Hahah lijkt me wel droog als je bijv. theorie examen doet ofzo, kom je zo met een auto aanrijden hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:39 schreef twiFight het volgende:
Ik mocht morgen bellen. Zul je zien dat het pisweer is als 'ie klaar ligt, maar dan ga ik toch maar! (en nee, niet in de auto)
Gebeurde bij mijn broer jaren geledenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hahah lijkt me wel droog als je bijv. theorie examen doet ofzo, kom je zo met een auto aanrijden haha
Hahah echt droogquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Purdey het volgende:
[..]
Gebeurde bij mijn broer jaren geledenDie ging brommer-theorie doen. Kwamen alle ventjes, op een scooter. Slaagden niet, en gingen dan op hun scooter weer naar huis
Ik ging laatst m'n theorieboeken verkopen aan iemand, maar die belde dat z'n auto met pech stond
Ik heb een leerling gehad die met de auto naar een parkeerplaats aan de snelweg reed waar ik em op moest pikken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hahah lijkt me wel droog als je bijv. theorie examen doet ofzo, kom je zo met een auto aanrijden haha
Hahaha dit overtreft mijn verhaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb een leerling gehad die met de auto naar een parkeerplaats aan de snelweg reed waar ik em op moest pikken.![]()
Zijn omgeving wist nl. niet dat hij geen rbw had dus thuis of op werk oppikken ging niet.
Hij heeft 10 lesjes gehad (wou hij zelf) maar ik kon em niks meer leren, hij reed nagenoeg perfect!
Maar goed, hij reed dan ook al 15 jaar....![]()
Tja als kan je het wel..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hahaha dit overtreft mijn verhaal![]()
Soms sta je er verbaasd van hoeveel mensen er véle jaren zonder rijbewijs rijden. Soms berichten op teletekst van 20-30 jaar. Vind het ook eigenlijk best knap. Ik zou het niet gekunt hebben denk ik
Die zullen in het begin ook niet soepel gereden hebben hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hahaha dit overtreft mijn verhaal![]()
Soms sta je er verbaasd van hoeveel mensen er véle jaren zonder rijbewijs rijden. Soms berichten op teletekst van 20-30 jaar. Vind het ook eigenlijk best knap. Ik zou het niet gekunt hebben denk ik
Ik wil net zeggen, hoe boos moet ik wordenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die zullen in het begin ook niet soepel gereden hebben hoor.
Als jij 15 jaar rijdt zal het ook soepel gaan. Niet dat dat 15 jaar gaat duren, veeeeuuuuul korter.
Dat was ook 1 van de redenen dat hij heel beheerst reed en goed keek denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:20 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja als kan je het wel..
Je rijd niet verzekerd, lijkt me niet echt lekker rijden.
Misschien krijg je wel ongeluk terwijl het helemaal niet jou schuld is, toch ben je de lul
Goede redding toch?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, hoe boos moet ik worden![]()
15 jaar, tsss
Net als een opleiding volgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goede redding toch?
Dat laatste zinnetje stond dacht ik later pas aan, vond het zelf ook een beetje vreemd overkomen.
Maar serieus, als je over een jaar terugdenkt aan nu zul je zien dat alles al veel beter gaat!
Je moet het zo zien: met een rbw mág je rijden, maar dan begint het leren pas echt.
Ik wil een extra cursusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goede redding toch?
Dat laatste zinnetje stond dacht ik later pas aan, vond het zelf ook een beetje vreemd overkomen.
Maar serieus, als je over een jaar terugdenkt aan nu zul je zien dat alles al veel beter gaat!
Je moet het zo zien: met een rbw mág je rijden, maar dan begint het leren pas echt.
Sjuustemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:39 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Net als een opleiding volgen.
Je leert alle kennis, maar je leert het pas uitvoeren in de praktijk op de weg of op je werk.
Maken we wel een spoedcursus van, komt ie:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:40 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik wil een extra cursus![]()
Een cursus 'Hoe zorg ik ervoor dat ik m'n eigen auto niet tegen een boom parkeer.'
Zo vaak zijn die controles er niet, en als ze er zijn moet je er maar nét langs komen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:10 schreef twiFight het volgende:
Wat ik niet snap is dat dat soort mensen nooit eerder tegen de lamp lopen bij een alcoholcontrole of zo...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sjuustem![]()
[..]
Maken we wel een spoedcursus van, komt ie:
Blijf op veilige afstand van bomen.
Was dit een gratis advies meneer de instructeur? Vind het best een aardige tipquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Sjuustem![]()
[..]
Maken we wel een spoedcursus van, komt ie:
Blijf op veilige afstand van bomen.
Om helemaal volledig te zijn: Ik mag nog steeds les geven tot mei volgend jaar geloof ik, dan verloopt m'n pasje.quote:
Helemaal gratis. Soms zijn dingen best simpel he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Was dit een gratis advies meneer de instructeur? Vind het best een aardige tip
Autorijden is een eitjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Helemaal gratis. Soms zijn dingen best simpel he?
Moet je bij je rij instructeur zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:48 schreef Heichler het volgende:
Weet iemand waar je de aanvraagtijden voor praktijkexamen kan vinden?
Bedankt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:09 schreef vannelle het volgende:
Laat ik daar nou toevallig een mailtje over hebben gekregen met de volgende link:
http://www.cbr.nl/reserveringstermijn.pp
Ja zou ik wel doen. Ik had mijn gewone examen al aan gevraagd voordat ik m'n TTT had aangevraagdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:15 schreef Heichler het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb mijn TT 16 september, misschien moet ik mijn praktijkexamen ook maar gelijk aanvragen anders wordt dat pas oktober
Zelf uit zetten door de schakelaar even in te duwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:33 schreef twiFight het volgende:
hey even iets aan de motorrijders
ik vroeg me iets totaal randoms af. Bij een auto als je de richtingaanwijzer aan hebt dan gaat die automatisch weer uit als het stuur terugdraait. Hoe gaat dat bij een motor? Aangezien je daar geloof ik meer op gewicht stuurt dan met je stuur zelf.
Gaat lekker zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:57 schreef Blistering het volgende:
Woo, net snelweg gereden. Wat is dat vet zeg! Pas na 22 lessen, maar da's standaard bij mijn instructeur, anders worden leerlingen soms bang zei die.
Maar ik pikte het snel op en het ging voorspoedig vond ie. Volgende week nog alles herhalen en dan een TTT aanvragen. Al met al echt vet hoor
Ik heb vandaag iets van 6x de snelweg op en af gereden, dus opzich wel lang geredenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef twiFight het volgende:
Ja de snelweg is tofeindelijk lekker doorkarren.
Ik ging zelf ook redelijk laat pas de snelweg op. Ik hoop dat je wel wat langer er op mag rijden, ik moest meestal gelijk de eerste afslag er al weer af, dat vond ik jammer, want ik leerde niet zoveel van de dynamiek van de snelweg. Maar je hebt nog alle tijd
Na 22 lessen? Ik al na een paar lessenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:57 schreef Blistering het volgende:
Woo, net snelweg gereden. Wat is dat vet zeg! Pas na 22 lessen, maar da's standaard bij mijn instructeur, anders worden leerlingen soms bang zei die.
Maar ik pikte het snel op en het ging voorspoedig vond ie. Volgende week nog alles herhalen en dan een TTT aanvragen. Al met al echt vet hoor
Gister voor het eerst in het donker gereden en ik zag de drempels ook veel te laat en knalde ik er met 50km/h over heenquote:
Was dat niet eng dan, de eerste keer snelweg? En dan zonder instructeur die je kan helpen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:10 schreef Maxco het volgende:
Ik had met lessen nooit op de snelweg geredenHardste wat ik met lessen heb gereden was op een 80km weg
Met examen gelukkig ook niet
En terecht die preek. 80 waar je 120 mag.....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:45 schreef Purdey het volgende:
Ik vond de eerste keer snelweg doodeng
Ik reed i.p.v 120 km p/u ongeveer 80 omdat ik 120 véél te hard vond. Bij de eerste afslag moest ik eraf, en toen we in de bewoonde wereld terug waren moest ik langs de kant voor een preek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |