Ja dat weet ik niet.. Daarom vraag ik hetquote:
Mja, zit wat inquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet.. Daarom vraag ik het
Sommigen zullen naar mijn idee altijd beginnend blijven.. Mijn zus en moeder bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Mja, zit wat in
Volgens de wet ben je 5 jaar lang beginnend bestuurder
Nog 4 maandenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:51 schreef L0we het volgende:
[..]
Mja, zit wat in
Volgens de wet ben je 5 jaar lang beginnend bestuurder
Dan moet ik nog 3,5 jaar ofzoquote:
Voor mijn idee heb ik m al best langquote:
Gelukkig heb ik dat niet zoveel meer. Maar dat mag ook wel na 7 jaar, waarvan de laatste 3-4 jaar 30-50.000 km per jaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook nog geen pro hoor, ondanks 7 jaar ervaring.
Ik heb nog steeds momenten dat ik denk van: O kut JJH, dat had handiger gekunt.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mijn idee heb ik m al best lang![]()
Dat dus!quote:
gaat er ook niet om hoelang je hem hebt, maar hoeveel je rijdt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook nog geen pro hoor, ondanks 7 jaar ervaring.
Ik heb nog steeds momenten dat ik denk van: O kut JJH, dat had handiger gekunt.
Laten we die discussie maar niet gaan voerenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef Markster het volgende:
[..]
gaat er ook niet om hoelang je hem hebt, maar hoeveel je rijdt.
Ik heb me rijbewijs nog geen 4 jaar, maar ik rij gemiddeld 400km per dag door het hele land
You lose.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:07 schreef Markster het volgende:
[..]
gaat er ook niet om hoelang je hem hebt, maar hoeveel je rijdt.
Ik heb me rijbewijs nog geen 4 jaar, maar ik rij gemiddeld 400km per dag door het hele land
Duurt niet overdreven lang meer voor mijne over de 207.000 gaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:47 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag m'n auto over de 99.000 gereden, op naar de 100.000.
Ik ging vandaag over de 228.000 heenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:47 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag m'n auto over de 99.000 gereden, op naar de 100.000.
Pff.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Duurt niet overdreven lang meer voor mijne over de 207.000 gaat
Mijn auto is bijna 10 jaar oud, dus best een wonder dat hij nog niet op de 100k staat.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:49 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik ging vandaag over de 228.000 heen. Op naar de 300.000 ofzo
Die van mij is bijna 24, die heeft ook nog niet heel veel gelopen voor zn leeftijdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Pff.
[..]
Mijn auto is bijna 10 jaar oud, dus best een wonder dat hij nog niet op de 100k staat.
Das aardig watquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:55 schreef Mattt het volgende:
2 jaar mijn rijbewijs.. al zeker meer dan 150.000 gereden.
I love autorijden.
Ben bijna gelijk gaan werken toen ik mijn rijbewijs had, woon inderdaad wel eindje van mn werk vandaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Das aardig wat. Rij je zoveel voor je werk?
Deze is hier wel het vermelden waard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:45 schreef Purdey het volgende:
Ik vond de eerste keer snelweg doodeng
Ik reed i.p.v 120 km p/u ongeveer 80 omdat ik 120 véél te hard vond. Bij de eerste afslag moest ik eraf, en toen we in de bewoonde wereld terug waren moest ik langs de kant voor een preek
Ach, de eerste keer, tijdens het lessen... Lekker boeiendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deze is hier wel het vermelden waard.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:20 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ben bijna gelijk gaan werken toen ik mijn rijbewijs had, woon inderdaad wel eindje van mn werk vandaan.
Eerst een ouweVolvo 440
als eerste auto.. wat een bak, toen ook al binnen een jaar 60.000 km gereden met een golf IV. Nu een Golf V tdi'tje.
Serieus, ik vind auto rijden heerlijk.. muziekje op en gaan!
Nou nou, die is inderdaad het vermelden waard zeg. Wat een domme trut ben je dan zeg, als je niet eens meteen alles goed doet tijdens rijlessen. Want dat wil je horen toch?! Waarschijnlijk reed jij beter dan je instructeur, en had je alle rijlessen niet eens nodig omdat je al zó goed kon rijden. Zeker na 10 rijlessen al geslaagd? Niks hoeven oefenen zeker? Good for you. Maar de 'normale' mensen onder ons hebben gewoon moeten oefenen op dingen, daar is rijles ook voor bedoeld..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Deze is hier wel het vermelden waard.
Ik heb hem vorige week gekocht, morgen om 11:00 ophalenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:10 schreef L0we het volgende:
[..]
Jij ging morgen je auto halen toch? Of was dat afgelopen vrijdag al?
Ik heb eerder m'n steun wel eens achterwege gelaten omdat dat om een geintje ging.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nou nou, die is inderdaad het vermelden waard zeg. Wat een domme trut ben je dan zeg, als je niet eens meteen alles goed doet tijdens rijlessen. Want dat wil je horen toch?! Waarschijnlijk reed jij beter dan je instructeur, en had je alle rijlessen niet eens nodig omdat je al zó goed kon rijden. Zeker na 10 rijlessen al geslaagd? Niks hoeven oefenen zeker? Good for you. Maar de 'normale' mensen onder ons hebben gewoon moeten oefenen op dingen, daar is rijles ook voor bedoeld..
Vergeet vooral niet het er omheen lopen, denkbeeldige vuiltjes wegvegen, zo parkeren dat je hem vanuit huis nog kan zien, en elke 10 min ff kijken of hij er nog staatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:42 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week gekocht, morgen om 11:00 ophalenEn dan lekker de hele dag rijden en inrichten
Plus de eerste dag 1,5 tank verrijden en bij iedereen die je kent langs gaan om hem te laten zien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef L0we het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet het er omheen lopen, denkbeeldige vuiltjes wegvegen, zo parkeren dat je hem vanuit huis nog kan zien, en elke 10 min ff kijken of hij er nog staat
Ik had wel in de eerste week zo'n 600 km geredenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Plus de eerste dag 1,5 tank verrijden en bij iedereen die je kent langs gaan om hem te laten zien.
Gas erop.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik had wel in de eerste week zo'n 600 km gereden.. Nu doe ik dat ongeveer per maand.
En eerste keer snelweg deed ik juist het tegenovergestelde.. Reed al gauw 150. Had ie maar niet moeten zeggen dat ik vlot langs die vrachtwagen moest
Ga ergens anders trollen ofzoquote:
Tijdens lessen? Eerste keer snelweg?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat is geen trollen hoor... Dat heet gewoon verbaasd zijn en daarom sarcastisch reageren op mensen die onder de indruk zijn van 150 rijden.
Precies nu draai ik mijn hand er niet meer voor om. Behalve in mijn eigen auto.. Teveel lawaaiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Tijdens lessen? Eerste keer snelweg?
Lezen is ook een kunst.
Van 150 ben ik nu ook niet meer onder de indruk.....
Oh, ok. Dan is het wel grappig ja. Mijn excuus. Ik heb alleen effe snel door de laatste paar posts gescannedquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Tijdens lessen? Eerste keer snelweg?
Lezen is ook een kunst.
Van 150 ben ik nu ook niet meer onder de indruk.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |