abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:21:38 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_85546984
Auw. ;(
disclaimer
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:23:08 #2
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85547018
:* voor kies

quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

moet wel als je de begrenzer er uit sloopt hè. En shit vanwege mijn quote faal :P
Nee, dan blijft het nog steeds een snorscooter, en dus zonder helm. Alleen wel een snorscooter die iets te hard loopt, waarvoor ik dan dus een bon riskeer :Y
(innemen doen ze pas vanaf 20 km te hard geloof ik)
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:25:11 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_85547073
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:
:* voor kies
[..]

Nee, dan blijft het nog steeds een snorscooter, en dus zonder helm. Alleen wel een snorscooter die iets te hard loopt, waarvoor ik dan dus een bon riskeer :Y
(innemen doen ze pas vanaf 20 km te hard geloof ik)
maar je eigen veiligheid dan? Of ben ik nou zo'n muts? :')
disclaimer
pi_85547091
Zo vaak heb je geen controle met die scooters. Heb 5 jaar rond gereden met een scooter die te hard liep en waar ik geen certificaat voor had, maar nooit een bekeuring gehad.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:27:47 #5
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85547139
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

maar je eigen veiligheid dan? Of ben ik nou zo'n muts? :')
Je bent wel een lieve muts :*
Nah, met 35-40 vind ik dat ik nog prima kan rijden zonder helm... misschien ben ik wel gewoon naief en piep ik na mijn 1ste schedelbasisfractuur wel anders ;)

quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:25 schreef mirannie het volgende:
Zo vaak heb je geen controle met die scooters. Heb 5 jaar rond gereden met een scooter die te hard liep en waar ik geen certificaat voor had, maar nooit een bekeuring gehad.
Oh!! Dat valt dan weer alles mee ^O^
pi_85547786
Hoi, mijn cosmix zijn er!
pi_85547839
Jeej klaar met werken!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_85547906
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:56 schreef RenRen- het volgende:
Hoi, mijn cosmix zijn er!
snel! *O*
pi_85548014
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

snel! *O*
Ja, eindelijk is iets er snep :D nu nog bedenken welke ik op wil doen
pi_85548219
wat lakt essie waardeloos!
pi_85548310
* Komt nog even terug op de invalidewagentjes....
Sommige paden zijn ook wel heul krap...Daar durf ik mn kont niet eens te keren ( ok..die is ook mega) laat staan er mn zus doorheen douwen in dr stoel....Maar midden in t pad omdraaien is sowieso vragen om problemen lijkt me
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_85548412
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
wat lakt essie waardeloos!
Wat zijn de meningen daar toch over verdeeld!
Maar lees wel vaak"waardeloos" en dat samen met de prijs die ze vragen, maakt dat ik ze niet wil
pi_85549068
Mwah, op zich is Essie niet slecht :)
Heb alleen wat problemen met bubbels op de creme lakjes :)

Ik heb weeeeeeeeeeekend een dag vrij morgen!!!
Yeah, ik had ook al een week OPI Who the shrek are you? op :') Collega's vroegen ze zich al af wanneer er eindelijk iets anders op kwam :')
pi_85549152
@SQ, stomme kies ook! :* Maar proberen em met een touwtje eromheen en aan de deur eruit te roppen :')

@Lindytje, leuke skoeter!
pi_85549175
Zo, de kater is eindelijk naar huis. En die fles wijn was wel teveel hoor, voor mij.. 2x gekitst.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85549197
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Linnie20v het volgende:
Mwah, op zich is Essie niet slecht :)
Heb alleen wat problemen met bubbels op de creme lakjes :)

Ik heb weeeeeeeeeeekend een dag vrij morgen!!!
Yeah, ik had ook al een week OPI Who the shrek are you? op :') Collega's vroegen ze zich al af wanneer er eindelijk iets anders op kwam :')
*O* voor een dag vrij!
En je collega's... :')
pi_85549215
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef Debsterr het volgende:
Zo, de kater is eindelijk naar huis. En die fles wijn was wel teveel hoor, voor mij.. 2x gekitst.
Oh bah. Niet meer doen dus :N :') Maar fijn dat de kater weg is *O*
pi_85549308
Ik ben de hoes van mijn rode bank aan het verven en ik vind het toch spannend :D Hij was heeeeeeel vaal rood geworden, dus ik heb nu weer dieprood gekocht (een te afwijkende kleur durfde ik niet, omdat er ook vrij veel vlekken en verkleuringen inzitten ben ik te bang voor een gek resultaat). Het ziet er momenteel uit alsof ik een lijk aan het centrifugeren ben in de wasmachine, alles is rood :') Ben zeeeeeer benieuwd naar het resultaat! Vandaag de hoes van de bank, morgen de kussens van de zittingen en in de rug.... (paste niet in 1 trommel, hij mag niet te vol zitten)
I had a signature once. It was awful.
pi_85549309
Dit is er in afgelopen anderhalve week binnengekomen. Voor ik dat weggelakt heb...... :o

pi_85549327
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben de hoes van mijn rode bank aan het verven en ik vind het toch spannend :D Hij was heeeeeeel vaal rood geworden, dus ik heb nu weer dieprood gekocht (een te afwijkende kleur durfde ik niet, omdat er ook vrij veel vlekken en verkleuringen inzitten ben ik te bang voor een gek resultaat). Het ziet er momenteel uit alsof ik een lijk aan het centrifugeren ben in de wasmachine, alles is rood :') Ben zeeeeeer benieuwd naar het resultaat! Vandaag de hoes van de bank, morgen de kussens van de zittingen en in de rug.... (paste niet in 1 trommel, hij mag niet te vol zitten)
Oh, dat lijkt me heel spannend! 't Wordt vast mooi :Y
pi_85549333
@ Amy, ja normaal snappen ze niet dat ik tijd heb om na het werk nog te lakken :')
'waar haal je de tijd vandaan?'

Nog spannende dingen gebeurd? ik lees die slowshizzle niet terug!!
pi_85549376
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Oh, dat lijkt me heel spannend! 't Wordt vast mooi :Y
Naja, slechter kan het niet worden :P Da's een ding dat zeker is. Maar of het mooi gepakt heeft weet je pas als de stof weer helemaal droog is natuurlijk.... Je moet het eerst normaal goed wassen om zoveel mogelijk vlekken eruit te krijgen, dan kleurwassen, en dan nog eens nawassen. Dan drogen, en omdat ik het in 2 keer moet doen dat twee keer... Nogal een proces, zeker als je nieuwsgierig bent :D
pi_85549388
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy, ja normaal snappen ze niet dat ik tijd heb om na het werk nog te lakken :')
'waar haal je de tijd vandaan?'

Nog spannende dingen gebeurd? ik lees die slowshizzle niet terug!!
Daar maken we gewoon tijd voor O+

Er komen zo geen hele spannende dingen in me op 8)7
pi_85549427
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:10 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Naja, slechter kan het niet worden :P Da's een ding dat zeker is. Maar of het mooi gepakt heeft weet je pas als de stof weer helemaal droog is natuurlijk.... Je moet het eerst normaal goed wassen om zoveel mogelijk vlekken eruit te krijgen, dan kleurwassen, en dan nog eens nawassen. Dan drogen, en omdat ik het in 2 keer moet doen dat twee keer... Nogal een proces, zeker als je nieuwsgierig bent :D
Dat is wel een werk! Maar als je de machine niet te vol doet kan er weinig fout gaan geloof ik.
pi_85549615
Zat terug te zoeken of ik een foto heb van mijn vale rode bank, maar de beste foto is dit ;)

uit het ikea family magazine van vorig jaar :D

(en in d ebuurt van Amsterdam? voor een buitenlander is alles in de buurt van Amsterdam :') 50 minuten rijden :P)
pi_85549720
wat zal ik op mijn tenen lakken?
pi_85549955
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Zat terug te zoeken of ik een foto heb van mijn vale rode bank, maar de beste foto is dit ;)

[ afbeelding ]

uit het ikea family magazine van vorig jaar :D

(en in d ebuurt van Amsterdam? voor een buitenlander is alles in de buurt van Amsterdam :') 50 minuten rijden :P)
leuk stukje!
pi_85550106
pfff.
ik kom net uit bed (ja, zware dag gisteren)
ligt er een brief van mijn werk, dat ik geen taxivergoeding meer krijg voor revalidatie.
prima hoor, was al te verwachten, maar waarom die brief op vrijdag versturen, en zonder enige aankondiging, zodat ik me de pleuris schrik, en me er de rest van het weekend druk over ga maken....? ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85550342
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:38 schreef Mirjam het volgende:
pfff.
ligt er een brief van mijn werk, dat ik geen taxivergoeding meer krijg voor revalidatie.
prima hoor, was al te verwachten, maar waarom die brief op vrijdag versturen, en zonder enige aankondiging, zodat ik me de pleuris schrik, en me er de rest van het weekend druk over ga maken....? ;(
:*

niet echt netjes dat ze het er niet even met je over ehad hebben, mar ga niet het hele weekend stessen erom, daar kom je helemaal niets verder mee!
pi_85550376
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

niet echt netjes dat ze het er niet even met je over ehad hebben, mar ga niet het hele weekend stessen erom, daar kom je helemaal niets verder mee!
mja, zo stabiel ben ik nog niet, dus ik weet dat dat moeilijk wordt :') :(
pi_85550393
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Mirjam het volgende:

[..]

mja, zo stabiel ben ik nog niet, dus ik weet dat dat moeilijk wordt :') :(
vrouwen O+
pi_85550399
;(
pi_85550551
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 19:50 schreef Mirjam het volgende:
;(
:* :* :* :* :*

kun je niet ergens wat afleiding in zoeken? lakken?
pi_85550736
quote:
pfff.
Dat is vervelend. Als je wist dat het eraan zat te komen dan zou ik er echt niet het hele weekend over stressen. De stress verandert toch niks aan de situatie. Het is helaas een "goed" gebruik van bedrijven om vervelende brieven op vrijdag te versturen. Ik laat brieven van mijn werk die zaterdag's in de bus liggen, lekker liggen tot maandag. Dan heb ik er geen last van En op maandag kan ik ze bellen als het moet.
pi_85550833
quote:
pfff.
:* Daar ben ik ook heel goed in, piekeren. Ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat ik nu toch niks mee kan en dat het dus geen nut heeft om te piekeren.

Gaat er toevallig nog iemand TD bestellen met twee plekjes over? Dan hou ik me graag aanbevolen. *O*
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85550999
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:06 schreef Dwyn het volgende:

[..]

:* Daar ben ik ook heel goed in, piekeren. Ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat ik nu toch niks mee kan en dat het dus geen nut heeft om te piekeren.

Gaat er toevallig nog iemand TD bestellen met twee plekjes over? Dan hou ik me graag aanbevolen. *O*
ik probeer niet tot mijn vakantie te bestellen!
pi_85551056
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik zou die zin anders formuleren :+
pi_85551083
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Nou, als je het niet meer uithoudt, weet je me te vinden! :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:36:22 #40
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85551643
Ik ga morgen bestellen!
pi_85551710
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:14 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik zou die zin anders formuleren :+
gaat vanaf vandaag in he o|O eigenlijk al vanaf vorige week maar toen kwam models own tussendoor
pi_85551865
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga morgen bestellen!
Heb je twee plekjes over? :P
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85551914
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

gaat vanaf vandaag in he o|O eigenlijk al vanaf vorige week maar toen kwam models own tussendoor
En dan heb je het over lak of over alles? :P

Want ik ken jou 'koopstop' wel :+
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:47:27 #44
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85551925
Ja hoor geen probleem!
pi_85552050
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja hoor geen probleem!
PM!
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85552748
godver, ik kan de spanning niet loslaten, zo zonde dit :') -O-
pi_85552835
ik weet niet op welk nagelwiel ik ORLY Space cadet moet lakken..
Ik haat het dat ik het op kleur heb gedaan :')

Hellup? :P
pi_85552903
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:46 schreef Joysa het volgende:

[..]

En dan heb je het over lak of over alles? :P

Want ik ken jou 'koopstop' wel :+
nee alleen lakjes natuurlijk :@
pi_85552923
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

nee alleen lakjes natuurlijk :@
Ik wist het O+
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:41:43 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_85553465
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
godver, ik kan de spanning niet loslaten, zo zonde dit :') -O-
why? Je hebt toch geen berisping gehad ofzo? Ze vergoeden alleen niet alles meer toch? :*
disclaimer
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:44:42 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_85553550
Ik ben nu overgestapt naar paracetamol-ibuprofen cocktails :9 ;( _O-
disclaimer
pi_85553578
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
o|O
pi_85553612
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Sleeeheeecht o|O

Negeer mijn vraag niet bitchezzzz :P
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:47:47 #54
149959 SQ
snelle trees
pi_85553641
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

o|O
wat? Er stond niet in de bijsluiter dat dat gevaarlijk was, dus ga er maar van uit dat het kan :P
disclaimer
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:48:58 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_85553678
Wat is er dan zo slecht aan? :@
disclaimer
pi_85553746
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Je maag vind dat niet zo leuk he..

Ik typ dit nu wel, maar ik twijfel of ze open gaan in de maag of darmen..
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:53:49 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_85553851
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:51 schreef Joysa het volgende:

[..]

Je maag vind dat niet zo leuk he..

Ik typ dit nu wel, maar ik twijfel of ze open gaan in de maag of darmen..
de combinatie niet? Lijkt me stug. En die maag kan wel wat hebben :+ oh, en open gaan? Die dingen lossen gewoon in je maag op :P
disclaimer
pi_85553914
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat je waarschijnlijk je max dosering van ibu én de max dosering van paracetamol gaat nemen en dat is echt really bad SQtje.. Teveel ibu zul je niet direct merken maar het is killing voor je maag, heb je er écht teveel van genomen dan kun je dr ziek van worden en moet je maag leeggepompt. Paracetamol is heel onschuldig, tót je over je max dosering heen gaat, dan kun je heel ziek worden en het kan je zelfs fataal worden. (no worries, zoveel heb je dr toch niet van genomen? :P ) maar omdat je het nu allebei neemt, is de max dosering niet meer zoals ie op het doosje staat. Je weet nu dus ook niet wanneer je er over heen gaat omdat het 2 verschillende stoffen zijn. Ik wil je niet bang maken hoor, maar uitleggen waarom het niet kan. Sterkte met je pijn :*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_85553924
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de combinatie niet? Lijkt me stug. En die maag kan wel wat hebben :+ oh, en open gaan? Die dingen lossen gewoon in je maag op :P
Er zijn dus medicijnen die open gaan in je darm, maar ik heb mn verpleegkunde opleiding niet afgemaakt dus ik weet het niet :')

Neem een fles bier, zet 2 radio mensjes bij je in de kamer, en je hebt muziek ondertiteling bij tv programma's en de hele avond top muziek *O*
pi_85553960
Wij wouden net naar een feest hier in de stad gaan, hoor ik net dat er 3 mensen zijn neergeschoten :o ik was net aan het vloeken omdat ik weer krampen kreeg door me ongesteldheid en toch maar niet wou gaan, nu stiekem maar blij dat ik een vrouw ben. :')
All good things are wild and free.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:00:39 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_85554084
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:55 schreef princess-a het volgende:

[..]

Omdat je waarschijnlijk je max dosering van ibu én de max dosering van paracetamol gaat nemen en dat is echt really bad SQtje.. Teveel ibu zul je niet direct merken maar het is killing voor je maag. Paracetamol is heel onschuldig, tót je over je max dosering heen gaat, dan kun je heel ziek worden en het kan je zelfs fataal worden. (no worries, zoveel heb je dr toch niet van genomen? :P ) maar omdat je het nu allebei neemt, is de max dosering niet meer zoals ie op het doosje staat. Je weet nu dus ook niet wanneer je er over heen gaat omdat het 2 verschillende stoffen zijn. Ik wil je niet bang maken hoor, maar uitleggen waarom het niet kan. Sterkte met je pijn :*
:D denken jullie dat ik uit een ei kom ofzo? Ik ben heus geen hele strips aan het wegkauwen en zolang mijn lichaam er goed op reageert is er geen probleem. Ik snap dat die max. doseringen er niet voor niks op staan maar bij zulke pijn moet het ff. Het is geen gewoonte van me en ik blijf opletten. Maar bedankt voor de feedback :P
disclaimer
pi_85554116
Ik heb altijd zoiets van...Zolang ik onder de max dosering blijf die ze me in t ziekenhuis geven.....
pi_85554146
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

why? Je hebt toch geen berisping gehad ofzo? Ze vergoeden alleen niet alles meer toch? :*
jawel, maar 't komt zo onverwacht, ik en mijn labiliteit ook.... :')
pi_85554148
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:21 schreef vamperotica het volgende:
* Komt nog even terug op de invalidewagentjes....
Sommige paden zijn ook wel heul krap...Daar durf ik mn kont niet eens te keren ( ok..die is ook mega) laat staan er mn zus doorheen douwen in dr stoel....Maar midden in t pad omdraaien is sowieso vragen om problemen lijkt me
Volgens mij heb jij heul geen mega kont? En ons pad is ook zéker niet klein want de winkel is heel rolstoel vriendelijk. Maar draaien met zo'n grote electrische wagen dat kán niet midden in het pad. Mevrouw zit al jaaaren in dat ding dus die kan dat nu heus wel inschatten. Daarnaast kun je ook ophouden met duwen als je merkt dat het schap niet meegeeft :') maar zij ramde gewoon door. En haar zus, die niets aan haar armen en benen mankeert, ging snel bij haar weglopen alsof ze er niet samen waren en zij haar niet kende. Dan moet je je écht schamen o|O (Dit is een durp, mn collega's weten allang dat ze zussen zijn dus wat wil zo iemand dan bewijzen? :P )
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:03:48 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_85554159
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:02 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb altijd zoiets van...Zolang ik onder de max dosering blijf die ze me in t ziekenhuis geven.....
idd, zo snel ga je niet kapot, daar moet je best veel paracetamol voor eten, maar van 3 paracetamol elke 3 uur? Nah :P
disclaimer
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:04:37 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_85554177
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:

[..]

muts O+
disclaimer
pi_85554185
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

:D denken jullie dat ik uit een ei kom ofzo? Ik ben heus geen hele strips aan het wegkauwen en zolang mijn lichaam er goed op reageert is er geen probleem. Ik snap dat die max. doseringen er niet voor niks op staan maar bij zulke pijn moet het ff. Het is geen gewoonte van me en ik blijf opletten. Maar bedankt voor de feedback :P
Lekker doen wat je zelf wilt :)
pi_85554198
Toch kun je bij die medicijnen (de volgende keer dan, alhoewel die hopelijk niet komt voor je :) ) het beste een maagbeschermer nemen. Maar ik kan me voorstellen dat je een cocktailtje hebt gemaakt..kiespijn :X
pi_85554204
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

muts O+
mja :') ;( :@

en hey, zolang jij geen alcohol drinkt, zal 't wel goedkomen met je medicijncocktails heur
pi_85554209
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Wij wouden net naar een feest hier in de stad gaan, hoor ik net dat er 3 mensen zijn neergeschoten :o ik was net aan het vloeken omdat ik weer krampen kreeg door me ongesteldheid en toch maar niet wou gaan, nu stiekem maar blij dat ik een vrouw ben. :')
Wut? In ons Arnhem? :o
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85554224
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Wut? In ons Arnhem? :o
Drie gewonden bij schietpartij feest Arnhem
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:06:54 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_85554241
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef princess-a het volgende:

[..]

Lekker doen wat je zelf wilt :)
sorry, het kwam er feller uit dan de bedoeling was :* maar ik denk echt niet dat ik van een paar pillen meer permanente schade oploop :)
disclaimer
pi_85554249
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef princess-a het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij heul geen mega kont? En ons pad is ook zéker niet klein want de winkel is heel rolstoel vriendelijk. Maar draaien met zo'n grote electrische wagen dat kán niet midden in het pad. Mevrouw zit al jaaaren in dat ding dus die kan dat nu heus wel inschatten. Daarnaast kun je ook ophouden met duwen als je merkt dat het schap niet meegeeft :') maar zij ramde gewoon door. En haar zus, die niets aan haar armen en benen mankeert, ging snel bij haar weglopen alsof ze er niet samen waren en zij haar niet kende. Dan moet je je écht schamen o|O (Dit is een durp, mn collega's weten allang dat ze zussen zijn dus wat wil zo iemand dan bewijzen? :P )
Qua megakont jawel...Want ik stoot alles om _O-

En qua rest...Inderdaad...In een pad moet je ook niet draaien me luffft rolstoelvriendelijke winkels :Y
Ik ben zelf ook niet rolstoelvriendelijk btw....Rond sinterklaas ( of eik 5 minuten voordat de winkels sluiten op sinterklaasavond) gaan we vaak nog even wat kadootjes kopen en dan zit t arme kind dus in die stoel met dr zere poot ( posttraumatische dystrofie) vooruit heulemaal volgebouwd met pakjes vertrouwende op mijn stuurkunsten.... me is evil })
pi_85554274
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

idd, zo snel ga je niet kapot, daar moet je best veel paracetamol voor eten, maar van 3 paracetamol elke 3 uur? Nah :P
Ik begin meestal met 2 van 500 anders doet t al niets
pi_85554298
quote:
Lekker. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85554308
quote:

[..]

pi_85554320
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

sorry, het kwam er feller uit dan de bedoeling was :* maar ik denk echt niet dat ik van een paar pillen meer permanente schade oploop :)
Ik bedoelde het ook niet lomp hoor :* Jij vraagt, ik geef antwoord over een algemene situatie. Zolang je maar niet misselijk of iets wordt, zal het wel goed gaan.. Je voelt het zelf het beste :*
pi_85554328
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef AmyGrace het volgende:
Die schietpartij :o ;(
ja, klinkt best heftig he? -O-
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:09:57 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_85554330
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:08 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik begin meestal met 2 van 500 anders doet t al niets
dat ook. ik heb vandaag zo'n dag dat ik na 1000 mg ibu nog pijn had :')
disclaimer
pi_85554335
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Lekker. :')
Jij woont ook in Arnhem? Welke wijk? :D
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:12:00 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_85554386
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook niet lomp hoor :* Jij vraagt, ik geef antwoord over een algemene situatie. Zolang je maar niet misselijk of iets wordt, zal het wel goed gaan.. Je voelt het zelf het beste :*
ik voel me nu te gek, beetje vaag maar wel bijna pijnloos. Nu proberen te slapen voor het terug komt :')
disclaimer
pi_85554404
quote:

[..]

Och Mir, het is ook niet leuk :N :*
pi_85554407
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Jij woont ook in Arnhem? Welke wijk? :D
Rand burgemeesterswijk, Amsterdamseweg ten hoogte van de Amsterdamse Hoek. Jij? :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85554427
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dat ook. ik heb vandaag zo'n dag dat ik na 1000 mg ibu nog pijn had :')
ja, ik begin meestal met paracetamol, gewoonte overgehouden uit mn zwangerschappen ( al pakte ik toen echt niet zo veel hoor)

en bedenk dan later dat die dingen toch nie helpen en dan gooi ik er nog wat ibu tjes tegen aan
pi_85554434
bedankt meidens voor de support :*
pi_85554447
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Rand burgemeesterswijk, Amsterdamseweg ten hoogte van de Amsterdamse Hoek. Jij? :D
Dat is richting Sonsbeek toch? Ik woon de hele andere kant op, Malburgen, om precies te zijn de Huissensestraat. :D
pi_85554449
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ja, ik begin meestal met paracetamol, gewoonte overgehouden uit mn zwangerschappen ( al pakte ik toen echt niet zo veel hoor)

en bedenk dan later dat die dingen toch nie helpen en dan gooi ik er nog wat ibu tjes tegen aan
Ibu 600 ^O^
pi_85554451
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik voel me nu te gek, beetje vaag maar wel bijna pijnloos. Nu proberen te slapen voor het terug komt :')
Oeh ja dat ken ik, ik ben ook vaak paracetamol-stoned :') Slaap lekker!
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:14:12 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_85554459
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
bedankt meidens voor de support :*
dito!
disclaimer
pi_85554476
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ibu 600 ^O^
O+
pi_85554509
SQ, helpt naproxennatrium je niet? (aleve dus :+ )
ik slik ook regelmatig PCM, als dat echt niets uithaalt stap ik over op naproxennatrium, en dat helpt altijd :Y
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:16:18 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_85554527
Mijn pa had van dat ibu 800 poeder. Paardenmiddelen ftw O+
disclaimer
pi_85554546
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dat is richting Sonsbeek toch? Ik woon de hele andere kant op, Malburgen, om precies te zijn de Huissensestraat. :D
Ja, dat is de weg die achter het station langs loopt en dan nog een klein stukkie omhoog. :D Nog een Arnhems meisje. *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85554547
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ibu 600 ^O^
Bij gebrek aan dokter is 200+400 ook 600 O+

Die kerel van mij eet de 400grammerts soms met 2-3 tegelijk op, laatste keer had ie er zo'n 14 op. En ik scheet echt bagger dus ik heb dat doosje afgepakt -O- en hij maar slapen, en als ie wakker was maar huilen, en ik maar kijken of ie wel ademde -O- Mannen :{w
pi_85554548
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
ah, dat kreeg ik altijd bij de tandarts ja :D
pi_85554550
O hai ik ben weer thuis
pi_85554557
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind de ibu 600 poeder al lekker fijn!

Lekker is anders :')
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:17:34 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_85554572
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Mirjam het volgende:
ik slik ook regelmatig PCM, als dat echt niets uithaalt stap ik over op naproxennatrium, en dat helpt altijd :Y
geen idee, morgen bij de jumbo es kijken of ze die hebben :)
disclaimer
pi_85554578
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
O hai ik ben weer thuis
:W
pi_85554583
quote:
Ik gebruik naproxennatrium ook altijd voor mijn gewrichtspijn en dat helpt best goed. :Y
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85554596
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

geen idee, morgen bij de jumbo es kijken of ze die hebben :)
naproxennatrium kun je sowieso bij kruidvat krijgen, van 't huismerk, is precies hetzelfde als aleve, alleen een stuk goedkoper
pi_85554618
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik gebruik naproxennatrium ook altijd voor mijn gewrichtspijn en dat helpt best goed. :Y
Gaat ook heel goed bij menstruatiepijn! Aleve Feminax O+ Maar vaak is er ook naproxennatrium huismerk :Y
pi_85554625
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:

[..]

naproxennatrium kun je sowieso bij kruidvat krijgen, van 't huismerk, is precies hetzelfde als aleve, alleen een stuk goedkoper
Staat bij de aspirine, niet bij de aleve :+
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:19:35 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_85554641
Nou ik ben gewoon niet zo gevoelig voor lage doses. Vergeet niet dat ik 100 kilo weeg hè :D
disclaimer
pi_85554653
quote:
*noteert
pi_85554661
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nou ik ben gewoon niet zo gevoelig voor lage doses. Vergeet niet dat ik 100 kilo weeg hè :D
*meldt* :+
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:20:31 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_85554679
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ja maar díe is morgen niet open -O-
disclaimer
pi_85554696
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar díe is morgen niet open -O-
ow -O-
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:22:21 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_85554745
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ow -O-
en maandag ga ik hoe dan ook naar de tandarts :')
disclaimer
pi_85554749
Zo even teruggelezen om scooter van Lindytje te zien, wat een gaaf ding O+

@SQ ooef kiespijn, ik heb dat 1x gehad en zoiets wil ik nooit meer meemaken. Ik kreeg oa complete blackouts van de pijn. Is er geen mogelijkheid om morgen naar een tandarts te gaan? En als vervoer een probleem is dan geef maar een gil, ik heb een auto en ben met een klein uurtje rijden in Eindhoven! Met zo'n pijn moet je niet rond blijven lopen, is vreselijk.

@Mirjam, hopelijk kun je jezelf toch een beetje afleiden en kun je het piekeren beperken, sterkte :*
pi_85554836
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ja, dat is de weg die achter het station langs loopt en dan nog een klein stukkie omhoog. :D Nog een Arnhems meisje. *O*
Geen echte hoor! Woon er nu een jaartje. ;(
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:25:13 #113
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_85554838
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Goede tandartsen adviseren deze combi ook. Het fijne van deze combi is dat ze elkaars werking versterken.

En ach, als je het geen weken doet is er niet veel aan de hand.
Helaas weet ik alles van pijnstillers.
pi_85554973
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Geen echte hoor! Woon er nu een jaartje. ;(
Ik ook niet hoor. Ik ben hier komen wonen toen ik nog aan de HAN studeerde. Inmiddels studeer ik aan de RU maar woon ik hier nog steeds, omdat dat makkelijker was met mijn werk. Inmiddels bijna 5 jaar. ^O^
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:31:42 #115
149959 SQ
snelle trees
pi_85555027
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Goede tandartsen adviseren deze combi ook. Het fijne van deze combi is dat ze elkaars werking versterken.

En ach, als je het geen weken doet is er niet veel aan de hand.
Helaas weet ik alles van pijnstillers.
versterken ze elkaar? Geen wonder dat ik me nu zo okee voel. Had ik vanmorgen moeten weten _O-
disclaimer
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:32:43 #116
149959 SQ
snelle trees
pi_85555071
Maar ik lig in mijn mandje, dus ladies bedankt voor de support en tot morgen :*
disclaimer
pi_85555111
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat je lekker kunt pitten
pi_85555176
quote:
Welterusten:) :*
pi_85555214
quote:
Trusteeeee! :*
pi_85555284
Truste SQ!
pi_85555373
Jaj!!! De hoes van mijn bank is nu klaar en het lijkt erop dat de verf goed gepakt heeft! Het textiel is nu nog heel nat, dus het echte resultaat zal ik morgen pas zien, maar heb even snel wat kiekjes gemaakt....

Een bloedige was:

Morgen ga ik de kussenslopen verven, ik heb even een kussensloop op de bankhoes zelf gelegd om het verschil duidelijk te maken.... Het mag duidelijk zijn dat de hoes alvast hééél erg is opgeknapt, ben benieuwd hoe hij straks droog is!!!! Het zijn maar gsm kiekjes maar het idee is duidelijk!

pi_85555449
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Jaj!!! De hoes van mijn bank is nu klaar en het lijkt erop dat de verf goed gepakt heeft! Het textiel is nu nog heel nat, dus het echte resultaat zal ik morgen pas zien, maar heb even snel wat kiekjes gemaakt....

Een bloedige was:

[ afbeelding ]

Morgen ga ik de kussenslopen verven, ik heb even een kussensloop op de bankhoes zelf gelegd om het verschil duidelijk te maken.... Het mag duidelijk zijn dat de hoes alvast hééél erg is opgeknapt, ben benieuwd hoe hij straks droog is!!!! Het zijn maar gsm kiekjes maar het idee is duidelijk!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ziet er al goed uit!

waarschijnlijk domme vraag hoor, maar is nu niet je hele binnenkant van wasmachine rood? :@
pi_85555473
Ik zou er nu in elk geval geen witte was in doen :P
pi_85555486
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef zoeperzazke het volgende:

Een bloedige was:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ooeeh goed gelukt *O* Heb je de stof ook gewogen voordat je ging verfen? En wat voor verf had je? :@ Wij verkopen van Dylon, voor 600 gram stof in een diepe kleur of 1200 gram wat lichter. Maar ik wil 2 colberts en 2 spijkerrokjes verfen dus ben wel benieuwd hoe jij het hebt gedaan
pi_85555524
Meisjes jullie moeten me WEER opnieuw volgen :')
www.lacquercocktail.com

;(
pi_85555627
Dooooddd
pi_85555646
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dooooddd
:9
pi_85555792
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:51 schreef Joysa het volgende:

[..]

:9
O+
pi_85555857
w/
pi_85555975
:W
pi_85556041
Ik heb ranja rosé met bubbels en een bitsje aardbeiensmaak.. :9~
pi_85556118
Ja, de wasmachine is nog niet 100% schoon. Morgen doe ik dus de tweede helft, waarbij ik opnieuw moet verven, en daarna ben ik van plan om het zichtbare rood zelf af te wassen en vervolgens een kookwas te draaien met een paar oude witte handdoeken om te checken of er geen verkleuring meer is. (en anders evt nog een kookwas met schoonmaakazijn draaien) Die verkleuring zou er in principe niet mogen zijn.
Je behoort namelijk sowieso al 3 wasjes te draaien:

- 1 een gewone was om je textiel volledig te reinigen (ik doe daar lekker een grote schep vanish bij)
- 1 was met de verf en zout, zonder wasmiddel
- 1 gewone was met wasmiddel

en daarna zegt het pakje dat je machine alweer schoon moet zijn... maar dat is nog even afwachten natuurlijk, mijn witte handdoeken mogen het eerst aantonen ;)

Ik heb hiervoor inderdaad de Dylonpakjes voor de machinewas gekocht (kleur 64 rosewood red, die in het echt heel anders is dan de kleur op de website). Ik wilde de stof wel wegen, maar mn weegschaal bleek het niet meer te doen (batterij op), dus heb het op de gok gedaan. In de bijsluiter staat dat je trommel sowieso niet te vol mag zitten, maximaal hafvol, zodat de stof goed kan ronddraaien en de verf overal egaal bijkomt. Ik heb het gewicht nu dus gegokt, en had de indruk dat alle kussenhoezen samen net zo zwaar zijn als de grote bankhoes. Heb dat in tweeën gedeeld en voor de zekerheid twee pakjes verf per wasbeut gepakt, dus voor 1200 gram.

Ik zou als je een groot kleurverschil wilt bereiken toch al snel voor twee pakjes kiezen als je twijfelt, als het slechts een nuanceverschil is kun je 1 proberen. Het is simpel, als blijkt dat het toch te weinig was kun je het altijd nog eens verven met twee of meer pakjes natuurlijk ;) Maar twee colbertjes en twee spijkerrokjes lijken me, afhankelijk van je maat en het model, toch wel kunnen met 1 pakje?

dit is trouwens een google-plaatje van de volledige bank (in een andere kleur), maar er zitten dus 5 losse kussens in ipv 4. Dan heb je nog de 3 onderkussens, en nog 1 grote hoes voor de rest :)

(en ik hou van deze bank, we hebben hem gratis overgenomen van de vorige bewoner, en hij zit zoooo zalig, je kunt er helemaal in wegzakken met een boek bv maar ook prima in slapen als je je ziek of ellendig voelt.... Ikea Tomelilla, nu helaas uit de productie)
pi_85556147
w/
pi_85556173
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:05 schreef princess-a het volgende:
Ik heb ranja rosé met bubbels en een bitsje aardbeiensmaak.. :9~
:9~
Ik zit aan de Jillz
pi_85556193
Geen drank hier -O-
pi_85556208
Ik zat aan de Hertog Jan, maar nu aan de cola :9
pi_85556282
Ik heb thee op :9

Heb trouwens recentelijk bij mijn ouders ook Jillz ontdekt, wat een lekker spul is dat! :) Heerlijk in het weekend bij een toastje!
pi_85556361
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb thee op :9

Heb trouwens recentelijk bij mijn ouders ook Jillz ontdekt, wat een lekker spul is dat! :) Heerlijk in het weekend bij een toastje!
Of chips
en kaasjes
en nog meer chips...
* Burp
pi_85556434
whehehe :D Moet kunnen!

Ik ga naar bed, weltruste allemaal!
En speciaal voor SQ :* morgen hopelijk een stuk gezonder weer op, hoop dat de kiespijn snel afneemt! Ibu en paracetamol is een heftige combi, maar kan ook prima werken.... hoeft echt niet gelijk op je maag te spelen, pas voor langere tijd. Para is sowieso niet zo agressief voor je maag als de ibu, en als je op korte termijn nooit klachten hebt met ibu zal dat nu ook wel goedkomen. Op langere termijn zijn maagbeschermers wel verstandig, maar daar spreken we toch hopelijk niet over! Snel beter worden hoor!
pi_85556501
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:08 schreef zoeperzazke het volgende:
knip ;)
De bank ziet er inderdaad heeel fijn uit, echt zo'n hangbank O+ Kan me voorstellen dat je er wijs mee bent en hoop voor je dat ie nog heel lang meegaat ;)

De kleding moet van een vale kleur zwart/donkergrijs, naar diepzwart dus ik ga er 2 inknallen gewoon voor de zekerheid. Bedankt voor je uitleg!
pi_85556539
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Of chips
en kaasjes
en nog meer chips...
* Burp
Whahah
* princess-a pakt de chips met dipsaus erbij Nomnom
pi_85556686
Dipsaus!!
Da miste ik nog

* naar de kast rent
pi_85557949
Zo SQ, wat een ellende! Hopelijk kan het maandag met spoed opgelost geworden.
pi_85558516
ik ben mijn mail aan het opruimen .... daaaamn wat een ebay, TD en paypal mails _O-
pi_85559958
o hai!!
pi_85560109
Ik ben net naar de flim the Expendables geweest, die nieuwe flim met Sylvester Stalone. Echt fantastisch! Ouderwetse actie film. Heerlijk :7 *O*
pi_85560167
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:10 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben net naar de flim the Expendables geweest, die nieuwe flim met Sylvester Stalone. Echt fantastisch! Ouderwetse actie film. Heerlijk :7 *O*
ik vond er weinig aan :@ had wel verwacht dat hij tof zou zijn ... maarja...
pi_85560964
Hoi, sorry voor de random oneliners elke keer, maar ik wil even meedelen dat ik een tof rooster heb de eerste periode. Vrijdag vrij enzo. Zal mijn moeder wat minder vinden, zal ik wel wat op mijn dak krijgen, want dan kan ik niet voor de hond zorgen op een andere dag. Maar goed, zoekt ze maar uit, ik ben blij *O*
pi_85563703
Daar zijn we weer! Goedemorgen!
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:45:23 #150
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85563895
Moggeh zo wat ben ik brak :')
pi_85563908
Moggeeee!!
pi_85563983
Hooooi
pi_85564194
Zo, weer klote geslapen. :(

Nu maar even bed verschonen en een beetje opruimen, want ik krijg vanmiddag bezoek. En ik moet nog even leren voor morgen. :(
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_85564446
Goedemorgen!!

Space cadet = O+
Gisteravond gelakt en net was er even zon en het is gewoon zo mooi!!!
pi_85564492
Morning :O

Heb een beetje bijgelezen..hoera voor Lindy en de scooterttt *O* en :* voor Mirjam en SQ. Pijstillers zijn echt vreselijk.. verslavend ook (*is aan het afkicken van een halve pijnstillerverslaving :{ * ).

Pff.. moe! Vrijdag en zaterdag was de Omloop Goeree-Overflakkee (Zuid-Hollandse eilanden). Dat is een 24-uurs-wandeltocht, het hele eiland rond (ca 110 km). Het bedrijf waar ik werk sponsort dat en er liepen 9 mensen van kantoor mee, in in totaal 3 estafetteploegen. Ons kantoor heeft ook een vestiging op de zuidhollandse eilanden, dus daar kon dan geslapen worden tussendoor.

Samen met een collega heb ik de organisatie gedaan (zelf wandelen gaat me te ver, ik kan niet ontdekken wat daar leuk aan moet zijn). En dat betekent oa mensen heen-en-weer rijden naar estafettewisselpunten. Het is heel leuk, maar dodelijk vermoeiend. Vrijdag gewerkt tot 14.00h, daarna mensen afzetten op kantoor, boodschappen halen, afhaalchinees halen, eten, mensen wegbrengen, wachten tot ze klaar zijn, weer ophalen en de volgende groep wegbrengen. En dat laatste zeg maar heel de nacht en de volgende dag nog door. Nouja, hoe het ook zij, gisterenavond om 1800h was ik thuis en had ik niet meer geslapen sinds ik vrijdagochtend om 06.15h naast mijn bed stond. Heb gedoucht en wat gegeten, maar liep hallucinerend van de moeheid door het huis. Nadat ik 2x een glas drinken had omgegooid en 1x een vaas met bloemen had laten vallen vond (8> het wel mooi geweest en heeft -ie me naar bed gestuurd :') . En nu voel ik me brak, want van 12 uur slaap word je ook niet echt fit.

Zo, uitgeklaagd. Nu de rest vd dag op de bank met een stapel dvd's.

[ Bericht 1% gewijzigd door Juud- op 22-08-2010 11:08:39 ]
pi_85564599
goodmorning :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:00:40 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_85564693
Morgen! Heb er maar vier keer uit gemoeten voor nieuwe pillen :') Mijn god, ik wist niet dat 1 klein kiesje zo fucking veel pijn kon doen :')
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:03:02 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_85564724
Juud, lekker bijslapen :* Zoeper, wat een tof effect! Nu wil ik ook iets verven :D
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:14:11 #159
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_85564896
Pink verbranden aan de oven is dom. :')

En even :9~ op Illamasqua Phallic. Woensdag gelakt en bijna geen tipwear nog O+ (Ter vergelijk: normaal is twee dagen echt het maximum voor mij, want iig teveel tipwear maar mijn smaak en vaak chips ook. Dus dit is LANG)

En :* voor de dames die met veel vervelendere dingen zitten dan een stom blaartje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_85565037
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:57 schreef RenRen- het volgende:
Hoi, sorry voor de random oneliners elke keer, maar ik wil even meedelen dat ik een tof rooster heb de eerste periode. Vrijdag vrij enzo. Zal mijn moeder wat minder vinden, zal ik wel wat op mijn dak krijgen, want dan kan ik niet voor de hond zorgen op een andere dag. Maar goed, zoekt ze maar uit, ik ben blij *O*
Jeuj voor t toffe rooster *O*
:6 Voor de mama en :* Voor jou
pi_85565078
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
Morgen! Heb er maar vier keer uit gemoeten voor nieuwe pillen :') Mijn god, ik wist niet dat 1 klein kiesje zo fucking veel pijn kon doen :')
Ga dan gewoon vandaag mutske :*
pi_85565162
Voor sharaan

pi_85565261
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor sharaan

[ afbeelding ]
Oh, dat vind ik ook leuk!! En ik hou niet eens van Louis Vuitton
pi_85565343
Ja, erg leuk. Hoewel ik LV zooo overrated vind :)
pi_85565374
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:03 schreef Stormqueen het volgende:
Juud, lekker bijslapen :* Zoeper, wat een tof effect! Nu wil ik ook iets verven :D
De kussenslopen worden nu geverfd, de hoes zit beneden al op de bank. Enerzijds lijkt het net alsof er weinig aan veranderd is, omdat het effect zó natuurlijk is.... maar de foto's die ik gisteren maakte bewijzen het tegendeel! het is echt heel leuk om zo'n resultaat te behalen, dus als je ook iets hebt waar je uitgekeken op bent zou ik zeggen: gewoon doen ;)

zondag 22 augustus 2010 @ 11:43:15 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85565377
Ik heb CG Awakening besteld ben benieuwd hoe ze er IRL uit zien
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:44:06 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_85565395
Ik denk dat het full nail decals zijn, effect is leuk :Y
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:45:40 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_85565431
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb CG Awakening besteld ben benieuwd hoe ze er IRL uit zien
waar??
disclaimer
pi_85565449
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

waar??
Victoria Nail Supply heeft ze..
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:47:32 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_85565474
Oh okee. Ik wacht wel even op TD :)
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:51:38 #171
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85565553
Ik zie dat ze niet shippen naar hier wel jammer want ze zijn vrij goedkoop :Y
pi_85565565
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja, dat is een leuke shop om rond te kijken! Helaas geen international verzending inderdaad ;(
pi_85565847
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor sharaan

[ afbeelding ]
ow god verschrikkelijk _O- _O- _O- alles wat nep lv is :N

^O^
pi_85565884
Goedemorgen :W
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:07:10 #175
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85565894
Weinig zon gezien gister maar ik ben wel verbrand :')
pi_85566088
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja, jammer he. Vind dat ook een leuke site.
pi_85566538
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
Weinig zon gezien gister maar ik ben wel verbrand :')
oei, tis altijd heel verraderlijk die zon, je ziet hem niet of het waait even lekker en hoppa, auw :P

Ik wil die louis vuitton decals ook, zijn leuk O+
pi_85566689
IK heb geen zin om te werken
WOEHOE 29 FOLLOWERS :')
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:38:24 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_85566707
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jonge boeiend!
Komt vanzelf wel weer!
disclaimer
pi_85566777
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Jonge boeiend!
Komt vanzelf wel weer!
Hoe gaat het met je pijn? :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:44:28 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_85566886
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:40 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je pijn? :*
Na een handvol pillen een uur geleden relaaaaaaxed 8-)
Zal over een uur of twee wel weer over zijn, maar ik heb nu iig soep kunnen eten :')
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:52:04 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_85567079
Iemand deze al gespot? Die ik dus vrijdag had gehaald :)

Zonder en met flits: Razzle Dazzle, Spending cash with Carl en Envy me :)
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:55:57 #183
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85567198
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Iemand deze al gespot? Die ik dus vrijdag had gehaald :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zonder en met flits: Razzle Dazzle, Spending cash with Carl en Envy me :)
Nice :s) ik ga woensdag ook even kijken bij de H&M denk ik
pi_85567234
Damone Roberts ladies, jullie hebben een update in de PM!
  zondag 22 augustus 2010 @ 12:59:24 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_85567285
Ik kom me net toch een blog tegen :D

http://ohmytoes.blogspot.com/

Het is een man.
disclaimer
pi_85567313
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb er minder, maar so what. Je doet het toch omdat je het zelf leuk vindt?
Waarom heb je je site trouwens omgezet?
pi_85567334
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]
Het is een man.
:D

Hier heb je er nog een : http://toepaintguy.blogspot.com/
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:03:24 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_85567371
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef tliciouz het volgende:

[..]

:D

Hier heb je er nog een : http://toepaintguy.blogspot.com/
Die kende ik al, maar die doet alleen z'n tenen. Deze maakt ook french mani's op z'n handen :')
disclaimer
pi_85567390
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Die kende ik al, maar die doet alleen z'n tenen. Deze maakt ook french mani's op z'n handen :')
Ja maar die handen, het zijn echt vrouwenhandjes. :o
pi_85567490
Pff heb nu zoveel loon gekregen dat ik niet meer weet wat ik er mee moet. :')
pi_85567508
quote:

[ afbeelding ]
Het is een man.
:D :D :D
pi_85567607
quote:

[ afbeelding ]
Het is een man.
Het gaat mij echt te ver. Ik vind het echt geen gezicht. Maar goed, ik hou sowieso al niet van vrouwelijke trekjes bij mannen. Oorbellen, geschoren benen, lang haar, allerlei cremes en smeersels, mascara, enz enz enz vind ik ook helemaal niks bij mannen.
pi_85567711
quote:

[ afbeelding ]
Het is een man.
:N

Die teennagels ook zo enorm lang.. iehh.
pi_85567718
Oh ik vind het geweldig, als hij zich daar happy bij voelt, vooral doen!
pi_85567871
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:15 schreef Holyme het volgende:
Oh ik vind het geweldig, als hij zich daar happy bij voelt, vooral doen!
pcies!

en die french manicure ziet er anders super uit :D
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:22:17 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_85567894
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:21 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

pcies!

en die french manicure ziet er anders super uit :D
Idd!
Die nagellakmannen zijn vaak veel nauwkeuriger en kritischer dan de gemiddelde vrouwelijke lakker :D
disclaimer
pi_85567946
Oh, ik vind die french er ook heel keurig uitzien, maar ik vind het gewoon niks bij een man, sorry...
pi_85568068
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Dat kán niet :')

Ik vind die mani ook super netjes hoor, en dat voor een man! Als de mijne het zelf zou willen echter, neh :N
pi_85568096
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef tliciouz het volgende:
Aan mij geven dan :Y
pi_85568366
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef princess-a het volgende:

[..]

Dat kán niet :')

Ik vind die mani ook super netjes hoor, en dat voor een man! Als de mijne het zelf zou willen echter, neh :N
Nou heb dit al sinds een lange tijd niet gehad, en normaal moest ik zo goed opletten met wat ik kocht etc dat je er aan gewend raak. En nu heb ik alles betaald wat ik moet betalen en houd ik zoveel over. :')
pi_85568404
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:11 schreef mirannie het volgende:

[..]

Het gaat mij echt te ver. Ik vind het echt geen gezicht. Maar goed, ik hou sowieso al niet van vrouwelijke trekjes bij mannen. Oorbellen, geschoren benen, lang haar, allerlei cremes en smeersels, mascara, enz enz enz vind ik ook helemaal niks bij mannen.
Dus een dagcreme kan ook al niet of?
pi_85568466
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nou heb dit al sinds een lange tijd niet gehad, en normaal moest ik zo goed opletten met wat ik kocht etc dat je er aan gewend raak. En nu heb ik alles betaald wat ik moet betalen en houd ik zoveel over. :')
Da's altijd fijn als het even allemaal wat ruimer zit, geniet ervan :)
pi_85568476
Ik wil deze tas graag bestellen http://cgi.ebay.com/NAVY-(...)ndbags#ht_7599wt_911 maar welke kleur zou ik doen? :D
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:41:03 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_85568483
Mannen moeten het zelf weten. Ik heb nogal een neanderthaler, dus ik zou wel raar opkijken als die ineens met nagellak aan kwam. Maar ik mag soms wel z'n nagels vijlen :') Maar bij sommige mannen past het ook wel. TE veel is niet mooi, maar ik vind geplamuurde volgetutte vrouwen ook niks :') :@
disclaimer
pi_85568493
Oranje nagels, thanks to die blauwe cosmix :P
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:41:35 #206
149959 SQ
snelle trees
pi_85568507
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil deze tas graag bestellen http://cgi.ebay.com/NAVY-(...)ndbags#ht_7599wt_911 maar welke kleur zou ik doen? :D
OMG geen van beiden, wat een graflelijke oma-tas :D

Sorry :@
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:41:52 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_85568516
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Joysa het volgende:
Oranje nagels, thanks to die blauwe cosmix :P
Miss ik-weiger-te-basecoaten. O+
disclaimer
pi_85568530
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:38 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Dus een dagcreme kan ook al niet of?
Nou ja, "kan niet"... het is mijn mening, iedereen moet verder doen wat ie wil, dus het kan altijd, haha. Maar een dagcreme vind ik persoonlijk nog net kunnen. En als de man in kwestie een erg droge huid heeft, kan bodylotion natuurlijk ook geen kwaad.
pi_85568541
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

OMG geen van beiden, wat een graflelijke oma-tas :D

Sorry :@
Ik wist al dat ik van jou dit antwoord kon verwachten :9 maar daar hoef je geen sorry voor te zeggen zo ben jij nou eenmaal en dat waardeer ik :D
pi_85568590
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:42 schreef mirannie het volgende:

[..]

Nou ja, "kan niet"... het is mijn mening, iedereen moet verder doen wat ie wil, dus het kan altijd, haha. Maar een dagcreme vind ik persoonlijk nog net kunnen. En als de man in kwestie een erg droge huid heeft, kan bodylotion natuurlijk ook geen kwaad.
Ja iedereen mag natuurlijk ook zijn eigen mening hebben! :) Maar mijn vriend gebruikt ook gewoon scrub en dat soort dingen. Vind het wel fijn dat hij zichzelf zo verzorgd, maar daar blijft het ook bij, ik mag hem alleen gebruiken om te swatchen als ik al net nagellak op heb. _O-
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:46:27 #211
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85568664
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Sparen ;)
pi_85568699
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja iedereen mag natuurlijk ook zijn eigen mening hebben! :) Maar mijn vriend gebruikt ook gewoon scrub en dat soort dingen. Vind het wel fijn dat hij zichzelf zo verzorgd, maar daar blijft het ook bij, ik mag hem alleen gebruiken om te swatchen als ik al net nagellak op heb. _O-
Vreemd genoeg vind ik scrub ook helemaal niet alleen een vrouwen ding, dus dat vind ik vrij normaal. En ja, een beetje normale uiterlijke verzorging waardeer ik ook echt wel! Maar op het moment dat de man meer parfum, cremes en dergelijke dan ik heeft, dan gaat het me toch echt te ver.
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:49:07 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_85568743
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef mirannie het volgende:

[..]

Vreemd genoeg vind ik scrub ook helemaal niet alleen een vrouwen ding, dus dat vind ik vrij normaal. En ja, een beetje normale uiterlijke verzorging waardeer ik ook echt wel! Maar op het moment dat de man meer parfum, cremes en dergelijke dan ik heeft, dan gaat het me toch echt te ver.
Ligt er aan hoeveel parfums je hebt :P
Wij hebben allebei ongeveer evenveel denk ik.
disclaimer
pi_85568752
quote:
Zwart! Pretty O+

Wie zocht er nou deze week nog een toffe uilen ketting?
How about; "it's owl time". Ik vind hem zooo leuk! Zijn ook bijpassende oorbellen en een ring bij :9~

(in de link staat wel waar ie te koop is :) de hele website is trouwens het bekijken meeer dan waard *verlanglijstje maakt* )
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:49:48 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_85568770
maar echt, mannen met veel luchtjes raar? Bijna alle mannen die ik ken houden van luchtjes. Zelfs de neanderthalers :D
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:51:13 #216
149959 SQ
snelle trees
pi_85568806
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef princess-a het volgende:

[..]

Zwart! Pretty O+

How about; "it's owl time". Ik vind hem zooo leuk! Zijn ook bijpassende oorbellen en een ring bij :9~
[ afbeelding ]
(in de link staat wel waar ie te koop is :) de hele website is trouwens het bekijken meeer dan waard *verlanglijstje maakt* )
Die website O+
disclaimer
pi_85568910
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef princess-a het volgende:

[..]

Zwart! Pretty O+

[ afbeelding ]
Jij hebt in het h&m topic gekeken? :D
pi_85568943
quote:
red of navy, de rest is allemaal te standaad en boring

vind de tas zelf niet echt zo ... :@
pi_85568944
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
maar echt, mannen met veel luchtjes raar? Bijna alle mannen die ik ken houden van luchtjes. Zelfs de neanderthalers :D
Ja ik vind dat ook normaal :o mijn vriend heeft er zelfs meer dan mij. :@ Ik heb er maar 2.
pi_85568956
Mijn vriend heeft meer parfum dan ik, heeft in z'n pubertijd zwarte lak gedragen, en ik vind het geweldig dat hij me helpt met kleurtjes kiezen enzo (hij heeft echt al heul veul swatches gezien en ziet inmiddels verschil tussen paars en paars :')). En hij is gewoon lekker mannelijk, vooral als ie zich niet lekker voelt }:| :P
pi_85568974
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ligt er aan hoeveel parfums je hebt :P
Wij hebben allebei ongeveer evenveel denk ik.
Ik heb er geloof ik een stuk of 10...

Mijn punt is gewoon dat ik van mannen-mannen hou, niet van die halve metro-mannen. Verzorgd is goed, maar het moet gewoon niet te veel.
pi_85568988
mannen + luchtjes = :Y
mannen+ makeup = :N
mannen = homo + nagellak :Y
mannen = hetero + nagellak: :N
mannen met meer verzorgingsspullen dan vrouwen: :N
pi_85569011
Leuk issie he SQ! O+

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:54 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Jij hebt in het h&m topic gekeken? :D
Yes I did, wish I hadn't :')

En dankzij jou ga ik deze bestellen die kwam als recommendation naar voren en die MOET ik hebben :9~
pi_85569020
Mag ik hier even piepen/zeuren/mauwen :'(
pi_85569030
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:55 schreef Holyme het volgende:
Mijn vriend heeft meer parfum dan ik, heeft in z'n pubertijd zwarte lak gedragen, en ik vind het geweldig dat hij me helpt met kleurtjes kiezen enzo (hij heeft echt al heul veul swatches gezien en ziet inmiddels verschil tussen paars en paars :')). En hij is gewoon lekker mannelijk, vooral als ie zich niet lekker voelt }:| :P
_O-
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:57:43 #226
149959 SQ
snelle trees
pi_85569032
Mja, misschien dat jullie toch wel echt dozen vol make-up hebben dan. Ik gebruik maar weinig spullies, dus ik kan er ook echt niet mee zitten als een man meer heeft dan ik :')
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 13:58:22 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_85569053
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef kieskleurig het volgende:
Mag ik hier even piepen/zeuren/mauwen :'(
[ afbeelding ]
;( :*
disclaimer
pi_85569069
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
mannen + luchtjes = :Y
mannen+ makeup = :N
mannen = homo + nagellak :Y
mannen = hetero + nagellak: :N
mannen met meer verzorgingsspullen dan vrouwen: :N
Nou, hier ben ik het wel zo ongeveer mee eens :D
pi_85569078
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef princess-a het volgende:
Leuk issie he SQ! O+
[..]

Yes I did, wish I hadn't :')

En dankzij jou ga ik deze bestellen [ afbeelding ] die kwam als recommendation naar voren en die MOET ik hebben :9~
Die heb ik toevallig net tussen mijn lijstje gezet! :D
pi_85569131
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:59 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die heb ik toevallig net tussen mijn lijstje gezet! :D
hij is leuk :D

Mn mam kwam binnenlopen, dus ik zeg tegen haar "kijk mama, deze is leuk!" zij kijken, 27 dollar maar? Snel bestellen voor ie weg is!

Anders zeg je eens tegen je dochter dat ze iets niet moet kopen }:|
pi_85569150
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, misschien dat jullie toch wel echt dozen vol make-up hebben dan. Ik gebruik maar weinig spullies, dus ik kan er ook echt niet mee zitten als een man meer heeft dan ik :')
Nee, ik heb 1 klein toilettasje vol met make-up, that´s it. Verder wel een stuk of 6 verschillende bodylotions/bodybutters voor mijn droge huid. 2 cremes voor mijn gezicht, 1 gezicht scrub, 2 bodyscrubs, 10 parfums en dat was het wel zo´n beetje.
pi_85569224
Trouwens, hoe is het bij jullie met Space Cadet gegaan wat betreft chips en tipwear? Ik heb ´m er gisteravond op gedaan en heb nu al een chip en tipwear op de meeste nagels.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:04:21 #233
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_85569240
quote:
Geen van beiden. Lelijke tassen. Plus slechte feedback van de verkoper. Tassen moet je voelen voordat je ze koopt.
pi_85569287
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef tanteklara het volgende:

[..]

Geen van beiden. Lelijke tassen. Plus slechte feedback van de verkoper. Tassen moet je voelen voordat je ze koopt.
Ik heb al vaker tassen bij haar besteld en dat is altijd goed gegaan. En ik vind deze tas ook leuk twijfel alleen tussen de kleuren.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:06:46 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_85569302
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:03 schreef mirannie het volgende:
Trouwens, hoe is het bij jullie met Space Cadet gegaan wat betreft chips en tipwear? Ik heb ´m er gisteravond op gedaan en heb nu al een chip en tipwear op de meeste nagels.
Alle cosmic FX hebben veel tipwear bij mij :Y
disclaimer
pi_85569305
BTW, ben ik blind? Zie de hele link van die site niet... ben nu wel nieuwsgierig geworden.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:07:39 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_85569331
En net mijn eerste etsy bestelling geplaatst, stommerds ;(
disclaimer
pi_85569337
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Alle cosmic FX hebben veel tipwear bij mij :Y
Nou ja, op zich geen ramp, draag toch bijna nooit langer dan 1 dag hetzelfde lakkie :P
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:08:36 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_85569367

Dees dus O+
disclaimer
pi_85569381
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Dees dus O+
:o oh die is leuk!
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:10:08 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_85569410
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:09 schreef tliciouz het volgende:

[..]

:o oh die is leuk!
Ja he! en maar 9 dollar ofzo :')
disclaimer
pi_85569493
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja he! en maar 9 dollar ofzo :')
En zijn dat standaard verzendkosten, of is het een soort ebay?
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:14:49 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_85569555
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef tliciouz het volgende:

[..]

En zijn dat standaard verzendkosten, of is het een soort ebay?
soort ebay :Y ik ben nu voor 2 kettingen 6 dollar verzenden kwijt :)
disclaimer
pi_85569559
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

Dees dus O+
wat een poepie O+
pi_85569621
IK GA FALEN :D *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:17:25 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_85569629
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:17 schreef DeltaCephei het volgende:
vertel!
disclaimer
pi_85569667
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Vertellen *O*

Nu we toch zo in de sieraden zitten, misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zag ooit een meisje lopen met te toffe oorbellen, het waren grote hangers in de vorm van een gitaar, en ze waren aardig kleurrijk met zirkonia steentjes of iets. Weten jullie waar ik zoiets kan vinden? Of een webshop waar je ze misschien toevallig hebt gezien?
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:20:15 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_85569708
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:18 schreef princess-a het volgende:

[..]

Vertellen *O*

Nu we toch zo in de sieraden zitten, misschien kunnen jullie mij helpen. Ik zag ooit een meisje lopen met te toffe oorbellen, het waren grote hangers in de vorm van een gitaar, en ze waren aardig kleurrijk met zirkonia steentjes of iets. Weten jullie waar ik zoiets kan vinden? Of een webshop waar je ze misschien toevallig hebt gezien?
geen idee, misschien op etsy zoeken naar guitar shaped earrings?
disclaimer
pi_85569712
Cosmix bij TD O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:21:37 #250
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85569748
Ohai! Ik heb al 3 brandplekken van mijn scooter :D :')
Ik zal er zo eens een foto van maken, haha!

Die man met nagellak trouwens: Briljant!!
SQ: hoe is het met je pillencoctail?
@tassen: de eerste vind ik nieso, de tweede die langs kwam daarentegen vind ik redelijk briljant!!

Uhm, dat was het zo'n beetje denk ik...
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:22:14 #251
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85569759
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Cosmix bij TD O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf *O*

Ik krijg morgen OPI Goth binnen als het goed is *O*
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:22:52 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_85569778
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:21 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Ik heb al 3 brandplekken van mijn scooter :D :')
Ik zal er zo eens een foto van maken, haha!

Die man met nagellak trouwens: Briljant!!
SQ: hoe is het met je pillencoctail?
@tassen: de eerste vind ik nieso, de tweede die langs kwam daarentegen vind ik redelijk briljant!!

Uhm, dat was het zo'n beetje denk ik...
3 brandplekken :') Lindy, en dan geen helm willen dragen, die scooter wordt je zonder vallen toch wel fataal _O-
disclaimer
pi_85570008
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Gaaf *O*

Ik krijg morgen OPI Goth binnen als het goed is *O*
Die verwacht ik ook in een swappakketje *O* Ik ben benieuwd.

Lindy, brandplekken uitlaat doen auw dus kusje :* Wel een helm dragen hoor, ik ben eens met lage snelheid gevallen en kwam knetterhard terecht en het was maar goed dat ik een helm op had!
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:34:26 #254
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85570128
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:30 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Die verwacht ik ook in een swappakketje *O* Ik ben benieuwd.

Lindy, brandplekken uitlaat doen auw dus kusje :* Wel een helm dragen hoor, ik ben eens met lage snelheid gevallen en kwam knetterhard terecht en het was maar goed dat ik een helm op had!
Lief! Ze doen gelukkig geen pijn meer :)
En mijn scoot gaat nog maar 29 km/u op de teller, dus ik zit nog veilig hoor!

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

3 brandplekken :') Lindy, en dan geen helm willen dragen, die scooter wordt je zonder vallen toch wel fataal _O-
:D Dat denk ik ook!!
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:36:00 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_85570176
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:34 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Lief! Ze doen gelukkig geen pijn meer :)
En mijn scoot gaat nog maar 29 km/u op de teller, dus ik zit nog veilig hoor!
[..]

:D Dat denk ik ook!!
Het gaat ook niet om boetes, het gaat om je leven o|O
disclaimer
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:53:33 #256
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85570727
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om boetes, het gaat om je leven o|O
Maar dat bedoelde ik qua veiligheid :Y Als je flink doorfietst ga je net zo hard!

En kijk, mooi he?

:')

(zo cute: O+ vraagt net aan mij: we gaan vanmiddag toch nog wel een klein toertje doen he? Ze vindt het ook leuk op de scooter denk ik :D )
pi_85570923
Ik vond scooter rijden ook leuk, tot ik knetterhard viel. Ik ben toen niet meteen weer gaan rijden maar heb het zolang uitgesteld tot ik niet meer durfde en dus mn scootscoot verkocht :N
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:06:30 #258
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_85571099
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vond scooter rijden ook leuk, tot ik knetterhard viel. Ik ben toen niet meteen weer gaan rijden maar heb het zolang uitgesteld tot ik niet meer durfde en dus mn scootscoot verkocht :N
Dat is shit.... :*
Hoe kwam het dat je onderuit ging?
pi_85571559
Ik heb het dus ook een keer gehad met de fiets :{ Klinkt heel kneuzig hoor... Het had geijzeld, maar ik had het niet zo door. Fiets het paadje uit, wil een bochtje maken de straat op en glij zo van de stoep af. Had mn kleren kapot en zat onder de pijnlijke, beurse schaafwonden.
Heeft toen heel lang geduurd eer ik op de fiets weer scherpe bochtjes durfde te maken :@

Onbewust krijg je toch schrik als zoiets gebeurt, voor herhaling.... Als je het te lang uitstelt, stapelt zich het op tot het echt een angst wordt. Moet je vooral niet laten gebeuren, maar dat klinkt soms makkelijker dan het is he :{
pi_85572089
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:06 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dat is shit.... :*
Hoe kwam het dat je onderuit ging?
Het was herfst, de hele straat lag onder de bladeren en het had net geregend dus ik wilde de bocht om en toen slipte m'n achterwiel en KABLANG! Heel mn piercing ook eruit, knie dik enzo ;( Moest ik s'avonds na sluitingstijd nog naar de piercingshop om een nieuw sieraad want kreeg het zelf niet gedaan :')
pi_85572219
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb het dus ook een keer gehad met de fiets :{ Klinkt heel kneuzig hoor... Het had geijzeld, maar ik had het niet zo door. Fiets het paadje uit, wil een bochtje maken de straat op en glij zo van de stoep af. Had mn kleren kapot en zat onder de pijnlijke, beurse schaafwonden.
Heeft toen heel lang geduurd eer ik op de fiets weer scherpe bochtjes durfde te maken :@

Onbewust krijg je toch schrik als zoiets gebeurt, voor herhaling.... Als je het te lang uitstelt, stapelt zich het op tot het echt een angst wordt. Moet je vooral niet laten gebeuren, maar dat klinkt soms makkelijker dan het is he :{
Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt. Het was glad op de weg, haast omdat ik naar school moest en maakte een bocht net te scherp en daar ging ik. Alles kapot van fiets tot kleren. Maar ik voelde geen pijn. Dus terug naar huis gefietst doet mama de deur open en begint kei hard te gillen. _O- Kijk ik in de spiegel zit er een flinke jaap in mijn wenkbrauw. En bloeden, onvoorstelbaar. :o Durfde het niet te laten hechten dus loop nu met een goed zichtbaar litteken. Maar me pony hangt er toch voor. :')

Duurde bij mij ook even voor ik weer op de fiets durfde. En nu werk ik in de thuiszorg en moet overal op de fiets heen, en weet niet hoe dat dadelijk in de winter moet en het is weer glad. :{
pi_85572286
Zo ben ik ook onderuit gegaan, ik reed misschien 15 km per uur omdat het zo glad was, maar ben keihard met mijn hoofd op de straatstenen gekomen. In mijn helm zat een barst, dus wat was ik blij dat ik die op had! Verder alleen een open knie/dikke knie aan over gehouden en wat schrammen op mijn handen, maar ik ben idd ook nooit meer op m'n scooter gaan zitten :N
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:48:45 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_85572487
Och ik ben zo vaak op mijn plaat gegaan met de fiets... in de sneeuw fietsen blijft eng, maar godzijdank woon ik in het centrum en daar wordt altijd wel goed gestrooid :D

M'n vriend zit nootjes te eten :(
disclaimer
pi_85573054
MAC Jade Dragon en Ming Blue O+
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:08:03 #265
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85573091
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:06 schreef Daph_ het volgende:
QFT ^O^
pi_85573102
Ik leef ook nog! Ik heb vannacht heerlijk met rosé in het zwembad gehangen!
Aids.
pi_85573441
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:06 schreef Daph_ het volgende:
*Noteert

Ik ga dinsdag lekker O+ irriteren in de MAC winkel in Antwerpen *O*

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:08 schreef Mss het volgende:
Ik leef ook nog! Ik heb vannacht heerlijk met rosé in het zwembad gehangen!
zwembad? oh heerlijk!

Ik heb deze ketting net besteld voor mijn vriendinnetje die jarig is en precies zulke oorbelletjes heeft O+

[ Bericht 0% gewijzigd door princess-a op 22-08-2010 16:27:00 ]
pi_85573767
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

*Noteert

Ik ga dinsdag lekker O+ irriteren in de MAC winkel in Antwerpen *O*
[..]

zwembad? oh heerlijk!

Ik heb deze ketting net besteld voor mijn vriendinnetje die jarig is en precies zulke oorbelletjes heeft O+
[ afbeelding ]
MAC winkel in antwerpen? Je maakt een grapje toch? :o ben ik daar zo aan voorbij gelopen? :o :'(
pi_85573828
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

MAC winkel in antwerpen? Je maakt een grapje toch? :o ben ik daar zo aan voorbij gelopen? :o :'(
Uhhu :P Hij zit aan de schrijnwerkersstraat, tegenover de Sacha. Vlakbij de Meir, maar niet aan de Meir dus misschien dat je hem daarom nog nooit gezien hebt?
Wij lopen er altijd snachts langs, van het stappen naar huis toe. Maar nu gaan we erheen als ie open is *O*
pi_85573917
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zit niet echt in de hoofdstraat maar meer in een klein straatje :s)
pi_85574053
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef princess-a het volgende:

[..]

Uhhu :P Hij zit aan de schrijnwerkersstraat, tegenover de Sacha. Vlakbij de Meir, maar niet aan de Meir dus misschien dat je hem daarom nog nooit gezien hebt?
Wij lopen er altijd snachts langs, van het stappen naar huis toe. Maar nu gaan we erheen als ie open is *O*
Ik heb hem inderdaad nog niet gezien in die 2 keer dat we daar waren. Ben er een maand geleden nog heen geweest een weekend. Godverdomme. _O- -O-
pi_85574133
Ik moest het vragen bij Ici Paris in een winkelcentrumpje. :P Daar zit ook Ici Paris en een Di. Hoe heette het nou :')
pi_85575477
Ik ga maar niet meer bestellen deze maand. Wat een gezeik bij die webshops zeg, bah.

En dan ook voor bijna 100 euro opgelicht door Hi. Waardoor ik blut ben. Joy.

[ Bericht 34% gewijzigd door RenRen- op 22-08-2010 17:56:29 ]
pi_85576145
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga maar niet meer bestellen deze maand. Wat een gezeik bij die webshops zeg, bah.

Huh? :?
What happened?
pi_85576167
quote:

wat is er met Hi gebeurd?
pi_85576213
quote:

Wat is er gebeurt moppie?
pi_85576263
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:00 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

wat is er met Hi gebeurd?
Ik zou dus op vakantie gaan, en mijn moeder vertelde dat ze van iemand had gehoord dat je dan een vakantietarief aan kon zetten, dat 1 smsje, 11 cent per stuk kost, binnen europa. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, dus ik bellen. Vragen of het klopte, ik ging naar Turkije en of ik dan ook voor 11 cent een smsje kon versturen. Ja, dat klopte, ze had het tarief geactiveerd, and there you go.

Ik heb vrij veel gesmst in Turkije, 231 smsjes, maar ze hebben me dus 97 euro in rekening gebracht. 231 smsjes staat gelijk voor ongeveer 25 euro. Mijn moeder had ze gebeld, en toen riepen ze dat het alleen voor de EU gold, maar dát hadden ze niet gezegd. Ik voel me vet opgelicht en ik moet het de r est van de maand met 6 euro doen.
pi_85576296
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik zou dus op vakantie gaan, en mijn moeder vertelde dat ze van iemand had gehoord dat je dan een vakantietarief aan kon zetten, dat 1 smsje, 11 cent per stuk kost, binnen europa. Daar was ik natuurlijk heel blij mee, dus ik bellen. Vragen of het klopte, ik ging naar Turkije en of ik dan ook voor 11 cent een smsje kon versturen. Ja, dat klopte, ze had het tarief geactiveerd, and there you go.

Ik heb vrij veel gesmst in Turkije, 231 smsjes, maar ze hebben me dus 97 euro in rekening gebracht. 231 smsjes staat gelijk voor ongeveer 25 euro. Mijn moeder had ze gebeld, en toen riepen ze dat het alleen voor de EU gold, maar dát hadden ze niet gezegd. Ik voel me vet opgelicht en ik moet het de r est van de maand met 6 euro doen.
hmm, en het gesprek heb je natuurlikjk vast niet opgenomen.
maar misschien hebben zij het wel opgenomen?
ik zou ze nog eens flink om hun oren slaan hoor :{
pi_85576306
Ik zou linea recta een klacht indienen dat je foutief bent voorgelicht!
pi_85576321
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:04 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hmm, en het gesprek heb je natuurlikjk vast niet opgenomen.
maar misschien hebben zij het wel opgenomen?
ik zou ze nog eens flink om hun oren slaan hoor :{
Ik weet niet of ze dat altijd doen of alleen selectief, want ik eb die optie niet gehoord bij het bellen. Maar morgen ga ik bellen, en desnoods zo hard janken dat ze er wel iemand met een hogere power erbij halen :')
pi_85576347
Volgnes mij worden al die gesprekken opgenomen ja...
Ik zou ook een klacht indienen!
pi_85576354
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:05 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik weet niet of ze dat altijd doen of alleen selectief, want ik eb die optie niet gehoord bij het bellen. Maar morgen ga ik bellen, en desnoods zo hard janken dat ze er wel iemand met een hogere power erbij halen :')
gewoon eisen naar iemand met een hogere functie, het hele verhaal vertellen, en gewoonz eggen dat je écht niet van plan bent te betalen.
dit is zó stom, door een fout van hun kant moet jij op de blaren zitten :{
pi_85576364
en het zou kunnen hoor, vaak worden gesprekken voor trainingsdoeleinden opgenomen.
dus wie weet..
pi_85576372
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

gewoon eisen naar iemand met een hogere functie, het hele verhaal vertellen, en gewoonz eggen dat je écht niet van plan bent te betalen.
dit is zó stom, door een fout van hun kant moet jij op de blaren zitten :{
Ja, dat vind ik ook. En het gaat hier ook niet om 10 euro ofzo ( Zou ik ook niet leuk vinden, maar het is niet mijn hele maandbudget)
pi_85576383
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Volgnes mij worden al die gesprekken opgenomen ja...
Ik zou ook een klacht indienen!
Ik zal ernaar vragen, weet je ook of ze dat zo doen. Op naam ofzo? Dat ze het op die manier op kunnen zoeken?
pi_85576605
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:03 schreef RenRen- het volgende:

[..]

kpn :(

wel heel zuur zeg ... k zou zeker terugbellen en eens goed gaan bleren. Het klopt btw wel dat turkije niet in het goedkopere tarief valt, is geen EU.
pi_85576622
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:08 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik zal ernaar vragen, weet je ook of ze dat zo doen. Op naam ofzo? Dat ze het op die manier op kunnen zoeken?
gesprekken worden opgenomen en na een paar dagen gewist, dacht maximaal een week ofzo...
pi_85576701
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

kpn :(

wel heel zuur zeg ... k zou zeker terugbellen en eens goed gaan bleren. Het klopt btw wel dat turkije niet in het goedkopere tarief valt, is geen EU.
Dan heeft ze dat verkeerd gezegd, ze ZEI tegen mij én mijn moeder dat 1 smsje 11 cent per stuk was vanuit turkije, dat die service gratis was en dat ze die aan zou zetten. En kut, dat ze niet lang opgeslagen worden ;(
pi_85576823
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:19 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dan heeft ze dat verkeerd gezegd, ze ZEI tegen mij én mijn moeder dat 1 smsje 11 cent per stuk was vanuit turkije, dat die service gratis was en dat ze die aan zou zetten. En kut, dat ze niet lang opgeslagen worden ;(
ik zou er morgen over bellen en klagen, jammer dat het Hi is, als het echt een KPN abbo was kon ik miss nog wat voor je doen
pi_85576898
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:22 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

ik zou er morgen over bellen en klagen, jammer dat het Hi is, als het echt een KPN abbo was kon ik miss nog wat voor je doen
Aw, thanks. Ik denk dat, als het mij niet lukt, ik mijn moeder erop loslaat. Die kan er namelijk wat van. Ik zeg heel snel. "Oke" :@ en durf dan niet verder.
pi_85576983
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Aw, thanks. Ik denk dat, als het mij niet lukt, ik mijn moeder erop loslaat. Die kan er namelijk wat van. Ik zeg heel snel. "Oke" :@ en durf dan niet verder.
niet doen hoor.
gewoon assertief zijn. niet agressief, dan jaag je mensen enkel in het harnas, maar assertieviteit helpt vaak wel.
en idd, anders desnoods maar je moeder laten bellen.
pi_85577026
Anders moet je je verhaal doen op het forum van kassa/radar/consumentenbond en op twitter :Y
pi_85577032
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef Mirjam het volgende:

[..]

niet doen hoor.
gewoon assertief zijn. niet agressief, dan jaag je mensen enkel in het harnas, maar assertieviteit helpt vaak wel.
en idd, anders desnoods maar je moeder laten bellen.
Neee, mijn moeder doet niet agressief. Maar ik vind dit soort confrontaties altijd heel moeilijk, en mijn moeder ziet het als zakelijk als ik dat niet kan zien. Ik word niet agressief, ik vind het snel te veel _O-
pi_85577046
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:27 schreef DeltaCephei het volgende:
Anders moet je je verhaal doen op het forum van kassa/radar/consumentenbond en op twitter :Y
Ja, eerst maar bellen voor zoiets
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:36:01 #295
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85577321
Tvp :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_85577404
Wat een boutweer :')

En Rennie, ik zou er echt achteraan gaan hoor. Zoiets had T-mobile mij ook geflikt. Had ik bij het afsluiten van een nieuw abbo gezegd dat ik een onbeperkt internet bundel wilde. Dus ik vrolijk internetten, totdat ik de rekening kreeg. Had ik die bundel niet. Ik gebeld, maar ik kreeg ook zo'n verhaal dat het niet te controleren was, en toen heb ik ook mijn bek opengetrokken totdat ik dat geld terug had.
Aids.
pi_85577452
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef RenRen- het volgende:

[..]

als je eens wist hoeveel kpn toch verdiende aan dit soort dingen zou je ook wel brullen _O-
pi_85577472
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:38 schreef Mss het volgende:
Wat een boutweer :')

En Rennie, ik zou er echt achteraan gaan hoor. Zoiets had T-mobile mij ook geflikt. Had ik bij het afsluiten van een nieuw abbo gezegd dat ik een onbeperkt internet bundel wilde. Dus ik vrolijk internetten, totdat ik de rekening kreeg. Had ik die bundel niet. Ik gebeld, maar ik kreeg ook zo'n verhaal dat het niet te controleren was, en toen heb ik ook mijn bek opengetrokken totdat ik dat geld terug had.
Lekker he, die regen :')

Ja, ik wil sowieso minstens 70 euro terug, daar heb ik gewoon recht op. -O-
pi_85577488
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

als je eens wist hoeveel kpn toch verdiende aan dit soort dingen zou je ook wel brullen _O-
Ja, dat geloof ik best _O- Zal niet de enige zijn
pi_85577569
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, dat geloof ik best _O- Zal niet de enige zijn
kpn heeft ook een call registratie systeem dus als die vrouw die jou gesproken heeft hem ingnevuld heeft kunnen ze morge precies zien wie jij gesproken had
  zondag 22 augustus 2010 @ 18:47:46 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_85577687
tandarts verdovingsspuiten O+
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')