Ja dat weet ik niet.. Daarom vraag ik hetquote:
Mja, zit wat inquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet.. Daarom vraag ik het
Sommigen zullen naar mijn idee altijd beginnend blijven.. Mijn zus en moeder bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Mja, zit wat in
Volgens de wet ben je 5 jaar lang beginnend bestuurder
Nog 4 maandenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Mja, zit wat in
Volgens de wet ben je 5 jaar lang beginnend bestuurder
Dan moet ik nog 3,5 jaar ofzoquote:
Voor mijn idee heb ik m al best langquote:
Gelukkig heb ik dat niet zoveel meer. Maar dat mag ook wel na 7 jaar, waarvan de laatste 3-4 jaar 30-50.000 km per jaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook nog geen pro hoor, ondanks 7 jaar ervaring.
Ik heb nog steeds momenten dat ik denk van: O kut JJH, dat had handiger gekunt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mijn idee heb ik m al best lang![]()
Dat dus!quote:
gaat er ook niet om hoelang je hem hebt, maar hoeveel je rijdt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook nog geen pro hoor, ondanks 7 jaar ervaring.
Ik heb nog steeds momenten dat ik denk van: O kut JJH, dat had handiger gekunt.
Laten we die discussie maar niet gaan voerenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef Markster het volgende:
[..]
gaat er ook niet om hoelang je hem hebt, maar hoeveel je rijdt.
Ik heb me rijbewijs nog geen 4 jaar, maar ik rij gemiddeld 400km per dag door het hele land
You lose.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef Markster het volgende:
[..]
gaat er ook niet om hoelang je hem hebt, maar hoeveel je rijdt.
Ik heb me rijbewijs nog geen 4 jaar, maar ik rij gemiddeld 400km per dag door het hele land
Duurt niet overdreven lang meer voor mijne over de 207.000 gaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:47 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag m'n auto over de 99.000 gereden, op naar de 100.000.
Ik ging vandaag over de 228.000 heenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:47 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag m'n auto over de 99.000 gereden, op naar de 100.000.
Pff.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Duurt niet overdreven lang meer voor mijne over de 207.000 gaat
Mijn auto is bijna 10 jaar oud, dus best een wonder dat hij nog niet op de 100k staat.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ging vandaag over de 228.000 heen. Op naar de 300.000 ofzo
Die van mij is bijna 24, die heeft ook nog niet heel veel gelopen voor zn leeftijdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Pff.
[..]
Mijn auto is bijna 10 jaar oud, dus best een wonder dat hij nog niet op de 100k staat.
Das aardig watquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:55 schreef Mattt het volgende:
2 jaar mijn rijbewijs.. al zeker meer dan 150.000 gereden.
I love autorijden.
Ben bijna gelijk gaan werken toen ik mijn rijbewijs had, woon inderdaad wel eindje van mn werk vandaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Das aardig wat. Rij je zoveel voor je werk?
Deze is hier wel het vermelden waard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:45 schreef Purdey het volgende:
Ik vond de eerste keer snelweg doodeng
Ik reed i.p.v 120 km p/u ongeveer 80 omdat ik 120 véél te hard vond. Bij de eerste afslag moest ik eraf, en toen we in de bewoonde wereld terug waren moest ik langs de kant voor een preek
Ach, de eerste keer, tijdens het lessen... Lekker boeiendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deze is hier wel het vermelden waard.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:20 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ben bijna gelijk gaan werken toen ik mijn rijbewijs had, woon inderdaad wel eindje van mn werk vandaan.
Eerst een ouweVolvo 440
als eerste auto.. wat een bak, toen ook al binnen een jaar 60.000 km gereden met een golf IV. Nu een Golf V tdi'tje.
Serieus, ik vind auto rijden heerlijk.. muziekje op en gaan!
Nou nou, die is inderdaad het vermelden waard zeg. Wat een domme trut ben je dan zeg, als je niet eens meteen alles goed doet tijdens rijlessen. Want dat wil je horen toch?! Waarschijnlijk reed jij beter dan je instructeur, en had je alle rijlessen niet eens nodig omdat je al zó goed kon rijden. Zeker na 10 rijlessen al geslaagd? Niks hoeven oefenen zeker? Good for you. Maar de 'normale' mensen onder ons hebben gewoon moeten oefenen op dingen, daar is rijles ook voor bedoeld..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deze is hier wel het vermelden waard.
Ik heb hem vorige week gekocht, morgen om 11:00 ophalenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Jij ging morgen je auto halen toch? Of was dat afgelopen vrijdag al?
Ik heb eerder m'n steun wel eens achterwege gelaten omdat dat om een geintje ging.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou nou, die is inderdaad het vermelden waard zeg. Wat een domme trut ben je dan zeg, als je niet eens meteen alles goed doet tijdens rijlessen. Want dat wil je horen toch?! Waarschijnlijk reed jij beter dan je instructeur, en had je alle rijlessen niet eens nodig omdat je al zó goed kon rijden. Zeker na 10 rijlessen al geslaagd? Niks hoeven oefenen zeker? Good for you. Maar de 'normale' mensen onder ons hebben gewoon moeten oefenen op dingen, daar is rijles ook voor bedoeld..
Vergeet vooral niet het er omheen lopen, denkbeeldige vuiltjes wegvegen, zo parkeren dat je hem vanuit huis nog kan zien, en elke 10 min ff kijken of hij er nog staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week gekocht, morgen om 11:00 ophalenEn dan lekker de hele dag rijden en inrichten
Plus de eerste dag 1,5 tank verrijden en bij iedereen die je kent langs gaan om hem te laten zien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet het er omheen lopen, denkbeeldige vuiltjes wegvegen, zo parkeren dat je hem vanuit huis nog kan zien, en elke 10 min ff kijken of hij er nog staat
Ik had wel in de eerste week zo'n 600 km geredenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Plus de eerste dag 1,5 tank verrijden en bij iedereen die je kent langs gaan om hem te laten zien.
Gas erop.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had wel in de eerste week zo'n 600 km gereden.. Nu doe ik dat ongeveer per maand.
En eerste keer snelweg deed ik juist het tegenovergestelde.. Reed al gauw 150. Had ie maar niet moeten zeggen dat ik vlot langs die vrachtwagen moest
Ga ergens anders trollen ofzoquote:
Tijdens lessen? Eerste keer snelweg?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat is geen trollen hoor... Dat heet gewoon verbaasd zijn en daarom sarcastisch reageren op mensen die onder de indruk zijn van 150 rijden.
Precies nu draai ik mijn hand er niet meer voor om. Behalve in mijn eigen auto.. Teveel lawaaiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Tijdens lessen? Eerste keer snelweg?
Lezen is ook een kunst.
Van 150 ben ik nu ook niet meer onder de indruk.....
Oh, ok. Dan is het wel grappig ja. Mijn excuus. Ik heb alleen effe snel door de laatste paar posts gescannedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Tijdens lessen? Eerste keer snelweg?
Lezen is ook een kunst.
Van 150 ben ik nu ook niet meer onder de indruk.....
Haha, ik zie het helemaal voor me. En weet je waarom? Mijn buurman is zoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet het er omheen lopen, denkbeeldige vuiltjes wegvegen, zo parkeren dat je hem vanuit huis nog kan zien, en elke 10 min ff kijken of hij er nog staat
Die van mij haalt de 150 niet eensquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Precies nu draai ik mijn hand er niet meer voor om. Behalve in mijn eigen auto.. Teveel lawaai
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, ik zie het helemaal voor me. En weet je waarom? Mijn buurman is zo![]()
Die heeft een of andere patserige bad ass BMW, en dan komt ie thuis, loopt nog een keer rond de auto. Likt aan z'n vinger en wrijft dan over niet bestaande vlekjes, geeft een schopje tegen z'n linker voorband, geeft een soort vriendschappelijk klopje op de motorkap en gaat dan naar binnenEr zijn ook dagen dat hij niet weg moet, en dan gaat ie vanuit huis met de centrale vergrendeling de lampjes een aantal keer aan/uit doen
Zag laatst z'n zoontje van 5 dwars over de motorkap lopen, hij kwam laaiend naar buiten en heb het vermoeden dat het kind in kwestie een week niet fatsoenlijk heeft kunnen zitten
Mijne haalt de 150 zelfsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Die van mij haalt de 150 niet eens
[..]Geweldig, die figuren. Toen ik de post deed kwam ik ook langs zo iemand. Hij was hem aan het poetsen, en tegen mij heel trots: "Mooi istie he?". Ik: "Nog een paar uurtjes poetsen, misschien wordt het dan nog wat". Op de een of andere manier was hij daar niet zo blij mee
.
Ik heb de 160 al eens aangetikt op de teller.. En er zat nog meer fut inquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Op eigen kracht haalt die van mij 130. Bergaf 140 ofzo, maar dan voel je je niet prettig
Met mn renaultje 5 heh ik 165 gehaald op Gps, echte snelheid dus. Dat was ook echt wel de max... maar wel netjes voor een 22jarig autootje :pquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb de 160 al eens aangetikt op de teller.. En er zat nog meer fut in. Dapper autootje
Volgens de papieren moet de mijne 167 kunnen halen. Ga het denk ik maar niet uitproberenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Met mn renaultje 5 heh ik 165 gehaald op Gps, echte snelheid dus. Dat was ook echt wel de max... maar wel netjes voor een 22jarig autootje :p
Zijn 3deurs mechanismen niet passend te maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens de papieren moet de mijne 167 kunnen halen. Ga het denk ik maar niet uitproberen
Wil m nog leuk upgraden maar weet niet wat.. Elektrische ramen zijn voor een 5-deurs niet te vinden bijvoorbeeld
En dan met een AX aankomen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Zijn 3deurs mechanismen niet passend te maken?
Je kan natuurlijk altijd verlagen, neon monteren, blinderen, petjes gaan dragen!
Dat word dan veel slijpwerk denk ik..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Zijn 3deurs mechanismen niet passend te maken?
Je kan natuurlijk altijd verlagen, neon monteren, blinderen, petjes gaan dragen!
Zou je zo'n mechanisme even moeten bekijken. Grote kans dat je alleen wat van de lijst af moet slijpen die onderaan de ruit komt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat word dan veel slijpwerk denk ik..
Ik en sjonniestijl_!!
Zou m eerder ophogen iigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Zou je zo'n mechanisme even moeten bekijken. Grote kans dat je alleen wat van de lijst af moet slijpen die onderaan de ruit komt.
Had je ook niet echt zo ingeschat eigenlijk
Zoiets zou wel stoer zijn jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zou m eerder ophogen iig.. Was t maar een 4x4 AX
Expressquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:34 schreef L0we het volgende:
[..]
Zoiets zou wel stoer zijn ja
Ik ga naar mn loods! Vanavond de 6 in orde maken, en de Express demonteren
Veel plezier, ik zou zo met je meegaan!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:51 schreef monsterd. het volgende:
Morgen vertrek ik naar Polen.. Heb nog niet eens alles in de auto, ben benieuwd of dat gaat passen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Veel plezier, ik zou zo met je meegaan!![]()
Nog een leuke faal foto tegengekomen van de terugweg, in Duitsland.
[ afbeelding ]
Haha, het zou mogen als het zou passen maar ik heb al moeite zat met mijn eigen spullenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je nog 's avonds weg?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:51 schreef monsterd. het volgende:
Morgen vertrek ik naar Polen.. Heb nog niet eens alles in de auto, ben benieuwd of dat gaat passen
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gordel om he, voor dat konijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, het zou mogen als het zou passen maar ik heb al moeite zat met mijn eigen spullen![]()
Er moet ook nog een konijn en zusje in
Ik denk dat jij ten eerste een chill pill moet nemen, want je komt nogal gefrustreerd over. En daar ga je ook niet socialer van rijden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:57 schreef Meike26 het volgende:
Bij dat soort mensen had ik graag de lef willen hebben om eigenhandig het rijbewijs af te pakken en te vernietigen... Ongelofelijk dat sommige van dat soort zorghuis-patienten de weg op mogen !
Maar af en toe ook met die leswagensToen ik aan het lessen was, zat het niet in het pakket en nu volgens mij ook niet meer, maar leer die mensen nou eerst eens fatsoenlijk optrekken !! Sta je bij een verkeerslicht achter een leswagen, zie ik het gewoon 3 keer groen worden voordat ze van haar plek komt....zucht.
Alsof dat niet gebeurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:03 schreef Meike26 het volgende:
Maar dan nog blijf ik erbij, als er eens getrained word op het wegrijden bij een verkeerslicht of rotonde, puur het technische deel en wat de regels zijn bij een vol gron licht of bij een groene pijl, dan is er al veel minder reden tot paniek. Want als je weet hoe je moet optrekken, heb je daar toch ook minder zenuwen over ?
Zeker leuke dingen ja! Ik ben gister begonnen met de sloop van dat ding, kwam nog een kadootje tegenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Express... Leuke bakkies
.. Alleen diesel wegenbelasting
..
Ben bang dat het de accu is danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ja! In het begin lijkt ie het nog te willen, na enkele pogingen zitten er langere tussenpozen in.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Ben bang dat het de accu is dan. Probeer het eens met startkabels, dan weet je het zeker
Jee, zus en konijn en spullen. In de micra! Maak je even een foto als alles erin zitquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:51 schreef monsterd. het volgende:
In vergelijking met een AX is alles veel jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Zeker leuke dingen ja! Ik ben gister begonnen met de sloop van dat ding, kwam nog een kadootje tegen. De tank zat nog nokkievol met diesel.
Op zich valt de wegenbelasting wel mee, ik haal het er zeker uit met het aantal kilometers wat ik maak. (maar in vergelijking met een AX is alles natuurlijk veel). Nog eventjes betalen, over een jaartje is hij belastingvrij
Spannende dag vandaag, de renault 6 wordt over een uurtje apk (voor)gekeurd, en vanmiddag gaat hij op .nl kenteken. Gister hebben we hem helemaal nagelopen, remmen afgesteld, bumper weer gemonteerd (na 2 uur aan een beugel gebogen te hebben om hem weer recht te krijgen
)
Nee hoor, auto's van die leeftijd mogen een historisch kenteken voerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In vergelijking met een AX is alles veel ja..
En die 6 krijgt dan natuurlijk dat nieuwe kenteken
Je had m toch uit het buitenland? Dan krijgen ze nu toch automatisch die nieuwe meuk met 3 letters? Zie ook best veel Volvo 740's met dat nieuwe kenteken.. Het staat gewoon nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Nee hoor, auto's van die leeftijd mogen een historisch kenteken voeren.
[ afbeelding ]
dat dus
Klopt, maar auto's ouder dan 1978 krijgen een kenteken uit de serie die bedoeld was voor motors. Een blauw kenteken met witte letters dus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je had m toch uit het buitenland? Dan krijgen ze nu toch automatisch die nieuwe meuk met 3 letters? Zie ook best veel Volvo 740's met dat nieuwe kenteken.. Het staat gewoon niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |