Nee, dan blijft het nog steeds een snorscooter, en dus zonder helm. Alleen wel een snorscooter die iets te hard loopt, waarvoor ik dan dus een bon riskeerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet wel als je de begrenzer er uit sloopt hè. En shit vanwege mijn quote faal
maar je eigen veiligheid dan? Of ben ik nou zo'n muts?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:voor kies
[..]
Nee, dan blijft het nog steeds een snorscooter, en dus zonder helm. Alleen wel een snorscooter die iets te hard loopt, waarvoor ik dan dus een bon riskeer![]()
(innemen doen ze pas vanaf 20 km te hard geloof ik)
Je bent wel een lieve mutsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar je eigen veiligheid dan? Of ben ik nou zo'n muts?
Oh!! Dat valt dan weer alles meequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:25 schreef mirannie het volgende:
Zo vaak heb je geen controle met die scooters. Heb 5 jaar rond gereden met een scooter die te hard liep en waar ik geen certificaat voor had, maar nooit een bekeuring gehad.
Wat zijn de meningen daar toch over verdeeld!quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:54 schreef Linnie20v het volgende:
Mwah, op zich is Essie niet slecht
Heb alleen wat problemen met bubbels op de creme lakjes![]()
Ik heb weeeeeeeeeeekend een dag vrij morgen!!!
Yeah, ik had ook al een week OPI Who the shrek are you? opCollega's vroegen ze zich al af wanneer er eindelijk iets anders op kwam
Oh bah. Niet meer doen dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef Debsterr het volgende:
Zo, de kater is eindelijk naar huis. En die fles wijn was wel teveel hoor, voor mij.. 2x gekitst.
Oh, dat lijkt me heel spannend! 't Wordt vast mooiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:07 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben de hoes van mijn rode bank aan het verven en ik vind het toch spannendHij was heeeeeeel vaal rood geworden, dus ik heb nu weer dieprood gekocht (een te afwijkende kleur durfde ik niet, omdat er ook vrij veel vlekken en verkleuringen inzitten ben ik te bang voor een gek resultaat). Het ziet er momenteel uit alsof ik een lijk aan het centrifugeren ben in de wasmachine, alles is rood
Ben zeeeeeer benieuwd naar het resultaat! Vandaag de hoes van de bank, morgen de kussens van de zittingen en in de rug.... (paste niet in 1 trommel, hij mag niet te vol zitten)
Naja, slechter kan het niet wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me heel spannend! 't Wordt vast mooi
Daar maken we gewoon tijd voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:08 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy, ja normaal snappen ze niet dat ik tijd heb om na het werk nog te lakken
'waar haal je de tijd vandaan?'
Nog spannende dingen gebeurd? ik lees die slowshizzle niet terug!!
Dat is wel een werk! Maar als je de machine niet te vol doet kan er weinig fout gaan geloof ik.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:10 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Naja, slechter kan het niet wordenDa's een ding dat zeker is. Maar of het mooi gepakt heeft weet je pas als de stof weer helemaal droog is natuurlijk.... Je moet het eerst normaal goed wassen om zoveel mogelijk vlekken eruit te krijgen, dan kleurwassen, en dan nog eens nawassen. Dan drogen, en omdat ik het in 2 keer moet doen dat twee keer... Nogal een proces, zeker als je nieuwsgierig bent
leuk stukje!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Zat terug te zoeken of ik een foto heb van mijn vale rode bank, maar de beste foto is dit
[ afbeelding ]
uit het ikea family magazine van vorig jaar
(en in d ebuurt van Amsterdam? voor een buitenlander is alles in de buurt van Amsterdam50 minuten rijden
)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:38 schreef Mirjam het volgende:
pfff.
ik kom net uit bed (ja, zware dag gisteren)
ligt er een brief van mijn werk, dat ik geen taxivergoeding meer krijg voor revalidatie.
prima hoor, was al te verwachten, maar waarom die brief op vrijdag versturen, en zonder enige aankondiging, zodat ik me de pleuris schrik, en me er de rest van het weekend druk over ga maken....?
mja, zo stabiel ben ik nog niet, dus ik weet dat dat moeilijk wordtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
niet echt netjes dat ze het er niet even met je over ehad hebben, mar ga niet het hele weekend stessen erom, daar kom je helemaal niets verder mee!
vrouwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, zo stabiel ben ik nog niet, dus ik weet dat dat moeilijk wordt![]()
Dat is vervelend. Als je wist dat het eraan zat te komen dan zou ik er echt niet het hele weekend over stressen. De stress verandert toch niks aan de situatie. Het is helaas een "goed" gebruik van bedrijven om vervelende brieven op vrijdag te versturen. Ik laat brieven van mijn werk die zaterdag's in de bus liggen, lekker liggen tot maandag. Dan heb ik er geen last van En op maandag kan ik ze bellen als het moet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:38 schreef Mirjam het volgende:
pfff.
ligt er een brief van mijn werk, dat ik geen taxivergoeding meer krijg voor revalidatie.
prima hoor, was al te verwachten, maar waarom die brief op vrijdag versturen, en zonder enige aankondiging, zodat ik me de pleuris schrik, en me er de rest van het weekend druk over ga maken....?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:38 schreef Mirjam het volgende:
pfff.
ik probeer niet tot mijn vakantie te bestellen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel goed in, piekeren. Ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat ik nu toch niks mee kan en dat het dus geen nut heeft om te piekeren.
Gaat er toevallig nog iemand TD bestellen met twee plekjes over? Dan hou ik me graag aanbevolen.
Ik zou die zin anders formulerenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeer niet tot mijn vakantie te bestellen!
Nou, als je het niet meer uithoudt, weet je me te vinden!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik probeer niet tot mijn vakantie te bestellen!
En dan heb je het over lak of over alles?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gaat vanaf vandaag in heeigenlijk al vanaf vorige week maar toen kwam models own tussendoor
nee alleen lakjes natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
En dan heb je het over lak of over alles?![]()
Want ik ken jou 'koopstop' wel
why? Je hebt toch geen berisping gehad ofzo? Ze vergoeden alleen niet alles meer toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:18 schreef Mirjam het volgende:
godver, ik kan de spanning niet loslaten, zo zonde dit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |