quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel, maar 't komt zo onverwacht, ik en mijn labiliteit ook....
Ik bedoelde het ook niet lomp hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sorry, het kwam er feller uit dan de bedoeling wasmaar ik denk echt niet dat ik van een paar pillen meer permanente schade oploop
dat ook. ik heb vandaag zo'n dag dat ik na 1000 mg ibu nog pijn hadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik begin meestal met 2 van 500 anders doet t al niets
ik voel me nu te gek, beetje vaag maar wel bijna pijnloos. Nu proberen te slapen voor het terug komtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet lomp hoorJij vraagt, ik geef antwoord over een algemene situatie. Zolang je maar niet misselijk of iets wordt, zal het wel goed gaan.. Je voelt het zelf het beste
Och Mir, het is ook niet leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel, maar 't komt zo onverwacht, ik en mijn labiliteit ook....
Rand burgemeesterswijk, Amsterdamseweg ten hoogte van de Amsterdamse Hoek. Jij?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij woont ook in Arnhem? Welke wijk?
ja, ik begin meestal met paracetamol, gewoonte overgehouden uit mn zwangerschappen ( al pakte ik toen echt niet zo veel hoor)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ook. ik heb vandaag zo'n dag dat ik na 1000 mg ibu nog pijn had
Dat is richting Sonsbeek toch? Ik woon de hele andere kant op, Malburgen, om precies te zijn de Huissensestraat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Rand burgemeesterswijk, Amsterdamseweg ten hoogte van de Amsterdamse Hoek. Jij?
Ibu 600quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja, ik begin meestal met paracetamol, gewoonte overgehouden uit mn zwangerschappen ( al pakte ik toen echt niet zo veel hoor)
en bedenk dan later dat die dingen toch nie helpen en dan gooi ik er nog wat ibu tjes tegen aan
Oeh ja dat ken ik, ik ben ook vaak paracetamol-stonedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik voel me nu te gek, beetje vaag maar wel bijna pijnloos. Nu proberen te slapen voor het terug komt
Ja, dat is de weg die achter het station langs loopt en dan nog een klein stukkie omhoog.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is richting Sonsbeek toch? Ik woon de hele andere kant op, Malburgen, om precies te zijn de Huissensestraat.
Bij gebrek aan dokter is 200+400 ook 600quote:
ah, dat kreeg ik altijd bij de tandarts jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn pa had van dat ibu 800 poeder. Paardenmiddelen ftw
Ik vind de ibu 600 poeder al lekker fijn!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn pa had van dat ibu 800 poeder. Paardenmiddelen ftw
geen idee, morgen bij de jumbo es kijken of ze die hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Mirjam het volgende:
SQ, helpt naproxennatrium je niet? (aleve dus)
ik slik ook regelmatig PCM, als dat echt niets uithaalt stap ik over op naproxennatrium, en dat helpt altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |