Nou dan heb je mazzel. Ik was vandaag in Almelo en daar heeft het (in ieder geval zolang ik buiten stond te laden) flink geregendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:02 schreef Iuc het volgende:
Nee, ik kom net bij oldenzaal de grens over
Tevens fipo
zijn waarschijnlijk bagger kleppenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat ding op de trailer?
Ik vind die naam ook zo gaaf van dat bedrijfquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef densmee het volgende:
[..]
zijn waarschijnlijk bagger kleppen
ex-militair denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik vind die naam ook zo gaaf van dat bedrijf
Hoe toepasselijk.
hoe zit het eigenlijk met foto's, bij de zwitsers.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik vind die naam ook zo gaaf van dat bedrijf
Hoe toepasselijk.
Tsja, het blijft een eigenwijze Fries natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[ afbeelding ]
Wat bezielt zo een chauffeur eigenlijk om zulks een bocht te proberen? Je ziet toch zo dat dat niet gaat.
het was inderdaad schijtweer!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou dan heb je mazzel. Ik was vandaag in Almelo en daar heeft het (in ieder geval zolang ik buiten stond te laden) flink geregend
Gezellig bij die luidruchtige krekels.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 03:22 schreef Redbaron het volgende:
onderweg naar frankrijk, 5 klanten ri regio marseille
iig beter dan een stel koelagregatenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezellig bij die luidruchtige krekels.
Jep! kom maar op de koffie.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:34 schreef Iuc het volgende:
Oh ja, overnachting vlakbij Bergen op Zoom
Hint hint hint
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:58 schreef Iuc het volgende:
[..]
Ik sta bij t ankertje
Kom maar een biertje drinken
Ik zat er nog aan te denkenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als Luc nog Druppelkut was geweest dan had Vannelle een hele rare avond gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |