quote:
Is dat nou DE Henk, of gewoon een Henk ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Voor jou:
[ afbeelding ]
Dan voel je je vast snel weer beter!
Ja? Gaan we hier eindelijk blote-tieten-foto's van JoepiePoepie te zien krijgenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:11 schreef R0N1N het volgende:
TRU OH #247: Waar JoepiePoepie zich bloot geeft
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja? Gaan we hier eindelijk blote-tieten-foto's van JoepiePoepie te zien krijgen?
Werd ook weleens tijd he, want zo, wat een aandachtshoer is dat zeg!
Oh wacht...![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef R0N1N het volgende:
nu maar hopen dat de TT niet al te letterlijk wordt genomen
Hoezo? Heeft ze zulke lelijke tieten danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef R0N1N het volgende:
![]()
nu maar hopen dat de TT niet al te letterlijk wordt genomen
Geef dan wel even een waarschuwing, want dan doe ik snel mijn ogen dicht!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja? Gaan we hier eindelijk blote-tieten-foto's van JoepiePoepie te zien krijgen?
Ja... van die mannen flapjes!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ze zulke lelijke tieten dan?
Underworld dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Net struisvogel-eieren, maar dan gebakken ?
Zegt nog niks. Er zijn van die dikke vatsige figuren die een grotere cup hebben dan menig vrouwquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:32 schreef Lavenderr het volgende:
Schiet iedere keer in de lach als ik deze post lees ..... mánnen flapjes
Ja, ik zag het. De mensen die Bilderberg bezoeken zijn de schuld van Hitler, of Hitler is de schuld van Bilderberg, zal idd wel een druk topic wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:44 schreef R0N1N het volgende:
Zie net (in de news headlines) dat het overwerken wordt op BNW, Lavenderr
Fideltje Castro gooit nog even wat Olie op 't vuur ...
'Bilderberg leidt mensheid in nucleaire holocaust'
*fastens seatbelt & grabs popcorn
Yep. en MTV & The Beatles ...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. De mensen die Bilderberg bezoeken zijn de schuld van Hitler, of Hitler is de schuld van Bilderberg, zal idd wel een druk topic worden
Zeg eh... Hou Bastard er even buiten jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:34 schreef R0N1N het volgende:
Zegt nog niks. Er zijn van die dikke vatsige figuren die een grotere cup hebben dan menig vrouw
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zeg eh... Hou Bastard er even buiten ja!
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:47 schreef R0N1N het volgende:
Jaloers dat Bastard grotere tieten heeft dan jij?
Denk dat ze van die kleine parmantige heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
Ik mag toch hopen dat je tieten groter zijn dan die van mij JP![]()
Dat kunnen we alleen maar bepalen als er tietenfoto's gepost gaan wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef Bastard het volgende:
Ik mag toch hopen dat je tieten groter zijn dan die van mij JP![]()
Mwe, van mij zijn al foto's op het internet te vinden, je hebt me vast wel gezien.. wij jou nog niet (en op olieverf basis telt niet)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat kunnen we alleen maar bepalen als er tietenfoto's gepost gaan worden!
Jij begint!
Ik bewonder je scherpe geest maar weer eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef _Led_ het volgende:
Logisch, joepiepoepie is een kerel.
Ik geloof pas dat ze een vrouw is als ze een foto laat zien dat ze een papiertje in haar handen heeft met "Hoi TRU !" erop.
Hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:41 schreef Bastard het volgende:
Mwe, van mij zijn al foto's op het internet te vinden, je hebt me vast wel gezien.. wij jou nog niet (en op olieverf basis telt niet)
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef _Led_ het volgende:
Logisch, joepiepoepie is een kerel.
Ik geloof pas dat ze een vrouw is als ze een foto laat zien dat ze een papiertje in haar handen heeft met "Hoi TRUT !" erop.
Wut, die minifoto? Ik heb tegenwoordig een bril op maarreeuh...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
He?! Ben je zo vergeetachtig? Jij hebt zoveel foto's van mij gezien! Plus nog het kleine fotootje in mijn fotoboek.
[..]
Nou, dan wordt het dokken he! 99 euro per pixelquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Bastard het volgende:
Wut, die minifoto? Ik heb tegenwoordig een bril op maarreeuh...
Alstublieft ! Denk aan je niveauquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:37 schreef _Led_ het volgende:
Borsten, mensen. Een beetje niveau alsjeblieft.
Nope, vanavond weer even stoeien met WPF, databinding, multithreaded usercontrols en kijken of ik een Direct3D11-control in een WPF-app aan de praat krijg !quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Laten we het weer eens over iets leuks hebben!
Bijvoorbeeld... Stofzuigen!
Gaat er vanavond nog iemand stofzuigen? Ik wel!
Oooh... aaah...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:46 schreef _Led_ het volgende:
Nope, vanavond weer even stoeien met WPF, databinding, multithreaded usercontrols en kijken of ik een Direct3D11-control in een WPF-app aan de praat krijg !
Nee? Ze vindt het niet relaxt als een ander een keertje komt stofzuigenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:54 schreef _Led_ het volgende:
Ik denk niet dat mijn vrouw daarmee akkoord gaat
Ik denk niet dat ze het wat vindt als mijn stof door iemand anders gezogen wordt nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee? Ze vindt het niet relaxt als een ander een keertje komt stofzuigen?
Stofzuigen, nee dankje. Weet wel leukere dingen om te doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
Laten we het weer eens over iets leuks hebben!
Bijvoorbeeld... Stofzuigen!
Gaat er vanavond nog iemand stofzuigen? Ik wel!
Zo met die slang en stang en al die hulpstukken en dan ZZZZOEOEOEMMM. Dat vind ik toch zo leuk he!
Stuif jij dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het wat vindt als mijn stof door iemand anders gezogen wordt nee.
Oh, is het zo erg bij jou dat de spinrag en het stof erop is gaan zitten...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:00 schreef _Led_ het volgende:
Ik denk niet dat ze het wat vindt als mijn stof door iemand anders gezogen wordt nee.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:03 schreef NJ het volgende:
_Led_ weet niet wanneer te stoppen. 48 uur.
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef yvonne het volgende:
iedereen met meer dan één topic in KLB
Gijs-H
StijnDa
kutkabouter kliko-kloon
Broder
_Led_
Kuraudo
Salatrel
Uro
Diabox
Sportex
Het_Fenomeen
dropdown
Is een poosje foetsie
De wattesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nope, vanavond weer even stoeien met WPF, databinding, multithreaded usercontrols en kijken of ik een Direct3D11-control in een WPF-app aan de praat krijg !
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:53 schreef Bastard het volgende:
De wattes
Ik wil gewoon even wat relaxen, sit comedy kijken, douchen, relaxte kleding aan, boek lezen, bril afzetten en dan niks
Dat dus..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:07 schreef Bastard het volgende:
Maarrre wat is er inderdaad met KLB gebeurd![]()
Lijkt wel weg, geen MED gezien
Is je kalender stukquote:
Wacht even... KLB was ooit serieus?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:15 schreef Bastard het volgende:
Heb toch ook nooit de lol van KLB gezien, althans.. 8 jaar geleden was het leuk, nu is het gewoon een grote teringzooi met onzin. En als je een klacht hebt kan je er niet mee omgaan .. ofzo![]()
Muziekje d'rbij ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:43 schreef Darkwolf het volgende:
* Darkwolf vind een heel doosje geheel onbewaakt...![]()
(...)
BOUNCE-BOUNCE-BOUNCE-BOUNCE!
quote:
Nu begin ik me spontaan af te vragen of jij qua eten dezelfde dingen lekker vindt als dat paarden lekker vinden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:43 schreef Darkwolf het volgende:
* Darkwolf vind een heel doosje geheel onbewaakt...![]()
Jazeker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nu begin ik me spontaan af te vragen of jij qua eten dezelfde dingen lekker vindt als dat paarden lekker vinden.
Niemand die je tegen houd om in zijn plaats de vrijdagmiddag rel voor je rekening te nemen. Eventueel met wat assistentie van JPquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:29 schreef Bastard het volgende:
Goh.. stille middag zonder Led vandaag
Dit soort dingen dus?quote:
Yeahquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:34 schreef R0N1N het volgende:
Niemand die je tegen houd om in zijn plaats de vrijdagmiddag rel voor je rekening te nemen. Eventueel met wat assistentie van JP
Ah, je lultquote:
Ik ken mensen die kattevoer eten en zelfs jaren leefde op duivenvoerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ah, je lult! Ik geloof je niet hoor
!
(O.k. studentenhaver kan wel, maar da's geen paardenvoer.)
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ah, je lult! Ik geloof je niet hoor
!
Honden voer doet het bij sommige mensen ook goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef Bastard het volgende:
Ik ken mensen die kattevoer eten en zelfs jaren leefde op duivenvoer
Ja o.k., je zal er niet dood aan gaan. Ik heb ook een keer van mijn hamstervoer geproefd, omdat ik als goeie hamstermoeder, gewoon wil weten wat ze etenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef Bastard het volgende:
En heb je daar een grote vriendenkring van?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Qua kattenvoer omdat ze het lekker vonden, qua duivenvoer omdat die vent erg apart was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar wat is dan de reden dat die mensen die jij kent die dingen eten?
edit:quote:van: jobbus geplaatst op 06-09-2004 / 19:23 uur en nu is ie gevonden in de gracht!!! hoor ik net op SBS
OhwKeee... iets klopt hier niet ...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:06 schreef Bastard het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)r_toch_dodelijk.html
Op de kop af exact een jaar geleden!! OMG ik heb een band met die man!!.. sterker nog, ik ben vanavond 3 deuren verder van dat huis
Neuh, denk het niet. Hóóp het niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is er trouwens iemand hier die gelooft dat dit topic:
Indigo - heldervoelen
serieus is
Ik ga helaas altijd uit van het beste van de mens, dus tja aangezien die alle kleuren en maten voorkomen gaf ik het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Indigo - heldervoelen
serieus is
Mwoah, valt mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:18 schreef Bastard het volgende:
Misschien zit ik wel in een parallel bewustzijn en heeft tijd geen vat op mij?
Kan ook he.
Dus die quote uit 2004 klopt niet. Wellicht 1 van de andere 305 Gerben Hoekstra's geweestquote:19-08-2009 Gerben Hoekstra
De 65-jarige Hoekstra wordt vermoord gevonden in zijn woning aan de Bocht Oosterdiep in Veendam.
Hoeksma, die bekend stond als eter van duivenvoer wordt vermoord in zijn woning aan de Bocht Oosterdiep.
Aanvankelijk werd gedacht aan een natuurlijke dood, later bleek dat hij dood in zijn kelder lag, terwijl zijn huis overhoop was gehaald. Ook werd er een dreigbrief aangetroffen.
Ja jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:33 schreef Bastard het volgende:
Ik ga helaas altijd uit van het beste van de mens, dus tja aangezien die alle kleuren en maten voorkomen gaf ik het voordeel van de twijfel.
Ik zal het je sterker vertellen, ik las compleet over die zelfverheerlijking heen in het begin, totdat er mensen wat van gingen zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja ja! Dat zeg je alleen maar omdat je haar wilt neuken
!
Serieus niet goed wijs, ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
Indigo - heldervoelen
serieus is
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:04 schreef Bastard het volgende:
Ik zal het je sterker vertellen, ik las compleet over die zelfverheerlijking heen in het begin, totdat er mensen wat van gingen zeggen
Ja ik weet het ik ben een saint.
Ja maar daar ging het mij eigenlijk wel om.. de bijzaak was voor mij de kern van de boodschap.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:11 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Hoe kun je daar nou overheen lezen?
Als die posts van haar draaien erom hoe geweldig mooi en perfect ze wel niet is qua uiterlijk en dat iedereen daar zo jaloers op is. Dat heldervoelen/indigo-gedoe is slechts bijzaak in haar posts.
Wordt het toch nog interessantquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef Bastard het volgende:
Hmm, zelfs summers word nu sarcastisch zag ik in het topic, dan zal het wel niet pluis zijn met de TS
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
Het feit is dat ik ook te knap was een te mooi figuurtje had..
Zelf in een vuilniszak zag ik er nog beter uit dan menig meisje.....
Menig vrouw zou wensen dat ze er als mij uitzien.... en menig man zou wensen dat hun vrouw eruiit ziet als mij...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:55 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
Joepie poepie,
Eerste plaats heb ik nergens geschreven dat ik mijzelf oogverblindend mooi vindt,
Indeed, eerste keer dat ik Summers zo meemaak. Sharp as a knife.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef Bastard het volgende:
Hmm, zelfs summers word nu sarcastisch zag ik in het topic, dan zal het wel niet pluis zijn met de TS
Die Led tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:27 schreef R0N1N het volgende:
Geregistreerd op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:31
Met 1 actief (zelf gemaakt) topic ...
ik zeg: Hoax
quote:
want jij bent het ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee, het is _Led_ niet hoor, dat weet ik 100% zeker.
Nee, want ik ben _Led_quote:
Jij niet neequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, want ik ben _Led_!
Nee serieus, ik doe niet aan klonen.
Nee, serieus niet. Vind ik te veel tijd en moeite kosten. Ik heb wel nog een ander account waar ik al 4 jaar niet meer mee gepost heb. Zal wel in mijn notes staan, want Yvonne heeft me daar niet zo lang geleden het nieuwe wachtwoord van gegeven. Ik had trouwens met dat account hooguit 4 posts in TRU geplaatst, want ik vond TRU toen niet zo boeiend. Waarschijnlijk was ik toen gewoon 'nog niet zo ver'quote:
Oh echt niet, jij bent Bassos nietquote:
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen en de kalveren op het ijs dansen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, serieus niet. Vind ik te veel tijd en moeite kosten. Ik heb wel nog een ander account waar ik al 4 jaar niet meer mee gepost heb. Zal wel in mijn notes staan, want Yvonne heeft me daar niet zo lang geleden het nieuwe wachtwoord van gegeven. Ik had trouwens met dat account hooguit 4 posts in TRU geplaatst, want ik vond TRU toen niet zo boeiend. Waarschijnlijk was ik toen gewoon 'nog niet zo ver'.
En wanneer ga jij weer eens met je Dragorius-account posten, Lavenderr?
[..]
Oh echt niet, jij bent Bassos nietBewijs het maar! Bassos heeft me pas een pm gestuurd. Wat heeft hij gestuurd en wat heb ik teruggestuurd
?
Hoi Joepie, gezelligquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier
quote:
Dat was nog in de tijd van chatrooms je weetzellufquote:
2400 Baud ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat was nog in de tijd van chatrooms je weetzelluf
Goh 24.. dat is 10 jaar terugInternet via modem.
Geil.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef LekkerPaardje het volgende:
Hallo?
Naar horen zeggen zit hier ene Darkwolf die van paarden houd?
Meldt je eventjes a.u.b! Het is weer die tijd van de maand en heb je nodig!
Heb je dat maar 1x in de maand?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef LekkerPaardje het volgende:
Hallo?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:13 schreef yvonne het volgende:
iedereen met meer dan één topic in KLB
Gijs-H
StijnDa
kutkabouter kliko-kloon
Broder
_Led_
Kuraudo
Salatrel
Uro
Diabox
Sportex
Het_Fenomeen
dropdown
Is een poosje foetsie
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:59 schreef yvonne het volgende:
Mits men niet gekloond heeft is deze groep zondagavond laat weer terug.
Doe ze daar de groeten!!quote:
Arme Henkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor de fans:
Henk gaat naar de supermarkt deel 4!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor de fans:
Henk gaat naar de supermarkt deel 4!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Wat heb je toch een grappige stem. Kinderlijk maar zó ondeugend. Om maar geen ander woord te gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heb je toch een grappige stem. Kinderlijk maar zo ondeugend. Om maar geen ander woord te gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:36 schreef Lavenderr het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Nou, zo bijzonder zou dat niet zijn hoor, ik denk zelfs dat dat bij de meeste mannen normaal is : met een ehm ehhh om zo te ontwaken. Uit de slaap dan he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, zo bijzonder zou dat niet zijn hoor, ik denk zelfs dat dat bij de meeste mannen normaal is : met een ehm ehhh om zo te ontwaken. Uit de slaap dan he?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Precies!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:33 schreef Lavenderr het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Ja, haske zielig, komt bij: hoe nu verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je komt nu vast te zitten met je scenario.
Tijd voor nieuwe hoodpersonen lijkt mij.
R0N1N en Bastard bijvoorbeeld![]()
Maar dat is het nou juist, ik wil er even niet mee verder. Ik ben er voorlopig op uitgekekenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, haske zielig, komt bij: hoe nu verder?
Dat was het punt juist, ik zat al vastquote:Je komt nu vast te zitten met je scenario.
Anders ga jij ermee verderquote:Tijd voor nieuwe hoodpersonen lijkt mij.
quote:R0N1N en Bastard bijvoorbeeld
Nee, ik kan niet in je schaduw staan wb dit soort maffe, hilarische dingenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, ik wil er even niet mee verder. Ik ben er voorlopig op uitgekeken.
[..]
Dat was het punt juist, ik zat al vast.
[..]
Anders ga jij ermee verder.
[..]Er moest ook nog een aflevering JoepiePoepie en _Led_ komen
. Oh, en jijzelf bent nu ook overgeslagen. Dus ik zou zeggen: Leef je uit! Maak er wat moois van
!
Ja, jammer he?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:42 schreef R0N1N het volgende:
![]()
![]()
![]()
* Hoge verwachting == diepe teleurstelling![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja sorry mensen, ik heb de ontheemde klaagbaak-monsters hier uitgenodigd.
Ja logisch, op het moment dat je stemrecht hebt, mag je natuurlijk niet meer in PUB postenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben geen ontheemd Klaagbaak monsterIk begon zelfs mijn carriëre in TV en toen naar PUB en vervolgens belande ik in ONZ waarna ik na de sluiting van de ONZ SC de serieuze topics op het oog kreeg en zo heb ik ook nog lang gepost in VKZ en nu ben ik een overal poster
Nou, dan ga jij toch verder met de porno-horror. Jij kunt ook vast veel beter inleven in het stoere-mannen-karakter van Henk, dan dat ik dat kan als kindvrouwtjequote:
Ik heb nog geen stemrecht...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja logisch, op het moment dat je stemrecht hebt, mag je natuurlijk niet meer in PUB posten.
[..]
Nou, dan ga jij toch verder met de porno-horror. Jij kunt ook vast veel beter inleven in het stoere-mannen-karakter van Henk, dan dat ik dat kan als kindvrouwtje.
* aansluitquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ik kan niet in je schaduw staan wb dit soort maffe, hilarische dingen
Ga het niet eens probéren.
Dit heeft JoepiePoepie-kenmerken, dat moet je niet willen veranderen of overnemen.
'Ja! Daar ken ik je vanquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben geen ontheemd Klaagbaak monsterIk begon zelfs mijn carriëre in TV en toen naar PUB en vervolgens belande ik in ONZ waarna ik na de sluiting van de ONZ SC de serieuze topics op het oog kreeg en zo heb ik ook nog lang gepost in VKZ en nu ben ik een overal poster
mijn eerste topic daar was ook meteen een pareltje, maar het mocht geen suc6 wordenquote:
Troost je, dat gebeurt zo vaak, en je bent niet de enigequote:Op zondag 22 augustus 2010 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn eerste topic daar was ook meteen een pareltje, maar het mocht geen suc6 worden[TV] Je stem is al bepaald voor je het weet
Het was eigenlijk ook te vroeg in de verkiezingstijd, net als dat het nu te laat zou zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Troost je, dat gebeurt zo vaak, en je bent niet de enige
Nou, geeft helemaal niks, je deed tenminste moeite om een topic te openen mét een goede OP.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook te vroeg in de verkiezingstijd, net als dat het nu te laat zou zijn
Natuurlijk niet, stel je voor. Daar ben je vrij in hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Jullie vinden het trouwens toch niet erg dat ik het bovennatuurlijke koppel aan mijn religie?
Nuja, ik kan soms een beetje uitspraken hebben die voor anderen heel erg irritant zijn enzo, like, dat het gevaarlijk is om in trance te zijn enzo, maar ik zal me inhoudenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, stel je voor. Daar ben je vrij in hoor
Geloof me, daar ben je niet uniek inquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nuja, ik kan soms een beetje uitspraken hebben die voor anderen heel erg irritant zijn enzo, like, dat het gevaarlijk is om in trance te zijn enzo, maar ik zal me inhoudenMaarja, als je aan het bidden bent en je hoort God zijn stem (ik ben protestantchristen) dan ben je in weze ook in trance... Dus, ik houd me er tot nog toe een beetje afzijdig van
Paarden oren zijn altijd mooi. Groot of niet. Dit in tegenstelling tot het design van menselijke oren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
Heb je dat maar 1x in de maand?
En je weet helemaal niet of Darkwolf op je valt, kan zo maar dat hij je oren te groot en je tanden te geel vindt.
Maar eh... Jij was LekkerPaardje gewoon zelf hequote:Op maandag 23 augustus 2010 10:26 schreef Darkwolf het volgende:
Paarden oren zijn altijd mooi. Groot of niet. Dit in tegenstelling tot het design van menselijke oren.
Een paard kan daar nooit de mist mee in gaan dus.
En ach. Ze praten toch niet hardop dus die gele tanden zie ik niet zo snel.
Ehm nee. Daar doe ik niet aan mee hoor, die kloon ongein!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar eh... Jij was LekkerPaardje gewoon zelf he?
Weet ik niet meer. Ooit een keer ergens gevonden en ik vind dat die op mij lijkt als ik mijn bril op heb en mijn haar gevlochten heb. Bovendien is de oorspronkelijke bestandsnaam 'nerdgirl' en dat ben ik ook, vandaar die bril hequote:
Nou, wat een kinderachtige actie dan van die persoon en het was ook niet eens grappigquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef Darkwolf het volgende:
Ehm nee. Daar doe ik niet aan mee hoor, die kloon ongein!
Ok, zelfspot dusquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Ooit een keer ergens gevonden en ik vind dat die op mij lijkt als ik mijn bril op heb en mijn haar gevlochten heb. Bovendien is de oorspronkelijke bestandsnaam 'nerdgirl' en dat ben ik ook, vandaar die bril he [ afbeelding ].
quote:[..]
Nou, wat een kinderachtige actie dan van die persoon en het was ook niet eens grappig!
Biecht op! Wie was het?
das ekdom, die PSB alarm doet, Ekdom is mijn held en dit is de beste UI om dat te tonen, want hij maakt mensen vrolijkquote:
Zo te zien issie er zelfs speciaal voor aangemaakt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>Nou, wat een kinderachtige actie dan van die persoon en het was ook niet eens grappig!
Biecht op! Wie was het?
Nee, it was'nt mequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zo te zien issie er zelfs speciaal voor aangemaakt.
Ik gok Bastard, en anders jij of misschien Lavenderr wel
Ik i.i.g. niet. Doe niet aan klonen.
Gerard Ekdom...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
das ekdom, die PSB alarm doet, Ekdom is mijn held en dit is de beste UI om dat te tonen, want hij maakt mensen vrolijk
Ik snap de link welquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gerard Ekdom...
Ik dacht de hele tijd dat het Rowan Atkinson was!
Ikkequote:Op maandag 23 augustus 2010 12:25 schreef R0N1N het volgende:
Zo te zien issie er zelfs speciaal voor aangemaakt.
Ik gok Bastard, en anders jij of misschien Lavenderr wel
Ik i.i.g. niet. Doe niet aan klonen.
Ik ben wanhopig, maar ik stuur geen geil pmtjes naar iedereen hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 12:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ikke? Nee.
Dat _Led_ nou zo'n klonenmonster is, wil nog niet zeggen dat ik dat ook ben! Hallo, we zijn geen tweeling hoor
.
Ik vind daar geen reet aan, het boeit me niet, dat gekloon van _Led_ heeft me ook nooit geinteresseerd, ik begrijp ook niet dat hij daar zo'n lol uithaalt *, maar dat moet hij wetenen ikzelf heb geen zin om tijd en energie te steken in een kloon en een rol op internet.
* O ja, jottem, dan krijg je allemaal geile pm'tjes van wanhopige mannen. Nou, dat krijg ik ook al zonder kloon.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef LekkerPaardje het volgende:
Hallo?
Wat zijn ze mooi he? Die kracht en elegantie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:27 schreef Lavenderr het volgende:
Voor jou (en nee, ik was het écht niet, horses honour)
Beschamend? Ik heb er geen last van hoor.. vond er toen al niks aan dat kofschip, en dat heb ik nog steedsquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ach, het zal Bastard inderdaad wel zijn, want zulke beschamende dt-fouten maakt niemand anders:
[..]
Zie je nou, je kan het heus welquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:34 schreef Bastard het volgende:
Beschamend? Ik heb er geen last van hoor.. vond er toen al niks aan dat kofschip, en dat heb ik nog steeds
Oh b.t.w., beschamend of niet... Ik heb nog een keer de netiquette die jij geschreven hebt, voor jou zitten verbeteren op dt- en andere taal- en spelfoutenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:34 schreef Bastard het volgende:
Beschamend? Ik heb er geen last van hoor.. vond er toen al niks aan dat kofschip, en dat heb ik nog steeds
Ja zo zie je maar weer, blijven klagen in de PM naar de FA's werpt op den duur zijn vruchten af hequote:Op maandag 23 augustus 2010 13:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh b.t.w., beschamend of niet... Ik heb nog een keer de netiquette die jij geschreven hebt, voor jou zitten verbeteren op dt- en andere taal- en spelfouten! Paar dagen daarna kreeg ik een ban-for-life omdat mediaconsument weer aan het huilen was, omdat ik volgens sommigen diezelfde netiquette had overtreden op alle fronten
.
Maar goed, reincarnatie bestaat, want ik ben toen toch vrij snel weer teruggekomen!
Wat bedoel je? Klagen over wat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Bastard het volgende:
Ja zo zie je maar weer, blijven klagen in de PM naar de FA's werpt op den duur zijn vruchten af he
Misschien omdat ze 100+ zeik- en slijmpm'tjes per dag krijgtquote:
Ik zag een paar pagina's verder een verzuurde ex TRU'ers commentaar staanquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Klagen over wat?
Na ongeveer 3 weken was ik de ban wel zat en heb toen een pm naar yvonne gestuurd en vlak daarna kreeg ik een unban.
Ik heb verder niet zitten klagen hoor! Nee, als ik het echt allemaal zo belangrijk gevonden had, dan was ik wel met een kloon gaan posten en dan hadden er ook vast wel (klaag)-pmtjes van mij in dit topic gestaan:
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #4
Jij vindt Flammie en Michielos verzuurde ex-TRU'ersquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:47 schreef Bastard het volgende:
Ik zag een paar pagina's verder een verzuurde ex TRU'ers commentaar staan![]()
Nee kom nou die PM post daar is niet van flammie of michielos afkomstig vlgs mij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij vindt Flammie en Michielos verzuurde ex-TRU'ers? Valt volgens mij wel mee hoor, maar goed
.
Jij schreef trouwens pas ergens dat jij ook weleens een ban hebt gehad op FOK, voor wat?
Duh! Maar het kon toch zijn dat je het gewoon over posts in dat topic had.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:23 schreef Bastard het volgende:
Nee kom nou die PM post daar is niet van flammie of michielos afkomstig vlgs mij.
Maar wat was er gebeurd danquote:En ik heb wel eens een ban gehad ja.. onschuldig, net als iedereen
Ik zou het niet weten eigenlijk.. meer dan eens iig.. ik zal vast onrespectvol hebben gepost tegen iemand.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar wat was er gebeurd dan?! Je maakt me zo nieuwsgierig, en zoals je weet, is nieuwsgierigheid een zeer zwakke plek van mij
. Dus a.j.b., kwel me niet langer
.
Nou, dan ben jij dus het goede voorbeeld op FOK die van zijn bans geleerd heeftquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijk.. meer dan eens iig.. ik zal vast onrespectvol hebben gepost tegen iemand.
Ik vond de bans niet altijd terecht hoor.. ze kende mij gewoon nog niet zo goedquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij dus het goede voorbeeld op FOK die van zijn bans geleerd heeft.
En toen mailde je natuurlijk dit naar degene die jou een ban gegeven had:quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:57 schreef Bastard het volgende:
Ik vond de bans niet altijd terecht hoor.. ze kende mij gewoon nog niet zo goed
Ik heb zo nu en dan een wat scherpe tong.
En toen kreeg je direct een unbanquote:ik hoop ook nog dat je teelbalkanker krijgt en je ballen ontploffen als een rotje, kanker homoooooooooooooooo!
kanker flikkerrrrrrrrrrrrrrrrrr!
je hoort op de brandstapel kanker hoerenzoon!
je moeder zal trots op je zijn dat haar zoon een kanker flikker als jou is, die mank loopt omdat hij een neger lul in zijn anus krijgt.
KANKER HOOOOOMOOOOO DAT JE BENT!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En toen mailde je natuurlijk dit naar degene die jou een ban gegeven had:
[..]
En toen kreeg je direct een unban!
Mooi toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Frutsel het volgende:
Wanneer wordt de index veranderd eigenlijk?
The legend of Bastard lives on
Zo heb jij ook weinig eer van je werk. Of wil je niet met TRU geassocieerd worden ?quote:
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zo heb jij ook weinig eer van je werk. Of wil je niet met TRU geassocieerd worden ?
Ik denk dat het werk scheelt als ik weer terug kom?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:21 schreef Frutsel het volgende:
Wanneer wordt de index veranderd eigenlijk?
The legend of Bastard lives on
En dat natuurlijk .quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat het werk scheelt als ik weer terug kom?
Voor jou of voor de rest ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat het werk scheelt als ik weer terug kom?
Je eerste werkdag zit er weer op he?quote:
Ah, jij bent van het type: glas halfvolquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:24 schreef Frutsel het volgende:
juist wel vond ik... was allang blij dat het geen 30 graden of warmer was
kan je tenminste nog wat doen zonder uit je broek te zweten
Ik ben meer basaal. Ik ben het type: glas!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, jij bent van het type: glas halfvol
En heb je nu je bril op of afquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:31 schreef Bastard het volgende:
Ja vond het weer ook lekker vandaag, heerlijk windje en plens water, leek wel even herfst
Nu heerlijk warm gedouched en geschoren, joggingbroek aan met slobbertrui en een glaasje whiskey..
echt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En heb je nu je bril op of af [ afbeelding ]?
Maar eh... Alcohol op een gewone doordeweekse dag is echt niks voor mij, want het heeft echt zo'n overweldigend effect op mij: Na een paar druppeltjes raak ik al in een ontzettende feeststemming![]()
En dat is niet altijd zo handig...
Krijg je er ook inspiratie van ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
En heb je nu je bril op of af [ afbeelding ]?
Maar eh... Alcohol op een gewone doordeweekse dag is echt niks voor mij, want het heeft echt zo'n overweldigend effect op mij: Na een paar druppeltjes raak ik al in een ontzettende feeststemming![]()
En dat is niet altijd zo handig...
Dáárom vraag ik het ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
Zie: Henk gaat naar de supermarkt![]()
Eén en al inspiratie
Letterlijk een paar (2) druppeltjes is misschien overdreven, maar na 2 a 3 slokken whiskey of een half glas bier. Niet dat ik dan meteen stomdronken ben ofzo, maar dan wil ik gewoon allerlei dingen wat meestal gewoon niet kan op dat moment.quote:
Je denkt toch niet dat ik die dingen ingesproken heb terwijl ik alcohol op hadquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
Zie: Henk gaat naar de supermarkt![]()
Een en al inspiratie
Nee joh, ik plaag je maar een beetjequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Letterlijk een paar (2) druppeltjes is misschien overdreven, maar na 2 a 3 slokken whiskey of een half glas bier. Niet dat ik dan meteen stomdronken ben ofzo, maar dan wil ik gewoon allerlei dingen wat meestal gewoon niet kan op dat moment.
Dus daarom drink ik liever alleen maar alcohol als de mogelijkheid tot feestjes en andere uitspattingen aanwezig is!
[..]
Je denkt toch niet dat ik die dingen ingesproken heb terwijl ik alcohol op had!
Heroine en cocaine... eeh... Bruine en witte rumquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:19 schreef Bastard het volgende:
pff ik zou het wel weten, glaasje rumis het bruine of witte?
Nee maar wel veel natriumquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heroine en cocaine... eeh... Bruine en witte rum!
Maar ik heb nu een heerlijk glas kraanwater en een kopje cup-a-soup, ook lekker! En je krijgt er niet zo snel losbollige dwangneuroses gedachten van
!
Gezonde voeding is dan ook erg belangrijk om je lichaam met fantastische mogelijkheden in vorm te houdenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gezonde voeding is dan ook erg belangrijk om je lichaam met fantastische mogelijkheden in vorm te houden!
O.k., komt ie:quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Ga liever die andere 16 episodes (voor seizoen 1) bij elkaar fantaseren ipv MC irmiteren
edit:
![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k., komt ie:
R0N1N loopt in de supermarkt en hij komt Henk tegen:
R: "Hee Henk, lelijkerd! Ben je weer uit je coma?!"
H: "Wat een domme vraag R0N1N! Oh, hoe kan iemand zo dom zijn?! Natuurlijk ben ik uit m'n coma, anders zou ik toch niet door de supermarkt wandelen!"
R: "Oh sorry Henk, ik wist niet dat je kwaad werd, ik heb goeie intenties hoor! Zal ik je anders even met Reiki behandelen? Ik ben daar erg goed in, sinds ik ingewijd ben via een audio-bestandje op internet."
H: "Aaaargh! Niet weer! Nou eeh... Dag R0N1N! De ballen he! Hou ze warm en laat ze niet vallen!"
R: "Laterrrrrs!"
Ja, we hebben nog een hele serie tegoed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef R0N1N het volgende:
Inspiratie genoeg zie ik![]()
Nou nog inspreken (was nog sneller geweest dan typen).
... & dan nog 15x (voor seizoen 1)
6 uur iedere dag.. gelukkig is het dan nog donker, dan slapen de meiden nog evenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:33 schreef Darkwolf het volgende:
Jeetje wat vroeg, Bastard.
Lag nog minstens 20 minuten lekker te slapen toen jij deze post plantte.
* Darkwolf heeft nog nooit een ban gehad overigens. In deze hele 6 jaar niet. Ben dan ook een braaf beestje!
Ik heb niet eens een cavia meer om naar om te moeten kijken. En zowel Pleo and Aibo redden zichzelf wel. Heerlijk is dat!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:36 schreef Bastard het volgende:
6 uur iedere dag.. gelukkig is het dan nog donker, dan slapen de meiden nog even![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:22 schreef R0N1N het volgende:
Inspiratie genoeg zie ik![]()
Nou nog inspreken (was nog sneller geweest dan typen).
... & dan nog 15x (voor seizoen 1)
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, we hebben nog een hele serie tegoed.
JP maakt zich er met een jantje van leiden vanaf.
En Max danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:36 schreef Bastard het volgende:
6 uur iedere dag.. gelukkig is het dan nog donker, dan slapen de meiden nog even![]()
* JoepiePoepie heeft 3 superschattige hamstersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:38 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb niet eens een cavia meer om naar om te moeten kijken. En zowel Pleo and Aibo redden zichzelf wel. Heerlijk is dat!
Heb ik m het ZH in gereikidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er afgelopen zaterdag nog eentje ingesproken. Kan ik het helpen dat Bastard Henk het ziekenhuis in ge-reiki-d heeft...
[..]
En Max dan?
[..]
* JoepiePoepie heeft 3 superschattige hamsters![]()
verdeeld over 2 hokken, omdat ze anders ruzie maken
.
![]()
Jippie, Joep & Toet
![]()
Ja, je gaf hem ongevraagd Reiki op afstand terwijl hij aan het autorijden wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:29 schreef Bastard het volgende:
Heb ik m het ZH in gereikid(eerlijk gezegd was het volume van die laatste file zo slecht dat ik het bijna niet mee kreeg)
Krijgt ie niet eens jouw de tietquote:En Max komt om half 7 voor zn fles..
Ja maar, dat zeggen alle ouders over hun kindjesquote:blijf me verbazen over die gozer, hoe hard hij wel niet groeit. Bij het consultatieburo hebben ze curve's voor de kinderen.. daar zit Max boven. Maar hij doet het erg goed.
Nee hoor, die curve is echt, ondergemiddelde, gemiddelde en bovengemiddelde.. daar zit hij iets boven. Maar als hij zo lang wil worden als zn pa is dat ook nodig. De meiden zaten netjes op de curve.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, je gaf hem ongevraagd Reiki op afstand terwijl hij aan het autorijden was. En je weet wat dat voor gevolgen kan hebben
!
[..]
Krijgt ie niet eens jouw de tiet?!
[..]
Ja maar, dat zeggen alle ouders over hun kindjes! Volgens mij hebben ze bij het consultatiebureau gewoon een bepaalde lengte bepaald waar alle (gezonde) kinderen boven zitten, om de ouders gelukkig te maken
.
Dat is toch niet vroeg, valt wel mee hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:33 schreef Darkwolf het volgende:
Jeetje wat vroeg, Bastard.
Lag nog minstens 20 minuten lekker te slapen toen jij deze post plantte.
* Darkwolf heeft nog nooit een ban gehad overigens. In deze hele 6 jaar niet. Ben dan ook een braaf beestje!
Same here.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef erodome het volgende:
Dat is toch niet vroeg, valt wel mee hoor!
Nee, serieus, heb nogsteeds moeite met echt vroeg opstaan, zal wel nooit een ochtendmens worden, maar toch is het doordeweeks elke dag vroeg op, meestal rond een uur of half 7.
...Soms...quote:En ik ben ook nog nooit geband, weet niet hoeveel notes ik heb, toen ik nog mod was had ik er maar een paar.
Ben best een braaf meisje soms
Dat kun je hier zien:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef erodome het volgende:
weet niet hoeveel notes ik heb, toen ik nog mod was had ik er maar een paar.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat kun je hier zien:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
quote:Je hebt 0 notes gekregen van onze moderators.
quote:Je hebt 33 complimenten gekregen van onze moderators.
Ik heb er 4!!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat kun je hier zien:
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Zo is ie waarheidsgetrouwerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dan moet je toch wat beter je best doen R0N1N! Bij mij staat er namelijk dit:
Je hebt 33 uitbranders "complimenten" gekregen van onze moderators.
Logisch toch? --------------------------------> (neus van Pinokkio)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dan moet je toch wat beter je best doen R0N1N! Bij mij staat er namelijk dit:
[..]
Ik weet het niet Erodome, zal het eens vragenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef erodome het volgende:
Gaan notes na verloop van tijd weg eigenlijk, of blijven ze voor eeuwig en altijd staan?
Das mooi naatje danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
Notes kunnen verwijderd worden door mods, maar anders heb je ze voor altijd en eeuwig
Goh.. je bent het weer eens oneens met iemand anders?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Op naar de 34 complimenten!
![]()
Subfora voor de webmasters onder ons
Ik ben het daar met iemand oneens en dat vindt hij niet leuk. Stel dat hij dan ook nog gaat huilen, dan krijg ik meestal weer een complimentje erbij van de moderators.
Dus stel... 1 van mijn kinderen word later mod op FOK.. dan kunnen ze theoretisch zien wat ik uitgespookt hebquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef naatje_1 het volgende:
Notes kunnen verwijderd worden door mods, maar anders heb je ze voor altijd en eeuwig
Backups jeweetzelluf!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:55 schreef Bastard het volgende:
Ach misschien komt er ooit weer eens een FOK crash
quote:Je hebt 116 notes gekregen van onze moderators.
Nou, ik ben niet de enige hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Bastard het volgende:
Goh.. je bent het weer eens oneens met iemand anders?
die van jou zijn best leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef erodome het volgende:
Gaan notes na verloop van tijd weg eigenlijk, of blijven ze voor eeuwig en altijd staan?
jouw notes zijn natuurlijk gewoon terecht gegevenquote:
quote:
Mweheh, onjuiste informatie geven, notes +1quote:Je hebt 7 notes gekregen van onze moderators.
Alle 77?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die van jou zijn best leuk![]()
[..]
jouw notes zijn natuurlijk gewoon terecht gegeven![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Mweheh, onjuiste informatie geven, notes +1
Ja, maar ik heb hem gegeven, dus alleen ik heb de macht om die note te verwijderen, hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis niet mijn forum, dus ik haalde hem maar weer weg
"Haha, ik heb 100 notes en 5 bans, ik ben kankerstoer"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hoe meer notes, hoe groter de e-penis!
Daarom vind ik _Led_ ook zo leuk!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
"Haha, ik heb 100 notes en 5 bans, ik ben kankerstoer"
Dat is toch meer ene baggeraarsmentaliteitDat hoort niet
Welkom bij de baggercultuur van '10 waar het woord kanker om de zoveel minuten gebruikt wordt in een andere context, dat is echt wat ze zeggen heh, die baggeraartjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
'kankerstoer'...?
Nee, 'kankerstoer' hoort inderdaad niet.
Echt wel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is volgens mij niet eens een uitdrukking
Het is wellicht zwaar naatje, maar :quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zal allemaal wel, maar er zijn ook mensen die notes en bans krijgen zonder met ziektes te gaan smijtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
Welkom bij de baggercultuur van '10 waar het woord kanker om de zoveel minuten gebruikt wordt in een andere context, dat is echt wat ze zeggen heh, die baggeraartjes
Das toch alleen iets voor Randstadters?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Welkom bij de baggercultuur van '10 waar het woord kanker om de zoveel minuten gebruikt wordt in een andere context, dat is echt wat ze zeggen heh, die baggeraartjes
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |