Nee, dan blijft het nog steeds een snorscooter, en dus zonder helm. Alleen wel een snorscooter die iets te hard loopt, waarvoor ik dan dus een bon riskeerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet wel als je de begrenzer er uit sloopt hè. En shit vanwege mijn quote faal
maar je eigen veiligheid dan? Of ben ik nou zo'n muts?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:voor kies
[..]
Nee, dan blijft het nog steeds een snorscooter, en dus zonder helm. Alleen wel een snorscooter die iets te hard loopt, waarvoor ik dan dus een bon riskeer![]()
(innemen doen ze pas vanaf 20 km te hard geloof ik)
Je bent wel een lieve mutsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je eigen veiligheid dan? Of ben ik nou zo'n muts?
Oh!! Dat valt dan weer alles meequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:25 schreef mirannie het volgende:
Zo vaak heb je geen controle met die scooters. Heb 5 jaar rond gereden met een scooter die te hard liep en waar ik geen certificaat voor had, maar nooit een bekeuring gehad.
Wat zijn de meningen daar toch over verdeeld!quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Linnie20v het volgende:
Mwah, op zich is Essie niet slecht
Heb alleen wat problemen met bubbels op de creme lakjes![]()
Ik heb weeeeeeeeeeekend een dag vrij morgen!!!
Yeah, ik had ook al een week OPI Who the shrek are you? opCollega's vroegen ze zich al af wanneer er eindelijk iets anders op kwam
Oh bah. Niet meer doen dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef Debsterr het volgende:
Zo, de kater is eindelijk naar huis. En die fles wijn was wel teveel hoor, voor mij.. 2x gekitst.
Oh, dat lijkt me heel spannend! 't Wordt vast mooiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben de hoes van mijn rode bank aan het verven en ik vind het toch spannendHij was heeeeeeel vaal rood geworden, dus ik heb nu weer dieprood gekocht (een te afwijkende kleur durfde ik niet, omdat er ook vrij veel vlekken en verkleuringen inzitten ben ik te bang voor een gek resultaat). Het ziet er momenteel uit alsof ik een lijk aan het centrifugeren ben in de wasmachine, alles is rood
Ben zeeeeeer benieuwd naar het resultaat! Vandaag de hoes van de bank, morgen de kussens van de zittingen en in de rug.... (paste niet in 1 trommel, hij mag niet te vol zitten)
Naja, slechter kan het niet wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me heel spannend! 't Wordt vast mooi
Daar maken we gewoon tijd voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy, ja normaal snappen ze niet dat ik tijd heb om na het werk nog te lakken
'waar haal je de tijd vandaan?'
Nog spannende dingen gebeurd? ik lees die slowshizzle niet terug!!
Dat is wel een werk! Maar als je de machine niet te vol doet kan er weinig fout gaan geloof ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Naja, slechter kan het niet wordenDa's een ding dat zeker is. Maar of het mooi gepakt heeft weet je pas als de stof weer helemaal droog is natuurlijk.... Je moet het eerst normaal goed wassen om zoveel mogelijk vlekken eruit te krijgen, dan kleurwassen, en dan nog eens nawassen. Dan drogen, en omdat ik het in 2 keer moet doen dat twee keer... Nogal een proces, zeker als je nieuwsgierig bent
leuk stukje!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Zat terug te zoeken of ik een foto heb van mijn vale rode bank, maar de beste foto is dit
[ afbeelding ]
uit het ikea family magazine van vorig jaar
(en in d ebuurt van Amsterdam? voor een buitenlander is alles in de buurt van Amsterdam50 minuten rijden
)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:38 schreef Mirjam het volgende:
pfff.
ik kom net uit bed (ja, zware dag gisteren)
ligt er een brief van mijn werk, dat ik geen taxivergoeding meer krijg voor revalidatie.
prima hoor, was al te verwachten, maar waarom die brief op vrijdag versturen, en zonder enige aankondiging, zodat ik me de pleuris schrik, en me er de rest van het weekend druk over ga maken....?
mja, zo stabiel ben ik nog niet, dus ik weet dat dat moeilijk wordtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
niet echt netjes dat ze het er niet even met je over ehad hebben, mar ga niet het hele weekend stessen erom, daar kom je helemaal niets verder mee!
vrouwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, zo stabiel ben ik nog niet, dus ik weet dat dat moeilijk wordt![]()
Dat is vervelend. Als je wist dat het eraan zat te komen dan zou ik er echt niet het hele weekend over stressen. De stress verandert toch niks aan de situatie. Het is helaas een "goed" gebruik van bedrijven om vervelende brieven op vrijdag te versturen. Ik laat brieven van mijn werk die zaterdag's in de bus liggen, lekker liggen tot maandag. Dan heb ik er geen last van En op maandag kan ik ze bellen als het moet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:38 schreef Mirjam het volgende:
pfff.
ligt er een brief van mijn werk, dat ik geen taxivergoeding meer krijg voor revalidatie.
prima hoor, was al te verwachten, maar waarom die brief op vrijdag versturen, en zonder enige aankondiging, zodat ik me de pleuris schrik, en me er de rest van het weekend druk over ga maken....?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:38 schreef Mirjam het volgende:
pfff.
ik probeer niet tot mijn vakantie te bestellen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel goed in, piekeren. Ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat ik nu toch niks mee kan en dat het dus geen nut heeft om te piekeren.
Gaat er toevallig nog iemand TD bestellen met twee plekjes over? Dan hou ik me graag aanbevolen.
Ik zou die zin anders formulerenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeer niet tot mijn vakantie te bestellen!
Nou, als je het niet meer uithoudt, weet je me te vinden!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeer niet tot mijn vakantie te bestellen!
En dan heb je het over lak of over alles?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gaat vanaf vandaag in heeigenlijk al vanaf vorige week maar toen kwam models own tussendoor
nee alleen lakjes natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan heb je het over lak of over alles?![]()
Want ik ken jou 'koopstop' wel
why? Je hebt toch geen berisping gehad ofzo? Ze vergoeden alleen niet alles meer toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
godver, ik kan de spanning niet loslaten, zo zonde dit![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nu overgestapt naar paracetamol-ibuprofen cocktails![]()
![]()
Sleeeheeechtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben nu overgestapt naar paracetamol-ibuprofen cocktails![]()
![]()
wat? Er stond niet in de bijsluiter dat dat gevaarlijk was, dus ga er maar van uit dat het kanquote:
Je maag vind dat niet zo leuk he..quote:
de combinatie niet? Lijkt me stug. En die maag kan wel wat hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je maag vind dat niet zo leuk he..
Ik typ dit nu wel, maar ik twijfel of ze open gaan in de maag of darmen..
Omdat je waarschijnlijk je max dosering van ibu én de max dosering van paracetamol gaat nemen en dat is echt really bad SQtje.. Teveel ibu zul je niet direct merken maar het is killing voor je maag, heb je er écht teveel van genomen dan kun je dr ziek van worden en moet je maag leeggepompt. Paracetamol is heel onschuldig, tót je over je max dosering heen gaat, dan kun je heel ziek worden en het kan je zelfs fataal worden. (no worries, zoveel heb je dr toch niet van genomen?quote:
Er zijn dus medicijnen die open gaan in je darm, maar ik heb mn verpleegkunde opleiding niet afgemaakt dus ik weet het nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de combinatie niet? Lijkt me stug. En die maag kan wel wat hebbenoh, en open gaan? Die dingen lossen gewoon in je maag op
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef princess-a het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk je max dosering van ibu én de max dosering van paracetamol gaat nemen en dat is echt really bad SQtje.. Teveel ibu zul je niet direct merken maar het is killing voor je maag. Paracetamol is heel onschuldig, tót je over je max dosering heen gaat, dan kun je heel ziek worden en het kan je zelfs fataal worden. (no worries, zoveel heb je dr toch niet van genomen?) maar omdat je het nu allebei neemt, is de max dosering niet meer zoals ie op het doosje staat. Je weet nu dus ook niet wanneer je er over heen gaat omdat het 2 verschillende stoffen zijn. Ik wil je niet bang maken hoor, maar uitleggen waarom het niet kan. Sterkte met je pijn
jawel, maar 't komt zo onverwacht, ik en mijn labiliteit ook....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
why? Je hebt toch geen berisping gehad ofzo? Ze vergoeden alleen niet alles meer toch?
Volgens mij heb jij heul geen mega kont? En ons pad is ook zéker niet klein want de winkel is heel rolstoel vriendelijk. Maar draaien met zo'n grote electrische wagen dat kán niet midden in het pad. Mevrouw zit al jaaaren in dat ding dus die kan dat nu heus wel inschatten. Daarnaast kun je ook ophouden met duwen als je merkt dat het schap niet meegeeftquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:21 schreef vamperotica het volgende:
* Komt nog even terug op de invalidewagentjes....
Sommige paden zijn ook wel heul krap...Daar durf ik mn kont niet eens te keren ( ok..die is ook mega) laat staan er mn zus doorheen douwen in dr stoel....Maar midden in t pad omdraaien is sowieso vragen om problemen lijkt me
idd, zo snel ga je niet kapot, daar moet je best veel paracetamol voor eten, maar van 3 paracetamol elke 3 uur? Nahquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:02 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb altijd zoiets van...Zolang ik onder de max dosering blijf die ze me in t ziekenhuis geven.....
mutsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel, maar 't komt zo onverwacht, ik en mijn labiliteit ook....
Lekker doen wat je zelf wiltquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denken jullie dat ik uit een ei kom ofzo? Ik ben heus geen hele strips aan het wegkauwen en zolang mijn lichaam er goed op reageert is er geen probleem. Ik snap dat die max. doseringen er niet voor niks op staan maar bij zulke pijn moet het ff. Het is geen gewoonte van me en ik blijf opletten. Maar bedankt voor de feedback
mjaquote:
Wut? In ons Arnhem?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Wij wouden net naar een feest hier in de stad gaan, hoor ik net dat er 3 mensen zijn neergeschotenik was net aan het vloeken omdat ik weer krampen kreeg door me ongesteldheid en toch maar niet wou gaan, nu stiekem maar blij dat ik een vrouw ben.
sorry, het kwam er feller uit dan de bedoeling wasquote:
Qua megakont jawel...Want ik stoot alles omquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij heul geen mega kont? En ons pad is ook zéker niet klein want de winkel is heel rolstoel vriendelijk. Maar draaien met zo'n grote electrische wagen dat kán niet midden in het pad. Mevrouw zit al jaaaren in dat ding dus die kan dat nu heus wel inschatten. Daarnaast kun je ook ophouden met duwen als je merkt dat het schap niet meegeeftmaar zij ramde gewoon door. En haar zus, die niets aan haar armen en benen mankeert, ging snel bij haar weglopen alsof ze er niet samen waren en zij haar niet kende. Dan moet je je écht schamen
(Dit is een durp, mn collega's weten allang dat ze zussen zijn dus wat wil zo iemand dan bewijzen?
)
Ik begin meestal met 2 van 500 anders doet t al nietsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, zo snel ga je niet kapot, daar moet je best veel paracetamol voor eten, maar van 3 paracetamol elke 3 uur? Nah
Lekker.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Drie gewonden bij schietpartij feest Arnhem
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet lomp hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, het kwam er feller uit dan de bedoeling wasmaar ik denk echt niet dat ik van een paar pillen meer permanente schade oploop
dat ook. ik heb vandaag zo'n dag dat ik na 1000 mg ibu nog pijn hadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik begin meestal met 2 van 500 anders doet t al niets
ik voel me nu te gek, beetje vaag maar wel bijna pijnloos. Nu proberen te slapen voor het terug komtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet lomp hoorJij vraagt, ik geef antwoord over een algemene situatie. Zolang je maar niet misselijk of iets wordt, zal het wel goed gaan.. Je voelt het zelf het beste
Och Mir, het is ook niet leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Rand burgemeesterswijk, Amsterdamseweg ten hoogte van de Amsterdamse Hoek. Jij?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij woont ook in Arnhem? Welke wijk?
ja, ik begin meestal met paracetamol, gewoonte overgehouden uit mn zwangerschappen ( al pakte ik toen echt niet zo veel hoor)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ook. ik heb vandaag zo'n dag dat ik na 1000 mg ibu nog pijn had
Dat is richting Sonsbeek toch? Ik woon de hele andere kant op, Malburgen, om precies te zijn de Huissensestraat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rand burgemeesterswijk, Amsterdamseweg ten hoogte van de Amsterdamse Hoek. Jij?
Ibu 600quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, ik begin meestal met paracetamol, gewoonte overgehouden uit mn zwangerschappen ( al pakte ik toen echt niet zo veel hoor)
en bedenk dan later dat die dingen toch nie helpen en dan gooi ik er nog wat ibu tjes tegen aan
Oeh ja dat ken ik, ik ben ook vaak paracetamol-stonedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel me nu te gek, beetje vaag maar wel bijna pijnloos. Nu proberen te slapen voor het terug komt
Ja, dat is de weg die achter het station langs loopt en dan nog een klein stukkie omhoog.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is richting Sonsbeek toch? Ik woon de hele andere kant op, Malburgen, om precies te zijn de Huissensestraat.
Bij gebrek aan dokter is 200+400 ook 600quote:
ah, dat kreeg ik altijd bij de tandarts jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn pa had van dat ibu 800 poeder. Paardenmiddelen ftw
Ik vind de ibu 600 poeder al lekker fijn!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn pa had van dat ibu 800 poeder. Paardenmiddelen ftw
geen idee, morgen bij de jumbo es kijken of ze die hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Mirjam het volgende:
SQ, helpt naproxennatrium je niet? (aleve dus)
ik slik ook regelmatig PCM, als dat echt niets uithaalt stap ik over op naproxennatrium, en dat helpt altijd
Ik gebruik naproxennatrium ook altijd voor mijn gewrichtspijn en dat helpt best goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Mirjam het volgende:
ik slik ook regelmatig PCM, als dat echt niets uithaalt stap ik over op naproxennatrium, en dat helpt altijd
naproxennatrium kun je sowieso bij kruidvat krijgen, van 't huismerk, is precies hetzelfde als aleve, alleen een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, morgen bij de jumbo es kijken of ze die hebben
Gaat ook heel goed bij menstruatiepijn! Aleve Feminaxquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik gebruik naproxennatrium ook altijd voor mijn gewrichtspijn en dat helpt best goed.
Staat bij de aspirine, niet bij de alevequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naproxennatrium kun je sowieso bij kruidvat krijgen, van 't huismerk, is precies hetzelfde als aleve, alleen een stuk goedkoper
*noteertquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Mirjam het volgende:
*meldt*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ik ben gewoon niet zo gevoelig voor lage doses. Vergeet niet dat ik 100 kilo weeg hè
ja maar díe is morgen niet openquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
naproxennatrium kun je sowieso bij kruidvat krijgen, van 't huismerk, is precies hetzelfde als aleve, alleen een stuk goedkoper
owquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar díe is morgen niet open
Geen echte hoor! Woon er nu een jaartje.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, dat is de weg die achter het station langs loopt en dan nog een klein stukkie omhoog.Nog een Arnhems meisje.
