abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85472163
Ik was zo stom om ervan uit te gaan dat iedereen op dezelfde manier voelde als ik dat deed.

Als kind stond ik op een afstand te kijken naar andere kinderen en vroeg me telkens weer af hoe het kwam dat andere kinderen zo sterk in hun schoenen stonden en dat ik dat niet kon.
Ik bewonderde andere kinderen, als ze ruzie hadden, leken ze geen greintje angst te hebben,
Ik voelde echter wel die angst, haat, afgunst van mensen door mijn lichaam gieren en kon niet begrijpen dat andere kinderen dit gevoel konden trotseren.

Als kind was ik een enorme schijtbak, net zoals vele Indigo's was ik te klein en zag ik er te jong uit,
waardoor je snel een slachtoffer bent.
Ik was ook iemand, die kinderen met slechte gevoelens en slechte bijbedoelingen naar mij toe hadden, op een grote afstand van mij hield en dat waren er nogal veel.
Ik kon de leraren, volwassen niet uitleggen waarom ik dat deed, want hoe kon ik weten dat deze kinderen iets met mij van plan waren??? Nee, ik had als kind mijn lesje wel geleerd, de reactie van mensen, dat deed te veel pijn, als ik iets zei wat ik eigenlijk niet kon weten....

Nu denk ik: ontwaakt uit de niet werkelijke wereld
Ik heb flinke schade opgelopen, in een verkeerde tijd geboren, een tijd van onwetendheid van hoe de werkelijkheid in elkaar zit. Heb nooit mijzelf kunnen wezen door het voelen van emotie's van anderen. Maar nu vraag ik mijzelf af: Hoe deze "zwakke mensen" het eraf zouden hebben gebracht , als zij net zoals ik, heldervoelend waren, net zoals ik, steeds de haat, jaloezie en afgunst van andere mensen hebben moeten vedragen, alleen omdat ik als Indigo te knap en met een te mooi figuurtje te wereld kwam...

Je gevoelens zijn als een Twilightzone als je niet weet dat je een Indigokind bent.
Live as a Indigo is like a twilightzone if you don't know you are a Indigo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:07:14 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_85472366
Zo dus iemand heeft je een sticker opgeplakt (eentje die trouwens al aardig uit de mode is) en daar ben je blij mee? Good for you, maar niet erg realistisch.

Maar het geeft verder weinig hoor, er zijn een hele batterij mensen gristen / moslims / new age etc die in sprookjes geloven.
pi_85472509
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo dus iemand heeft je een sticker opgeplakt (eentje die trouwens al aardig uit de mode is) en daar ben je blij mee? Good for you, maar niet erg realistisch.

Maar het geeft verder weinig hoor, er zijn een hele batterij mensen gristen / moslims / new age etc die in sprookjes geloven.

Ja en ik zou de TRU etiquette eens lezen als ik jou was.

Ontopic: het is erg vervelend als je zo heldervoelend bent. Maar wat ik me afvraag, waren dat alleen maar emoties die voelde, TS? En emoties die dan tegen jou gericht waren, of ook algemeen? En voelde je alleen maar de negatieve emoties of ook de positieve?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_85472556
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
alleen omdat ik als Indigo te knap en met een te mooi figuurtje te wereld kwam...
Je hebt bepaalde tehuizen waar ze "indigo" gevallen behandelen.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_85472657
Laat je niet afleiden van de missie jongen. Je moet je houden aan de afspraak man, de afspraak.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 14:50:16 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85474129
Hoezo in de verkeerde tijd geboren TS? Er worden steeds meer kinderen zoals jou geboren.
The truth was in here.
pi_85474363
TS, hoe oud was je toen je besefte dat je 'anders' was, of wist je het altijd?
pi_85475712
Nee heb het helaas niet altijd geweten .... pas rond mijn 30 jaar ben ik ontwaakt...
pi_85475880
Waarom ik vindt dat ik in de verkeerde tijd geboren ben....
Nu weten ze dat het mogelijk is om gevoelens van andere te voelen in je lichaam.
Wie was er toen om te vertellen dat dat mogelijk was....
Weetje het is net zoals in de middeleeuwen... Als je vliegt ben je een heks en anders was je toch gewoon een mens....oeps... je was een mens...
pi_85476077
Daftme - je hebt ook bepaalde tehuizen waar de gevallen als jij terecht komen....
Weetje diegene die teveel heineken drinken.....
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:36:11 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85476156
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
Waarom ik vindt dat ik in de verkeerde tijd geboren ben....
Nu weten ze dat het mogelijk is om gevoelens van andere te voelen in je lichaam.
Wie was er toen om te vertellen dat dat mogelijk was....
Weetje het is net zoals in de middeleeuwen... Als je vliegt ben je een heks en anders was je toch gewoon een mens....oeps... je was een mens...
Helaas waren de mensen toen helemaal niet op de hoogte van het fenomeen, nu wel maar er is nog een lange weg te gaan. Mensen zullen onderwezen moeten worden, voorbereid worden over hoe om te gaan is met Indigo. Er ligt daar nog een weg open, misschien wel voor jou om daarin te helpen zodat er eerder gezien zal worden welke kinderen er indigo zijn en hoe ze het beste geholpen en begrepen kunnen worden.
Tegenwoordig worden er steeds meer kinderen zoals jou geboren..
The truth was in here.
  † In Memoriam † donderdag 19 augustus 2010 @ 15:44:37 #12
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_85476515
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:

Als kind stond ik op een afstand te kijken naar andere kinderen en vroeg me telkens weer af hoe het kwam dat andere kinderen zo sterk in hun schoenen stonden en dat ik dat niet kon.
Elk kind heeft dat wel.
quote:
Ik bewonderde andere kinderen, als ze ruzie hadden, leken ze geen greintje angst te hebben,
Ik voelde echter wel die angst, haat, afgunst van mensen door mijn lichaam gieren en kon niet begrijpen dat andere kinderen dit gevoel konden trotseren.
Als je ruzie hebt voel je weinig angst en het gevoel trotseren heeft met eigenwaarde te maken.

quote:
Als kind was ik een enorme schijtbak, net zoals vele Indigo's was ik te klein en zag ik er te jong uit,
waardoor je snel een slachtoffer bent.
Daar hoef je geen 'Indigo' voor te zijn. Kleintjes zijn nu eenmaal een makkelijk slachtoffer.
quote:
Ik was ook iemand, die kinderen met slechte gevoelens en slechte bijbedoelingen naar mij toe hadden, op een grote afstand van mij hield en dat waren er nogal veel.
Lijkt me logisch he. Je gaat niet met iemand om die slechte bedoelingen met je heeft. En kinderen kunnen dat goed aanvoelen. Volwassen ook trouwens.
quote:
Ik kon de leraren, volwassen niet uitleggen waarom ik dat deed, want hoe kon ik weten dat deze kinderen iets met mij van plan waren??? Nee, ik had als kind mijn lesje wel geleerd, de reactie van mensen, dat deed te veel pijn, als ik iets zei wat ik eigenlijk niet kon weten....
Hoezo moest jij dat uitleggen aan de leraren? Jij werd gedwongen met die kinderen tijdens en na schooltijd te spelen? Is het niet zo dat kinderen nog altijd zelf uitmaken met wie ze willen omgaan?

quote:
Nu denk ik: ontwaakt uit de niet werkelijke wereld
Ik heb flinke schade opgelopen, in een verkeerde tijd geboren, een tijd van onwetendheid van hoe de werkelijkheid in elkaar zit. Heb nooit mijzelf kunnen wezen door het voelen van emotie's van anderen. Maar nu vraag ik mijzelf af: Hoe deze "zwakke mensen" het eraf zouden hebben gebracht , als zij net zoals ik, heldervoelend waren, net zoals ik, steeds de haat, jaloezie en afgunst van andere mensen hebben moeten vedragen, alleen omdat ik als Indigo te knap en met een te mooi figuurtje te wereld kwam...
Te mooi figuur, te knap, te klein en te jong van uiterlijk...had je het niet vroeger al iets te hoog in je bol zitten? Arrogant gedrag met als gevolg dat kinderen een hekel aan je krijgen wat je uiteraard aanvoelt.
quote:
Je gevoelens zijn als een Twilightzone als je niet weet dat je een Indigokind bent.
Volgens mij ben jij een heel onzeker persoontje die zich door middel van het uiterlijk zichzelf wil ophemelen en aangezien niet iedereen daar van gediend is voel jij je het onbegrepen 'Indigo'kind.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:45:08 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_85476536
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja en ik zou de TRU etiquette eens lezen als ik jou was.
Oja die was gewijzigd he.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:47:13 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_85476628
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Elk kind heeft dat wel.
[..]

Als je ruzie hebt voel je weinig angst en het gevoel trotseren heeft met eigenwaarde te maken.
[..]

Daar hoef je geen 'Indigo' voor te zijn. Kleintjes zijn nu eenmaal een makkelijk slachtoffer.
[..]

Lijkt me logisch he. Je gaat niet met iemand om die slechte bedoelingen met je heeft. En kinderen kunnen dat goed aanvoelen. Volwassen ook trouwens.
[..]

Hoezo moest jij dat uitleggen aan de leraren? Jij werd gedwongen met die kinderen tijdens en na schooltijd te spelen? Is het niet zo dat kinderen nog altijd zelf uitmaken met wie ze willen omgaan?
[..]

Te mooi figuur, te knap, te klein en te jong van uiterlijk...had je het niet vroeger al iets te hoog in je bol zitten? Arrogant gedrag met als gevolg dat kinderen een hekel aan je krijgen wat je uiteraard aanvoelt.
[..]

Volgens mij ben jij een heel onzeker persoontje die zich door middel van het uiterlijk zichzelf wil ophemelen en aangezien niet iedereen daar van gediend is voel jij je het onbegrepen 'Indigo'kind.
Vlgs mij hoeft TS niet te bewijzen of hij/zij wel geen indigo is hier in TRU, we gaan er gewoon vanuit en werken vanaf daar :)
The truth was in here.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:47:24 #15
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_85476641
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Elk kind heeft dat wel.
[..]

Top reaktie mevrouw Ratelslangetje.

Kinderen willen zich natuurlijk graag speciaal voelen.
pi_85477111
Natuurlijk heb ik ook goede emotie's gevoeld.
Het is wel zo dat je meer last hebt van de slechte emotie's.
Want als iemand om je heen blij is, ben je blij.
Maar als iemand om je heen verdrietig is en diegene verbergt het,
zit je wel thuis te huilen en als iemand dan vraagt waarom je huilt,
kan je niets anders dan uitschreeuwen dat je niet weet waarom je verdrietig bent.

Een goede emotie is verliefdheid, jeetje als ik daarover terugdenk,
besef ik dat vele jongens verliefd op mij waren en ik dit als verliefdheid
van mijzelf hebt gezien. Vele jongens heb ik afgekraakt en die vroegen mij
dan wat ik bij hun deed?? En ik maar denken dat ik verliefd was...

Voor diegene die Indigo ed niet serieus nemen, ik kan het jullie niet kwalijk nemen,
jullie hebben geen bewijs voor jullie zelf dat de wereld toch echt anders in elkaar steekt
dan dat de wereld jullie wil laten geloven. Het spijt mij voor jullie, dat jullie in deze leven er nog
niet aan toe zijn om een indigo te zijn....., wie weet dat je in je volgende leven ook als indigo te wereld komt.... En dan mag ik hopen dat je het net als mij niet doorhad..... En lekker in de war raakt....

Het leven is zoveel beter als je inzicht in jezelf krijgt.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:49:25 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_85479486
Of je er nou een etikette aan plakt als 'indigo' of dat je gewoon een empathisch persoon bent in een aardig harde/egoïstische maatschappij maakt geen verschil, iedereen die een beetje te ver buiten de norm valt heeft het gevoel anders te zijn en kan het daar moeilijk mee hebben. Ik herken wel wat stukken in wat je zegt maar ga er in ieder geval wat minder dramatisch mee om (verharding? Dunno) en ben nogal huiverig voor het hele indigo verhaal :').

Accepteer in ieder geval je emoties en persoonlijkheid en leer ervan te houden. Is in ieder geval goed voor je zelfvertrouwen. Laat de stickertjes en wat dan ook achterwege, ookal kloppen ze als een bus, who cares? We hebben al genoeg hokjes in de wereld :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_85480096
ha ha voor diegene die denkt dat ik het te hoog in mijn bolletje had zitten qua arrogantie....
Er is vroeger genoeg aan mij gevraagd of ik wel wist dat ik heel erg knap was en dat ik een
geweldige figuur had.
Het feit is dat ik ook te knap was een te mooi figuurtje had..
Zelf in een vuilniszak zag ik er nog beter uit dan menig meisje.....

Feit is dat ik in mijn leven meer dan 500.000 keren heb gehoord (ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen), en dagelijks nog hoor, hoe erg knap ik ben en hoe geweldig fantastisch figuur ik heb.
Menig vrouw zou wensen dat ze er als mij uitzien.... en menig man zou wensen dat hun vrouw eruiit ziet als mij... ha ha

Maar er zitten ook nadelen aan mooi zijn, ik kan de wereld niet alleen rondreizen, er zijn genoeg ziekelijke mannen die weten dat ze mij niet kunnen krijgen en het dan op een andere manier proberen.....
Helaas voor hun, ben ik heldervoelend, heeft mijn lichaam de belangrijke waarschuwingssignaal al gegeven dat ik moet vrezen voor mij leven, en dit gevoel wat dan door mij lichaam gaat heeft het nog nooit verkeerd gehad... Dankzij mij heldervoelendheid heb ik mijzelf kunnen redden van een poging tot ontvoering toen ik 14 jaar was, Er zijn zoveel vrouwen die achtervolgd worden, in de gaten gehouden worden, zonder dat ze het door hebben. Bij mij hoeven ze dat niet te proberen, ik heb ze toch door, hoe goed ze zich ook verstoppen en verschuilen. Tegenwoordig spreek ik deze ziekelijke mannen aan (alleen overdag en als het druk is), deze mannen staan verbaasd en schrikken, dat ondanks dat ze verstopt zitten, dat ik ze gevonden heb. ra ra hoe kan dit???? Ben zo blij met de gave dat ik op afstand kan voelen dat er een slecht iemand in mijn buurt is..
pi_85480143
Indigo :')
Heldervoelendheid :') :')
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:02:40 #20
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85480173
Ah, een indigo-kind, of wat we in mijn tijd gewoon een aansteller of dramaqueen noemden :)
zzz
pi_85480180
Je bent gewoon labiel, toughen up. De maatschappij past zich niet aan jou aan. En heldervoelend zijn is gewoon een ander woord voor mensenkennis en goeie intuïtie. Of misschien ben je erg wantrouwend en valt het jou meer op wanneer iemand kwaad in de zin heeft, omdat je er zo op gefocust bent.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 17:05:19 #22
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_85480300
Zeg me alsjeblieft dat dit een troll is. ;(
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_85480395
Ik heb net de indigokind test gedaan, ik had 36 van de 40. Gewoon omdat 90 procent van de vragen gewoon heel normaal is om Ja op te antwoorden.
pi_85480437
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
ha ha voor diegene die denkt dat ik het te hoog in mijn bolletje had zitten qua arrogantie....
Er is vroeger genoeg aan mij gevraagd of ik wel wist dat ik heel erg knap was en dat ik een
geweldige figuur had.

Feit is dat ik in mijn leven meer dan 500.000 keren heb gehoord (ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen), en dagelijks nog hoor, hoe erg knap ik ben en hoe geweldig fantastisch figuur ik heb.
Menig vrouw zou wensen dat ze er als mij uitzien.... en menig man zou wensen dat hun vrouw eruiit ziet als mij... ha ha

Maar er zitten ook nadelen aan mooi zijn, ik kan de wereld niet alleen rondreizen, er zijn genoeg ziekelijke mannen die weten dat ze mij niet kunnen krijgen en het dan op een andere manier proberen.....
Helaas voor hun, ben ik heldervoelend, heeft mijn lichaam de belangrijke waarschuwingssignaal al gegeven dat ik moet vrezen voor mij leven, en dit gevoel wat dan door mij lichaam gaat heeft het nog nooit verkeerd gehad... Dankzij mij heldervoelendheid heb ik mijzelf kunnen redden van een poging tot ontvoering toen ik 14 jaar was, Er zijn zoveel vrouwen die achtervolgd worden, in de gaten gehouden worden, zonder dat ze het door hebben. Bij mij hoeven ze dat niet te proberen, ik heb ze toch door, hoe goed ze zich ook verstoppen en verschuilen. Tegenwoordig spreek ik deze ziekelijke mannen aan (alleen overdag en als het druk is), deze mannen staan verbaasd en schrikken, dat ondanks dat ze verstopt zitten, dat ik ze gevonden heb. ra ra hoe kan dit???? Ben zo blij met de gave dat ik op afstand kan voelen dat er een slecht iemand in mijn buurt is..
Nou je hebt iig geen last van valse bescheidenheid, dat helpt je waarschijnlijk wel :)
pi_85480538
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
geweldige figuur had.

Je hoeft echt niet ''heldervoelend'' te zijn om te weten of iemand kwaadaardige gedachten heeft, dat heet gewoon intuïtie en intelligentie. Het is simpel om aan iemands lichaamstaal te zien wat hij/zij denkt of wilt.

Daar hoef je echt geen indigokind voor te zijn, wat een bullshit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')