Ja en ik zou de TRU etiquette eens lezen als ik jou was.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:07 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo dus iemand heeft je een sticker opgeplakt (eentje die trouwens al aardig uit de mode is) en daar ben je blij mee? Good for you, maar niet erg realistisch.
Maar het geeft verder weinig hoor, er zijn een hele batterij mensen gristen / moslims / new age etc die in sprookjes geloven.
Je hebt bepaalde tehuizen waar ze "indigo" gevallen behandelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
alleen omdat ik als Indigo te knap en met een te mooi figuurtje te wereld kwam...
Helaas waren de mensen toen helemaal niet op de hoogte van het fenomeen, nu wel maar er is nog een lange weg te gaan. Mensen zullen onderwezen moeten worden, voorbereid worden over hoe om te gaan is met Indigo. Er ligt daar nog een weg open, misschien wel voor jou om daarin te helpen zodat er eerder gezien zal worden welke kinderen er indigo zijn en hoe ze het beste geholpen en begrepen kunnen worden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:29 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
Waarom ik vindt dat ik in de verkeerde tijd geboren ben....
Nu weten ze dat het mogelijk is om gevoelens van andere te voelen in je lichaam.
Wie was er toen om te vertellen dat dat mogelijk was....
Weetje het is net zoals in de middeleeuwen... Als je vliegt ben je een heks en anders was je toch gewoon een mens....oeps... je was een mens...
Elk kind heeft dat wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:02 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
Als kind stond ik op een afstand te kijken naar andere kinderen en vroeg me telkens weer af hoe het kwam dat andere kinderen zo sterk in hun schoenen stonden en dat ik dat niet kon.
Als je ruzie hebt voel je weinig angst en het gevoel trotseren heeft met eigenwaarde te maken.quote:Ik bewonderde andere kinderen, als ze ruzie hadden, leken ze geen greintje angst te hebben,
Ik voelde echter wel die angst, haat, afgunst van mensen door mijn lichaam gieren en kon niet begrijpen dat andere kinderen dit gevoel konden trotseren.
Daar hoef je geen 'Indigo' voor te zijn. Kleintjes zijn nu eenmaal een makkelijk slachtoffer.quote:Als kind was ik een enorme schijtbak, net zoals vele Indigo's was ik te klein en zag ik er te jong uit,
waardoor je snel een slachtoffer bent.
Lijkt me logisch he. Je gaat niet met iemand om die slechte bedoelingen met je heeft. En kinderen kunnen dat goed aanvoelen. Volwassen ook trouwens.quote:Ik was ook iemand, die kinderen met slechte gevoelens en slechte bijbedoelingen naar mij toe hadden, op een grote afstand van mij hield en dat waren er nogal veel.
Hoezo moest jij dat uitleggen aan de leraren? Jij werd gedwongen met die kinderen tijdens en na schooltijd te spelen? Is het niet zo dat kinderen nog altijd zelf uitmaken met wie ze willen omgaan?quote:Ik kon de leraren, volwassen niet uitleggen waarom ik dat deed, want hoe kon ik weten dat deze kinderen iets met mij van plan waren??? Nee, ik had als kind mijn lesje wel geleerd, de reactie van mensen, dat deed te veel pijn, als ik iets zei wat ik eigenlijk niet kon weten....
Te mooi figuur, te knap, te klein en te jong van uiterlijk...had je het niet vroeger al iets te hoog in je bol zitten? Arrogant gedrag met als gevolg dat kinderen een hekel aan je krijgen wat je uiteraard aanvoelt.quote:Nu denk ik: ontwaakt uit de niet werkelijke wereld
Ik heb flinke schade opgelopen, in een verkeerde tijd geboren, een tijd van onwetendheid van hoe de werkelijkheid in elkaar zit. Heb nooit mijzelf kunnen wezen door het voelen van emotie's van anderen. Maar nu vraag ik mijzelf af: Hoe deze "zwakke mensen" het eraf zouden hebben gebracht , als zij net zoals ik, heldervoelend waren, net zoals ik, steeds de haat, jaloezie en afgunst van andere mensen hebben moeten vedragen, alleen omdat ik als Indigo te knap en met een te mooi figuurtje te wereld kwam...
Volgens mij ben jij een heel onzeker persoontje die zich door middel van het uiterlijk zichzelf wil ophemelen en aangezien niet iedereen daar van gediend is voel jij je het onbegrepen 'Indigo'kind.quote:Je gevoelens zijn als een Twilightzone als je niet weet dat je een Indigokind bent.
Oja die was gewijzigd he.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en ik zou de TRU etiquette eens lezen als ik jou was.
Vlgs mij hoeft TS niet te bewijzen of hij/zij wel geen indigo is hier in TRU, we gaan er gewoon vanuit en werken vanaf daarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Elk kind heeft dat wel.
[..]
Als je ruzie hebt voel je weinig angst en het gevoel trotseren heeft met eigenwaarde te maken.
[..]
Daar hoef je geen 'Indigo' voor te zijn. Kleintjes zijn nu eenmaal een makkelijk slachtoffer.
[..]
Lijkt me logisch he. Je gaat niet met iemand om die slechte bedoelingen met je heeft. En kinderen kunnen dat goed aanvoelen. Volwassen ook trouwens.
[..]
Hoezo moest jij dat uitleggen aan de leraren? Jij werd gedwongen met die kinderen tijdens en na schooltijd te spelen? Is het niet zo dat kinderen nog altijd zelf uitmaken met wie ze willen omgaan?
[..]
Te mooi figuur, te knap, te klein en te jong van uiterlijk...had je het niet vroeger al iets te hoog in je bol zitten? Arrogant gedrag met als gevolg dat kinderen een hekel aan je krijgen wat je uiteraard aanvoelt.
[..]
Volgens mij ben jij een heel onzeker persoontje die zich door middel van het uiterlijk zichzelf wil ophemelen en aangezien niet iedereen daar van gediend is voel jij je het onbegrepen 'Indigo'kind.
Top reaktie mevrouw Ratelslangetje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Elk kind heeft dat wel.
[..]
Als je ruzie hebt voel je weinig angst en het gevoel trotseren heeft met eigenwaarde te maken.
Daar hoef je geen 'Indigo' voor te zijn. Kleintjes zijn nu eenmaal een makkelijk slachtoffer.
Lijkt me logisch he. Je gaat niet met iemand om die slechte bedoelingen met je heeft. En kinderen kunnen dat goed aanvoelen. Volwassen ook trouwens.
Hoezo moest jij dat uitleggen aan de leraren? Jij werd gedwongen met die kinderen tijdens en na schooltijd te spelen? Is het niet zo dat kinderen nog altijd zelf uitmaken met wie ze willen omgaan?
Te mooi figuur, te knap, te klein en te jong van uiterlijk...had je het niet vroeger al iets te hoog in je bol zitten? Arrogant gedrag met als gevolg dat kinderen een hekel aan je krijgen wat je uiteraard aanvoelt.
Volgens mij ben jij een heel onzeker persoontje die zich door middel van het uiterlijk zichzelf wil ophemelen en aangezien niet iedereen daar van gediend is voel jij je het onbegrepen 'Indigo'kind.
Nou je hebt iig geen last van valse bescheidenheid, dat helpt je waarschijnlijk welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
ha ha voor diegene die denkt dat ik het te hoog in mijn bolletje had zitten qua arrogantie....
Er is vroeger genoeg aan mij gevraagd of ik wel wist dat ik heel erg knap was en dat ik een
geweldige figuur had.
Het feit is dat ik ook te knap was een te mooi figuurtje had..
Zelf in een vuilniszak zag ik er nog beter uit dan menig meisje.....
Feit is dat ik in mijn leven meer dan 500.000 keren heb gehoord (ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen), en dagelijks nog hoor, hoe erg knap ik ben en hoe geweldig fantastisch figuur ik heb.
Menig vrouw zou wensen dat ze er als mij uitzien.... en menig man zou wensen dat hun vrouw eruiit ziet als mij... ha ha
Maar er zitten ook nadelen aan mooi zijn, ik kan de wereld niet alleen rondreizen, er zijn genoeg ziekelijke mannen die weten dat ze mij niet kunnen krijgen en het dan op een andere manier proberen.....
Helaas voor hun, ben ik heldervoelend, heeft mijn lichaam de belangrijke waarschuwingssignaal al gegeven dat ik moet vrezen voor mij leven, en dit gevoel wat dan door mij lichaam gaat heeft het nog nooit verkeerd gehad... Dankzij mij heldervoelendheid heb ik mijzelf kunnen redden van een poging tot ontvoering toen ik 14 jaar was, Er zijn zoveel vrouwen die achtervolgd worden, in de gaten gehouden worden, zonder dat ze het door hebben. Bij mij hoeven ze dat niet te proberen, ik heb ze toch door, hoe goed ze zich ook verstoppen en verschuilen. Tegenwoordig spreek ik deze ziekelijke mannen aan (alleen overdag en als het druk is), deze mannen staan verbaasd en schrikken, dat ondanks dat ze verstopt zitten, dat ik ze gevonden heb. ra ra hoe kan dit???? Ben zo blij met de gave dat ik op afstand kan voelen dat er een slecht iemand in mijn buurt is..
Je hoeft echt niet ''heldervoelend'' te zijn om te weten of iemand kwaadaardige gedachten heeft, dat heet gewoon intuïtie en intelligentie. Het is simpel om aan iemands lichaamstaal te zien wat hij/zij denkt of wilt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Indigo-Twilightzone het volgende:
ha ha voor diegene die denkt dat ik het te hoog in mijn bolletje had zitten qua arrogantie....
Er is vroeger genoeg aan mij gevraagd of ik wel wist dat ik heel erg knap was en dat ik een
geweldige figuur had.
Het feit is dat ik ook te knap was een te mooi figuurtje had..
Zelf in een vuilniszak zag ik er nog beter uit dan menig meisje.....
Feit is dat ik in mijn leven meer dan 500.000 keren heb gehoord (ben op een gegeven moment maar gestopt met tellen), en dagelijks nog hoor, hoe erg knap ik ben en hoe geweldig fantastisch figuur ik heb.
Menig vrouw zou wensen dat ze er als mij uitzien.... en menig man zou wensen dat hun vrouw eruiit ziet als mij... ha ha
Maar er zitten ook nadelen aan mooi zijn, ik kan de wereld niet alleen rondreizen, er zijn genoeg ziekelijke mannen die weten dat ze mij niet kunnen krijgen en het dan op een andere manier proberen.....
Helaas voor hun, ben ik heldervoelend, heeft mijn lichaam de belangrijke waarschuwingssignaal al gegeven dat ik moet vrezen voor mij leven, en dit gevoel wat dan door mij lichaam gaat heeft het nog nooit verkeerd gehad... Dankzij mij heldervoelendheid heb ik mijzelf kunnen redden van een poging tot ontvoering toen ik 14 jaar was, Er zijn zoveel vrouwen die achtervolgd worden, in de gaten gehouden worden, zonder dat ze het door hebben. Bij mij hoeven ze dat niet te proberen, ik heb ze toch door, hoe goed ze zich ook verstoppen en verschuilen. Tegenwoordig spreek ik deze ziekelijke mannen aan (alleen overdag en als het druk is), deze mannen staan verbaasd en schrikken, dat ondanks dat ze verstopt zitten, dat ik ze gevonden heb. ra ra hoe kan dit???? Ben zo blij met de gave dat ik op afstand kan voelen dat er een slecht iemand in mijn buurt is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |