Lekker handigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echtdie wil ik thuis ook wel
[..]
en van buiten naar binnen roepen dat de stofzuiger raar doet (die nog steeds aanstond)
[..]
nee
Neequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dus het betekent niet 'sauna'?
Nee hoor ik was blij dat ik naar huis kon dus ik vond het niet flauwquote:
Ook niet.quote:
Het heeft beide niets met Nederlands te maken, maar dat is meer een overeenkomstquote:
Ik heb niet eens klompenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook niet.
Het betekent dat je gewoon datgene zit te doen waar alle Hollanders goed in zijn.
en zie hierquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jeetje, ik zou bijna mijn vrouw inruilen voor een hond, het is dat hij niet kan koken..
Uh, wat moet hij dan dweilen en welke parkeerplaats vegen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan houdt hij wel tijd genoeg over om te dweilen en de parkeerplaats te vegen!.
Die heb je ook niet nodigquote:
ik maar denken dat je een hond ging kopen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hoor ik was blij dat ik naar huis kon dus ik vond het niet flauw
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:40 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik maar denken dat je een hond ging kopen.
wakker mijn haat voor mannen nog even een beetje aan, wil jequote:
beetje narren mag tochquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wakker mijn haat voor mannen nog even een beetje aan, wil je
ga eens heel snel terug naar de keukenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wakker mijn haat voor mannen nog even een beetje aan, wil je
Ik dacht dat de wii jouw riep en ST is jouw vrouw niet dus ze hoeft geen koffie te halenquote:
die riep ook maar ik wii beter met koffiequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de wii jouw riep en ST is jouw vrouw niet dus ze hoeft geen koffie te halen
Ik heb niks gezegd in mijn vorige postquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
beetje narren mag toch
* TJDoornbos schenkt een kopje koffie in voor ST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |