\quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vakantie?
Nooit meer wat van gehoordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:19 schreef wel.o.k het volgende:
fles heeft nog een mooi verhaal over een waterleidingbedrijf![]()
hoe staat het daarmee fles?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht, heb ik een bruiloft gemist?
Vertel eens.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoordWel jammer eigenlijk
Ohneeeeee, wat dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
\
Ik was vanmiddag wel bloedchagrijnig. Maar ik heb dus toch nog wat kunnen doen vandaagEn we gaan nog een paar mooie dagen krijgen
ongeveer hierquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 jaar lang heeft er een afgebrand krot gestaan en nu is het weg. Of ik als eigenaar maar even met SPOED 3 achterstallige leidingwaterfacturen van 420 euro wil betalenno izze gonna happen no
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die mensen van Nuon worden ook steeds brutaler he...'ik wil u graag'
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Oh wacht, heb ik een bruiloft gemist?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:
mevrouw P. niet iedere vrouw is zo Kung Fu als jij
in 2003 is er een pand afgefiktquote:
Oh, wat fijn he, dat soort bedrijvenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
in 2003 is er een pand afgefikt
in 2006 is het opgekocht door een prjectontwikkelaar
in 2008 is er een appartementencomplex op getekend
in 2009 heb ik 1 van die appartementen gekocht
en al die tijd hebben ze geen meterstanden doorgekregen, dus ja, dan "schat" je het verbruik he("Schat" jij eens hoeveel water er geleverd wordt aan een uitgefikt pand? Hmm?
)
Dus uiteindelijk komen ze via het kadaster bij mij uit. Of ik maar even als de sodemieter 420 euro aan openstaande facturen wil betalen![]()
Ik gebeld, wijffie allemaal bijdehand lopen doen ("Ja, dat zegt u nu wel, maar dit speelt al sinds september he!!) Ik nogeens gmaild, kreeg ik te horen dat ik volgens hun gegevens al telefonisch contact gehad had, en dat ze niets met mijn mailtje gingen doen.
Maand later: Weer een brief, een nog kwaaiere. Dat ik nog steeds niet betaald had en dat er 100 euro bij kwam en dat er gerechtelijke stappen volgden en dat de kosten daarvan voor mij waren.
Kennelijk heeft de projectontwikkelaar het geregeld met ze, want ik heb er niks meer van gehoord. Ook geen sorry-tje of zo trouwens. Was toch wel het minste geweest. Om zo te keer te gaan terwijl zij mij, met wie ze nooit een contract hadden, aanmanen voor facturen die nooit aan mij verstuurd zijn (ik woon in Utrecht, niet in Deventer), voor water wat nooit geleverd is (pand was in 2003 uitgefikt en dat wisten ze zelf ook wel, maar daar kon het Systeem niet mee omgaan), aan een pand wat nooit van mij was (maar hoogstens van de projectontwikkelaar.
Of je komt straks thuis en je woning is leegquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit meer wat van gehoordWel jammer eigenlijk
Kutweer, kloteweer, hoereweer, regen, koud, kan de deur niet uit, was wordt niet meer droog, kut kut kut.quote:
Prima, daar stond toch alleen maar troep die ik anders zelf weg had moeten tyfen voor de verhuizingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Of je komt straks thuis en je woning is leeg
met de vriendelijke groeten van de gerechtsdeurwaarder.
Getverdemmequote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
[..]
Kutweer, kloteweer, hoereweer, regen, koud, kan de deur niet uit, was wordt niet meer droog, kut kut kut.
Maar dat is nu dus afgelopen neem ik aan
volgens piet pellenboer alleen vanacht nog en misschien morgenochtend maar dan wordt het mooi weer.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
[..]
Kutweer, kloteweer, hoereweer, regen, koud, kan de deur niet uit, was wordt niet meer droog, kut kut kut.
Maar dat is nu dus afgelopen neem ik aan
Wat een eikelsquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in 2003 is er een pand afgefikt
in 2006 is het opgekocht door een projectontwikkelaar
in 2008 is er een appartementencomplex op getekend
in 2009 heb ik 1 van die appartementen gekocht
en al die tijd hebben ze geen meterstanden doorgekregen, dus ja, dan "schat" je het verbruik he("Schat" jij eens hoeveel water er geleverd wordt aan een uitgefikt pand? Hmm?
)
Dus uiteindelijk komen ze via het kadaster bij mij uit. Of ik maar even als de sodemieter 420 euro aan openstaande facturen wil betalen![]()
Ik gebeld, wijffie allemaal bijdehand lopen doen ("Ja, dat zegt u nu wel, maar dit speelt al sinds september he!!) Nou ja, voor mij speelt het dus gewoon sinds ik die brief tien minuten geleden uit de bus trok. Ik nogeens gemaild, kreeg ik te horen dat ik volgens hun gegevens al telefonisch contact gehad had, en dat ze niets met mijn mailtje gingen doen. Dan niet.
Maand later: Weer een brief, een nog kwaaiere. Dat ik nog steeds niet betaald had en dat er 100 euro bij kwam en dat er gerechtelijke stappen volgden en dat de kosten daarvan voor mij waren.
Kennelijk heeft de projectontwikkelaar het geregeld met ze, want ik heb er niks meer van gehoord. Ook geen sorry-tje of zo trouwens. Was toch wel het minste geweest. Om zo te keer te gaan terwijl zij mij, met wie ze nooit een contract hadden, aanmanen voor facturen die nooit aan mij verstuurd zijn (ik woon in Utrecht, niet in Deventer), voor water wat nooit geleverd is (pand was in 2003 uitgefikt en dat wisten ze zelf ook wel, maar daar kon het Systeem niet mee omgaan), aan een pand wat nooit van mij was (maar hoogstens van de projectontwikkelaar).
Ja. Alleen wel jammer dat ik er niet gewoon heen kan lopen en er wat brandbommen naar binnen kan keilen, want straks als ik er eenmaal woon heb ik WEL water van ze nodig. Helaas kan je daar nog steeds niet je eigen aanbieder voor kiezen.quote:
kabel tv ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Alleen wel jammer dat ik er niet gewoon heen kan lopen en er wat brandbommen naar binnen kan keilen, want straks als ik er eenmaal woon heb ik WEL water van ze nodig. Helaas kan je daar nog steeds niet je eigen aanbieder voor kiezen.
Oh dat hoef ik niet eensquote:
Doen die ook in Water?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
En ik las: Oxxio: slijm met energie
Nee, wel iets met 'aanbieder' en 'kiezen'quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doen die ook in Water?
en in kabelTV?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |