quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:57 schreef Meike26 het volgende:Bij dat soort mensen had ik graag de lef willen hebben om eigenhandig het rijbewijs af te pakken en te vernietigen... Ongelofelijk dat sommige van dat soort zorghuis-patienten de weg op mogen !
Maar af en toe ook met die leswagens

Toen ik aan het lessen was, zat het niet in het pakket en nu volgens mij ook niet meer, maar leer die mensen nou eerst eens fatsoenlijk optrekken !! Sta je bij een verkeerslicht achter een leswagen, zie ik het gewoon 3 keer groen worden voordat ze van haar plek komt....zucht.
Ik denk dat jij ten eerste een chill pill moet nemen, want je komt nogal gefrustreerd over. En daar ga je ook niet socialer van rijden.
Je eerste punt: langzame rijders zijn zeker vervelend en vooral ook raar - want waarom zou je in godsnaam langzamer rijden? - maar het mag wettelijk gezien meestal wel gewoon. Tenminste, ik heb nog nooit iemand een bekeuring zien krijgen voor te langzaam rijden. Het wordt er niet veiliger op, maar je moet ook gewoon ver genoeg naar voren kijken om er op tijd op te kunnen reageren. Voor hetzelfde geld zit je achter een hooikar, dan heb je het ook maar te slikken.
Ik reed vandaag ook niet zo bijster snel door de stad, maar ik ken de auto nog niet zo goed. En tegen de tijd dat ik op snelheid was kwam de volgende rotonde al, zo kut is het hier dan ook wel weer. Kreeg van 1 persoon wat getoeter. Snap niet geheel waarom, want hij kon prima om me heen. Als hij zich druk wil maken omdat ik 45 reed waar ik 50 mocht dan zijn dat zijn hartklachten hoor, niet die van mij.
Over het afslaan, ik denk dat dat gewoon stress en paniek is bij lessers. Ik heb het ook wel een paar keer gehad. Dan sloeg hij af en raakte ik zo in de stress dat ik 'm daarna gelijk weer liet afslaan. Dat heeft niks met het niet kunnen te maken, maar met zelfverzekerdheid en paniek.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise