abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85473194
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:28 schreef JJH het volgende:

[..]

Tijdens lessen? Eerste keer snelweg?
Lezen is ook een kunst. ;)

Van 150 ben ik nu ook niet meer onder de indruk.....
Oh, ok. Dan is het wel grappig ja. Mijn excuus. Ik heb alleen effe snel door de laatste paar posts gescanned :D
pi_85473254
Snelheid mag op de A28 ook wel omhoog van mij.. Dan ben ik tenminste zo in Zwolle zonder me bad-ass te voelen :@
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:13:30 #53
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85475099
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef L0we het volgende:

[..]

Vergeet vooral niet het er omheen lopen, denkbeeldige vuiltjes wegvegen, zo parkeren dat je hem vanuit huis nog kan zien, en elke 10 min ff kijken of hij er nog staat ;)
Haha, ik zie het helemaal voor me. En weet je waarom? Mijn buurman is zo _O-
Die heeft een of andere patserige bad ass BMW, en dan komt ie thuis, loopt nog een keer rond de auto. Likt aan z'n vinger en wrijft dan over niet bestaande vlekjes, geeft een schopje tegen z'n linker voorband, geeft een soort vriendschappelijk klopje op de motorkap en gaat dan naar binnen :') Er zijn ook dagen dat hij niet weg moet, en dan gaat ie vanuit huis met de centrale vergrendeling de lampjes een aantal keer aan/uit doen _O- Zag laatst z'n zoontje van 5 dwars over de motorkap lopen, hij kwam laaiend naar buiten en heb het vermoeden dat het kind in kwestie een week niet fatsoenlijk heeft kunnen zitten :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85475399
Pff die BMW bij ons in de straat is echt aan t wegrotten _O-.. De gaten zitten er al flink in.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_85476390
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:29 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Precies nu draai ik mijn hand er niet meer voor om. Behalve in mijn eigen auto.. Teveel lawaai :')
Die van mij haalt de 150 niet eens :')
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:13 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, ik zie het helemaal voor me. En weet je waarom? Mijn buurman is zo _O-
Die heeft een of andere patserige bad ass BMW, en dan komt ie thuis, loopt nog een keer rond de auto. Likt aan z'n vinger en wrijft dan over niet bestaande vlekjes, geeft een schopje tegen z'n linker voorband, geeft een soort vriendschappelijk klopje op de motorkap en gaat dan naar binnen :') Er zijn ook dagen dat hij niet weg moet, en dan gaat ie vanuit huis met de centrale vergrendeling de lampjes een aantal keer aan/uit doen _O- Zag laatst z'n zoontje van 5 dwars over de motorkap lopen, hij kwam laaiend naar buiten en heb het vermoeden dat het kind in kwestie een week niet fatsoenlijk heeft kunnen zitten :')
_O- Geweldig, die figuren. Toen ik de post deed kwam ik ook langs zo iemand. Hij was hem aan het poetsen, en tegen mij heel trots: "Mooi istie he?". Ik: "Nog een paar uurtjes poetsen, misschien wordt het dan nog wat". Op de een of andere manier was hij daar niet zo blij mee :+.
pi_85476466
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:41 schreef L0we het volgende:

[..]

Die van mij haalt de 150 niet eens :')
[..]

_O- Geweldig, die figuren. Toen ik de post deed kwam ik ook langs zo iemand. Hij was hem aan het poetsen, en tegen mij heel trots: "Mooi istie he?". Ik: "Nog een paar uurtjes poetsen, misschien wordt het dan nog wat". Op de een of andere manier was hij daar niet zo blij mee :+.
Mijne haalt de 150 zelfs :D
pi_85476549
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:43 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Mijne haalt de 150 zelfs :D
Op eigen kracht haalt die van mij 130 :'). Bergaf 140 ofzo, maar dan voel je je niet prettig :D
pi_85476685
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef L0we het volgende:

[..]

Op eigen kracht haalt die van mij 130 :'). Bergaf 140 ofzo, maar dan voel je je niet prettig :D
Ik heb de 160 al eens aangetikt op de teller.. En er zat nog meer fut in :P. Dapper autootje O+
pi_85477101
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:48 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik heb de 160 al eens aangetikt op de teller.. En er zat nog meer fut in :P. Dapper autootje O+
Met mn renaultje 5 heh ik 165 gehaald op Gps, echte snelheid dus. Dat was ook echt wel de max... maar wel netjes voor een 22jarig autootje :p
pi_85477421
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef L0we het volgende:

[..]

Met mn renaultje 5 heh ik 165 gehaald op Gps, echte snelheid dus. Dat was ook echt wel de max... maar wel netjes voor een 22jarig autootje :p
Volgens de papieren moet de mijne 167 kunnen halen. Ga het denk ik maar niet uitproberen :P

Wil m nog leuk upgraden maar weet niet wat :').. Elektrische ramen zijn voor een 5-deurs niet te vinden bijvoorbeeld ;(
pi_85477650
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Volgens de papieren moet de mijne 167 kunnen halen. Ga het denk ik maar niet uitproberen :P

Wil m nog leuk upgraden maar weet niet wat :').. Elektrische ramen zijn voor een 5-deurs niet te vinden bijvoorbeeld ;(
Zijn 3deurs mechanismen niet passend te maken? :)

Je kan natuurlijk altijd verlagen, neon monteren, blinderen, petjes gaan dragen :')!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:08:10 #62
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_85477684
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk altijd verlagen, neon monteren, blinderen, petjes gaan dragen :')!
En dan met een AX aankomen. _O-
pi_85478019
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:07 schreef L0we het volgende:

[..]

Dat word dan veel slijpwerk denk ik..

Ik en sjonniestijl :')_!!
pi_85478379
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dat word dan veel slijpwerk denk ik..

Ik en sjonniestijl :')_!!
Zou je zo'n mechanisme even moeten bekijken. Grote kans dat je alleen wat van de lijst af moet slijpen die onderaan de ruit komt.

Had je ook niet echt zo ingeschat eigenlijk :+
pi_85478434
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:25 schreef L0we het volgende:

[..]

Zou je zo'n mechanisme even moeten bekijken. Grote kans dat je alleen wat van de lijst af moet slijpen die onderaan de ruit komt.

Had je ook niet echt zo ingeschat eigenlijk :+
Zou m eerder ophogen iig _O-.. Was t maar een 4x4 AX O+
pi_85478716
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:26 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Zou m eerder ophogen iig _O-.. Was t maar een 4x4 AX O+
Zoiets zou wel stoer zijn ja :D

Ik ga naar mn loods! Vanavond de 6 in orde maken, en de Express demonteren ^O^
pi_85478740
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:34 schreef L0we het volgende:

[..]

Zoiets zou wel stoer zijn ja :D

Ik ga naar mn loods! Vanavond de 6 in orde maken, en de Express demonteren ^O^
Express :D... Leuke bakkies :@.. Alleen diesel wegenbelasting ;(..
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:51:59 #68
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_85488115
Morgen vertrek ik naar Polen.. Heb nog niet eens alles in de auto, ben benieuwd of dat gaat passen :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_85489146
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:51 schreef monsterd. het volgende:
Morgen vertrek ik naar Polen.. Heb nog niet eens alles in de auto, ben benieuwd of dat gaat passen :{
Veel plezier, ik zou zo met je meegaan! *O*

Nog een leuke faal foto tegengekomen van de terugweg, in Duitsland.

Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_85489440
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D

Ik wilde eerste zeggen: Ik zie 'm niet :?
Maar ik had m'n bril nog niet op :')
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:28:50 #71
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_85489533
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, het zou mogen als het zou passen maar ik heb al moeite zat met mijn eigen spullen :P
Er moet ook nog een konijn en zusje in :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_85489577
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:51 schreef monsterd. het volgende:
Ga je nog 's avonds weg? :)
Veel plezier en succes alvast ;)
pi_85489616
quote:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
pi_85489643
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:28 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Haha, het zou mogen als het zou passen maar ik heb al moeite zat met mijn eigen spullen :P
Er moet ook nog een konijn en zusje in :P
Gordel om he, voor dat konijn. :')

hahahha @ wiltoyo _O- zo kan het ook
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_85489996
Leuk topic :)

In Maart 2000 haalde ik mijn rijbewijs en een krap half jaartje later begon ik voor mijn werk kilometers asfalt te eten. Als ik al die jaren tot nu even heel gemiddeld optel, moet ik haast wel boven de 1.500.000 kilometers uitkomen. Resultaat ? Een zeer zelfverzekerd iemand die denkt dat ze de regeltjes nog wel weet, maar waarschijnlijk zoveel bijverschijnselen/gewoontes heeft aangeleerd, dat ze never nooit meer zal slagen bij een her-examen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')