Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
je hebt het al gefixtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar?
Na 2,5 uur trouwens weer internet op werk.
Daar waar jij er net een hebt neergezetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
Waar?
Dank je welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb de wiki gedaan voor je panda
Leg de vis eens naast de kom dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar waar jij er net een hebt neergezet![]()
en de vis is nog steeds niet dood en ik moet over een klein uurtje weg..
Tja dat komt ervan als je te snel een topic wilt openen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:53 schreef Oceanview het volgende:
Duidelijk te merken dat het "still going strong" is aangezien er een haakje mist
Dat is dan ook weer zo.. zo...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leg de vis eens naast de kom dan?
Ik heb gister voor ik ging slapen de planten er al uitgehaald in de hoop dat het een beetje zou helpen. Maar neequote:
Whehe... het gaat goed de laatste paar tpoicsquote:
quote:
Hoe?quote:
kpn?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar?
RouteIT via KPN-lijn, ja. Maar er schijnt hier een storing geweest te zijn... alleen onze router had even wat tijd nodig om te beseffen dat de storing voorbij wasquote:
in NH zijn div. storinkjes geweest idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
RouteIT via KPN-lijn, ja. Maar er schijnt hier een storing geweest te zijn... alleen onze router had even wat tijd nodig om te beseffen dat de storing voorbij was.
Maar ik zit nu niet in NHquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
in NH zijn div. storinkjes geweest idd.
Nee, plek W.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh, ik weet niet of wij op plek X ook storing hadden
was het niet boeiendquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
Leuk man, handsfree bellen. Fijn ook dat ik mee kan genieten van het hele gesprek![]()
Dat mag binnenkort ook niet meerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
Leuk man, handsfree bellen. Fijn ook dat ik mee kan genieten van het hele gesprek![]()
was het niet interessantquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
hoezo ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag binnenkort ook niet meer
Ze gaan een wet maken zodat je binnenkort niet meer handsfree mag bellen in je eigen auto terwijl je stil staat op een parkeerplek? Wauw.. apart.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze gaan een wet maken zodat je binnenkort niet meer handsfree mag bellen in je eigen auto terwijl je stil staat op een parkeerplek? Wauw.. apart.
het mag nog wel ze wijzen alleen op gevaren van het intoetsen van nr's e.d.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag binnenkort ook niet meer
Aaaahw, arme dierenvriendquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:.
Er loopt hier twee eenden met kuikens op straat. De volwassen eenden lopen al op de stoep, maar de kleintjes komen er niet op. Stopt er een fietser, stapt af en loopt naar die kuikens om ze de stoep op te helpen... moest hij terugrennen naar zijn fiets omdat moedereend het niet zo aardig vond van hem en achter hem aanvloog.
vanavond Peking Eend on the Beach?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:
.
Er loopt hier twee eenden met kuikens op straat. De volwassen eenden lopen al op de stoep, maar de kleintjes komen er niet op. Stopt er een fietser, stapt af en loopt naar die kuikens om ze de stoep op te helpen... moest hij terugrennen naar zijn fiets omdat moedereend het niet zo aardig vond van hem en achter hem aanvloog.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:
.
Voor straf mag je nu geen commentaar leverenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:31 schreef DaMart het volgende:
En nu zie ik dat ik mijn zin maar half had aangepast toen ik de tweede eend ook zag lopen.
Dat is wel een hele rare manier om Britney te schrijvenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Voor straf mag je nu geen commentaar leveren
Soberzo gaa ick zoo naar de trijn toew en fanafond naar het conzert fan Burning Spear!
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Soberzo gaa ick zoo naar de trijn toew en fanafond naar het conzert fan Burning Spear!
*proestquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:
.
Er lopen hier twee eenden met kuikens op straat. De volwassen eenden lopen al op de stoep, maar de kleintjes komen er niet op. Stopt er een fietser, stapt af en loopt naar die kuikens om ze de stoep op te helpen... moest hij terugrennen naar zijn fiets omdat moedereend het niet zo aardig vond van hem en achter hem aanvloog.
have funquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat Britney bang is voor deze heldquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:35 schreef DaMart het volgende:
Dat is wel een hele rare manier om Britney te schrijven.
Dankquote:
die mag ook wel eens naar de kapperquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat Britney bang is voor deze heldHeul intimiderende negert enzo
![]()
![]()
[ afbeelding ]
anders zie je toch wel als je thuiskomt of dat hij nog leeftquote:[..]
DankMaar eerst ga ik nog eens hard tegen de vissenkom tikken in de hoop dat vis sterft van schrik
Nietus, rasta is mooiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
die mag ook wel eens naar de kapper![]()
[..]
anders zie je toch wel als je thuiskomt of dat hij nog leeft
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:29 schreef DaMart het volgende:.
Er lopen hier twee eenden met kuikens op straat. De volwassen eenden lopen al op de stoep, maar de kleintjes komen er niet op. Stopt er een fietser, stapt af en loopt naar die kuikens om ze de stoep op te helpen... moest hij terugrennen naar zijn fiets omdat moedereend het niet zo aardig vond van hem en achter hem aanvloog.
echt nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nietus, rasta is mooi
Mjah soberzo, maar toch iets lekkerder als hij nu dood gaat en ik hem weg kan doen dan als ik donderdag avond thuis kom en hij is al begroeid met planten enzo
Echt welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
echt niet![]()
kan je er wel meteen vissoep van maken
jij ook een fijne avond en dag fhaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt wel![]()
En gatver!!!![]()
Nu ben ik weg, iedereen nog een goeie dag vandaag en morgen ook!![]()
Fhijne dag Fhaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Echt wel![]()
En gatver!!!![]()
Nu ben ik weg, iedereen nog een goeie dag vandaag en morgen ook!![]()
Ik ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 1 uur en 15 minuten kapot zweten in dit apenpand!
Je werkt in Blijdorp?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik moet nog 1,5 uur werken en ik werk niet in blijdorp maar er zijn wel genoeg apen hier.quote:
Oeps MPG vroeg het aan jouquote:
quote:
dat doe je met opzetquote:
dan begint het bij mij pasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Foto's?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jups de zogenaamde mislukte ICT-aap.
quote:
jij bent ook een beertjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
Mijn collega's tijdens de lunch. Ik sta natuurlijk niet op de foto want ik heb de foto gemaakt.
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
Leuke collega'squote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:43 schreef Panda72 het volgende:
Er word hier tijdens de lunch ook nog wel eens gevochten als de kroketten op zijn of als er iemand voordringt in de rij.
[ afbeelding ]
Oh ja en de meeste linkse op de foto is het kreng van het bedrijf. Ze staat hier het meest flatteus op in het echt is ze niet zo knap
T is idd wel een smerige zooi bij jullie:quote:
Tja dat krijg je het als er veel mannen werken ze zijn niet allemaal even schoon.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is idd wel een smerige zooi bij jullie:
Dat ben ik heul niet ik heb geen pandakind.quote:
Ah, je schrikt omdat er toch een pandakid isquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet ik heb geen pandakind.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je schrikt omdat er toch een pandakid is
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdens een briefing over de nieuwe lijnen van KPN die in de verkoop gaan.
Ook ik sta er niet op ivm het foto maken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je schrikt omdat er toch een pandakid is
Toch niet allemaalquote:
Jaaa, maar kom op, als ik bel en zeg: ben je al weg geweest om dat en dat te doen?quote:
je kan ze niet missenquote:
iddquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar kom op, als ik bel en zeg: ben je al weg geweest om dat en dat te doen?
En het antwoord is: dat ging ik net doen.
En ik zeg: oeh, wacht dan even, ik ben eerder vrij, dan kan ik leuk even mee!
En dan zegtie: okee, tot zo!
Dan verwacht je toch dat je naar HUIS moet rijden en niet naar de stad?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, maar kom op, als ik bel en zeg: ben je al weg geweest om dat en dat te doen?
STquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi Marc en Marc en naatje en gf
Zucht inderdaadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |