangrijke. ;)


quote:
De risico’s zijn sterk afhankelijk van de leeftijd van de tienermoeder. Vooral jonge tienermoeders (13-17 jaar) lijken nogal wat verhoogde risico’s te hebben. Uit onderzoeken blijkt dat hoe korter de tiener menstrueert hoe groter de kans op complicaties. Vooral tieners die minder dan 2 jaar gemenstrueerd hebben voor de zwangerschap zijn een risicogroep. Dit wordt veroorzaakt door de onrijpheid van de gynaecologische organen.

http://baby-op-komst.nl/7(...)enermoederschap.html
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85723302
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef snakelady het volgende:

[..]

Theoretisch gezien wel ja, maar in de praktijk zeker niet, en dat laatste lijkt me toch het meest belangrijke. ;)
8)7
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:39:31 #143
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85723394
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:37 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

8)7
Het is gewoon nog een oude theoretische kortzichtige redenering, zodra meisje ongesteld is kan ze zwanger worden en een kind baren, gelukkig weten we nu beter.
Het zwanger worden kan ja, maar gezond een kind dragen en baren is het volgende probleem.

quote:
De risico’s zijn sterk afhankelijk van de leeftijd van de tienermoeder. Vooral jonge tienermoeders (13-17 jaar) lijken nogal wat verhoogde risico’s te hebben. Uit onderzoeken blijkt dat hoe korter de tiener menstrueert hoe groter de kans op complicaties. Vooral tieners die minder dan 2 jaar gemenstrueerd hebben voor de zwangerschap zijn een risicogroep. Dit wordt veroorzaakt door de onrijpheid van de gynaecologische organen.

http://baby-op-komst.nl/7(...)enermoederschap.html
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85723595
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is gewoon nog een oude theoretische kortzichtige redenering, zodra meisje ongesteld is kan ze zwanger worden en een kind baren, gelukkig weten we nu beter.
Het zwanger worden kan ja, maar gezond een kind dragen en baren is het volgende probleem.
[..]


Rokers en drinkers, mensen met overgewicht en oudere vrouwen hebben ook deze risico' s. Die zijn zeker ook niet geslachtsrijp en kunnen zich niet voortplanten?? :')

Dat tienerzwangerschappen risico's met zich mee lijken te brengen, betekent niet dat menstruatie niet betekent dat een kind geslachtsrijp is.
Probeer de discussie niet steeds om te buigen naar iets irrelevants.
pi_85723752


Volwassen mannen die dit 14-jarige meisje aantrekkelijk vinden zijn walgelijk en verwerpelijk :).
pi_85723799
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is gewoon nog een oude theoretische kortzichtige redenering, zodra meisje ongesteld is kan ze zwanger worden en een kind baren, gelukkig weten we nu beter.
Het zwanger worden kan ja, maar gezond een kind dragen en baren is het volgende probleem.
[..]


Jamaar jamaar, zodra een meisje ongesteld is kan ze zwanger worden en een kind baren, dat is gewoon een feit.

Wij vinden dat met z'n allen niet wenselijk, omdat het verhoogde risico's meebrengt voor moeder en kind, maar iemand die geslachtsrijp is kan zowel in theorie als in praktijk succesvol een kind baren.

En om weer OT te gaan: omdat het meisje geslachtsrijp is, zullen er mannen zijn die sexueel tot haar aangetrokken worden.

Gelukkig zijn we zo ver dat we niet als kippen zonder kop achter elke biologisch impuls hoeven aan te rennen (de meesten van ons in ieder geval) en hangt het vervolgens af van man/vrouw wat ze met die sexuele aantrekking gaan doen. Hier komt pas cultuur en maatschappelijke normen en persoonlijkheden en zo in het spel. Daarvoor is het een eenvoudige biologische optelsom: geslachtsrijp dus sexueel aantrekkelijk voor het andere geslacht.
pi_85723867
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:49 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]

Volwassen mannen die dit 14-jarige meisje aantrekkelijk vinden zijn walgelijk en verwerpelijk :).
De eerste echt zinnige post.

Het bewijs is hiermee toch wel geleverd dacht ik zo. Topic kan dicht.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:04:06 #148
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85724230
Zoals je kan lezen gaat deze bron over 13 jaar en ouder, deze zwangerschappen brengen verhoogde risico's met zich mee.
Maar, meisjes kunnen al ongesteld worden vanaf hun 9de!!
Dat ze ongesteld kunnen worden betekend echter nog niet dat hun geslachtsorganen volledig volgroeid zijn, vaak is ene tampon nog te groot om in te brengen dus gelukkig dat daarom ook een zwangerschap op die leeftijd zelden voorkomt.

Maar in dit geval is het dus wel zo dat ongesteld worden niet een teken is dat ze zwanger kan worden, aangezien je daarvoor ook moet kunnen penetreren en het lichaam daar dus nog niet voor gemaakt is.

Zoals ik al eerder schreef ( en bronnen ter bevestiging gaf) was vroeger de gemiddelde leeftijd dat een meisje ongesteld werd 15/16 jaar.
biologisch gezien zou de leeftijd juist omhoog moeten gaan inplaats van omlaag, mensen leven immers langer.
Maar door toegevoegde hormonen en verbeterde leefomstandigheden is dit niet zo.

Zo is het ook dat meisjes die vegetarisch of veganistisch opgroeien gemiddeld 3 jaar later ongesteld worden.

Als je zoekt via google op "meisjes steeds jonger in puberteit" vind je hier veel info over.
Bv ook meisjes van 8 met secundaire geslachtskenmerken, dat komt steeds vaker voor.

Er is nog moeilijk te spreken van "de natuurlijke gang van zaken" als zoveel externe factoren invloed hebben op dit onderwerp.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85724477
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:49 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]

Volwassen mannen die dit 14-jarige meisje aantrekkelijk vinden zijn walgelijk en verwerpelijk :).
Ze had net zo goed al 24 kunnen zijn. Hoeveel meisjes zien er op hun veertiende zo uit? Nog geen 1 op de 15 schat ik. Als zo'n meisje langsloopt kijkt een man, maar heeft verder geen idee hoe oud ze is. Dit is geen standaard veertienjarige.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:14:05 #150
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_85724579
Mannen die zeggen tienermeisjes niet aantrekkelijk te vinden liegen gewoon keihard.
pi_85724639
tvp :+
Nothing to see here, carry on
pi_85725375
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:04 schreef snakelady het volgende:
Zoals je kan lezen gaat deze bron over 13 jaar en ouder, deze zwangerschappen brengen verhoogde risico's met zich mee.
Maar, meisjes kunnen al ongesteld worden vanaf hun 9de!!
Dat ze ongesteld kunnen worden betekend echter nog niet dat hun geslachtsorganen volledig volgroeid zijn, vaak is ene tampon nog te groot om in te brengen dus gelukkig dat daarom ook een zwangerschap op die leeftijd zelden voorkomt.

Maar in dit geval is het dus wel zo dat ongesteld worden niet een teken is dat ze zwanger kan worden, aangezien je daarvoor ook moet kunnen penetreren en het lichaam daar dus nog niet voor gemaakt is.

Zoals ik al eerder schreef ( en bronnen ter bevestiging gaf) was vroeger de gemiddelde leeftijd dat een meisje ongesteld werd 15/16 jaar.
biologisch gezien zou de leeftijd juist omhoog moeten gaan inplaats van omlaag, mensen leven immers langer.
Maar door toegevoegde hormonen en verbeterde leefomstandigheden is dit niet zo.

Zo is het ook dat meisjes die vegetarisch of veganistisch opgroeien gemiddeld 3 jaar later ongesteld worden.

Als je zoekt via google op "meisjes steeds jonger in puberteit" vind je hier veel info over.
Bv ook meisjes van 8 met secundaire geslachtskenmerken, dat komt steeds vaker voor.

Er is nog moeilijk te spreken van "de natuurlijke gang van zaken" als zoveel externe factoren invloed hebben op dit onderwerp.
Dat onderzoek van jou ging over 1893, en over west-europa. Als je de historische demografisce gegevens over vruchtbaarheid erbij pakt dan zie je diverse golven waar de leeftijd naar voren en achteren schoof


enne

quote:
Maar in dit geval is het dus wel zo dat ongesteld worden niet een teken is dat ze zwanger kan worden, aangezien je daarvoor ook moet kunnen penetreren en het lichaam daar dus nog niet voor gemaakt is.
Het wordt steeds gekker met jou :{
pi_85725809
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:04 schreef snakelady het volgende:
Maar in dit geval is het dus wel zo dat ongesteld worden niet een teken is dat ze zwanger kan worden, aangezien je daarvoor ook moet kunnen penetreren en het lichaam daar dus nog niet voor gemaakt is.
Het kan zijn dat er wat technische problemen zijn bij het naar de eicel brengen van het sperma, om het wat plastisch uit te drukken, maar dat veranderd niets aan het feit dat ze zwanger kan worden.

Maar goed, ik zie niet helemaal de relevantie van deze discussie (eigenlijk: betekent de eerste menstruatie altijd dat een meisje geslachtsrijp is) binnen dit topic. Als een meisje secundaire geslachtskenmerken ontwikkeld zal ze aantrekkelijk zijn voor het andere geslacht, of ze nu zwanger kan worden of niet.

En of een man daarop ingaat of niet is een kwestie van persoonlijkheid, maatschappelijke normen en sociale omstandigheden.

Alle mannen zullen zich weleens aangetrokken voelen tot een meisje dat veel te jong voor ze is. Dat kun je ze niet aanrekenen, vind ik. Of ze zich weten te beheersen wel.
pi_85725900
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Dat onderzoek van jou ging over 1893, en over west-europa. Als je de historische demografisce gegevens over vruchtbaarheid erbij pakt dan zie je diverse golven waar de leeftijd naar voren en achteren schoof
Link? Bron? Verwijzing?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:01:38 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85726571
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Link? Bron? Verwijzing?
http://www.menstruatie.ne(...)rmaal-voor-het-eerst
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:07:44 #156
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85726803
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 12:45 schreef DannyDomGelul het volgende:

[..]

Het kan zijn dat er wat technische problemen zijn bij het naar de eicel brengen van het sperma, om het wat plastisch uit te drukken, maar dat veranderd niets aan het feit dat ze zwanger kan worden.

Maar goed, ik zie niet helemaal de relevantie van deze discussie (eigenlijk: betekent de eerste menstruatie altijd dat een meisje geslachtsrijp is) binnen dit topic. Als een meisje secundaire geslachtskenmerken ontwikkeld zal ze aantrekkelijk zijn voor het andere geslacht, of ze nu zwanger kan worden of niet.

En of een man daarop ingaat of niet is een kwestie van persoonlijkheid, maatschappelijke normen en sociale omstandigheden.

Alle mannen zullen zich weleens aangetrokken voelen tot een meisje dat veel te jong voor ze is. Dat kun je ze niet aanrekenen, vind ik. Of ze zich weten te beheersen wel.

uiteraard, maar om de eicel naar het sprema te brtengen moet er toch echt gepentereerd kunnen worden
Als dat niet mogelijk is vanwege een te jonge leeftijd geeft het lichaam al aan dat zwanger wordenh niet wenselijk is.
Net als dat de interne geslachtsorganen vaak pas helemaal volgroeid zijn nadat een vrouw 2 jaar ongesteld is geweest.

En heel deze discussie is inderdaad niet van toepassing, maar mijn punt was ook hoofdzakelijk dit.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Genoeg kinderen krijgen babies hoor.
En zo gek was die opmerking niet, als je ongesteld bent, ben je in biologische zin gewoon geslachtsrijp. Period.
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad geslachtsrijp ja, maar dat maakt ze nog niet lichamelijk en geestelijk klaar om een kind te dragen, te baren en op te voeden.
Vaak zijn ze zelfs nog niet eens klaar voor seks.

Dus eigenlijk dat ze geslachtsrijp zijn is een nutteloze opmerking in de zin van, een meisje op zo'n jonge leeftijd bevruchten is niet wenselijk.
En denk dat ik het daar ook maar bij laat aangezien we anders door kunnen blijven gaan. ;)
Ik vind geslachtsrijp zijn iniedergeval ( nety als jou) niet dat dat een goedkeuring is om met jonge meisjes seks te hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85727739
Ik keur dat toch ook nergens goed :{

Ik zeg in jouw aangehaalde quote dat ze geslachtsrijp zijn en zich derhalve kunnen voortplanten. Dat is een feit.
Dat jij het psychologisch onverantwoord vind is irrelevant en slaat nergens op in repliek op mijn constatering.
Het heeft daarom inderdaad geen zin om door te gaan, want het slaat gewoon nergens op.

Wel is het een interessante invalshoek voor de OP. Want waarom zijn jonge meisjes aantrekkelijk? Is dat puur gebaseerd op biologische gronden zoals de geslachtsrijpheid en een overblijfsel uit ons verleden, of is dat omdat ze er fysiek aantrekkelijk uit zien?
pi_85728241
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef dalaiblama het volgende:


Wel is het een interessante invalshoek voor de OP. Want waarom zijn jonge meisjes aantrekkelijk? Is dat puur gebaseerd op biologische gronden zoals de geslachtsrijpheid en een overblijfsel uit ons verleden, of is dat omdat ze er fysiek aantrekkelijk uit zien?
om een beetje oftopic te gaan en de evolutie leer er maar bij te halen ha ha en het recht van de sterkste :

een mannetjes dier als die gaat puberen : die valt meestal op een vet en rijp wijfje ( zeg maar een jonge milf )..... dat zit standaard ingebakken : die is het vetste en heel geschikt voor nakomelingen .... ook door het feit dat ze wat sterker is......emotioneel stabieler en ook door haar ervaring die parten speelt : ze is ook wat wijzer.....

dat zie je heel goed ook aan de gemiddelde puber die de playboy koopt met milfs erin......geef een jongen van 13 de keuze en hij kiest dus echt wel voor de jonge milf ipv een van zijn leeftijdsgenootjes........

echter ja het puberale mannetje heeft niet zoveel te geven .... hij is niet sterk dus .... heeft bijv geen auto en geen geld en geen eigen huis..... dus ja alleen maar heel af en toe heb je een milf die voor de lol of uit medelijden iets met een puber begint.....

bij het oudere mannetje is het vaak een stukje onmacht ook ha ha : hij heeft geen succes meer bij de jonge milfs en vaak nog wel bij de iets zwakkkere puberale meisjes.... die zijn nog wel onder de indruk van hem en zodoende ontstaat er vaak ook wederzijdse liefde

( wel liefde die vaak niet mag en kan ontbloeien dus helaas pindakaas voor het mannetje )

het mannetje blijft daarom nog eens vaak extra alleen achter : ja je zou er medelijden mee kunnen hebben? ha ja ik wel soms......mijn gevoels leven die is daar eenmaal zo op ingesteld dat ik het ook voor de man zielig vind die eenzaamheid ....
  donderdag 26 augustus 2010 @ 13:43:44 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85728475
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef dalaiblama het volgende:
Ik keur dat toch ook nergens goed :{

Ik zeg in jouw aangehaalde quote dat ze geslachtsrijp zijn en zich derhalve kunnen voortplanten. Dat is een feit.
Dat jij het psychologisch onverantwoord vind is irrelevant en slaat nergens op in repliek op mijn constatering.
Het heeft daarom inderdaad geen zin om door te gaan, want het slaat gewoon nergens op.
Nou weet ik niet hoe groot jouw penis is maar als er nog geen tampon in kan hoe moet er dan een penis in kunnen? ;)
En dat is toch wel nodig als je een meisje zwanger wil maken.

Ik begrijp jouw stelling, alleen ik kijk er verder en minder plastisch naar, ik kijk ook naar de ontwikkeling binnenin het lichaam, niet alleen naar het feit dat er bloed uit komt.


.
quote:
Wel is het een interessante invalshoek voor de OP. Want waarom zijn jonge meisjes aantrekkelijk? Is dat puur gebaseerd op biologische gronden zoals de geslachtsrijpheid en een overblijfsel uit ons verleden, of is dat omdat ze er fysiek aantrekkelijk uit zien?
Over het algemeen vinden mannen volgroeide tienermeisjes aantrekkelijk, dus met secundaire geslachtskenmerken ( zoals de eerder getoonde foto), dan staat leeftijd er dus eigenlijk los van aangezien je dan een volwassen ogend lichaam aantrekkelijk vind.

Val je echt op kinderlijfjes dan klopt er naar mijn mening iets niet.

Van vroeger uit wilden mannen graag een maagd, hoe jonger het meisje is hoe meer kans ze nog maagd is en dus geen kinderen van andere mannen rond heeft lopen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85728722
De omvang van de vaginamond heeft niets van doen met de eerste menarche hoor. Er zijn ook ouwe wijven met een strakke vagina.
Ik begrijp dan ook nog steeds niet waarom je zegt dat er niets in kan op die leeftijd. Dat kan wel degelijk.

Overigens zijn we het er wereldwijd wel over eens, dat tieners moeten kunnen:
http://www.avert.org/age-of-consent.htm

:+
pi_85728860
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou weet ik niet hoe groot jouw penis is maar als er nog geen tampon in kan hoe moet er dan een penis in kunnen? ;)
En dat is toch wel nodig als je een meisje zwanger wil maken.

Ik begrijp jouw stelling, alleen ik kijk er verder en minder plastisch naar, ik kijk ook naar de ontwikkeling binnenin het lichaam, niet alleen naar het feit dat er bloed uit komt.
Die penis kan erin doordat het lichaam anders reageert op seksuele impulsen dan op het inbrengen van een tampon. Zoals het produceren van vocht en uitrekken van de vagina. Daarnaast is een tampon ook bedoeld voor de periodes dat er veel bloed uit komt, dit zijn gelijk de periodes dat alles wat soepeler is omdat de vagina verder open staat om het bloed eruit te laten en het gladder is door al het slijm en bloed. Over het algemeen hebben meiden die pas beginnen met menstrueren bij lange na nog niet genoeg uitstoot om het inbrengen van een tampon te rechtvaardigen.

Edit:

Daarnaast, haal eens dat gigantische bord voor je kop weg en lees waar het topic over gaat. Het topic gaat niet over seks voor voortplanting, maar over seks voor plezier. Waarom kan een pubermeisje geen seks voor plezier hebben en ik wel? Als het veilig gebeurt en de betrokken partijen gewoon hun verstand erbij houden is er niets aan de hand. Je kan zeker aan een 13-jarig meisje duidelijk maken dat als ze seks wil hebben, dat het dan nodig is dat ze op zijn minst de pil slikt en ook nog condooms gebruikt. Leg bv gewoon een pakje condooms in hun nachtkastje ofzo als er een jongen blijft slapen, of als ze bij jongens gaat slapen gewoon een pakje condooms meegeven.

Uiteindelijk gaat het toch gebeuren dat kinderen seks gaan hebben en dan kan je er beter zorg voor dragen dat ze het veilig doen dan er constant panisch mee omgaan en Amerikaanse toestanden krijgen waar meiden denken dat ze zwanger worden als ze een jongen naakt zien.

[ Bericht 8% gewijzigd door Daeron op 26-08-2010 14:02:09 ]
pi_85729121
Ebofilie is al zo oud als de weg naar rome, en redelijk natuurlijk.

Onze samenleving is dat echter al lang niet meer, dus zolang je er niets mee doet is het geen enkel probleem.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:13:58 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85729885
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:49 schreef dalaiblama het volgende:
De omvang van de vaginamond heeft niets van doen met de eerste menarche hoor. Er zijn ook ouwe wijven met een strakke vagina.
Ik begrijp dan ook nog steeds niet waarom je zegt dat er niets in kan op die leeftijd. Dat kan wel degelijk.

Overigens zijn we het er wereldwijd wel over eens, dat tieners moeten kunnen:
http://www.avert.org/age-of-consent.htm

:+
Als je eens op de bronnen zou klikken die ik aangeef zou je weten hoe ik daar bij kom, aangezien veel 9/10 jarige meisjes een te kleine vaginamond hebben op een tampon in te brengen, een penis lijkt me dan toch helemaal te groot.

Jouw link begrijp ik ook niet helemaal aangezien het nog niet betekend dat het goed is als het in wat landen landen gebeurd, in veel van die landen mag je als man geen seks hebben met een andere man of als vrouw met een andere vrouw.
Mag je ook geen seks voor het huwelijk, wordt je als meisje verminkt doordat je clitoris er af wordt gesneden en gestendigd als je verkracht word.
Nee, dat zijn echt hele goede voorbeeldlanden over hoe het wel moet. :{

Overigens zie ik daar nergens staan vanaf 9 jaar, terwijl veel meisjes van 9 jaar toch wel al ongesteld worden.
Daarbij kan je onderin lezen dat in veel van de landen waarbij seks mag op de 12de/14de de partner wel jonger dan 18 moet zijn!

Dus ja, tieners mogen gewoon seks hebben ( heb ook nergens beweerd dat tieners geen seks mogen hebben, was zelf ook een tiener).
Maar volwassen mannen en vrouwen mogen in de meeste Westerse culturen en regelgeving geen seks hebben met een minderjarige, of er moet minder dan 4 jaar leeftijdsverschil tussen zitten.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:20:27 #164
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85730168
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef Daeron het volgende:

Over dat eerste, vaak kan het gewoonweg ook niet omdat het lichaam nog te jong is, zo vreemd is dat niet op de leeftijd van 9 jaar.

Over het tweede gedeelte, welke bord voor mijn kop, heb ik ergens beweerd dat tieners niet mogen genieten van seks? Zou nogal hypocriet zijn, genoot zelf anders ook van seks in mijn tienerjaren.

Ik ben alleen van mening dat je als volwassene geen seks mag hebben met een tiener. En nee dan heb ik het niet over 16 en 21 jaar maar over de dermate grote leeftijdsverschil dat je als man makkelijk een kind kan beinvloeden.

Zoals bv onderstaand nieuwsbericht.

quote:
ZUTPHEN - De 39-jarige leraar E.S. had bijna twee jaar lang een 'relatie' met een 13-jarig overbuurmeisje. Hij botvierde zijn seksverslaving op haar en het meisje heeft al een abortus ondergaan.

!

De Zutphenaar staat terecht voor de rechtbank in zijn woonplaats. Hij heeft geen enkele spijt, zo verklaarde hij woensdag. Hij gelooft nog in de relatie. "Ik hou van iemand met een verkeerde geboortedatum. Als ze 18 is gaan we samen verder", zo citeert De Stentor.
De twee hadden bijna dagelijks seks. S. zette daarbij hulpmiddelen, bondage en webcam in en maakte filmpjes. De seks speelde zich vooral af in de woonkamer en op de zolder van S. terwijl zijn vrouw sliep. Ook de auto werd ervoor gebruikt.
De man zat de afgelopen zes maanden in voorarrest. Hij is vader van vier kinderen (onder wie een baby) en alleen voor hen en zijn imiddels ex-vrouw toonde hij wel spijt. De verdachte is wiskunde/biologieleraar in Arnhem. Hij is officieel nog niet ontslagen.
De officier van justitie neemt het de Zutphenaar kwalijk dat hij het meisje als volwassene heeft behandeld en zwanger maakte. S. en het meisje besloten samen tot abortus.
Eerst wordt onderzocht óf en hoe S. behandeld kan worden. Daarna gaat het proces verder.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85732736
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Over dat eerste, vaak kan het gewoonweg ook niet omdat het lichaam nog te jong is, zo vreemd is dat niet op de leeftijd van 9 jaar.

Over het tweede gedeelte, welke bord voor mijn kop, heb ik ergens beweerd dat tieners niet mogen genieten van seks? Zou nogal hypocriet zijn, genoot zelf anders ook van seks in mijn tienerjaren.

Ik ben alleen van mening dat je als volwassene geen seks mag hebben met een tiener. En nee dan heb ik het niet over 16 en 21 jaar maar over de dermate grote leeftijdsverschil dat je als man makkelijk een kind kan beinvloeden.

Zoals bv onderstaand nieuwsbericht.
[..]


Dit doe je bij mij ook steeds; compleet voorbij gaan aan de geschreven tekst en blind reageren.
Hij legt je net uit waarom een tampon moeilijk past en een piemel niet.

Of leg ons anders met bronnen oid uit waarom 9 of 10 of 11 jarigen lichamelijk geen piemel kunnen hebben?
Misschien is er 1 of andere anatomische misvatting waar wij nooit weet van hebben gehad. JIj blijkbaar wel, dus leg het vooral eens uit?

ps: 'dat soort landen' ....de lijst omhelst zo'n beetje de halve wereld waaronder West Europa. Lijst was ontopic, ging over tieners weet je wel. In de meeste landen achten wij tieners dus prima in staat om van wippestein te gaan. Ergo: volwassen mensen die tienermeisjes ok vinden, zijn ok. :+
  donderdag 26 augustus 2010 @ 15:24:28 #166
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85732820
Ik ga alleen maar met 17/18jarige meisjes.
Goed van jou.
pi_85732901
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Over dat eerste, vaak kan het gewoonweg ook niet omdat het lichaam nog te jong is, zo vreemd is dat niet op de leeftijd van 9 jaar.
Als je even mijn hele post lees leg ik het verschil uit tussen het inbrengen van een tampon en het penetreren van de vagina voor het hebben van gemeenschap.
quote:
Over het tweede gedeelte, welke bord voor mijn kop, heb ik ergens beweerd dat tieners niet mogen genieten van seks? Zou nogal hypocriet zijn, genoot zelf anders ook van seks in mijn tienerjaren.

Ik ben alleen van mening dat je als volwassene geen seks mag hebben met een tiener. En nee dan heb ik het niet over 16 en 21 jaar maar over de dermate grote leeftijdsverschil dat je als man makkelijk een kind kan beinvloeden.
Je hebt het er zelf constant over de gevaren van een zwangerschap op die leeftijd, op die manier wek je de indruk dat seks voor jou gelijk staat aan voortplanten.
quote:
Zoals bv onderstaand nieuwsbericht.
[..]


En wat wil je nu aangeven met dat nieuwsbericht? Ik maak nergens uit op dat hij haar misbruikt heeft, voor hetzelfde geld wilde die meid zelf met die gast neuken. Ik vind het redelijk fout dat er altijd maar vanuit gegaan wordt dat de man in kwestie ALTIJD degene is die over de schreef gaat, terwijl je regelmatig leest dat zowel het "slachtoffer" als de "dader" aangeven dat het wederzijdse instemming is.

En ja, je hebt er inderdaad gevallen tussen zitten die daadwerkelijk misbruik plegen, die mensen moeten gewoon opgesloten worden. Maar er wordt zowel misbruik gepleegd op volwassen vrouwen als op tienermeiden.

Waarom kom je daarnaast steeds aanlopen met voorbeelden van kinderen van 9 jaar? Dat zijn over het algemeen uitzonderingsgevallen die vroeg in de puberteit komen. De meeste meiden beginnen niet op hun 9de maar eerder rond 11-12 jaar met het vormen van de secundaire geslachtskenmerken. Dan is het lichaam en daarmee de vagina wat groter dan als het kind nog 9 jaar is.
pi_85733467
Maar als het 9jarige meisje al menstrueert, dan is het geslachtsrijp en dus past er een piemel in.
De voorwaarde voor volgroeing van de vulva is dat de productie van geslachtshormonen op gang is gekomen . Dat is zo als een meisje menstrueert.

Dus in een 9jarige past van alles :Y)

( ff serieus, ik word misselijk bij de gedachte, maar je begrijpt wat ik bedoel )
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:36:03 #169
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85735439
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Daeron het volgende:

[..]

Als je even mijn hele post lees leg ik het verschil uit tussen het inbrengen van een tampon en het penetreren van de vagina voor het hebben van gemeenschap.
[..]
Ja, dat is heel leuk maar heb je daar een bron van? en dan heb ik het niet over volwassen vrouwen of wat oudere tieners maar over kinderen, dus onder de 10 jaar

quote:
Je hebt het er zelf constant over de gevaren van een zwangerschap op die leeftijd, op die manier wek je de indruk dat seks voor jou gelijk staat aan voortplanten.
[..]
Als je de discussie terugleest kan je zien dat dat is begonnen omdat sommige beweerde dat zodra iemand vruchtbaar is ( dus ongesteld is) diegen ook klaar is voor seks.
Naar mijn mening staat dat los van elkaar, het gaat om het lichamelijke en geestelijke en voor iedereen is dat anders, de een is er op haar 15de aan toe en de ander op haar 20ste.

quote:
En wat wil je nu aangeven met dat nieuwsbericht? Ik maak nergens uit op dat hij haar misbruikt heeft, voor hetzelfde geld wilde die meid zelf met die gast neuken. Ik vind het redelijk fout dat er altijd maar vanuit gegaan wordt dat de man in kwestie ALTIJD degene is die over de schreef gaat, terwijl je regelmatig leest dat zowel het "slachtoffer" als de "dader" aangeven dat het wederzijdse instemming is.
Ik ben van mening dat kinderen nog niet in staat zijn volwassen keuzes te maken, vandaar dat ze ook geen auto mogen rijden, geen alcohol mogen drinken enz.
Omdat ze gewoonweg nog niet in staat zijn om keuzes te maken.
Daarbij, laat een kind eerst zelf het eigen lichaam ontdekken eer het met een volwassene te delen.
En laat ze het lichaam ontdekken met iemand die op emotioneel geestelijk gebied gelijkwaardig is.
Een kind is te beinvloedbaar.


quote:
En ja, je hebt er inderdaad gevallen tussen zitten die daadwerkelijk misbruik plegen, die mensen moeten gewoon opgesloten worden. Maar er wordt zowel misbruik gepleegd op volwassen vrouwen als op tienermeiden.
Dat klopt helaas inderdaad, maar zoals iemand al eerder schreef, als je echt van elkaar houdt en het niet puur lust is kan je die paar jaar ook wel wachten.

quote:
Waarom kom je daarnaast steeds aanlopen met voorbeelden van kinderen van 9 jaar? Dat zijn over het algemeen uitzonderingsgevallen die vroeg in de puberteit komen. De meeste meiden beginnen niet op hun 9de maar eerder rond 11-12 jaar met het vormen van de secundaire geslachtskenmerken. Dan is het lichaam en daarmee de vagina wat groter dan als het kind nog 9 jaar is.
Omdat het helemaal niet meer zo'n uitzondering is, als je de bronnen nakijkt die ik heb aangegeven zal je dat ook lezen.
Tegenwoordig krijgen meisjes rond hun 8ste en 9de jaar als secundaire geslachtskenmereken
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:39:40 #170
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85735576
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Dit doe je bij mij ook steeds; compleet voorbij gaan aan de geschreven tekst en blind reageren.
Hij legt je net uit waarom een tampon moeilijk past en een piemel niet.

Of leg ons anders met bronnen oid uit waarom 9 of 10 of 11 jarigen lichamelijk geen piemel kunnen hebben?
Misschien is er 1 of andere anatomische misvatting waar wij nooit weet van hebben gehad. JIj blijkbaar wel, dus leg het vooral eens uit?

ps: 'dat soort landen' ....de lijst omhelst zo'n beetje de halve wereld waaronder West Europa. Lijst was ontopic, ging over tieners weet je wel. In de meeste landen achten wij tieners dus prima in staat om van wippestein te gaan. Ergo: volwassen mensen die tienermeisjes ok vinden, zijn ok. :+
Ik reageer niet blind, en ik kan bronnen blijven geven maar als je niet de moeite om ze te lezen zie ik er het nut niet van in.

Maar het lichaam is op die leeftijd nog niet volgroeid, heeft dus nog niet de diepte van een volwassen vrouw, logisch dat daar dan ook geen volwassen penis is past zonder schade aan te brengen.
en nee dat hoeft niet altijd nee, maar hoop dat je het toch wel met me eens bent dat 9 jaar te jong is om seksuele contacten te hebben met volwassen mannen.

Waar je nu ook handig overheen leest is dat in die landen inderdaad gevallen zijn waarin jeugdigen seks mogen hebben ( daar heb ik ook niks op tegen) MAAR dat degene met wie ze seks hebben wel ook minderjarig moet zijn in de meeste gevallen aangezien het anders wel strafbaar is of dat er niet meer dan 4 jaar leeftijdsverschil in mag zitten.
Daar ben ik het dan ook helemaal mee eens.

[ Bericht 9% gewijzigd door snakelady op 26-08-2010 16:46:52 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85738705
Je geeft WEER geen antwoord op de vraag?

Hoezo, er past geen piemel in? Ik heb opgelet bij anatomie, jij ook?
Daarbij ging de discussie helemaal niet over het wel of niet mentaal klaar zijn voor seks.

Ik deponeerde een stelling:

Als een meisje menstrueert, is ze geslachtsrijp en dus klaar voor de neuk. Ik heb er SPECIFIEK bij gezet dat ik doel op het fysiologisch aspect.
Vervolgens ga jij dat met krankzinnige replies proberen te weerleggen terwijl dat een biologisch FEIT is.

Dus welk punt wil je nou in vredesnaam maken ???
pi_85738801
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef snakelady het volgende:

[..]


Maar het lichaam is op die leeftijd nog niet volgroeid, heeft dus nog niet de diepte van een volwassen vrouw, logisch dat daar dan ook geen volwassen penis is past zonder schade aan te brengen.
en nee dat hoeft niet altijd nee, maar hoop dat je het toch wel met me eens bent dat 9 jaar te jong is om seksuele contacten te hebben met volwassen mannen.


\


Euh, NEE ?


Zodra een meisje menstrueert, produceert zij geslachtshormonen. Zodra dat gebeurt, is de vulva volgroeid.


Les 1, biologie:

De secundaire geslachtskenmerken zijn typerende sekseverschillen die onder invloed van geslachtshormonen (progesteron, oestrogenen en testosteron) tijdens de groei van het individu tot ontwikkeling komen. Deze hormonen worden vanaf het begin van de puberteit geproduceerd.

Tot de secundaire geslachtskenmerken van de vrouw worden gerekend:

* het volgroeid zijn van ovaria, uterus, vagina en vulva;
* de menstruele cyclus;
* de borsten;
* beharing onder de oksels en in de schaamstreek;
* verbreding van het bekken;
* toename van onderhuids vet op bepaalde plaatsen, zoals heupen en bovenbenen.


Het is toch verdikkeme helemaal van de pot gerukt dat jij je eigen kut niet kent? :(
pi_85739063
ha ja ik meng me ook nog eventjes in deze discussie : sexuoloog dandybleu : aangenaam......

ja het is heel erg de richting op gegaan over het onderwerp penetratie...... en zwangerschap.......

ja net alsof elke man in bed een soort op hol geslagen zwijn of een demoon is hee? die een vagina uiteen rukt met bloed erbij en vaginale uitscheuringen......... ik ken zat mannen bij wie dat heel anders werk : stel je voor je probeert een te jong meisje uit in bed ??? dan gaat heus niet elke man zitten forceren dat die penis erin gaat hee? als het niet past?...............je kan haar ook likken als alternatief..... of zelfs helemaal niet zover gaan in bed......

verder ja wat kan ik zeggen : er zijn heel veel aspecten aan de liefde die ook niet zo direct met sex te maken hebben : bijv samen uit eten gaan of de bisocoop in : samen op vakantie.... um samen genieten van muziek..... samen koken en eten bij kaarslicht.........

sommige ebofielen die ik in mn leven heb gekend die vonden nu juist ook die a-sexuale kant van heel het verhaal ook heel romantisch.........

ja die laatste paar voorbeelden die blijven wel een beetje onderbelicht vind ik ..... neem de bisocoop hit met jeremy irons : lolita : die zit bordevol met kalverliefde dingetjes..... en superzoete romantiek : geen woord of beeld in de film stelt de kwestie penetratie aan de orde ..........het enige wat ie doet in de film : hij geeft haar voet een kus ( oraal in gestelde man ha ha ) zo kan het dus ook vind ik

[ Bericht 7% gewijzigd door dandybleu op 26-08-2010 18:31:32 ]
pi_85740282
Kan ik er wat aan doen dat de meeste meisjes al vanaf hun 20e lichamelijk beginnen af te takelen. O~)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:40:11 #175
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85741900
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:11 schreef dalaiblama het volgende:
Je geeft WEER geen antwoord op de vraag?

Hoezo, er past geen piemel in? Ik heb opgelet bij anatomie, jij ook?
Daarbij ging de discussie helemaal niet over het wel of niet mentaal klaar zijn voor seks.

Ik deponeerde een stelling:

Als een meisje menstrueert, is ze geslachtsrijp en dus klaar voor de neuk. Ik heb er SPECIFIEK bij gezet dat ik doel op het fysiologisch aspect.
Vervolgens ga jij dat met krankzinnige replies proberen te weerleggen terwijl dat een biologisch FEIT is.

Dus welk punt wil je nou in vredesnaam maken ???
ik geef het op. ;)

Jij blijft bij jouw mening, ik bij me mijne, maar ga mezelf niet eindeloos herhalen, als je het niet wil lezen dan niet, doe ik ook geen moeite meer. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:47:34 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85742203
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:14 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

quote:
Bij jonge meisjes is de vagina niet zo groot. Tijdens de puberteit groeit de vagina en wordt de vaginale opening groter. Je kunt de vagina vergelijken met een ballon. Zowel de vaginale opening, als de vagina zelf, kunnen heel wijd uitgerekt worden. In gewone omstandigheden is de vagina niet uitgerekt, en liggen de wanden van de vagina gewoon tegen elkaar aan.
Het moet groeien, het is niet ineens overnacht groter, net als ieder ander lichaamsdeel moet de vagina ook groeien.
Een kind wordt 's ochtends ook niet ineens met een C cup wakker.
Vanaf de eerste menstruatie die in het begin vaak nog erg onregelmatig is duurt het ongeveer 2 jaar eer de vagina volledig is volgroeid.

[ Bericht 7% gewijzigd door snakelady op 26-08-2010 19:54:54 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85747380
Gelukkig hebben we wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers

Hiermee is in ieder geval aangetoond dat bij sommige meisjes ook voor hun negende zowel een piemel erin gepast heeft als een kind eruit gepast heeft. (vergeef me mijn plastische woordgebruik en ik hoop niet dat ik nu een paar mensen nachtmerries zit te bezorgen)

Komen we bij een ander punt: wanneer worden vrouwen aantrekkelijk?
Voor mezelf sprekend - ik vind een strijkplank (dus nauwelijks borsten), een beugelbekkie en jeugdpuistjes en een lengte van ongeveer de helft van die van mij dus niet aantrekkelijk. Ik vind vrouwen mooi waarbij hun rondingen mooi tot uiting komen, die ongeveer mijn lengte hebben (of zelfs liefst ietsje langer) en een mooi gaaf gezicht hebben... ;)

Dat neemt niet weg dat er natuurlijk altijd aantrekkelijke tienermeisjes kunnen zijn. En soms zijn ze lief. En soms zijn ze geil. Echt op 14 jarige leeftijd gieren de hormonen door het lichaam en dat stralen sommige ook gewoon uit.... (wat dat betreft net jongens van die leeftijd, want die hebben dat ook). Maar goed, dan doe je er als man dus niets mee he. De tijd dat ik achter 14 jarige meisjes aan zat is definitief voorbij dus je hoeft je geen zorgen te maken :*
pi_85747615
ja maar welke volwassen vrouw kickt er nu nog op nirvana? moet je echt een puber hebben
pi_85771355
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef dandybleu het volgende:
ja maar welke volwassen vrouw kickt er nu nog op nirvana? moet je echt een puber hebben
:') :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:06:56 #180
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_85772973
oki doki gr gr dandy bleu
pi_85784840
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef jaha het volgende:
Gelukkig hebben we wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers

Hiermee is in ieder geval aangetoond dat bij sommige meisjes ook voor hun negende zowel een piemel erin gepast heeft als een kind eruit gepast heeft. (vergeef me mijn plastische woordgebruik en ik hoop niet dat ik nu een paar mensen nachtmerries zit te bezorgen)

Komen we bij een ander punt: wanneer worden vrouwen aantrekkelijk?
Voor mezelf sprekend - ik vind een strijkplank (dus nauwelijks borsten), een beugelbekkie en jeugdpuistjes en een lengte van ongeveer de helft van die van mij dus niet aantrekkelijk. Ik vind vrouwen mooi waarbij hun rondingen mooi tot uiting komen, die ongeveer mijn lengte hebben (of zelfs liefst ietsje langer) en een mooi gaaf gezicht hebben... ;)

Dat neemt niet weg dat er natuurlijk altijd aantrekkelijke tienermeisjes kunnen zijn. En soms zijn ze lief. En soms zijn ze geil. Echt op 14 jarige leeftijd gieren de hormonen door het lichaam en dat stralen sommige ook gewoon uit.... (wat dat betreft net jongens van die leeftijd, want die hebben dat ook). Maar goed, dan doe je er als man dus niets mee he. De tijd dat ik achter 14 jarige meisjes aan zat is definitief voorbij dus je hoeft je geen zorgen te maken :*
Bijna al die meisjes zijn bevallen dmv een keizersnede! Dit heeft een reden, de bekken van een meisje beginnen pas in de pubertijd te volgroeien, waardoor er simpelweg voor die tijd geen kind uit kan! (ken ik hele gruwwelijke verhalen over, meisjes in oa Somalie die zodra ze menstueren seks moeten hebben met de dorpsoudste, zwanger worden en op een gruwelijke wijze sterven of incontinent worden (en niet alleen de blaas, maar ook de darmen beschadigen waardoor alles leeg blijft lopen en ze in een hutje worden gestopt).

Maar goed, daar ging de discussie niet over.

Persoonlijk ben ik van mening dat er een groot (gevoelsmatig) verschil zit tussen een meisje van 14 die seks heeft met een jongen van 16 en de situatie waarin een man van rond de 30 seks heeft met een meisje van net 16...

En ja, natuurlijk komt dat door de normen en waarden die in de loop der jaren zijn ontstaan.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_85795101
quote:
Persoonlijk ben ik van mening dat er een groot (gevoelsmatig) verschil zit tussen een meisje van 14 die seks heeft met een jongen van 16 en de situatie waarin een man van rond de 30 seks heeft met een meisje van net 16...
Advocaat van de duivelmodus:
Wellicht, maar bedenk even dit: de man van 30 is meer ervaren en kan het meisje meer plezier geven dan een jongen van haar eigen leeftijd. De man van 30 weet beter wat de consequenties zijn en zal eerder geneigd zijn om condooms te gebruiken. Op je 16e denk je daar wellicht niet aan of wil je er niet aan denken of schaam je je in de winkel. Mocht het alsnog fout gaan en het meisje zwanger worden dan is een man van 30 aannemelijk een betere vader dan een jongen van 16.
pi_85795617
of vaginale inscheuring tijdens een te jonge zwangerschap vaak gebeurd? ik had er nog nooit over gehoord

als iemand intresse heeft in dit toch wel intressante idee ( of gruwelijk )

plaats dan aub de vraag op www.goeievraag.nl

zij daar weten echt elk antwoord en vaak mengen zich op die site ook geleerden ( of artsen )

zelf heb ik een ban op die site maar die site is wel de beste info verstrekker van NL
pi_85796102
wat hier nou leuk aan is snap ik ook niet

pi_85799734
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:49 schreef jaha het volgende:

[..]

Advocaat van de duivelmodus:
Wellicht, maar bedenk even dit: de man van 30 is meer ervaren en kan het meisje meer plezier geven dan een jongen van haar eigen leeftijd. De man van 30 weet beter wat de consequenties zijn en zal eerder geneigd zijn om condooms te gebruiken. Op je 16e denk je daar wellicht niet aan of wil je er niet aan denken of schaam je je in de winkel. Mocht het alsnog fout gaan en het meisje zwanger worden dan is een man van 30 aannemelijk een betere vader dan een jongen van 16.
De hele charme van de eerste keer seks is toch juist samen met een leeftijdsgenoot klungelend ontdekken hoe lekker seks kan zijn.
En er wordt wel zoooooo veel voorlichting gegeven, dat juist de 16 jarigen wel horen te weten dat je een condoom moet gebruiken. Ik denk dat het gebruik hiervan niet echt door de leeftijd bepaald wordt, aangezien ik nog steeds mannen ken die zeggen dat ze met condoom niets voelen of meteen de boel weer gaat hangen...en ja, er zijn zelfs volwassen mannen die geen condooms durven te kopen.

En over het vaderschap...wanneer je een meisje van 16 bezwangerd vraagd ik me toch af of je als vader beter geschikt bent dan een jongen van 16. Je bent dan namelijk alsnog zo onverantwoordelijk geweest om niet de pil en het condoom te combineren.

Maar goed, het is misschien ook wel een echte normen een waarden kwestie die er heel vast ingeroest zit bij mij. lk vind mannen van rond de 30 met pubermeisjes gewoon niet kunnen. Zo'n meisje heeft een 30 jarige niets te bieden (behalve seks dan).
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_85799830
Ik ben nu 33 en mijn smaak is echt wel mee verouderd.
Meisjes van 16 vind ik echt totaal niets aan, absoluut niet sexueel aantrekkelijk met hun platte kont en geen vrouwelijke rondingen.

Ik zou voor mezelf zeggen dat de grens nu bij een jaar of 25 ligt. Wanneer ze dus er echt als vrouwen uitzien en niet meer als meisjes.

Tevens is de bovengrens enorm verschoven. Ik viel altijd al op ouder en tegenwoordig kan ik zelfs vrouwen van in de 50 lekker vinden :@
pi_85839068
Sjah ik KAN op van alles vallen... Kwa uiterlijk dan ;)

Gek genoeg lijjkt het alsof er in mijn directe leeftijdscategorie weinig leuks rondhuppelt (ookal ben ik 20...). T meeste is of 14/15 (terwijl je ze op eerste gezicht een jaartje jonger dan jezelf schat :P), of tikt net tegen de 30 aan (MILFS zonder kinderen :9 )
Niet dat ik daar ooit wat mee doe, maar kijken is leuk O-)

Mijn ex had het voor elkaar gekregen op haar 13 al seks te hebben met 20+' ers... Oudste was toen 24 ofzo :{w :{w :{w

Gru-We-Lijk. Bah word nog steeds naar als ik er aan denk :o
*sjah foute vrienden en ik liet me gewoon ompraten...* hoor je dan :{w
pi_85863688
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 08:57 schreef DDBtje het volgende:

[..]
lk vind mannen van rond de 30 met pubermeisjes gewoon niet kunnen. Zo'n meisje heeft een 30 jarige niets te bieden (behalve seks dan).
Wie heeft het hier over doen. Ik had het over 20-plussers die tienermeisjes aantrekkelijk vinden. Dat is iets anders dan ze effectief naaien. Een verlángen, daar kies je niet voor.
pi_85872070
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:09 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Ik ben nu 33 en mijn smaak is echt wel mee verouderd.
Meisjes van 16 vind ik echt totaal niets aan, absoluut niet sexueel aantrekkelijk met hun platte kont en geen vrouwelijke rondingen.

Ik zou voor mezelf zeggen dat de grens nu bij een jaar of 25 ligt. Wanneer ze dus er echt als vrouwen uitzien en niet meer als meisjes.

Tevens is de bovengrens enorm verschoven. Ik viel altijd al op ouder en tegenwoordig kan ik zelfs vrouwen van in de 50 lekker vinden :@
ik zie toch echt al wel mooie meiden vanaf een jaar of 14, oke niet veel in die catagorie...

maar meiden rond de 16/17 zijn toch vaak goddelijk om te zien hoor.
borsten die mooi rond en strak zijn.
mooie bolle billetjes zonder cellulitis, fris jong gezicht.

dat het op geestelijk vlak niks word zegt niks dat ik er niet geil van word.
pi_85880975
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef dalaiblama het volgende:Wel is het een interessante invalshoek voor de OP. Want waarom zijn jonge meisjes aantrekkelijk? Is dat puur gebaseerd op biologische gronden zoals de geslachtsrijpheid en een overblijfsel uit ons verleden, of is dat omdat ze er fysiek aantrekkelijk uit zien?
Volgens mij 2 redenen. Ten eerste, dat is hier al verschillende keren gegeven, is hun lichaam dan nog mooi gaaf, vrij van rimpels, cellulitis, enz.
Ten tweede hebben tienermeisjes enerzijds wél al duidelijk aanwezige secundaire geslachtskenmerken, maar aan de andere kant nog die onschuld, die snoezigheid van jonge meisjes. Dat is misschien voor sommige mannen een superaantrekkelijke combinatie.
pi_85883027
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef Varuw het volgende:

[..]

Volgens mij 2 redenen. Ten eerste, dat is hier al verschillende keren gegeven, is hun lichaam dan nog mooi gaaf, vrij van rimpels, cellulitis, enz.
Ten tweede hebben tienermeisjes enerzijds wél al duidelijk aanwezige secundaire geslachtskenmerken, maar aan de andere kant nog die onschuld, die snoezigheid van jonge meisjes. Dat is misschien voor sommige mannen een superaantrekkelijke combinatie.
Dat inderdaad ook, veel vrouwen raken op een gegeven moment zo verzuurd en bedorven als ze eenmaal de nodige mannen gehad hebben en hun onschuld zijn verloren.
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:20:11 #192
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_85887100
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 08:57 schreef DDBtje het volgende:

[..]

De hele charme van de eerste keer seks is toch juist samen met een leeftijdsgenoot klungelend ontdekken hoe lekker seks kan zijn.
Nee, dat is de hel. Ben je bloedgeil, eindelijk je eerste keer, en dan moet je "zo schattig samen klungelen". :r
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_85888045
Mannen van 19-25 _O_ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_85893298
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef Varuw het volgende:

[..]

Volgens mij 2 redenen. Ten eerste, dat is hier al verschillende keren gegeven, is hun lichaam dan nog mooi gaaf, vrij van rimpels, cellulitis, enz.
Ten tweede hebben tienermeisjes enerzijds wél al duidelijk aanwezige secundaire geslachtskenmerken, maar aan de andere kant nog die onschuld, die snoezigheid van jonge meisjes. Dat is misschien voor sommige mannen een superaantrekkelijke combinatie.
Dat is voor alle mannen aantrekkelijk hoor. Niet voor niets wringen de hedendaagse dertigers zich in allerlei bochten om er weer als een tiener uit te zien. De een meer succesvol dan de ander :Y)
Prima ontwikkeling overigens; want er is geen enkele reden om het niet te doen. Je huid kun je redden met wat werk, je lichaam kun je met trainingen en voeding net zo strak krijgen en wat niet meewerkt kun je laten fixen.
Je leeft ook veel langer, dus waarom zou je het niet doen.

Nu de mannen nog. Tit for tat enzo :Y)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:19:39 #195
315889 Stout66
Stout zijn/doen houd je JONG !
pi_85896104
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef Bovenmens het volgende:
Het zijn ook voornamelijk de mannen die in hun eigen pubertijd geen pubermeisjes hebben kunnen/mogen neuken.
Nee dat klopt!! Ik was wat ze noemen n beetje "een láátbloeier".
Dan zou ik dus in "die" tijd (14 á 15jr) (door m'n laatbloeierigheid" geïntresseerd moeten zijn geweest in meisjes van 10 á 12jr?? Dan "zou" ik dus 'n "pedo" zijn geweest...?? (blij da'k daar niet bij stil heb gestaan).

Nee ik geef 'r nu n beetje n "komische draai" aan... Maar serieus: Het is n precair onderwerp denk ik zo...

Want: ..Zo zijn we niet opgevoed, we zijn er destijds zelfs voor gewaarschuwd, met name de gelovige verdoemen je zelfs! WACHT FF!.. "de gelovigen"? Je bedoelt met gelovigen: "n groot gedeelte dat zondags 't huis van God betreed?? Uhhh "DE KERK" dus??
AHA!! BINGO!!
DE KERK (en dus een groot gedeelte van hun aanhang) pretenderen,prediken en hebben een UITgesproken mening over het onderwerp: PEDOFILIE.
Komen er nou niet NÈT hééél vééél "pedofilie" ervaringen voor in en rond de kerk??
Komen uit DEZE hoek nou niet NÈT de mensen die met name voor de buitenwereld HEEEL ERG FEL reageren op dit precaire en gevoelige onderwerp??
Wat ik me na het lezen van dit topic en div reacties afvraag is: wanneer is nou WERKELIJK wat ons geleerd is als "fout" ook daadwerkelijk "FOUT"??

Gewoon ècht ff over nadenken voordat je (evt verhit) in de pen (pc) klimt met een reactie...
Er zijn bv volkeren waaronder de Aboriginals waarbij de stamoudsten van een groep, jonge meisjes (12 á 14jr) uit die groep ontmaagden om ze op die manier voor te bereiden op de toekomst etc.
(Niet gelijk n reactie terugsturen met: HALLO!! Wij pretenderen toch geciviliseerde westerlingen te zijn)??
De kerk zou ook: LIEFDE brengen, en streven voor normen en waarden......
(Volgens mij zijn practisch alle oorlogen ontstaan door de verschillen van geloof danwel het opleggen van geloof.... om nog maar te zwijgen over wat meneer pastoor met de jonge jongetjes in de achterkamer deed).

Nee hoor lezers/lezeressen... Ik ben een jonge man van 44 en woon samen een lieve mooie blonde jonge vriendin van 47 met haar twee dochters (15 & 17), We hebben een goeie relatie en alles is (gelukkig)bespreekbaar.

Buiten het feit dat ik sexueel niet opgewonden van deze lekkere lieve blonde popjes wordt (maar dat heeft denk ik meer te maken met m'n vaderlijke gevoelens, m'n gevoel voor hun moeder en dus het respect),
Kan ik soms egggt wel ns genieten als ze zich weer hebben opgedoft als ze gaan stappen (strakke broekjes, zichtbare kleine slipjes, sexy bh-tjes, halfblote beertjes en pre-geile snuitjes in spé!!
Verder betrap ik me er regelmatig op dat ik naar hun lichaam kijk en hun nogsteeds groeiende borsten!!

Ben ik nu slecht?? Dacht t niet!!
Krijg ik hier een strakke plassert van?? Nee hoor eggg nie!!
Streelt t m'n ogen?? YEPP, ja hoor,best wel soms en ik vind t nogsteeds leuk,grappig, sexy om die opgroeiende meiden af en toe zo te zien!!

Toch merk ik af en toe als ik met een maat van me wat drink in de stad, en daar een klein groepje jonge frisse uitdagende JONGE meiden tegenkom waar de "beertjes"bijna uit hun te kleine bh-tjes vallen en je met "zaadvragende ogen" bijna lijken te vragen: SLOOP ME!!, dat ik dan tegen m'n maat zeg: zal ik ze eens vragen "hoeveel meter" ze moeten hebben?? Of zo van: Als ze 't zacht vraagt, kan ze 'm hard krijgen!!

Is DAT nou met wat vaak gezegd wordt over mannen met: die worden nooit volwassen??
LIEVE GOD als DAT zo is.... laat me dan maar noooooit volwassen worden!!
Voor de rest... Ik weet t niet.... welke leeftijd is nou ECHT dat je zegt van: hier is geen discussie over mogelijk..... ik denk na ff nadenken.... uhhhh onder de 12jaar (bij wederzijds goedvinden)!

Het hypocriete is echter weer: komt het TE DICHTBIJ (dus de 15 en 17 jarige van mij en tegen hun zin)....
Tja... laat ik het net zeggen (om niet de moderator op m'n nek te krijgen)... dan gaat je nek eraf! ;)
UIT
... regelmatig gek doen is normaal genoeg...
pi_85896704
Gast
pi_85896771
ha ha gast in het kwadraat ha ha
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:29:33 #198
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85901285
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen van 25+ O+
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_85919130
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:19 schreef Stout66 het volgende:


Nee hoor lezers/lezeressen... Ik ben een jonge man van 44 en woon samen een lieve mooie blonde jonge vriendin van 47 met haar twee dochters (15 & 17), We hebben een goeie relatie en alles is (gelukkig)bespreekbaar.


Toch merk ik af en toe als ik met een maat van me wat drink in de stad, en daar een klein groepje jonge frisse uitdagende JONGE meiden tegenkom waar de "beertjes"bijna uit hun te kleine bh-tjes vallen en je met "zaadvragende ogen" bijna lijken te vragen: SLOOP ME!!, dat ik dan tegen m'n maat zeg: zal ik ze eens vragen "hoeveel meter" ze moeten hebben?? Of zo van: Als ze 't zacht vraagt, kan ze 'm hard krijgen!!


Het hypocriete is echter weer: komt het TE DICHTBIJ (dus de 15 en 17 jarige van mij en tegen hun zin)....
Tja... laat ik het net zeggen (om niet de moderator op m'n nek te krijgen)... dan gaat je nek eraf! ;)
UIT
Iew!
Go hard or go home
pi_85919355
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:19 schreef Stout66 het volgende:

[..]

Nee hoor lezers/lezeressen... Ik ben een jonge man van 44 en woon samen een lieve mooie blonde jonge vriendin van 47 met haar twee dochters (15 & 17), We hebben een goeie relatie en alles is (gelukkig)bespreekbaar.

Buiten het feit dat ik sexueel niet opgewonden van deze lekkere lieve blonde popjes wordt (maar dat heeft denk ik meer te maken met m'n vaderlijke gevoelens, m'n gevoel voor hun moeder en dus het respect),
Kan ik soms egggt wel ns genieten als ze zich weer hebben opgedoft als ze gaan stappen (strakke broekjes, zichtbare kleine slipjes, sexy bh-tjes, halfblote beertjes en pre-geile snuitjes in spé!!
Verder betrap ik me er regelmatig op dat ik naar hun lichaam kijk en hun nogsteeds groeiende borsten!!

Ben ik nu slecht?? Dacht t niet!!
Krijg ik hier een strakke plassert van?? Nee hoor eggg nie!!
Streelt t m'n ogen?? YEPP, ja hoor,best wel soms en ik vind t nogsteeds leuk,grappig, sexy om die opgroeiende meiden af en toe zo te zien!!
:D _O_ :') ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')