Goede tandartsen adviseren deze combi ook. Het fijne van deze combi is dat ze elkaars werking versterken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, het kwam er feller uit dan de bedoeling wasmaar ik denk echt niet dat ik van een paar pillen meer permanente schade oploop
Ik ook niet hoor. Ik ben hier komen wonen toen ik nog aan de HAN studeerde. Inmiddels studeer ik aan de RU maar woon ik hier nog steeds, omdat dat makkelijker was met mijn werk. Inmiddels bijna 5 jaar.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen echte hoor! Woon er nu een jaartje.
versterken ze elkaar? Geen wonder dat ik me nu zo okee voel. Had ik vanmorgen moeten wetenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Goede tandartsen adviseren deze combi ook. Het fijne van deze combi is dat ze elkaars werking versterken.
En ach, als je het geen weken doet is er niet veel aan de hand.
Helaas weet ik alles van pijnstillers.
ik hoop dat je lekker kunt pittenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik lig in mijn mandje, dus ladies bedankt voor de support en tot morgen
Welterusten:)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Trusteeeee!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
ziet er al goed uit!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Jaj!!! De hoes van mijn bank is nu klaar en het lijkt erop dat de verf goed gepakt heeft! Het textiel is nu nog heel nat, dus het echte resultaat zal ik morgen pas zien, maar heb even snel wat kiekjes gemaakt....
Een bloedige was:
[ afbeelding ]
Morgen ga ik de kussenslopen verven, ik heb even een kussensloop op de bankhoes zelf gelegd om het verschil duidelijk te maken.... Het mag duidelijk zijn dat de hoes alvast hééél erg is opgeknapt, ben benieuwd hoe hij straks droog is!!!! Het zijn maar gsm kiekjes maar het idee is duidelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooeeh goed geluktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Jaj!!! De hoes van mijn bank is nu klaar en het lijkt erop dat de verf goed gepakt heeft! Het textiel is nu nog heel nat, dus het echte resultaat zal ik morgen pas zien, maar heb even snel wat kiekjes gemaakt....
Een bloedige was:
[ afbeelding ]
Morgen ga ik de kussenslopen verven, ik heb even een kussensloop op de bankhoes zelf gelegd om het verschil duidelijk te maken.... Het mag duidelijk zijn dat de hoes alvast hééél erg is opgeknapt, ben benieuwd hoe hij straks droog is!!!! Het zijn maar gsm kiekjes maar het idee is duidelijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ranja rosé met bubbels en een bitsje aardbeiensmaak..
Of chipsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb thee op
Heb trouwens recentelijk bij mijn ouders ook Jillz ontdekt, wat een lekker spul is dat!Heerlijk in het weekend bij een toastje!
De bank ziet er inderdaad heeel fijn uit, echt zo'n hangbankquote:
Whahahquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Of chips
en kaasjes
en nog meer chips...
* Burp
ik vond er weinig aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:10 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben net naar de flim the Expendables geweest, die nieuwe flim met Sylvester Stalone. Echt fantastisch! Ouderwetse actie film. Heerlijk![]()
![]()
Jeuj voor t toffe roosterquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:57 schreef RenRen- het volgende:
Hoi, sorry voor de random oneliners elke keer, maar ik wil even meedelen dat ik een tof rooster heb de eerste periode. Vrijdag vrij enzo. Zal mijn moeder wat minder vinden, zal ik wel wat op mijn dak krijgen, want dan kan ik niet voor de hond zorgen op een andere dag. Maar goed, zoekt ze maar uit, ik ben blij
Ga dan gewoon vandaag mutskequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen! Heb er maar vier keer uit gemoeten voor nieuwe pillenMijn god, ik wist niet dat 1 klein kiesje zo fucking veel pijn kon doen
De kussenslopen worden nu geverfd, de hoes zit beneden al op de bank. Enerzijds lijkt het net alsof er weinig aan veranderd is, omdat het effect zó natuurlijk is.... maar de foto's die ik gisteren maakte bewijzen het tegendeel! het is echt heel leuk om zo'n resultaat te behalen, dus als je ook iets hebt waar je uitgekeken op bent zou ik zeggen: gewoon doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Juud, lekker bijslapenZoeper, wat een tof effect! Nu wil ik ook iets verven
waar??quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb CG Awakening besteld ben benieuwd hoe ze er IRL uit zien
Ja, dat is een leuke shop om rond te kijken! Helaas geen international verzending inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zie dat ze niet shippen naar hier wel jammer want ze zijn vrij goedkoop
Ja, jammer he. Vind dat ook een leuke site.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik zie dat ze niet shippen naar hier wel jammer want ze zijn vrij goedkoop
oei, tis altijd heel verraderlijk die zon, je ziet hem niet of het waait even lekker en hoppa, auwquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weinig zon gezien gister maar ik ben wel verbrand
Jonge boeiend!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK heb geen zin om te werken
WOEHOE 29 FOLLOWERS
Hoe gaat het met je pijn?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge boeiend!
Komt vanzelf wel weer!
Na een handvol pillen een uur geleden relaaaaaaxedquote:
Nicequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand deze al gespot? Die ik dus vrijdag had gehaald
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonder en met flits: Razzle Dazzle, Spending cash with Carl en Envy me
Ik heb er minder, maar so what. Je doet het toch omdat je het zelf leuk vindt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK heb geen zin om te werken
WOEHOE 29 FOLLOWERS
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom me net toch een blog tegen
http://ohmytoes.blogspot.com/
[ afbeelding ]
Het is een man.
Die kende ik al, maar die doet alleen z'n tenen. Deze maakt ook french mani's op z'n handenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier heb je er nog een : http://toepaintguy.blogspot.com/
Ja maar die handen, het zijn echt vrouwenhandjes.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die kende ik al, maar die doet alleen z'n tenen. Deze maakt ook french mani's op z'n handen
[ afbeelding ]
Het is een man.
Het gaat mij echt te ver. Ik vind het echt geen gezicht. Maar goed, ik hou sowieso al niet van vrouwelijke trekjes bij mannen. Oorbellen, geschoren benen, lang haar, allerlei cremes en smeersels, mascara, enz enz enz vind ik ook helemaal niks bij mannen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een man.
[ afbeelding ]
Het is een man.
pcies!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:15 schreef Holyme het volgende:
Oh ik vind het geweldig, als hij zich daar happy bij voelt, vooral doen!
Idd!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pcies!
en die french manicure ziet er anders super uit
Dat kán nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Pff heb nu zoveel loon gekregen dat ik niet meer weet wat ik er mee moet.
Aan mij geven danquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Pff heb nu zoveel loon gekregen dat ik niet meer weet wat ik er mee moet.
Nou heb dit al sinds een lange tijd niet gehad, en normaal moest ik zo goed opletten met wat ik kocht etc dat je er aan gewend raak. En nu heb ik alles betaald wat ik moet betalen en houd ik zoveel over.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat kán niet
Ik vind die mani ook super netjes hoor, en dat voor een man! Als de mijne het zelf zou willen echter, neh![]()
Dus een dagcreme kan ook al niet of?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het gaat mij echt te ver. Ik vind het echt geen gezicht. Maar goed, ik hou sowieso al niet van vrouwelijke trekjes bij mannen. Oorbellen, geschoren benen, lang haar, allerlei cremes en smeersels, mascara, enz enz enz vind ik ook helemaal niks bij mannen.
Da's altijd fijn als het even allemaal wat ruimer zit, geniet ervanquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou heb dit al sinds een lange tijd niet gehad, en normaal moest ik zo goed opletten met wat ik kocht etc dat je er aan gewend raak. En nu heb ik alles betaald wat ik moet betalen en houd ik zoveel over.
OMG geen van beiden, wat een graflelijke oma-tasquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil deze tas graag bestellen http://cgi.ebay.com/NAVY-(...)ndbags#ht_7599wt_911 maar welke kleur zou ik doen?
Miss ik-weiger-te-basecoaten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Joysa het volgende:
Oranje nagels, thanks to die blauwe cosmix
Nou ja, "kan niet"... het is mijn mening, iedereen moet verder doen wat ie wil, dus het kan altijd, haha. Maar een dagcreme vind ik persoonlijk nog net kunnen. En als de man in kwestie een erg droge huid heeft, kan bodylotion natuurlijk ook geen kwaad.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus een dagcreme kan ook al niet of?
Ik wist al dat ik van jou dit antwoord kon verwachtenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG geen van beiden, wat een graflelijke oma-tas
Sorry
Ja iedereen mag natuurlijk ook zijn eigen mening hebben!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, "kan niet"... het is mijn mening, iedereen moet verder doen wat ie wil, dus het kan altijd, haha. Maar een dagcreme vind ik persoonlijk nog net kunnen. En als de man in kwestie een erg droge huid heeft, kan bodylotion natuurlijk ook geen kwaad.
Sparenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou heb dit al sinds een lange tijd niet gehad, en normaal moest ik zo goed opletten met wat ik kocht etc dat je er aan gewend raak. En nu heb ik alles betaald wat ik moet betalen en houd ik zoveel over.
Vreemd genoeg vind ik scrub ook helemaal niet alleen een vrouwen ding, dus dat vind ik vrij normaal. En ja, een beetje normale uiterlijke verzorging waardeer ik ook echt wel! Maar op het moment dat de man meer parfum, cremes en dergelijke dan ik heeft, dan gaat het me toch echt te ver.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja iedereen mag natuurlijk ook zijn eigen mening hebben!Maar mijn vriend gebruikt ook gewoon scrub en dat soort dingen. Vind het wel fijn dat hij zichzelf zo verzorgd, maar daar blijft het ook bij, ik mag hem alleen gebruiken om te swatchen als ik al net nagellak op heb.
Ligt er aan hoeveel parfums je hebtquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik scrub ook helemaal niet alleen een vrouwen ding, dus dat vind ik vrij normaal. En ja, een beetje normale uiterlijke verzorging waardeer ik ook echt wel! Maar op het moment dat de man meer parfum, cremes en dergelijke dan ik heeft, dan gaat het me toch echt te ver.
Zwart! Prettyquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil deze tas graag bestellen http://cgi.ebay.com/NAVY-(...)ndbags#ht_7599wt_911 maar welke kleur zou ik doen?
Die websitequote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zwart! Pretty![]()
Wie zocht er nou deze week nog een toffe uilen ketting?
How about; "it's owl time". Ik vind hem zooo leuk! Zijn ook bijpassende oorbellen en een ring bij![]()
[ afbeelding ]
(in de link staat wel waar ie te koop isde hele website is trouwens het bekijken meeer dan waard *verlanglijstje maakt* )
Jij hebt in het h&m topic gekeken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zwart! Pretty![]()
Wie zocht er nou deze week nog een toffe uilen ketting?
How about; "it's owl time". Ik vind hem zooo leuk! Zijn ook bijpassende oorbellen en een ring bij![]()
[ afbeelding ]
(in de link staat wel waar ie te koop isde hele website is trouwens het bekijken meeer dan waard *verlanglijstje maakt* )
red of navy, de rest is allemaal te standaad en boringquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ja ik vind dat ook normaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
maar echt, mannen met veel luchtjes raar? Bijna alle mannen die ik ken houden van luchtjes. Zelfs de neanderthalers
Ik heb er geloof ik een stuk of 10...quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel parfums je hebt
Wij hebben allebei ongeveer evenveel denk ik.
Yes I did, wish I hadn'tquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt in het h&m topic gekeken?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:55 schreef Holyme het volgende:
Mijn vriend heeft meer parfum dan ik, heeft in z'n pubertijd zwarte lak gedragen, en ik vind het geweldig dat hij me helpt met kleurtjes kiezen enzo (hij heeft echt al heul veul swatches gezien en ziet inmiddels verschil tussen paars en paars). En hij is gewoon lekker mannelijk, vooral als ie zich niet lekker voelt
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef kieskleurig het volgende:
Mag ik hier even piepen/zeuren/mauwen![]()
[ afbeelding ]
Nou, hier ben ik het wel zo ongeveer mee eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
mannen + luchtjes =
mannen+ makeup =
mannen = homo + nagellak
mannen = hetero + nagellak:
mannen met meer verzorgingsspullen dan vrouwen:
Die heb ik toevallig net tussen mijn lijstje gezet!quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef princess-a het volgende:
Leuk issie he SQ!![]()
[..]
Yes I did, wish I hadn't![]()
En dankzij jou ga ik deze bestellen [ afbeelding ] die kwam als recommendation naar voren en die MOET ik hebben
hij is leukquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig net tussen mijn lijstje gezet!
Nee, ik heb 1 klein toilettasje vol met make-up, that´s it. Verder wel een stuk of 6 verschillende bodylotions/bodybutters voor mijn droge huid. 2 cremes voor mijn gezicht, 1 gezicht scrub, 2 bodyscrubs, 10 parfums en dat was het wel zo´n beetje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, misschien dat jullie toch wel echt dozen vol make-up hebben dan. Ik gebruik maar weinig spullies, dus ik kan er ook echt niet mee zitten als een man meer heeft dan ik
Geen van beiden. Lelijke tassen. Plus slechte feedback van de verkoper. Tassen moet je voelen voordat je ze koopt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb al vaker tassen bij haar besteld en dat is altijd goed gegaan. En ik vind deze tas ook leuk twijfel alleen tussen de kleuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Geen van beiden. Lelijke tassen. Plus slechte feedback van de verkoper. Tassen moet je voelen voordat je ze koopt.
Alle cosmic FX hebben veel tipwear bij mijquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef mirannie het volgende:
Trouwens, hoe is het bij jullie met Space Cadet gegaan wat betreft chips en tipwear? Ik heb ´m er gisteravond op gedaan en heb nu al een chip en tipwear op de meeste nagels.
Nou ja, op zich geen ramp, draag toch bijna nooit langer dan 1 dag hetzelfde lakkiequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alle cosmic FX hebben veel tipwear bij mij
En zijn dat standaard verzendkosten, of is het een soort ebay?quote:
soort ebayquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En zijn dat standaard verzendkosten, of is het een soort ebay?
wat een poepiequote:
Vertellenquote:
geen idee, misschien op etsy zoeken naar guitar shaped earrings?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Vertellen![]()
Nu we toch zo in de sieraden zitten, misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zag ooit een meisje lopen met te toffe oorbellen, het waren grote hangers in de vorm van een gitaar, en ze waren aardig kleurrijk met zirkonia steentjes of iets. Weten jullie waar ik zoiets kan vinden? Of een webshop waar je ze misschien toevallig hebt gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Cosmix bij TDGaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg morgen OPI Goth binnen als het goed is![]()
3 brandplekkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Ik heb al 3 brandplekken van mijn scooter![]()
![]()
Ik zal er zo eens een foto van maken, haha!
Die man met nagellak trouwens: Briljant!!
SQ: hoe is het met je pillencoctail?
@tassen: de eerste vind ik nieso, de tweede die langs kwam daarentegen vind ik redelijk briljant!!
Uhm, dat was het zo'n beetje denk ik...
Die verwacht ik ook in een swappakketjequote:Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf
Ik krijg morgen OPI Goth binnen als het goed is
Lief! Ze doen gelukkig geen pijn meerquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Die verwacht ik ook in een swappakketjeIk ben benieuwd.
Lindy, brandplekken uitlaat doen auw dus kusjeWel een helm dragen hoor, ik ben eens met lage snelheid gevallen en kwam knetterhard terecht en het was maar goed dat ik een helm op had!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
3 brandplekkenLindy, en dan geen helm willen dragen, die scooter wordt je zonder vallen toch wel fataal
Het gaat ook niet om boetes, het gaat om je levenquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lief! Ze doen gelukkig geen pijn meer
En mijn scoot gaat nog maar 29 km/u op de teller, dus ik zit nog veilig hoor!
[..]
Dat denk ik ook!!
Maar dat bedoelde ik qua veiligheidquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om boetes, het gaat om je leven
Dat is shit....quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vond scooter rijden ook leuk, tot ik knetterhard viel. Ik ben toen niet meteen weer gaan rijden maar heb het zolang uitgesteld tot ik niet meer durfde en dus mn scootscoot verkocht
Het was herfst, de hele straat lag onder de bladeren en het had net geregend dus ik wilde de bocht om en toen slipte m'n achterwiel en KABLANG! Heel mn piercing ook eruit, knie dik enzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is shit....
Hoe kwam het dat je onderuit ging?
Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt. Het was glad op de weg, haast omdat ik naar school moest en maakte een bocht net te scherp en daar ging ik. Alles kapot van fiets tot kleren. Maar ik voelde geen pijn. Dus terug naar huis gefietst doet mama de deur open en begint kei hard te gillen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb het dus ook een keer gehad met de fietsKlinkt heel kneuzig hoor... Het had geijzeld, maar ik had het niet zo door. Fiets het paadje uit, wil een bochtje maken de straat op en glij zo van de stoep af. Had mn kleren kapot en zat onder de pijnlijke, beurse schaafwonden.
Heeft toen heel lang geduurd eer ik op de fiets weer scherpe bochtjes durfde te maken![]()
Onbewust krijg je toch schrik als zoiets gebeurt, voor herhaling.... Als je het te lang uitstelt, stapelt zich het op tot het echt een angst wordt. Moet je vooral niet laten gebeuren, maar dat klinkt soms makkelijker dan het is he
*Noteertquote:
zwembad? oh heerlijk!quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:08 schreef Mss het volgende:
Ik leef ook nog! Ik heb vannacht heerlijk met rosé in het zwembad gehangen!
MAC winkel in antwerpen? Je maakt een grapje toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
*Noteert
Ik ga dinsdag lekkerirriteren in de MAC winkel in Antwerpen
![]()
[..]
zwembad? oh heerlijk!
Ik heb deze ketting net besteld voor mijn vriendinnetje die jarig is en precies zulke oorbelletjes heeft![]()
[ afbeelding ]
Uhhuquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
MAC winkel in antwerpen? Je maakt een grapje toch?ben ik daar zo aan voorbij gelopen?
![]()
Zit niet echt in de hoofdstraat maar meer in een klein straatjequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
MAC winkel in antwerpen? Je maakt een grapje toch?ben ik daar zo aan voorbij gelopen?
![]()
Ik heb hem inderdaad nog niet gezien in die 2 keer dat we daar waren. Ben er een maand geleden nog heen geweest een weekend. Godverdomme.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
UhhuHij zit aan de schrijnwerkersstraat, tegenover de Sacha. Vlakbij de Meir, maar niet aan de Meir dus misschien dat je hem daarom nog nooit gezien hebt?
Wij lopen er altijd snachts langs, van het stappen naar huis toe. Maar nu gaan we erheen als ie open is
Huh?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar niet meer bestellen deze maand. Wat een gezeik bij die webshops zeg, bah.
En dan ook voor bijna 100 euro opgelicht door Hi. Waardoor ik blut ben. Joy.
wat is er met Hi gebeurd?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar niet meer bestellen deze maand. Wat een gezeik bij die webshops zeg, bah.
Wat is er gebeurt moppie?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik zou dus op vakantie gaan, en mijn moeder vertelde dat ze van iemand had gehoord dat je dan een vakantietarief aan kon zetten, dat 1 smsje, 11 cent per stuk kost, binnen europa. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, dus ik bellen. Vragen of het klopte, ik ging naar Turkije en of ik dan ook voor 11 cent een smsje kon versturen. Ja, dat klopte, ze had het tarief geactiveerd, and there you go.quote:
hmm, en het gesprek heb je natuurlikjk vast niet opgenomen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou dus op vakantie gaan, en mijn moeder vertelde dat ze van iemand had gehoord dat je dan een vakantietarief aan kon zetten, dat 1 smsje, 11 cent per stuk kost, binnen europa. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, dus ik bellen. Vragen of het klopte, ik ging naar Turkije en of ik dan ook voor 11 cent een smsje kon versturen. Ja, dat klopte, ze had het tarief geactiveerd, and there you go.
Ik heb vrij veel gesmst in Turkije, 231 smsjes, maar ze hebben me dus 97 euro in rekening gebracht. 231 smsjes staat gelijk voor ongeveer 25 euro. Mijn moeder had ze gebeld, en toen riepen ze dat het alleen voor de EU gold, maar dát hadden ze niet gezegd. Ik voel me vet opgelicht en ik moet het de r est van de maand met 6 euro doen.
Ik weet niet of ze dat altijd doen of alleen selectief, want ik eb die optie niet gehoord bij het bellen. Maar morgen ga ik bellen, en desnoods zo hard janken dat ze er wel iemand met een hogere power erbij halenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, en het gesprek heb je natuurlikjk vast niet opgenomen.
maar misschien hebben zij het wel opgenomen?
ik zou ze nog eens flink om hun oren slaan hoor
gewoon eisen naar iemand met een hogere functie, het hele verhaal vertellen, en gewoonz eggen dat je écht niet van plan bent te betalen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat altijd doen of alleen selectief, want ik eb die optie niet gehoord bij het bellen. Maar morgen ga ik bellen, en desnoods zo hard janken dat ze er wel iemand met een hogere power erbij halen
Ja, dat vind ik ook. En het gaat hier ook niet om 10 euro ofzo ( Zou ik ook niet leuk vinden, maar het is niet mijn hele maandbudget)quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon eisen naar iemand met een hogere functie, het hele verhaal vertellen, en gewoonz eggen dat je écht niet van plan bent te betalen.
dit is zó stom, door een fout van hun kant moet jij op de blaren zitten
Ik zal ernaar vragen, weet je ook of ze dat zo doen. Op naam ofzo? Dat ze het op die manier op kunnen zoeken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Volgnes mij worden al die gesprekken opgenomen ja...
Ik zou ook een klacht indienen!
kpnquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zou dus op vakantie gaan, en mijn moeder vertelde dat ze van iemand had gehoord dat je dan een vakantietarief aan kon zetten, dat 1 smsje, 11 cent per stuk kost, binnen europa. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, dus ik bellen. Vragen of het klopte, ik ging naar Turkije en of ik dan ook voor 11 cent een smsje kon versturen. Ja, dat klopte, ze had het tarief geactiveerd, and there you go.
Ik heb vrij veel gesmst in Turkije, 231 smsjes, maar ze hebben me dus 97 euro in rekening gebracht. 231 smsjes staat gelijk voor ongeveer 25 euro. Mijn moeder had ze gebeld, en toen riepen ze dat het alleen voor de EU gold, maar dát hadden ze niet gezegd. Ik voel me vet opgelicht en ik moet het de r est van de maand met 6 euro doen.
gesprekken worden opgenomen en na een paar dagen gewist, dacht maximaal een week ofzo...quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zal ernaar vragen, weet je ook of ze dat zo doen. Op naam ofzo? Dat ze het op die manier op kunnen zoeken?
Dan heeft ze dat verkeerd gezegd, ze ZEI tegen mij én mijn moeder dat 1 smsje 11 cent per stuk was vanuit turkije, dat die service gratis was en dat ze die aan zou zetten. En kut, dat ze niet lang opgeslagen wordenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kpn![]()
wel heel zuur zeg ... k zou zeker terugbellen en eens goed gaan bleren. Het klopt btw wel dat turkije niet in het goedkopere tarief valt, is geen EU.
ik zou er morgen over bellen en klagen, jammer dat het Hi is, als het echt een KPN abbo was kon ik miss nog wat voor je doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan heeft ze dat verkeerd gezegd, ze ZEI tegen mij én mijn moeder dat 1 smsje 11 cent per stuk was vanuit turkije, dat die service gratis was en dat ze die aan zou zetten. En kut, dat ze niet lang opgeslagen worden
Aw, thanks. Ik denk dat, als het mij niet lukt, ik mijn moeder erop loslaat. Die kan er namelijk wat van. Ik zeg heel snel. "Oke"quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou er morgen over bellen en klagen, jammer dat het Hi is, als het echt een KPN abbo was kon ik miss nog wat voor je doen
niet doen hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, thanks. Ik denk dat, als het mij niet lukt, ik mijn moeder erop loslaat. Die kan er namelijk wat van. Ik zeg heel snel. "Oke"en durf dan niet verder.
Neee, mijn moeder doet niet agressief. Maar ik vind dit soort confrontaties altijd heel moeilijk, en mijn moeder ziet het als zakelijk als ik dat niet kan zien. Ik word niet agressief, ik vind het snel te veelquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet doen hoor.
gewoon assertief zijn. niet agressief, dan jaag je mensen enkel in het harnas, maar assertieviteit helpt vaak wel.
en idd, anders desnoods maar je moeder laten bellen.
Ja, eerst maar bellen voor zoietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Anders moet je je verhaal doen op het forum van kassa/radar/consumentenbond en op twitter
als je eens wist hoeveel kpn toch verdiende aan dit soort dingen zou je ook wel brullenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Aw, thanks. Ik denk dat, als het mij niet lukt, ik mijn moeder erop loslaat. Die kan er namelijk wat van. Ik zeg heel snel. "Oke"en durf dan niet verder.
Lekker he, die regenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:38 schreef Mss het volgende:
Wat een boutweer
En Rennie, ik zou er echt achteraan gaan hoor. Zoiets had T-mobile mij ook geflikt. Had ik bij het afsluiten van een nieuw abbo gezegd dat ik een onbeperkt internet bundel wilde. Dus ik vrolijk internetten, totdat ik de rekening kreeg. Had ik die bundel niet. Ik gebeld, maar ik kreeg ook zo'n verhaal dat het niet te controleren was, en toen heb ik ook mijn bek opengetrokken totdat ik dat geld terug had.
Ja, dat geloof ik bestquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je eens wist hoeveel kpn toch verdiende aan dit soort dingen zou je ook wel brullen
kpn heeft ook een call registratie systeem dus als die vrouw die jou gesproken heeft hem ingnevuld heeft kunnen ze morge precies zien wie jij gesproken hadquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik bestZal niet de enige zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |