abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78981547
Wie labyrinth vorige week heeft gezien, weet waar ik het over heb. Voor de mensen die het gemist hebben of het vergeten zijn, hier de samenvatting van de onderzoeksresultaten uit dat programma:

Mensen in Amerika hebben onderzocht door middel van plaatjes dat men de keuze maakt door te kijken naar het hoofd. Iemand met een competente kop heeft bij voorkeur de meeste stemmen. Ze hebben 2 groepen Amerikanen plaatjes laten zien van de verkiezingskandidaten van de andere staat (groep 1 krijgt plaatjes van de kandidaten van groep 2, en omgekeerd). De uitslag van deze test kwam in grote lijnen overeen met de uitslag van de verkiezingen.

Ze hebben een Amerikaanse groep daarna achter een computer gezet met plaatjes van Nederlandse politici. Aangezien het Amerikanen zijn, is het vrijwel onmogelijk dat ze weten wat er speelt in de Nederlandse politiek. De plaatjes waren van Balkenende, Bos, Halsema, Verdonk, Kroes, Wilders en Gordon van Geer en Goor. Het ging volgens het zelfde principe als van de eerste test.

De uitslag van deze test was dat Balkenende vooraan stond, gevolgd door Bos. Hoe dit komt? Je hersenen hebben al ver van te voren bepaald wie of wat ze kiezen. Zo hebben ze ook met minister Plasterk een test gedaan, met daarbij vragen waarop je met ja of nee moet beantwoorden. Vragen waren bijvoorbeeld of hij boerenkool lekker vond. Deze vragen moest hij beantwoorden terwijl ze met infarood stralen naar zijn hersenen keken, terwijl ze naar de hersenen keken zouden ze de vraag eerder kunnen beantwoorden dan de minister, wat ook nog het goede antwoord zou zijn. 80% hadden ze goed en inderdaad voordat Plasterk op een knopje had gedrukt.

Nu even terugkomen op de test met Nederlandse policici, wat opmerkelijk bij deze test was dat Wilders onderaan kwam. Hoe dit komt? De stem wordt ook bepaald door angst, er zijn namelijk 2 groepen mensen: een bangerik en een dappere. De bangerik heeft een groter deel in de hersenen en zal op Wilders stemmen, in tegenstelling tot de dappere.

Nu mijn vraag aan PVV stemmers: Stemmen jullie uit angst, of niet? Wilders heeft namelijk erge bezuinigingsmaatregelen liggen voor de arme mensen onder ons, dus denk goed na in het stemhokje.

Edit:
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:28 schreef Blackf1re het volgende:
Uitzending: http://player.omroep.nl/?aflID=10711685

[ Bericht 8% gewijzigd door naatje_1 op 10-03-2010 18:29:33 ]
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:09:38 #3
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_78983386
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:19 schreef naatje_1 het volgende:

Gordon van Geer en Goor
Mensen die Gordon niet kennen, zullen vast wat hebben aan de verduidelijking.

Ontopic: Hmm, tsja.
Géén kloon van tvlxd!
pi_78983668
Ik betwijfel het toch enigszins.
Dit gaat namelijk puur over uiterlijk, maar als er politieke ideeën bij komen kijken zullen er wel degelijk dingen veranderen. Ik vind Bos bijvoobeeld qua uiterlijk de meest competente premier. En ook qua manier van betogen en debatteren is hij erg sterk. Toch stem ik geen PvdA, omdat een deel van mijn gedachtengoed niet strookt met dat van de PvdA.

Daarnaast Balkenende als meest competente premier qua uiterlijk. Waarschijnlijk wilde ze ons land gewoon nog langer voor lul zetten. En daarnaast zullen sommige Balkenende al wel eens hebben gezien, al is het puur toeval.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_78985445
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:15 schreef Ascendancy het volgende:
Ik betwijfel het toch enigszins.
Dit gaat namelijk puur over uiterlijk, maar als er politieke ideeën bij komen kijken zullen er wel degelijk dingen veranderen. Ik vind Bos bijvoobeeld qua uiterlijk de meest competente premier. En ook qua manier van betogen en debatteren is hij erg sterk. Toch stem ik geen PvdA, omdat een deel van mijn gedachtengoed niet strookt met dat van de PvdA.

Daarnaast Balkenende als meest competente premier qua uiterlijk. Waarschijnlijk wilde ze ons land gewoon nog langer voor lul zetten. En daarnaast zullen sommige Balkenende al wel eens hebben gezien, al is het puur toeval.
Je stem wordt inderdaad ook bepaalt door wat je meegemaakt hebt Zeiden ze aan het eind van de uitzending
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')