abonnement bol.com Coolblue
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:47:34 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_85742203
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:14 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

quote:
Bij jonge meisjes is de vagina niet zo groot. Tijdens de puberteit groeit de vagina en wordt de vaginale opening groter. Je kunt de vagina vergelijken met een ballon. Zowel de vaginale opening, als de vagina zelf, kunnen heel wijd uitgerekt worden. In gewone omstandigheden is de vagina niet uitgerekt, en liggen de wanden van de vagina gewoon tegen elkaar aan.
Het moet groeien, het is niet ineens overnacht groter, net als ieder ander lichaamsdeel moet de vagina ook groeien.
Een kind wordt 's ochtends ook niet ineens met een C cup wakker.
Vanaf de eerste menstruatie die in het begin vaak nog erg onregelmatig is duurt het ongeveer 2 jaar eer de vagina volledig is volgroeid.

[ Bericht 7% gewijzigd door snakelady op 26-08-2010 19:54:54 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_85747380
Gelukkig hebben we wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers

Hiermee is in ieder geval aangetoond dat bij sommige meisjes ook voor hun negende zowel een piemel erin gepast heeft als een kind eruit gepast heeft. (vergeef me mijn plastische woordgebruik en ik hoop niet dat ik nu een paar mensen nachtmerries zit te bezorgen)

Komen we bij een ander punt: wanneer worden vrouwen aantrekkelijk?
Voor mezelf sprekend - ik vind een strijkplank (dus nauwelijks borsten), een beugelbekkie en jeugdpuistjes en een lengte van ongeveer de helft van die van mij dus niet aantrekkelijk. Ik vind vrouwen mooi waarbij hun rondingen mooi tot uiting komen, die ongeveer mijn lengte hebben (of zelfs liefst ietsje langer) en een mooi gaaf gezicht hebben... ;)

Dat neemt niet weg dat er natuurlijk altijd aantrekkelijke tienermeisjes kunnen zijn. En soms zijn ze lief. En soms zijn ze geil. Echt op 14 jarige leeftijd gieren de hormonen door het lichaam en dat stralen sommige ook gewoon uit.... (wat dat betreft net jongens van die leeftijd, want die hebben dat ook). Maar goed, dan doe je er als man dus niets mee he. De tijd dat ik achter 14 jarige meisjes aan zat is definitief voorbij dus je hoeft je geen zorgen te maken :*
pi_85747615
ja maar welke volwassen vrouw kickt er nu nog op nirvana? moet je echt een puber hebben
pi_85771355
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:44 schreef dandybleu het volgende:
ja maar welke volwassen vrouw kickt er nu nog op nirvana? moet je echt een puber hebben
:') :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:06:56 #180
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_85772973
oki doki gr gr dandy bleu
pi_85784840
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef jaha het volgende:
Gelukkig hebben we wikipedia:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_youngest_birth_mothers

Hiermee is in ieder geval aangetoond dat bij sommige meisjes ook voor hun negende zowel een piemel erin gepast heeft als een kind eruit gepast heeft. (vergeef me mijn plastische woordgebruik en ik hoop niet dat ik nu een paar mensen nachtmerries zit te bezorgen)

Komen we bij een ander punt: wanneer worden vrouwen aantrekkelijk?
Voor mezelf sprekend - ik vind een strijkplank (dus nauwelijks borsten), een beugelbekkie en jeugdpuistjes en een lengte van ongeveer de helft van die van mij dus niet aantrekkelijk. Ik vind vrouwen mooi waarbij hun rondingen mooi tot uiting komen, die ongeveer mijn lengte hebben (of zelfs liefst ietsje langer) en een mooi gaaf gezicht hebben... ;)

Dat neemt niet weg dat er natuurlijk altijd aantrekkelijke tienermeisjes kunnen zijn. En soms zijn ze lief. En soms zijn ze geil. Echt op 14 jarige leeftijd gieren de hormonen door het lichaam en dat stralen sommige ook gewoon uit.... (wat dat betreft net jongens van die leeftijd, want die hebben dat ook). Maar goed, dan doe je er als man dus niets mee he. De tijd dat ik achter 14 jarige meisjes aan zat is definitief voorbij dus je hoeft je geen zorgen te maken :*
Bijna al die meisjes zijn bevallen dmv een keizersnede! Dit heeft een reden, de bekken van een meisje beginnen pas in de pubertijd te volgroeien, waardoor er simpelweg voor die tijd geen kind uit kan! (ken ik hele gruwwelijke verhalen over, meisjes in oa Somalie die zodra ze menstueren seks moeten hebben met de dorpsoudste, zwanger worden en op een gruwelijke wijze sterven of incontinent worden (en niet alleen de blaas, maar ook de darmen beschadigen waardoor alles leeg blijft lopen en ze in een hutje worden gestopt).

Maar goed, daar ging de discussie niet over.

Persoonlijk ben ik van mening dat er een groot (gevoelsmatig) verschil zit tussen een meisje van 14 die seks heeft met een jongen van 16 en de situatie waarin een man van rond de 30 seks heeft met een meisje van net 16...

En ja, natuurlijk komt dat door de normen en waarden die in de loop der jaren zijn ontstaan.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_85795101
quote:
Persoonlijk ben ik van mening dat er een groot (gevoelsmatig) verschil zit tussen een meisje van 14 die seks heeft met een jongen van 16 en de situatie waarin een man van rond de 30 seks heeft met een meisje van net 16...
Advocaat van de duivelmodus:
Wellicht, maar bedenk even dit: de man van 30 is meer ervaren en kan het meisje meer plezier geven dan een jongen van haar eigen leeftijd. De man van 30 weet beter wat de consequenties zijn en zal eerder geneigd zijn om condooms te gebruiken. Op je 16e denk je daar wellicht niet aan of wil je er niet aan denken of schaam je je in de winkel. Mocht het alsnog fout gaan en het meisje zwanger worden dan is een man van 30 aannemelijk een betere vader dan een jongen van 16.
pi_85795617
of vaginale inscheuring tijdens een te jonge zwangerschap vaak gebeurd? ik had er nog nooit over gehoord

als iemand intresse heeft in dit toch wel intressante idee ( of gruwelijk )

plaats dan aub de vraag op www.goeievraag.nl

zij daar weten echt elk antwoord en vaak mengen zich op die site ook geleerden ( of artsen )

zelf heb ik een ban op die site maar die site is wel de beste info verstrekker van NL
pi_85796102
wat hier nou leuk aan is snap ik ook niet

pi_85799734
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:49 schreef jaha het volgende:

[..]

Advocaat van de duivelmodus:
Wellicht, maar bedenk even dit: de man van 30 is meer ervaren en kan het meisje meer plezier geven dan een jongen van haar eigen leeftijd. De man van 30 weet beter wat de consequenties zijn en zal eerder geneigd zijn om condooms te gebruiken. Op je 16e denk je daar wellicht niet aan of wil je er niet aan denken of schaam je je in de winkel. Mocht het alsnog fout gaan en het meisje zwanger worden dan is een man van 30 aannemelijk een betere vader dan een jongen van 16.
De hele charme van de eerste keer seks is toch juist samen met een leeftijdsgenoot klungelend ontdekken hoe lekker seks kan zijn.
En er wordt wel zoooooo veel voorlichting gegeven, dat juist de 16 jarigen wel horen te weten dat je een condoom moet gebruiken. Ik denk dat het gebruik hiervan niet echt door de leeftijd bepaald wordt, aangezien ik nog steeds mannen ken die zeggen dat ze met condoom niets voelen of meteen de boel weer gaat hangen...en ja, er zijn zelfs volwassen mannen die geen condooms durven te kopen.

En over het vaderschap...wanneer je een meisje van 16 bezwangerd vraagd ik me toch af of je als vader beter geschikt bent dan een jongen van 16. Je bent dan namelijk alsnog zo onverantwoordelijk geweest om niet de pil en het condoom te combineren.

Maar goed, het is misschien ook wel een echte normen een waarden kwestie die er heel vast ingeroest zit bij mij. lk vind mannen van rond de 30 met pubermeisjes gewoon niet kunnen. Zo'n meisje heeft een 30 jarige niets te bieden (behalve seks dan).
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_85799830
Ik ben nu 33 en mijn smaak is echt wel mee verouderd.
Meisjes van 16 vind ik echt totaal niets aan, absoluut niet sexueel aantrekkelijk met hun platte kont en geen vrouwelijke rondingen.

Ik zou voor mezelf zeggen dat de grens nu bij een jaar of 25 ligt. Wanneer ze dus er echt als vrouwen uitzien en niet meer als meisjes.

Tevens is de bovengrens enorm verschoven. Ik viel altijd al op ouder en tegenwoordig kan ik zelfs vrouwen van in de 50 lekker vinden :@
pi_85839068
Sjah ik KAN op van alles vallen... Kwa uiterlijk dan ;)

Gek genoeg lijjkt het alsof er in mijn directe leeftijdscategorie weinig leuks rondhuppelt (ookal ben ik 20...). T meeste is of 14/15 (terwijl je ze op eerste gezicht een jaartje jonger dan jezelf schat :P), of tikt net tegen de 30 aan (MILFS zonder kinderen :9 )
Niet dat ik daar ooit wat mee doe, maar kijken is leuk O-)

Mijn ex had het voor elkaar gekregen op haar 13 al seks te hebben met 20+' ers... Oudste was toen 24 ofzo :{w :{w :{w

Gru-We-Lijk. Bah word nog steeds naar als ik er aan denk :o
*sjah foute vrienden en ik liet me gewoon ompraten...* hoor je dan :{w
pi_85863688
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 08:57 schreef DDBtje het volgende:

[..]
lk vind mannen van rond de 30 met pubermeisjes gewoon niet kunnen. Zo'n meisje heeft een 30 jarige niets te bieden (behalve seks dan).
Wie heeft het hier over doen. Ik had het over 20-plussers die tienermeisjes aantrekkelijk vinden. Dat is iets anders dan ze effectief naaien. Een verlngen, daar kies je niet voor.
pi_85872070
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:09 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Ik ben nu 33 en mijn smaak is echt wel mee verouderd.
Meisjes van 16 vind ik echt totaal niets aan, absoluut niet sexueel aantrekkelijk met hun platte kont en geen vrouwelijke rondingen.

Ik zou voor mezelf zeggen dat de grens nu bij een jaar of 25 ligt. Wanneer ze dus er echt als vrouwen uitzien en niet meer als meisjes.

Tevens is de bovengrens enorm verschoven. Ik viel altijd al op ouder en tegenwoordig kan ik zelfs vrouwen van in de 50 lekker vinden :@
ik zie toch echt al wel mooie meiden vanaf een jaar of 14, oke niet veel in die catagorie...

maar meiden rond de 16/17 zijn toch vaak goddelijk om te zien hoor.
borsten die mooi rond en strak zijn.
mooie bolle billetjes zonder cellulitis, fris jong gezicht.

dat het op geestelijk vlak niks word zegt niks dat ik er niet geil van word.
pi_85880975
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 13:29 schreef dalaiblama het volgende:Wel is het een interessante invalshoek voor de OP. Want waarom zijn jonge meisjes aantrekkelijk? Is dat puur gebaseerd op biologische gronden zoals de geslachtsrijpheid en een overblijfsel uit ons verleden, of is dat omdat ze er fysiek aantrekkelijk uit zien?
Volgens mij 2 redenen. Ten eerste, dat is hier al verschillende keren gegeven, is hun lichaam dan nog mooi gaaf, vrij van rimpels, cellulitis, enz.
Ten tweede hebben tienermeisjes enerzijds wl al duidelijk aanwezige secundaire geslachtskenmerken, maar aan de andere kant nog die onschuld, die snoezigheid van jonge meisjes. Dat is misschien voor sommige mannen een superaantrekkelijke combinatie.
pi_85883027
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef Varuw het volgende:

[..]

Volgens mij 2 redenen. Ten eerste, dat is hier al verschillende keren gegeven, is hun lichaam dan nog mooi gaaf, vrij van rimpels, cellulitis, enz.
Ten tweede hebben tienermeisjes enerzijds wl al duidelijk aanwezige secundaire geslachtskenmerken, maar aan de andere kant nog die onschuld, die snoezigheid van jonge meisjes. Dat is misschien voor sommige mannen een superaantrekkelijke combinatie.
Dat inderdaad ook, veel vrouwen raken op een gegeven moment zo verzuurd en bedorven als ze eenmaal de nodige mannen gehad hebben en hun onschuld zijn verloren.
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:20:11 #192
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_85887100
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 08:57 schreef DDBtje het volgende:

[..]

De hele charme van de eerste keer seks is toch juist samen met een leeftijdsgenoot klungelend ontdekken hoe lekker seks kan zijn.
Nee, dat is de hel. Ben je bloedgeil, eindelijk je eerste keer, en dan moet je "zo schattig samen klungelen". :r
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_85888045
Mannen van 19-25 _O_ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_85893298
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:33 schreef Varuw het volgende:

[..]

Dat is voor alle mannen aantrekkelijk hoor. Niet voor niets wringen de hedendaagse dertigers zich in allerlei bochten om er weer als een tiener uit te zien. De een meer succesvol dan de ander :Y)
Prima ontwikkeling overigens; want er is geen enkele reden om het niet te doen. Je huid kun je redden met wat werk, je lichaam kun je met trainingen en voeding net zo strak krijgen en wat niet meewerkt kun je laten fixen.
Je leeft ook veel langer, dus waarom zou je het niet doen.

Nu de mannen nog. Tit for tat enzo :Y)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:19:39 #195
315889 Stout66
Stout zijn/doen houd je JONG !
pi_85896104
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef Bovenmens het volgende:
Het zijn ook voornamelijk de mannen die in hun eigen pubertijd geen pubermeisjes hebben kunnen/mogen neuken.
Nee dat klopt!! Ik was wat ze noemen n beetje "een ltbloeier".
Dan zou ik dus in "die" tijd (14 15jr) (door m'n laatbloeierigheid" gentresseerd moeten zijn geweest in meisjes van 10 12jr?? Dan "zou" ik dus 'n "pedo" zijn geweest...?? (blij da'k daar niet bij stil heb gestaan).

Nee ik geef 'r nu n beetje n "komische draai" aan... Maar serieus: Het is n precair onderwerp denk ik zo...

Want: ..Zo zijn we niet opgevoed, we zijn er destijds zelfs voor gewaarschuwd, met name de gelovige verdoemen je zelfs! WACHT FF!.. "de gelovigen"? Je bedoelt met gelovigen: "n groot gedeelte dat zondags 't huis van God betreed?? Uhhh "DE KERK" dus??
AHA!! BINGO!!
DE KERK (en dus een groot gedeelte van hun aanhang) pretenderen,prediken en hebben een UITgesproken mening over het onderwerp: PEDOFILIE.
Komen er nou niet NT hl vl "pedofilie" ervaringen voor in en rond de kerk??
Komen uit DEZE hoek nou niet NT de mensen die met name voor de buitenwereld HEEEL ERG FEL reageren op dit precaire en gevoelige onderwerp??
Wat ik me na het lezen van dit topic en div reacties afvraag is: wanneer is nou WERKELIJK wat ons geleerd is als "fout" ook daadwerkelijk "FOUT"??

Gewoon cht ff over nadenken voordat je (evt verhit) in de pen (pc) klimt met een reactie...
Er zijn bv volkeren waaronder de Aboriginals waarbij de stamoudsten van een groep, jonge meisjes (12 14jr) uit die groep ontmaagden om ze op die manier voor te bereiden op de toekomst etc.
(Niet gelijk n reactie terugsturen met: HALLO!! Wij pretenderen toch geciviliseerde westerlingen te zijn)??
De kerk zou ook: LIEFDE brengen, en streven voor normen en waarden......
(Volgens mij zijn practisch alle oorlogen ontstaan door de verschillen van geloof danwel het opleggen van geloof.... om nog maar te zwijgen over wat meneer pastoor met de jonge jongetjes in de achterkamer deed).

Nee hoor lezers/lezeressen... Ik ben een jonge man van 44 en woon samen een lieve mooie blonde jonge vriendin van 47 met haar twee dochters (15 & 17), We hebben een goeie relatie en alles is (gelukkig)bespreekbaar.

Buiten het feit dat ik sexueel niet opgewonden van deze lekkere lieve blonde popjes wordt (maar dat heeft denk ik meer te maken met m'n vaderlijke gevoelens, m'n gevoel voor hun moeder en dus het respect),
Kan ik soms egggt wel ns genieten als ze zich weer hebben opgedoft als ze gaan stappen (strakke broekjes, zichtbare kleine slipjes, sexy bh-tjes, halfblote beertjes en pre-geile snuitjes in sp!!
Verder betrap ik me er regelmatig op dat ik naar hun lichaam kijk en hun nogsteeds groeiende borsten!!

Ben ik nu slecht?? Dacht t niet!!
Krijg ik hier een strakke plassert van?? Nee hoor eggg nie!!
Streelt t m'n ogen?? YEPP, ja hoor,best wel soms en ik vind t nogsteeds leuk,grappig, sexy om die opgroeiende meiden af en toe zo te zien!!

Toch merk ik af en toe als ik met een maat van me wat drink in de stad, en daar een klein groepje jonge frisse uitdagende JONGE meiden tegenkom waar de "beertjes"bijna uit hun te kleine bh-tjes vallen en je met "zaadvragende ogen" bijna lijken te vragen: SLOOP ME!!, dat ik dan tegen m'n maat zeg: zal ik ze eens vragen "hoeveel meter" ze moeten hebben?? Of zo van: Als ze 't zacht vraagt, kan ze 'm hard krijgen!!

Is DAT nou met wat vaak gezegd wordt over mannen met: die worden nooit volwassen??
LIEVE GOD als DAT zo is.... laat me dan maar noooooit volwassen worden!!
Voor de rest... Ik weet t niet.... welke leeftijd is nou ECHT dat je zegt van: hier is geen discussie over mogelijk..... ik denk na ff nadenken.... uhhhh onder de 12jaar (bij wederzijds goedvinden)!

Het hypocriete is echter weer: komt het TE DICHTBIJ (dus de 15 en 17 jarige van mij en tegen hun zin)....
Tja... laat ik het net zeggen (om niet de moderator op m'n nek te krijgen)... dan gaat je nek eraf! ;)
UIT
... regelmatig gek doen is normaal genoeg...
pi_85896704
Gast
pi_85896771
ha ha gast in het kwadraat ha ha
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:29:33 #198
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85901285
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Mannen van 25+ O+
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_85919130
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:19 schreef Stout66 het volgende:

Nee hoor lezers/lezeressen... Ik ben een jonge man van 44 en woon samen een lieve mooie blonde jonge vriendin van 47 met haar twee dochters (15 & 17), We hebben een goeie relatie en alles is (gelukkig)bespreekbaar.

Toch merk ik af en toe als ik met een maat van me wat drink in de stad, en daar een klein groepje jonge frisse uitdagende JONGE meiden tegenkom waar de "beertjes"bijna uit hun te kleine bh-tjes vallen en je met "zaadvragende ogen" bijna lijken te vragen: SLOOP ME!!, dat ik dan tegen m'n maat zeg: zal ik ze eens vragen "hoeveel meter" ze moeten hebben?? Of zo van: Als ze 't zacht vraagt, kan ze 'm hard krijgen!!

Het hypocriete is echter weer: komt het TE DICHTBIJ (dus de 15 en 17 jarige van mij en tegen hun zin)....
Tja... laat ik het net zeggen (om niet de moderator op m'n nek te krijgen)... dan gaat je nek eraf! ;)
UIT
Iew!
Go hard or go home
pi_85919355
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:19 schreef Stout66 het volgende:

[..]

Buiten het feit dat ik sexueel niet opgewonden van deze lekkere lieve blonde popjes wordt (maar dat heeft denk ik meer te maken met m'n vaderlijke gevoelens, m'n gevoel voor hun moeder en dus het respect),
Kan ik soms egggt wel ns genieten als ze zich weer hebben opgedoft als ze gaan stappen (strakke broekjes, zichtbare kleine slipjes, sexy bh-tjes, halfblote beertjes en pre-geile snuitjes in sp!!
Verder betrap ik me er regelmatig op dat ik naar hun lichaam kijk en hun nogsteeds groeiende borsten!!

Ben ik nu slecht?? Dacht t niet!!
Krijg ik hier een strakke plassert van?? Nee hoor eggg nie!!
Streelt t m'n ogen?? YEPP, ja hoor,best wel soms en ik vind t nogsteeds leuk,grappig, sexy om die opgroeiende meiden af en toe zo te zien!!
:D _O_ :') ;(
abonnement bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')