Ach ja gewoon niet opendoen hoef je dat gezeik van Nuon ook niet aan te horenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, die heb ik ook al 3 keer aan de deur gehad.
wilt u niet goedkoper uit zijn?
ik wil geen nuon.
ik wil geen nuon.
ik wil geen nuon.
ik wil geen nuon.
enz.
ik zat in de kamer naast de deur dus hij zag/hoorde dat ik er wasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ach ja gewoon niet opendoen hoef je dat gezeik van Nuon ook niet aan te horen
dan nogquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zat in de kamer naast de deur dus hij zag/hoorde dat ik er was
Oh dat heb ik ook zo vaak. Ik heb een raampje in mijn deur en als ik iemand voor de deur zie staan van Nuon of 1 of andere idioot verkoper dan schud ik mijn hoofd, doe de deur niet open en loop daarna weg. Het kan mij echt niks schelen of ze weten of ik thuis ben. Maar ja als je geen raampje in je deur hebt dan word het lastig natuurlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zat in de kamer naast de deur dus hij zag/hoorde dat ik er was
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gelukkig toch nog het maximale uit het tweede deel van de dag kunnen halenGoeienavond
Heb jij ook een rond raampje?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook zo vaak. Ik heb een raampje in mijn deur en als ik iemand voor de deur zie staan van Nuon of 1 of andere idioot verkoper dan schud ik mijn hoofd, doe de deur niet open en loop daarna weg. Het kan mij echt niks schelen of ze weten of ik thuis ben. Maar ja als je geen raampje in je deur hebt dan word het lastig natuurlijk.
Nee rechthoekigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij ook een rond raampje?
flessiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gelukkig toch nog het maximale uit het tweede deel van de dag kunnen halenGoeienavond
Ik noem het ervaringquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:12 schreef TJDoornbos het volgende:
dames wat zijn jullie weer onbeleefd
Rond is leukerquote:
quote:
Mijn man is zo heerlijk daarin.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:53 schreef TJDoornbos het volgende:
Iemand nog energie van NUONgeveer worden ze vervelend? ze hebben al drie keer voor de deur gestaan in 2,5 uur of de hoofdbewoner er is.
Die mensen van Nuon worden ook steeds brutaler he...'ik wil u graag'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn man is zo heerlijk daarin.
"Ben u de hoofdbewoner??"
"Ja. Jij bent van Nuon?"
"Ja, ik wil u graag..."
* Manlief gooit deur met klap dicht*
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hallo. U bent van de Nuon?
-Ja! WIlt u goedkoper uit zijn??eur dichtsmijt
Oh wacht, heb ik een bruiloft gemist?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mijn man is zo heerlijk daarin.
"Ben u de hoofdbewoner??"
"Ja. Jij bent van Nuon?"
"Ja, ik wil u graag..."
* Manlief gooit deur met klap dicht*
![]()
Hoe gaat het met je vakantie?quote:
Haha!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, heb ik een bruiloft gemist?
Forum Opties | |
---|---|