Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
je hebt het al gefixtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar?
Na 2,5 uur trouwens weer internet op werk.
Daar waar jij er net een hebt neergezetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
Waar?
Dank je welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de wiki gedaan voor je panda
Leg de vis eens naast de kom dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar waar jij er net een hebt neergezet![]()
en de vis is nog steeds niet dood en ik moet over een klein uurtje weg..
Tja dat komt ervan als je te snel een topic wilt openen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:53 schreef Oceanview het volgende:
Duidelijk te merken dat het "still going strong" is aangezien er een haakje mist
Dat is dan ook weer zo.. zo...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leg de vis eens naast de kom dan?
Ik heb gister voor ik ging slapen de planten er al uitgehaald in de hoop dat het een beetje zou helpen. Maar neequote:
Whehe... het gaat goed de laatste paar tpoicsquote:
quote:
Hoe?quote:
kpn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar?
RouteIT via KPN-lijn, ja. Maar er schijnt hier een storing geweest te zijn... alleen onze router had even wat tijd nodig om te beseffen dat de storing voorbij wasquote:
in NH zijn div. storinkjes geweest idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
RouteIT via KPN-lijn, ja. Maar er schijnt hier een storing geweest te zijn... alleen onze router had even wat tijd nodig om te beseffen dat de storing voorbij was.
Maar ik zit nu niet in NHquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
in NH zijn div. storinkjes geweest idd.
Nee, plek W.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh, ik weet niet of wij op plek X ook storing hadden
was het niet boeiendquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
Leuk man, handsfree bellen. Fijn ook dat ik mee kan genieten van het hele gesprek![]()
Dat mag binnenkort ook niet meerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
Leuk man, handsfree bellen. Fijn ook dat ik mee kan genieten van het hele gesprek![]()
was het niet interessantquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
hoezo ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag binnenkort ook niet meer
Ze gaan een wet maken zodat je binnenkort niet meer handsfree mag bellen in je eigen auto terwijl je stil staat op een parkeerplek? Wauw.. apart.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze gaan een wet maken zodat je binnenkort niet meer handsfree mag bellen in je eigen auto terwijl je stil staat op een parkeerplek? Wauw.. apart.
het mag nog wel ze wijzen alleen op gevaren van het intoetsen van nr's e.d.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag binnenkort ook niet meer
Aaaahw, arme dierenvriendquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:.
Er loopt hier twee eenden met kuikens op straat. De volwassen eenden lopen al op de stoep, maar de kleintjes komen er niet op. Stopt er een fietser, stapt af en loopt naar die kuikens om ze de stoep op te helpen... moest hij terugrennen naar zijn fiets omdat moedereend het niet zo aardig vond van hem en achter hem aanvloog.
vanavond Peking Eend on the Beach?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:
.
Er loopt hier twee eenden met kuikens op straat. De volwassen eenden lopen al op de stoep, maar de kleintjes komen er niet op. Stopt er een fietser, stapt af en loopt naar die kuikens om ze de stoep op te helpen... moest hij terugrennen naar zijn fiets omdat moedereend het niet zo aardig vond van hem en achter hem aanvloog.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:
.
Voor straf mag je nu geen commentaar leverenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
En nu zie ik dat ik mijn zin maar half had aangepast toen ik de tweede eend ook zag lopen.
Dat is wel een hele rare manier om Britney te schrijvenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor straf mag je nu geen commentaar leveren
Soberzo gaa ick zoo naar de trijn toew en fanafond naar het conzert fan Burning Spear!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Soberzo gaa ick zoo naar de trijn toew en fanafond naar het conzert fan Burning Spear!
*proestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:
.
Er lopen hier twee eenden met kuikens op straat. De volwassen eenden lopen al op de stoep, maar de kleintjes komen er niet op. Stopt er een fietser, stapt af en loopt naar die kuikens om ze de stoep op te helpen... moest hij terugrennen naar zijn fiets omdat moedereend het niet zo aardig vond van hem en achter hem aanvloog.
have funquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat Britney bang is voor deze heldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef DaMart het volgende:
Dat is wel een hele rare manier om Britney te schrijven.
Dankquote:
die mag ook wel eens naar de kapperquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat Britney bang is voor deze heldHeul intimiderende negert enzo
![]()
![]()
[ afbeelding ]
anders zie je toch wel als je thuiskomt of dat hij nog leeftquote:[..]
DankMaar eerst ga ik nog eens hard tegen de vissenkom tikken in de hoop dat vis sterft van schrik
Nietus, rasta is mooiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
die mag ook wel eens naar de kapper![]()
[..]
anders zie je toch wel als je thuiskomt of dat hij nog leeft
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:.
Er lopen hier twee eenden met kuikens op straat. De volwassen eenden lopen al op de stoep, maar de kleintjes komen er niet op. Stopt er een fietser, stapt af en loopt naar die kuikens om ze de stoep op te helpen... moest hij terugrennen naar zijn fiets omdat moedereend het niet zo aardig vond van hem en achter hem aanvloog.
echt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus, rasta is mooi
Mjah soberzo, maar toch iets lekkerder als hij nu dood gaat en ik hem weg kan doen dan als ik donderdag avond thuis kom en hij is al begroeid met planten enzo
Echt welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
echt niet![]()
kan je er wel meteen vissoep van maken
jij ook een fijne avond en dag fhaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt wel![]()
En gatver!!!![]()
Nu ben ik weg, iedereen nog een goeie dag vandaag en morgen ook!![]()
Fhijne dag Fhaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt wel![]()
En gatver!!!![]()
Nu ben ik weg, iedereen nog een goeie dag vandaag en morgen ook!![]()
Ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 1 uur en 15 minuten kapot zweten in dit apenpand!
Je werkt in Blijdorp?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik moet nog 1,5 uur werken en ik werk niet in blijdorp maar er zijn wel genoeg apen hier.quote:
Oeps MPG vroeg het aan jouquote:
quote:
dat doe je met opzetquote:
dan begint het bij mij pasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Foto's?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jups de zogenaamde mislukte ICT-aap.
quote:
jij bent ook een beertjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega's tijdens de lunch. Ik sta natuurlijk niet op de foto want ik heb de foto gemaakt.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
Leuke collega'squote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:43 schreef Panda72 het volgende:
Er word hier tijdens de lunch ook nog wel eens gevochten als de kroketten op zijn of als er iemand voordringt in de rij.
[ afbeelding ]
Oh ja en de meeste linkse op de foto is het kreng van het bedrijf. Ze staat hier het meest flatteus op in het echt is ze niet zo knap
T is idd wel een smerige zooi bij jullie:quote:
Tja dat krijg je het als er veel mannen werken ze zijn niet allemaal even schoon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is idd wel een smerige zooi bij jullie:
Dat ben ik heul niet ik heb geen pandakind.quote:
Ah, je schrikt omdat er toch een pandakid isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet ik heb geen pandakind.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je schrikt omdat er toch een pandakid is
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdens een briefing over de nieuwe lijnen van KPN die in de verkoop gaan.
Ook ik sta er niet op ivm het foto maken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je schrikt omdat er toch een pandakid is
Toch niet allemaalquote:
Jaaa, maar kom op, als ik bel en zeg: ben je al weg geweest om dat en dat te doen?quote:
je kan ze niet missenquote:
iddquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar kom op, als ik bel en zeg: ben je al weg geweest om dat en dat te doen?
En het antwoord is: dat ging ik net doen.
En ik zeg: oeh, wacht dan even, ik ben eerder vrij, dan kan ik leuk even mee!
En dan zegtie: okee, tot zo!
Dan verwacht je toch dat je naar HUIS moet rijden en niet naar de stad?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar kom op, als ik bel en zeg: ben je al weg geweest om dat en dat te doen?
STquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi Marc en Marc en naatje en gf
Zucht inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Naar huis, it isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi STquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Soms hebben ze echt een bord voor hun kop/bananen in hun oren![]()
Preciesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Naar huis, it is. Tenzij expliciet gezegd: "we treffen ons dan in de stad, lieffie"
[..]
Suikertaartje lieverdjequote:
Hoi snoetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:15 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb niet eens tijd om te plassen met die storingsdienst.
maar nu kan ik wel zwaaien naar ST
Ik vraag me dan af waarom jij dat niet ineens snaptequote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, echt, en dan mij bellen terwijl ik me thuis sta af te vragen waar ze dan zijn gebleven en vragen: waar ben je nou, ik sta al een kwartier op je te wachten!
hoi STquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens hem heeft hij dat gezegd, maar zoals ik het typte ging de conversatie echt preciesquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:16 schreef MPG het volgende:
Ja. Naar huis, it is. Tenzij expliciet gezegd: "we treffen ons dan in de stad, lieffie"
Hoi ST.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vraag me dan af waarom jij dat niet ineens snapte
Koop hem een agendaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Volgens hem heeft hij dat gezegd, maar zoals ik het typte ging de conversatie echt precies![]()
Maar hij vergat ook 5 keer dat ik afgelopen zaterdag naar Zandvoort zou gaan, dus tsja.
Oh, was het daaromquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Koop hem een agenda.
Jamaar je ging zaterdag ook helemaal niet naar Zandvoort, lieffie, dat was zondag.
Weet ik heus wel, maar het is zo fijn om de frustratie hier even te kunnen uitenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
soms kan een vrouw de man wel schieten idd. Maar is andersom net zo.
dat begrijp ik heb ik zelf soms ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik heus wel, maar het is zo fijn om de frustratie hier even te kunnen uiten
Dan installeer je een AGENDA-APP op zijn aaifoonquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, was het daarom![]()
En hij heeft een Iphone, en nou wil hij geen agenda meer
die zit er standaard op.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan installeer je een AGENDA-APP op zijn aaifoon.
Ik kijk wel uit, daar ga ik heul niet aan zitten, hij heeft net sinds vandaag die nieuwequote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:23 schreef MPG het volgende:
Dan installeer je een AGENDA-APP op zijn aaifoon.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, daar ga ik heul niet aan zitten, hij heeft net sinds vandaag die nieuwe
Dat lijkt me ook meer dan logisch, elke telefoon heeft een agenda, dus een smartphone behoort er ook 1 te hebbenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:25 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die zit er standaard op.
ik bezit er sinds kort ook 1 tot "vreugde"soms van Muck
Je gaat toch ook niet met een iPhone bellen, toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Dat is die waar je niet mee kan bellen, toch?
Er vallen in elk geval hele delen van gesprekken weg, blijkbaar, zoals bijvoorbeeld: 'ik ben in de stad hoor, dan zie ik je daar zometeen'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:26 schreef MPG het volgende:
!
Dat is die waar je niet mee kan bellen, toch?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, echt, en dan mij bellen terwijl ik me thuis sta af te vragen waar ze dan zijn gebleven en vragen: waar ben je nou, ik sta al een kwartier op je te wachten!
Ik wou al zeggen, word ik nou gewoon overgeslagen?!quote:
Mailen mag ook, ben wel benieuwd!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:36 schreef Panda72 het volgende:
ik heb ook nog wel een lijstje over het onderwerp mannen maar ik weet niet of ik dat hier moet plaatsen. Ik vind wel dat het lijstje klopt
Nee jou niet jij bent een topvent en dit lijstje geld vanzelfsprekend natuurlijk niet voor jou.quote:
Dat lijstje heb ik zelf niet gemaakt hoor gevonden op googlequote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Bedankt voor je vertrouwen in de man mevrouw Panda
Ik ben geen topvent hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee jou niet jij bent een topvent en dit lijstje geld vanzelfsprekend natuurlijk niet voor jou.
Maar je bent het er wel mee eensquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat lijstje heb ik zelf niet gemaakt hoor gevonden op google
jeetje, ik zou bijna mijn vrouw inruilen voor een hond, het is dat hij niet kan koken..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:42 schreef Panda72 het volgende:
Plaats het hier wel.
Honden hebben er geen probleem mee, om hun gevoelens in het openbaar te tonen.
Honden missen je, als je weg bent.
Je vraagt je nooit af, of een hond wel goed genoeg voor je is.
Honden voelen zich schuldig, als ze iets verkeerds hebben gedaan.
Honden hebben geen kritiek op je vrienden.
Honden geven het toe, als ze jaloers zijn.
Honden zijn er duidelijk in, als ze uit willen.
Honden spelen geen spelletjes, behalve apporteren.
Honden maakt het niet uit, welke videofilm je gaat kijken; het gaat erom, dat ze samen kunnen zijn met je.
Honden voelen zich niet bedreigt door jouw intelligentie.
Een hond kun je dingen aanleren.
Honden kunnen goed met kinderen overweg.
Je bent nooit achterdochtig naar de dromen van je hond.
Geweldige honden weten niet, dat ze geweldig zijn.
Honden weten wat "NEE" betekent.
Honden hebben geen therapie nodig, om hun gedrag te verbeteren.
Honden begrijpen het, als sommige van hun vrienden niet binnen mogen komen.
Honden lezen niet aan tafel.
Honden denken, dat jij een culinair genie bent.
Je kunt een hond huisregels bijbrengen.
Je kunt een hond dwingen, in bad te gaan.
Honden corrigeren je niet als je praat.
Middelbare honden voelen niet de drang je te verlaten voor een jongere eigenaar.
Honden vinden het geen probleem, als je je haar af laat knippen.
Honden vinden het prima, als je degelijke schoenen draagt.
Honden vinden het niet erg, dat jij de auto altijd bestuurd.
Honden trappen niet op een denkbeeldige rem.
Honden geven het gewoon toe, als ze de weg kwijt zijn.
Honden vullen jouw handtas niet met hun spullen.
Honden kijken naar je ogen.
Honden vinden je figuur prima.
Honden maakt het niet uit, of je je benen scheert.
Honden zorgen voor zichzelf.
Honden vinden het geen probleem dat jij meer hebt dan zij.
Honden menen het, als ze je een "kus" geven.
Honden zijn vriendelijk tegen je familie.
Honden zijn net zo geobsedeerd door jou, als jij door hen.
daarom heb ik dus een hondquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:42 schreef Panda72 het volgende:
Plaats het hier wel.
Honden hebben er geen probleem mee, om hun gevoelens in het openbaar te tonen.
Honden missen je, als je weg bent.
Je vraagt je nooit af, of een hond wel goed genoeg voor je is.
Honden voelen zich schuldig, als ze iets verkeerds hebben gedaan.
Honden hebben geen kritiek op je vrienden.
Honden geven het toe, als ze jaloers zijn.
Honden zijn er duidelijk in, als ze uit willen.
Honden spelen geen spelletjes, behalve apporteren.
Honden maakt het niet uit, welke videofilm je gaat kijken; het gaat erom, dat ze samen kunnen zijn met je.
Honden voelen zich niet bedreigt door jouw intelligentie.
Een hond kun je dingen aanleren.
Honden kunnen goed met kinderen overweg.
Je bent nooit achterdochtig naar de dromen van je hond.
Geweldige honden weten niet, dat ze geweldig zijn.
Honden weten wat "NEE" betekent.
Honden hebben geen therapie nodig, om hun gedrag te verbeteren.
Honden begrijpen het, als sommige van hun vrienden niet binnen mogen komen.
Honden lezen niet aan tafel.
Honden denken, dat jij een culinair genie bent.
Je kunt een hond huisregels bijbrengen.
Je kunt een hond dwingen, in bad te gaan.
Honden corrigeren je niet als je praat.
Middelbare honden voelen niet de drang je te verlaten voor een jongere eigenaar.
Honden vinden het geen probleem, als je je haar af laat knippen.
Honden vinden het prima, als je degelijke schoenen draagt.
Honden vinden het niet erg, dat jij de auto altijd bestuurd.
Honden trappen niet op een denkbeeldige rem.
Honden geven het gewoon toe, als ze de weg kwijt zijn.
Honden vullen jouw handtas niet met hun spullen.
Honden kijken naar je ogen.
Honden vinden je figuur prima.
Honden maakt het niet uit, of je je benen scheert.
Honden zorgen voor zichzelf.
Honden vinden het geen probleem dat jij meer hebt dan zij.
Honden menen het, als ze je een "kus" geven.
Honden zijn vriendelijk tegen je familie.
Honden zijn net zo geobsedeerd door jou, als jij door hen.
Zelfgemaakte burrito's?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:07 schreef Solique het volgende:
Zitten wel wat punten bij die honden ook niet altijd uitvoeren hoor Panda
Vanavond aan de zelfgemaakte Mexicaanse Wraps![]()
Hey Naatjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi trev![]()
Het verschil tussen pinkpop en lowlands: Bij pinkpop was ik nu al klaar met mijn blog geweest, ik zit bij lowlands nu pas op de helft van mijn blogpost over de vrijdag
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi trev![]()
Het verschil tussen pinkpop en lowlands: Bij pinkpop was ik nu al klaar met mijn blog geweest, ik zit bij lowlands nu pas op de helft van mijn blogpost over de vrijdag
Dan geef je ze nu toch onder het motto: beter laat dan nooitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben helemaal wokkies vakantie tips vergeten te posten rond half 1
Nee waar dan mee?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet met een iPhone bellen, toch?
Dat blijkt wel weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er vallen in elk geval hele delen van gesprekken weg, blijkbaar, zoals bijvoorbeeld: 'ik ben in de stad hoor, dan zie ik je daar zometeen'
Godsamme nog an toe, rijdt dat klote-OV eens op tijd, heeft meneer NÓG wat te näöle!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, tegen MPG's verwachting, voorspelling en niet zo stiekeme hoop in, reden de treinen op tijd... helaas zou ik bijna zeggen, want ik had moeite met stoppen met lezen toen ik de trein uit moest.
Ik ben er al twee weken de FP over aan het volkliederenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Hoi trev![]()
En nu? Inhalen? Half een vannacht? Of morgen een dubbele?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:52 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben helemaal wokkies vakantie tips vergeten te posten rond half 1
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jeetje, ik zou bijna mijn vrouw inruilen voor een hond, het is dat hij niet kan koken..
wokkies vakantie tips. (mede voornamelijk mogelijk gemaakt door wokkin)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan geef je ze nu toch onder het motto: beter laat dan nooit
Tuurlijk de ene hond is de andere niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:07 schreef Solique het volgende:
Zitten wel wat punten bij die honden ook niet altijd uitvoeren hoor Panda
Lekker nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:14 schreef wel.o.k het volgende:
ze hadden in limburg wel een rete handig keuekenkastje.
een kastje met ingebouwd afdruiprek en lek bak met afvoer
Wauw wat een rete handig ding zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
No Shitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokkies vakantie tips. (mede voornamelijk mogelijk gemaakt door wokkin)
tip 3
als er een stofzuiger aanwezig is in het huisje, ga er dan niet blind vanuit dat hij dan wel goed zal zijn.
een 35 jar oude stofzuiger met een overvolle stofzak wordt wel een beetje warm.
zo warm zelfs dat de stof begon te schroeien en te roken.![]()
ren dan niet naar buitenmaar trek de stekker eruit en zet de stofzuiger buiten.
Weet je zeker dat het geen annie was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik was klaar met werken en ben lekker naar huis gegaan.quote:
echtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wauw wat een rete handig ding zeg
en van buiten naar binnen roepen dat de stofzuiger raar doet (die nog steeds aanstond)quote:
neequote:[..]
Weet je zeker dat het geen annie was?
Ik krijg altijd trek van dat programma ook al heb ik net gegeten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm. ik moet toch eens leren koken zoals in Masterchef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Flauwquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik was klaar met werken en ben lekker naar huis gegaan.
Sinds wanneer praat jij Fins?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:02 schreef MPG het volgende:
Godsamme nog an toe, rijdt dat klote-OV eens op tijd, heeft meneer NÓG wat te näöle!
SInds 2006. Helaas voor jou is näöle echter geen Fins, maar Venloos.quote:
Ik zit te eten. Maar het verschil is wel erg groot zeg maarquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd trek van dat programma ook al heb ik net gegeten.
Ach, wat is het verschil?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
SInds 2006. Helaas voor jou is näöle echter geen Fins, maar Venloos.
De uitspraak. En de betekenis.quote:
Lekker handigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echtdie wil ik thuis ook wel
[..]
en van buiten naar binnen roepen dat de stofzuiger raar doet (die nog steeds aanstond)
[..]
nee
Neequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dus het betekent niet 'sauna'?
Nee hoor ik was blij dat ik naar huis kon dus ik vond het niet flauwquote:
Ook niet.quote:
Het heeft beide niets met Nederlands te maken, maar dat is meer een overeenkomstquote:
Ik heb niet eens klompenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook niet.
Het betekent dat je gewoon datgene zit te doen waar alle Hollanders goed in zijn.
en zie hierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jeetje, ik zou bijna mijn vrouw inruilen voor een hond, het is dat hij niet kan koken..
Uh, wat moet hij dan dweilen en welke parkeerplaats vegen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan houdt hij wel tijd genoeg over om te dweilen en de parkeerplaats te vegen!.
Die heb je ook niet nodigquote:
ik maar denken dat je een hond ging kopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hoor ik was blij dat ik naar huis kon dus ik vond het niet flauw
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik maar denken dat je een hond ging kopen.
wakker mijn haat voor mannen nog even een beetje aan, wil jequote:
beetje narren mag tochquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wakker mijn haat voor mannen nog even een beetje aan, wil je
ga eens heel snel terug naar de keukenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wakker mijn haat voor mannen nog even een beetje aan, wil je
Ik dacht dat de wii jouw riep en ST is jouw vrouw niet dus ze hoeft geen koffie te halenquote:
die riep ook maar ik wii beter met koffiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de wii jouw riep en ST is jouw vrouw niet dus ze hoeft geen koffie te halen
Ik heb niks gezegd in mijn vorige postquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beetje narren mag toch
* TJDoornbos schenkt een kopje koffie in voor ST
* suikertaartje pruttelt nog een beetje naquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beetje narren mag toch
* TJDoornbos schenkt een kopje koffie in voor ST
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:18 schreef wel.o.k het volgende:
ga eens heel snel terug naar de keuken
en je mag pas terug komen als je koffie gemaakt heb
* wel.o.k bukt
Wok zegt dat thuis vast niet tegen Wokkinquote:
geloof het ook niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wok zegt dat thuis vast niet tegen Wokkin![]()
Nou vooruit ST hij is toch wel lief dus nu niet meer "boos" zijn.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry![]()
ik bedoel het natuurlijk niet zo![]()
Oh, dan is het goedquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
sorry![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:23 schreef Panda72 het volgende:
Nou vooruit ST hij is toch wel lief dus nu niet meer "boos" zijn.
ik zeg dat alleen als wokkin er niet isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wok zegt dat thuis vast niet tegen Wokkin![]()
Idd, als ze terug kan komen is de ketting te langquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sorry![]()
Vrouw koffie nuquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zeg dat alleen als wokkin er niet is
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
Idd, als ze terug kan komen is de ketting te lang
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
* suikertaartje HAPT NIET!
Daarom doe ik het ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:37 schreef wel.o.k het volgende:
een beetje bijten kan best lekker zijn
o ja, die heb ik ook al 3 keer aan de deur gehad.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog energie van NUONgeveer worden ze vervelend? ze hebben al drie keer voor de deur gestaan in 2,5 uur of de hoofdbewoner er is.
Ach ja gewoon niet opendoen hoef je dat gezeik van Nuon ook niet aan te horenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, die heb ik ook al 3 keer aan de deur gehad.
wilt u niet goedkoper uit zijn?
ik wil geen nuon.
ik wil geen nuon.
ik wil geen nuon.
ik wil geen nuon.
enz.
ik zat in de kamer naast de deur dus hij zag/hoorde dat ik er wasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja gewoon niet opendoen hoef je dat gezeik van Nuon ook niet aan te horen
dan nogquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zat in de kamer naast de deur dus hij zag/hoorde dat ik er was
Oh dat heb ik ook zo vaak. Ik heb een raampje in mijn deur en als ik iemand voor de deur zie staan van Nuon of 1 of andere idioot verkoper dan schud ik mijn hoofd, doe de deur niet open en loop daarna weg. Het kan mij echt niks schelen of ze weten of ik thuis ben. Maar ja als je geen raampje in je deur hebt dan word het lastig natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zat in de kamer naast de deur dus hij zag/hoorde dat ik er was
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gelukkig toch nog het maximale uit het tweede deel van de dag kunnen halenGoeienavond
Heb jij ook een rond raampje?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook zo vaak. Ik heb een raampje in mijn deur en als ik iemand voor de deur zie staan van Nuon of 1 of andere idioot verkoper dan schud ik mijn hoofd, doe de deur niet open en loop daarna weg. Het kan mij echt niks schelen of ze weten of ik thuis ben. Maar ja als je geen raampje in je deur hebt dan word het lastig natuurlijk.
Nee rechthoekigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij ook een rond raampje?
flessiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gelukkig toch nog het maximale uit het tweede deel van de dag kunnen halenGoeienavond
Ik noem het ervaringquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef TJDoornbos het volgende:
dames wat zijn jullie weer onbeleefd
Rond is leukerquote:
quote:
Mijn man is zo heerlijk daarin.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog energie van NUONgeveer worden ze vervelend? ze hebben al drie keer voor de deur gestaan in 2,5 uur of de hoofdbewoner er is.
Die mensen van Nuon worden ook steeds brutaler he...'ik wil u graag'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn man is zo heerlijk daarin.
"Ben u de hoofdbewoner??"
"Ja. Jij bent van Nuon?"
"Ja, ik wil u graag..."
* Manlief gooit deur met klap dicht*
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo. U bent van de Nuon?
-Ja! WIlt u goedkoper uit zijn??eur dichtsmijt
Oh wacht, heb ik een bruiloft gemist?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn man is zo heerlijk daarin.
"Ben u de hoofdbewoner??"
"Ja. Jij bent van Nuon?"
"Ja, ik wil u graag..."
* Manlief gooit deur met klap dicht*
![]()
Hoe gaat het met je vakantie?quote:
Haha!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, heb ik een bruiloft gemist?
\quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vakantie?
Nooit meer wat van gehoordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
fles heeft nog een mooi verhaal over een waterleidingbedrijf![]()
hoe staat het daarmee fles?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Vertel eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoordWel jammer eigenlijk
Ohneeeeee, wat dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
\
Ik was vanmiddag wel bloedchagrijnig. Maar ik heb dus toch nog wat kunnen doen vandaagEn we gaan nog een paar mooie dagen krijgen
ongeveer hierquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mensen van Nuon worden ook steeds brutaler he...'ik wil u graag'
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
mevrouw P. niet iedere vrouw is zo Kung Fu als jij
in 2003 is er een pand afgefiktquote:
Oh, wat fijn he, dat soort bedrijvenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
in 2003 is er een pand afgefikt
in 2006 is het opgekocht door een prjectontwikkelaar
in 2008 is er een appartementencomplex op getekend
in 2009 heb ik 1 van die appartementen gekocht
en al die tijd hebben ze geen meterstanden doorgekregen, dus ja, dan "schat" je het verbruik he("Schat" jij eens hoeveel water er geleverd wordt aan een uitgefikt pand? Hmm?
)
Dus uiteindelijk komen ze via het kadaster bij mij uit. Of ik maar even als de sodemieter 420 euro aan openstaande facturen wil betalen![]()
Ik gebeld, wijffie allemaal bijdehand lopen doen ("Ja, dat zegt u nu wel, maar dit speelt al sinds september he!!) Ik nogeens gmaild, kreeg ik te horen dat ik volgens hun gegevens al telefonisch contact gehad had, en dat ze niets met mijn mailtje gingen doen.
Maand later: Weer een brief, een nog kwaaiere. Dat ik nog steeds niet betaald had en dat er 100 euro bij kwam en dat er gerechtelijke stappen volgden en dat de kosten daarvan voor mij waren.
Kennelijk heeft de projectontwikkelaar het geregeld met ze, want ik heb er niks meer van gehoord. Ook geen sorry-tje of zo trouwens. Was toch wel het minste geweest. Om zo te keer te gaan terwijl zij mij, met wie ze nooit een contract hadden, aanmanen voor facturen die nooit aan mij verstuurd zijn (ik woon in Utrecht, niet in Deventer), voor water wat nooit geleverd is (pand was in 2003 uitgefikt en dat wisten ze zelf ook wel, maar daar kon het Systeem niet mee omgaan), aan een pand wat nooit van mij was (maar hoogstens van de projectontwikkelaar.
Of je komt straks thuis en je woning is leegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoordWel jammer eigenlijk
Kutweer, kloteweer, hoereweer, regen, koud, kan de deur niet uit, was wordt niet meer droog, kut kut kut.quote:
Prima, daar stond toch alleen maar troep die ik anders zelf weg had moeten tyfen voor de verhuizingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Of je komt straks thuis en je woning is leeg
met de vriendelijke groeten van de gerechtsdeurwaarder.
Getverdemmequote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
[..]
Kutweer, kloteweer, hoereweer, regen, koud, kan de deur niet uit, was wordt niet meer droog, kut kut kut.
Maar dat is nu dus afgelopen neem ik aan
volgens piet pellenboer alleen vanacht nog en misschien morgenochtend maar dan wordt het mooi weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
[..]
Kutweer, kloteweer, hoereweer, regen, koud, kan de deur niet uit, was wordt niet meer droog, kut kut kut.
Maar dat is nu dus afgelopen neem ik aan
Wat een eikelsquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in 2003 is er een pand afgefikt
in 2006 is het opgekocht door een projectontwikkelaar
in 2008 is er een appartementencomplex op getekend
in 2009 heb ik 1 van die appartementen gekocht
en al die tijd hebben ze geen meterstanden doorgekregen, dus ja, dan "schat" je het verbruik he("Schat" jij eens hoeveel water er geleverd wordt aan een uitgefikt pand? Hmm?
)
Dus uiteindelijk komen ze via het kadaster bij mij uit. Of ik maar even als de sodemieter 420 euro aan openstaande facturen wil betalen![]()
Ik gebeld, wijffie allemaal bijdehand lopen doen ("Ja, dat zegt u nu wel, maar dit speelt al sinds september he!!) Nou ja, voor mij speelt het dus gewoon sinds ik die brief tien minuten geleden uit de bus trok. Ik nogeens gemaild, kreeg ik te horen dat ik volgens hun gegevens al telefonisch contact gehad had, en dat ze niets met mijn mailtje gingen doen. Dan niet.
Maand later: Weer een brief, een nog kwaaiere. Dat ik nog steeds niet betaald had en dat er 100 euro bij kwam en dat er gerechtelijke stappen volgden en dat de kosten daarvan voor mij waren.
Kennelijk heeft de projectontwikkelaar het geregeld met ze, want ik heb er niks meer van gehoord. Ook geen sorry-tje of zo trouwens. Was toch wel het minste geweest. Om zo te keer te gaan terwijl zij mij, met wie ze nooit een contract hadden, aanmanen voor facturen die nooit aan mij verstuurd zijn (ik woon in Utrecht, niet in Deventer), voor water wat nooit geleverd is (pand was in 2003 uitgefikt en dat wisten ze zelf ook wel, maar daar kon het Systeem niet mee omgaan), aan een pand wat nooit van mij was (maar hoogstens van de projectontwikkelaar).
Ja. Alleen wel jammer dat ik er niet gewoon heen kan lopen en er wat brandbommen naar binnen kan keilen, want straks als ik er eenmaal woon heb ik WEL water van ze nodig. Helaas kan je daar nog steeds niet je eigen aanbieder voor kiezen.quote:
kabel tv ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Alleen wel jammer dat ik er niet gewoon heen kan lopen en er wat brandbommen naar binnen kan keilen, want straks als ik er eenmaal woon heb ik WEL water van ze nodig. Helaas kan je daar nog steeds niet je eigen aanbieder voor kiezen.
Oh dat hoef ik niet eensquote:
Doen die ook in Water?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
En ik las: Oxxio: slijm met energie
Nee, wel iets met 'aanbieder' en 'kiezen'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen die ook in Water?
en in kabelTV?![]()
Fijn ja. Dan heb ik er dus geen kut aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wel iets met 'aanbieder' en 'kiezen'
maar dan moet je al die kwaliteits programma´s missenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hoef ik niet eensWater is wel IETS meer van een elementaire behoefte dan kabelTV
geniet van het weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Time's updouchen en pitten hier. Tot een andere keer weer
Slaap lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed. Time's updouchen en pitten hier. Tot een andere keer weer
* MPG trakteert ST op een heerlijke kop cappuccino met een hartje in het schuim en serveert er een stuk rijstevlaai bij.quote:
JIJ!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:05 schreef MPG het volgende:
* MPG trakteert ST op een heerlijke kop cappuccino met een hartje in het schuim en serveert er een stuk rijstevlaai bij.
Wat is er met mijquote:
WOK en Toek: vrouw mot in keuken om koffie te maken.quote:
hihiquote:
Klusvrouwen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
WOK en Toek: vrouw mot in keuken om koffie te maken.
ST en Panda zetten hun aanrecht op hun plaats
en mannenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
WOK en Toek: vrouw mot in keuken om koffie te maken.
ST en Panda zetten hun terecht op hun plaats
Staat hij nog steeds in de stad te wachten op je?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en mannen![]()
maar dat is alweer een stuk beter
Niet. Alle. Mannen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en mannen![]()
maar dat is alweer een stuk beter
Nee, in de tussentijd heeft hij gekookt en de keuken schoongemaaktquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef DaMart het volgende:
Staat hij nog steeds in de stad te wachten op je?.
En jou een massage gegeven, of zal ik dat even doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, in de tussentijd heeft hij gekookt en de keuken schoongemaakt
hihiquote:
En terecht.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, in de tussentijd heeft hij gekookt en de keuken schoongemaakt
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |