Autorijden is een eitjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:51 schreef vannelle het volgende:
[..]
Helemaal gratis. Soms zijn dingen best simpel he?
Moet je bij je rij instructeur zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:48 schreef Heichler het volgende:
Weet iemand waar je de aanvraagtijden voor praktijkexamen kan vinden?
Bedankt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:09 schreef vannelle het volgende:
Laat ik daar nou toevallig een mailtje over hebben gekregen met de volgende link:
http://www.cbr.nl/reserveringstermijn.pp
Ja zou ik wel doen. Ik had mijn gewone examen al aan gevraagd voordat ik m'n TTT had aangevraagdquote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:15 schreef Heichler het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik heb mijn TT 16 september, misschien moet ik mijn praktijkexamen ook maar gelijk aanvragen anders wordt dat pas oktober
Zelf uit zetten door de schakelaar even in te duwen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:33 schreef twiFight het volgende:
hey even iets aan de motorrijders
ik vroeg me iets totaal randoms af. Bij een auto als je de richtingaanwijzer aan hebt dan gaat die automatisch weer uit als het stuur terugdraait. Hoe gaat dat bij een motor? Aangezien je daar geloof ik meer op gewicht stuurt dan met je stuur zelf.
Gaat lekker zo!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:57 schreef Blistering het volgende:
Woo, net snelweg gereden. Wat is dat vet zeg! Pas na 22 lessen, maar da's standaard bij mijn instructeur, anders worden leerlingen soms bang zei die.
Maar ik pikte het snel op en het ging voorspoedig vond ie. Volgende week nog alles herhalen en dan een TTT aanvragen. Al met al echt vet hoor
Ik heb vandaag iets van 6x de snelweg op en af gereden, dus opzich wel lang geredenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:34 schreef twiFight het volgende:
Ja de snelweg is tofeindelijk lekker doorkarren.
Ik ging zelf ook redelijk laat pas de snelweg op. Ik hoop dat je wel wat langer er op mag rijden, ik moest meestal gelijk de eerste afslag er al weer af, dat vond ik jammer, want ik leerde niet zoveel van de dynamiek van de snelweg. Maar je hebt nog alle tijd
Na 22 lessen? Ik al na een paar lessenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:57 schreef Blistering het volgende:
Woo, net snelweg gereden. Wat is dat vet zeg! Pas na 22 lessen, maar da's standaard bij mijn instructeur, anders worden leerlingen soms bang zei die.
Maar ik pikte het snel op en het ging voorspoedig vond ie. Volgende week nog alles herhalen en dan een TTT aanvragen. Al met al echt vet hoor
Gister voor het eerst in het donker gereden en ik zag de drempels ook veel te laat en knalde ik er met 50km/h over heenquote:
Was dat niet eng dan, de eerste keer snelweg? En dan zonder instructeur die je kan helpen..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:10 schreef Maxco het volgende:
Ik had met lessen nooit op de snelweg geredenHardste wat ik met lessen heb gereden was op een 80km weg
Met examen gelukkig ook niet
En terecht die preek. 80 waar je 120 mag.....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:45 schreef Purdey het volgende:
Ik vond de eerste keer snelweg doodeng
Ik reed i.p.v 120 km p/u ongeveer 80 omdat ik 120 véél te hard vond. Bij de eerste afslag moest ik eraf, en toen we in de bewoonde wereld terug waren moest ik langs de kant voor een preek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |