Nou dan heb je mazzel. Ik was vandaag in Almelo en daar heeft het (in ieder geval zolang ik buiten stond te laden) flink geregendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef Iuc het volgende:
Nee, ik kom net bij oldenzaal de grens over
Tevens fipo
zijn waarschijnlijk bagger kleppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat ding op de trailer?
Ik vind die naam ook zo gaaf van dat bedrijfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef densmee het volgende:
[..]
zijn waarschijnlijk bagger kleppen
ex-militair denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik vind die naam ook zo gaaf van dat bedrijf
Hoe toepasselijk.
hoe zit het eigenlijk met foto's, bij de zwitsers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik vind die naam ook zo gaaf van dat bedrijf
Hoe toepasselijk.
Tsja, het blijft een eigenwijze Fries natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bezielt zo een chauffeur eigenlijk om zulks een bocht te proberen? Je ziet toch zo dat dat niet gaat.
het was inderdaad schijtweer!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou dan heb je mazzel. Ik was vandaag in Almelo en daar heeft het (in ieder geval zolang ik buiten stond te laden) flink geregend
Gezellig bij die luidruchtige krekels.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:22 schreef Redbaron het volgende:
onderweg naar frankrijk, 5 klanten ri regio marseille
iig beter dan een stel koelagregatenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezellig bij die luidruchtige krekels.
Jep! kom maar op de koffie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:34 schreef Iuc het volgende:
Oh ja, overnachting vlakbij Bergen op Zoom
Hint hint hint
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:58 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik sta bij t ankertje
Kom maar een biertje drinken
Ik zat er nog aan te denkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als Luc nog Druppelkut was geweest dan had Vannelle een hele rare avond gehad.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het wás Druppelkut!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het wás Druppelkut!
Of ik zat in het verkeerde café.....
Jij bent snel thuisquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vond ik nou ook es, echt leuk je ontmoet te hebben Luc!
En ben ik nog gestopt om shag en chips te halen ook.quote:
Was idd erg gezellig. Voor mij was het een kleine moeite maar ik kan me goed voorstellen dat het voor jou de week even breekt zeg maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:54 schreef Iuc het volgende:Maar zo'n minimeet smaakt toch naar meer. Ik zou eigenlijk wel eens een meer willen hebben met meerdere van dit topic. Lijkt me namelijk echt super!
Ben een beetje voorzichtig met wat ik typ na de laatste insinuatie van RealZeus maar kan niks anders zeggen dan: graag gedaan!quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
[..]
Ben een beetje voorzichtig met wat ik typ na de laatste insinuatie van RealZeus maar kan niks anders zeggen dan: graag gedaan!
Ja verdomme man! Alles wat je wil typen als je weet dat iemand die kant op denkt komt verkeerd over!quote:
Ja, mooi hè?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja verdomme man! Alles wat je wil typen als je weet dat iemand die kant op denkt komt verkeerd over!
Eigenlijk wel.quote:
Nee, dat doe ik alleen als mensen weer huillie bij mij komen, maar ik rijd liever.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Je weet zeker dat je chauffeur bent en geen psycholoog? Of doe je dat in de weekenden?
En toch kan het toepassen van een beetje psychologie op sommige adressen geen kwaad......kan een hoop tijd schelen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik alleen als mensen weer huillie bij mij komen, maar ik rijd liever.
Dat klopt.En vooral rustig blijven. Wij hadden een losadres , daar losten ze in principe niet voor drie uur omdat eerst hun eigen lijndiensten aan de rit moesten. Sommige collega's gingen dan heel omgeduldig doen, ik niet. En toen die loodsbaas een keer zei dat hij alleen was heb ik gewoon geholpen mijn auto leeg te trekken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
En toch kan het toepassen van een beetje psychologie op sommige adressen geen kwaad......kan een hoop tijd schelen!
Is idd een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt.En vooral rustig blijven. Wij hadden een losadres , daar losten ze in principe niet voor drie uur omdat eerst hun eigen lijndiensten aan de rit moesten. Sommige collega's gingen dan heel omgeduldig doen, ik niet. En toen die loodsbaas een keer zei dat hij alleen was heb ik gewoon geholpen mijn auto leeg te trekken.
Een paar weken later was ik er voor drie uur en werd ik gelijk gelost. Ik zei:"Ik dacht dat jullie niet voor drie uur losten? "
"Dat klopt, maar sommige collega's van jou zijn altijd chagerijnig en ongeduldig en dan wordt je mijn vriend. En als je mijn vriend bent kun je heel lang wachten."
Dus mijn geduld scheelde me toen weer een half uur.
Volgende keer de koppeling intrappen voor je start.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:01 schreef glasbak het volgende:
Ik heb vandaag precies 2 kilometer gereden
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Volgende keer de koppeling intrappen voor je start.
In Almelooooo is idd altijd wat te doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
En ondertussen af en toe naar de sail-in-parade gekeken
Best leuk hoor, bootjes kijken in de baas z'n tijdquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
In Almelooooo is idd altijd wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |