Hoe is het met je gefiets?quote:
Hoezo? Je mag me best laten zweten, maar zonder andere zwetende kerels om me heen..quote:
Lui zweet bestaat niet, bedoel je?quote:
Top! Gisteren 30 km, helaas iets te lang over gedaan (1,5 uur) maar wel gedaanquote:
Dat laatste is belangrijker, al doe je er 4 uur overquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lui zweet bestaat niet, bedoel je?![]()
[..]
Top! Gisteren 30 km, helaas iets te lang over gedaan (1,5 uur) maar wel gedaan
Ik bedoelde die mensen die op de bank liggen/ nog niet gedoucht hebben et cetera.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoezo? Je mag me best laten zweten, maar zonder andere zwetende kerels om me heen..
Jawel. Het stinkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lui zweet bestaat niet, bedoel je?![]()
Ja, dat is waar. Het weer is inderdaad helemaal kut, ik ben ook al met de auto naar mijn werk en dat zint me nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef ArTiC het volgende:
Dat laatste is belangrijker, al doe je er 4 uur over
Als het nog lang blijft regenen koop ik een waterfiets
Anyone in particular?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die mensen die op de bank liggen/ nog niet gedoucht hebben et cetera.
Dat is gewoon oud zweet hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
Jawel. Het stinkt.
Vers zweet, van een man die net klaar is met trainen ruikt veel beter
En dan samen douchen
Jij bijvoorbeeld.quote:
Hou ooooooooooppppppp, ik moet me concentreren op mn werkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vers zweet, van een man die net klaar is met trainen ruikt veel beter
En dan samen douchen
Ik hang ook op de bank, en heb vanmorgen al gedouched..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die mensen die op de bank liggen/ nog niet gedoucht hebben et cetera.
NSFWquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hou ooooooooooppppppp, ik moet me concentreren op mn werk
ik heb een trainer voor binnen maar ik wil naar buiten!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Het weer is inderdaad helemaal kut, ik ben ook al met de auto naar mijn werk en dat zint me niet
Haha nou dan zit ik wel goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:18 schreef Kluts het volgende:
Mannen zijn op hun leukst wanneer ze druk bezig zijn.
En als ze daarbij ook nog zweten.
Ik zou betere dingen weten dan daar gaan zitten internettenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:19 schreef Graseter het volgende:
Ik zit lekker buiten in Frankrijk in de zon.
Ik heb vakantie. Ik mag datquote:
En binnen doe je nu niets?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
ik heb een trainer voor binnen maar ik wil naar buiten!!
Ik kom net uit het zwembad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou betere dingen weten dan daar gaan zitten internetten
Jij doucht niet gewoon daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Stakky het volgende:
* Stakky komt net terug van de sportschool, en gaat nu douche![]()
gm trouwens
de hele dag te fokken..... ja we weten hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:19 schreef Graseter het volgende:
Ik zit lekker buiten in Frankrijk in de zon.
werkenquote:
Not Suitable For Workquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
*denk*
Nee, die afkorting ken ik nog niet...
Je fobo is leegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Stakky het volgende:
gm trouwens
Hell? Wat dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Yuki het volgende:
Ik heb vakantie. Ik mag dat
Vanaf september wordt het weer hell
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef rival het volgende:
oh jullie houden van zweet.... moet je mij eens ruiken na een hele dag garage
Dat dus!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef Stakky het volgende:
gm trouwens
Ja inderdaad. Wil je dat niet meer doen?!quote:
Doe ik ook (bijna) nooit.quote:
Ja nu ja. Maar vanavond, als het regent? Gewoon fietsen met je reetquote:
Studie begint weer. Drukste master die er is aan de faculteitquote:
Dat wist je al.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha nou dan zit ik wel goed.
Ik zeur nooit!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:23 schreef YipYip het volgende:
[..]
Studie begint weer. Drukste master die er is aan de faculteit
Ze loopt er al weken over te zeuren
Ik heb net gezwommen en ben vanochtend naar een of andere markt geweest. Vanmiddag gaan we ook naar een of andere stad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
de hele dag te fokken..... ja we weten het
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:23 schreef rival het volgende:
Ik denk het niet, je hebt mij nooit stinkend meegemaakt
oh wacht.. never mind![]()
Eigen douche > Sportschooldouchequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:24 schreef Stakky het volgende:
[..]
Woon er 2 minuten lopen vandaan, dus waarom zou ik?
Idem! Hou er niet van om daar te douchen... beuh...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 doucht ook thuis na een bezoek aan de sportschool
Leer je eindelijk wat buitenspel isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vanaf volgende week ergens weer naar de sportschool. Eindelijk
Wat is er dan mis met de douches daar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Idem! Hou er niet van om daar te douchen... beuh...
Ik snappum nietquote:
sport-schoolquote:
Dat was alleen grappig geweest als ik sport SPATIE school had getyptquote:
Zeker jij zou moeten weten dat ik niet grappig benquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat was alleen grappig geweest als ik sport SPATIE school had getypt
Ik hou hoop, Artic, ik hou hoop.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:37 schreef ArTiC het volgende:
Zeker jij zou moeten weten dat ik niet grappig ben
misschien is er al 10kg af bij ze en zijn ze daar trots op?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, ik snap dat niet zo goed. Ik lees mee op een afval-site en gek genoeg hebben de dikste vrouwen, de meeste foto's erop staan. Ben ik dan zo achterlijk dat ik met 10 kilo te zwaar al geen foto's meer van mezelf wil laten maken?
Brand een kaarsje voor mequote:
Ja, dat zou kunnen. Maar goed, ik ben raarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:40 schreef ArTiC het volgende:
misschien is er al 10kg af bij ze en zijn ze daar trots op?
Ik ben gewoon een beetje preuts denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met de douches daar?
Ik douche er niet omdat het muntjes kost. ( goedkope sportschool )
Nee hoor...ik heb datzelfde gevoel en ik ben manquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar goed, ik ben raar
Ik ben alles behalve preuts, maar ik vind mijn eigen douche gewoon 100.000x fijner.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben gewoon een beetje preuts denk ik
Dat ook. Ik douche ook graag 3 jaar lang.. dat plus dat ik me daar dan niet prettig voel... Nee. Ik ga gewoon in mn sportkloffie naar huis. Thuis kleding meteen in de wasmand en ik zo hup onder de douchequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve preuts, maar ik vind mijn eigen douche gewoon 100.000x fijner.
niet raar, een beetje onzeker denk ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen. Maar goed, ik ben raar
Gek genoeg is het lang niet meer zo erg als het wasquote:
quote:De examencommissie heeft inmiddels je aanvraag bachelordiploma beoordeeld en goedgekeurd.
Dit betekent dat je bent afgestudeerd in de bachelor Rechtsgeleerdheid op 30 juni 2010. Van harte gefeliciteerd met dit resultaat!
Gefeliciteerd!!quote:
Das juist goed!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gek genoeg is het lang niet meer zo erg als het was
Het is niet zo dat ik me schaam voor mn lichaam ofzo, maar niet iedereen hoeft het naakt te zien... denk ik... ik snap mezelf ook niet altijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb er zelf nooit zo,n problemen mee. Denk dat ik me op een naaktstrand prima op m'n gemak zou voelen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:50 schreef Spirit82 het volgende:
Das juist goed!!
Je GROEIT!! (en dan bedoel ik niet in de breedte)
Vind ik niet gekquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gek genoeg is het lang niet meer zo erg als het was
Ach, ik heb ooit in m,n onderbroek in de lokale disco staan te dansen omdat ik er gratis drank voor zou krijgen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik me schaam voor mn lichaam ofzo, maar niet iedereen hoeft het naakt te zien... denk ik... ik snap mezelf ook niet altijd
Uiteindelijk zou ik me daar ook prima bij voelen denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb er zelf nooit zo,n problemen mee. Denk dat ik me op een naaktstrand prima op m'n gemak zou voelen.
Sletquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, ik heb ooit in m,n onderbroek in de lokale disco staan te dansen omdat ik er gratis drank voor zou krijgen.
Omdat ik ouder word?quote:
Hahaha, inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Memento-Mori het volgende:
en ook best goed voor je eigenwaarde
Voor een breezer ben ik helemaal van jou.quote:
Hahaha, zelfs zonder breezer als ik dat zou willenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Voor een breezer ben ik helemaal van jou.
Er lopen wel mensen rond waardoor je je gaat beseffen dat je helemaal niets hebt om je druk om te makenquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er lopen wel mensen rond waardoor je je gaat beseffen dat je helemaal niets hebt om je druk om te maken
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag
[..]
doet een dansje
Ik heb enkel een vaag fotootje van je gezien. Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dame.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hahaha, zelfs zonder breezer als ik dat zou willen![]()
Ik heb een bepaalde pm bewaard voor eventueel latere incassatie, meneertjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik hheb enkel een vaag fotootje van je gezien. Ik zou er maar niet zo zeker van zijn dame.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde pm bewaard voor eventueel latere incassatie, meneertje
PM's!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde pm bewaard voor eventueel latere incassatie, meneertje
quote:
Maar jij bent zo vreselijk chagarijnig de laatste tijd dat ik niet zeker weet of daar nog wel lol aan is...quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij bent zo vreselijk chagarijnig de laatste tijd dat ik niet zeker weet of daar nog wel lol aan is...
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
PM's!!
ze zouden verboden moeten worden
sorry dat ik dit doe maar het is chagrijnigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar jij bent zo vreselijk chagarijnig de laatste tijd dat ik niet zeker weet of daar nog wel lol aan is...
Crap... dat is waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
sorry dat ik dit doe maar het is chagrijnig
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:10 schreef rival het volgende:
sorry dat ik dit doe maar het is chagrijnig
Nee hoor, ik ga je bij de eerste de beste spelfout die jij maakt gewoon genadeloos afstraffen. Dat snap je wel.quote:
Als je het maar laat!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef rival het volgende:
ja want als ik toch eens PM's openbaar maak
It won't take longquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
Nee hoor, ik ga je bij de eerste de beste spelfout die jij maakt gewoon genadeloos afstraffen. Dat snap je wel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
ja want als ik toch eens PM's openbaar maak
en die komen er gerustquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga je bij de eerste de beste spelfout die jij maakt gewoon genadeloos afstraffen. Dat snap je wel.
Charme-offensief??quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:13 schreef Feitosa het volgende:
En je moet niet denken dat ik in het dagelijks leven zo ben als hier.
FOk is enkel om ff lekker ongenuanceerd te ventileren.
Nee, hoezo?quote:
Heb ik foto'squote:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag
[..]
doet een dansje
Failquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
En ik heb nog even van vannacht terug gelezen
Nee, dat doe ik altijd. Niet alles maar wel even snel kijken of er vlak na mijn vertrek nog over iets door gepraat is.quote:
Jebquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:19 schreef rival het volgende:
Heb je dat zwarte setje nog dat ik nu voor me zie op de foto?
En ik heb het ook gelezen en vind dat HW gelijk heeftquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:23 schreef RealZeus het volgende:
En ik heb nog even dis discussie van HW en jou van vannacht terug gelezen en jij hebt gelijk.
Oke, niet meer dreigen hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb![]()
[..]
En ik heb het ook gelezen en vind dat HW gelijk heeft
Ik ga het nu even lezen danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb![]()
[..]
Dat mag je vinden. Ik ken mezelf en zeker bij vrouwen waar ik niks mee heb kan ik prima de verleiding weer staan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeb![]()
[..]
we praten niet over je als je weg bent, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik altijd. Niet alles maar wel even snel kijken of er vlak na mijn vertrek nog over iets door gepraat is.
oh wacht.. misschien heeft HW toch geen gelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik ken mezelf en zeker bij vrouwen waar ik niks mee heb kan ik prima de verleiding weer staan.
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die dat niet kunnen maar ik weet dat ik het kan.
Maar wees eens eerlijk, is er ooit één van die vrouwen geweest die overduidelijk seks met je wilde? Mocht een vrouw overduidelijk seks met je willen, dan denk ik dat jij, je type of niet je type toch voor de bijl gaat. Maar ja, dat wist je al, want zoals ik al zei, ik vind dat HW gelijk heeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
Dat mag je vinden. Ik ken mezelf en zeker bij vrouwen waar ik niks mee heb kan ik prima de verleiding weer staan.
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die dat niet kunnen maar ik weet dat ik het kan.
Ow, was dat het? Dan ben ik het eens met HWquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wees eens eerlijk, is er ooit één van die vrouwen geweest die overduidelijk seks met je wilde? Mocht een vrouw overduidelijk seks met je willen, dan denk ik dat jij, je type of niet je type toch voor de bijl gaat. Maar ja, dat wist je al, want zoals ik al zei, ik vind dat HW gelijk heeft.
is dat het? hoe lelijk is de betreffende vrouw?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
Mocht een vrouw overduidelijk seks met je willen, dan denk ik dat jij, je type of niet je type toch voor de bijl gaat.
Nee, ik weet zeker dat ik niet voor de bijl ga.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar wees eens eerlijk, is er ooit één van die vrouwen geweest die overduidelijk seks met je wilde? Mocht een vrouw overduidelijk seks met je willen, dan denk ik dat jij, je type of niet je type toch voor de bijl gaat. Maar ja, dat wist je al, want zoals ik al zei, ik vind dat HW gelijk heeft.
Het ging om GvsE, volgens mij. RZ zei dat zij zijn type niet is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:34 schreef rival het volgende:
is dat het? hoe lelijk is de betreffende vrouw?
in het algemeen of RZ afhankelijk?
Je kunt me toch niet overtuigen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef RealZeus het volgende:
Nee, ik weet zeker dat ik niet voor de bijl ga.
waarom weet je dat zo zeker? ben je ooit in zown positie geweest?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
oh schattige marietjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het ging om GvsE, volgens mij. RZ zei dat zij zijn type niet is.
Dit betrof GvsE inddquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, ik val absoluut niet op bitchy types en zeker niet als ze dat ook nog uitstralen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je in de situatie gestaan hebt hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, als ik er niks mee heb, kan ze nog zo d'r best doen maar dan wordt het toch echt niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
GvsE vind ik absoluut niet bitchy, eerder een onzeker jong meisje dat een stoer frontje opzetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, ik val absoluut niet op bitchy types en zeker niet als ze dat ook nog uitstralen.
Bitchy types zijn vaak lang niet zo bitchy als ze lijken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Klopt, ik val absoluut niet op bitchy types en zeker niet als ze dat ook nog uitstralen.
Precies, daarom vroeg ik ook of er ooit iemand was geweest die overduidelijk seks met hem wilde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ripley het volgende:
Dat weet je pas zeker als je in de situatie gestaan hebt he
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
GvsE vind ik absoluut niet bitchy, eerder een onzeker jong meisje dat een stoer frontje opzet
Nee klopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ang3l het volgende:
RZ is geen echte man.
Echte mannen weerstaan the pussy niet.
Ben jij ook maagd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Stakky het volgende:
Ik heb dat ook, als ik er niks mee heb, kan ze nog zo d'r best doen maar dan wordt het toch echt niks.
Ze doet Bitchy, ik ben er niet van overtuigd dat ze het ook echt is als het daar op aan zou komen..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
OK ok, misschien ben je de uitzondering, maar ik denk nog steeds dat het IRL anders is, je beoordeelt dr nu op basis van foto's maar in het echt kan 1 oogopslag, glimlach opeens het verschil maken. .quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het pas zeker als ik het mee gemaakt heb, maar jullie , die mij totaal niet kennen weten wel zeker dat ik het wel doe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je in de situatie gestaan hebt he
Hier net zo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:37 schreef Stakky het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, als ik er niks mee heb, kan ze nog zo d'r best doen maar dan wordt het toch echt niks.
je moest eens weten hoe het voelt als een vrouw ineens duidelijk aangeeft sex met je te willenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jaja, ik weet het pas zeker als ik het mee gemaakt heb, maar jullie , die mij totaal niet kennen weten wel zeker dat ik het wel doe.
ligt totaal aan het uiterlijk, en hoe ze het aangeeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe het voelt als een vrouw ineens duidelijk aangeeft sex met je te willen
Nee hoor, op de foto's ziet ze er best leuk uit maar haar uitstraling en hoe ze doet bevalt me niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK ok, misschien ben je de uitzondering, maar ik denk nog steeds dat het IRL anders is, je beoordeelt dr nu op basis van foto's maar in het echt kan 1 oogopslag, glimlach opeens het verschil maken. .
Das ook de reden waarom ik nog nooit heb gedated via het fobo/FOK!, ik moet iemand in het echt zien..
Maar goed, ik pretendeer je niet zo goed te kennen, maar ik blijf wel achter mijn mening staan.
zoals jijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bitchy types zijn vaak lang niet zo bitchy als ze lijken.
Dan is het een compleet ander verhaal.quote:
Kluts is niet bitchy, Kluts is eerlijk. En dat is een goed ietsquote:
Dat inderdaad. Vrouwen waar ik niks van moet hebben doen me ook niks.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef Stakky het volgende:
[..]
ligt totaal aan het uiterlijk, en hoe ze het aangeeft.
Als ik niks van d'r moet hebben, dan gaat dat ook niet opeens veranderen als ze aangeeft sex te willen.
Dat bedoel ik nou juist, haar uitstraling zie je niet via een fotoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, op de foto's ziet ze er best leuk uit maar haar uitstraling en hoe ze doet bevalt me niet.
En dat is voor mij een enorme afknapper.
Ik weet ook wel dat er zat mannen met net zo'n grote bek zijn als ik, maar als het puntje bij het paaltje komt, ze de dame in kwestie haast smeken om door te gaan.
Dat sowieso! ik hou van eerlijke directe mensenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kluts is niet bitchy, Kluts is eerlijk. En dat is een goed iets
Ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso! ik hou van eerlijke directe mensen
Slijmbalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Dat sowieso! ik hou van eerlijke directe mensen
Nee, maar hoe ze overkomt, dat maakt bij mij mensen mooi of lelijk. Ze komt ook over als een enorme heks en dan heb ik al gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou juist, haar uitstraling zie je niet via een foto.
Uitstraling is de manier van doen, lichaamstaal, ook stem etc. Dat kan je niet beoordelen via een foto, ik vond (stom voorbeeld, I know) Chantal Janzen gewoon een chick, tot ze naast me stond, met me praatte en lachte, toen pas zag ik hoe mooi ze eigenlijk is (was wel een tijdje terug, pre-koter).
Ach,zolang het puur voor de sex is,zonder gezeik achteraf...Dan prikken wij mannen graag door dat bitchy heen hoor. Al is een bitch,tegen de tijd dat ze met iemand naar bed willen,nooit zo bitchy meer hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, op de foto's ziet ze er best leuk uit maar haar uitstraling en hoe ze doet bevalt me niet.
En dat is voor mij een enorme afknapper.
Ik weet ook wel dat er zat mannen met net zo'n grote bek zijn als ik, maar als het puntje bij het paaltje komt, ze de dame in kwestie haast smeken om door te gaan.
Ook zonder GHB, geef maar toequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou zelfs ik ga overstag als GvsE op d'r knietjes gaat voor me (en ik een krat bier opheb en in 1 van de flesjes GHB zat)
uhu maar da's weer een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Vrouwen waar ik niks van moet hebben doen me ook niks.
Een ander verhaal wordt het als ik haar ook maar enigzins aardig vind natuurlijk.
Vind het nogal hard zoals je over iemand oordeelt, maar goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar hoe ze overkomt, dat maakt bij mij mensen mooi of lelijk. Ze komt ook over als een enorme heks en dan heb ik al gegeten en gedronken.
Nee, drop the act, daar heb je meer aan.quote:
Ik denk dan altijd: als ze hier bitchy zijn zijn ze het in bed ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach,zolang het puur voor de sex is,zonder gezeik achteraf...Dan prikken wij mannen graag door dat bitchy heen hoor. Al is een bitch,tegen de tijd dat ze met iemand naar bed willen,nooit zo bitchy meer hoor.
Hoor je wel eens
Dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het nogal hard zoals je over iemand oordeelt, maar goed.
Nog een punt is dat op het moment dat (wel beetje aantrekkelijke vrouw, geen spook of zeekoe) je eenbeetje opgeilt je ene brein de controle overgeeft aan het brein tussen je benen.
Maar goed, ik ga je niet kunnen overtuigen, dat moet een chick maar doen op een meet.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
Ik zal altijd wel bij tijd en wijle soms bitchy zijn, maar dat is iedereen.
Hier klink je gewoon heel erg verbitterd hoor.. nofi.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd: als ze hier bitchy zijn zijn ze het in bed ook.
En daarbij lijkt het me ook zo'n type die uitgebreid gaat vertellen hoe slecht het was, afgezien het feit of het dat was of niet.
Nuchter nietquote:
HW, op het forum beoordeel je iemand aan de hand van zijn/haar posts.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vind het nogal hard zoals je over iemand oordeelt, maar goed.
Nog een punt is dat op het moment dat (wel beetje aantrekkelijke vrouw, geen spook of zeekoe) je eenbeetje opgeilt je ene brein de controle overgeeft aan het brein tussen je benen.
Maar goed, ik ga je niet kunnen overtuigen, dat moet een chick maar doen op een meet.
dus je wilt wel maar durft nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef RealZeus het volgende:
En daarbij lijkt het me ook zo'n type die uitgebreid gaat vertellen hoe slecht het was, afgezien het feit of het dat was of niet.
jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef Kluts het volgende:
Ik zal altijd wel bij tijd en wijle soms bitchy zijn,
Nee hoorquote:maar dat is iedereen.
Your loss, denk ik danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nuchter nietZoenen wel hoor. Sex niet.
Zit er een brein tussen mijn benen?!?!?quote:
Ik ken haar niet goed ofzo,maar ik heb niet het idee dat ze zo evil is al je nu denktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd: als ze hier bitchy zijn zijn ze het in bed ook.
En weer ondermijn je je eigen mening, je beoordeelt dr adhv dr posts, maar je hebt dus geen idee hoe ze IRL isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
HW, op het forum beoordeel je iemand aan de hand van zijn/haar posts.
En inderdaad, je gaat mij niet overtuigen.
Ik was eerder wel gewoon een takkewijf, of iig ik deed heel goed alsof.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit bitchy gevonden, ook niet toen ik je nog helemaal niet kon en alleen maar je posts voorbij zag komen.
Grote mond en brutaal ?
Bitchy ?
Maar tettertina, you and I can never be!quote:
Moet je haar wel aantrekkelijk vinden en aantrekkelijk is bij mij ook de uitstraling en gedrag.quote:
Lees jij wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ken haar niet goed ofzo,maar ik heb niet het idee dat ze zo evil is al je nu denkt
Nee, da's meer onzekerheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier klink je gewoon heel erg verbitterd hoor.. nofi.
Duhuhquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit er een brein tussen mijn benen?!?!?
Ik ookquote:
Ik heb het toch ook niet over mezelf, schattekequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar tettertina, you and I can never be!
Jij hebt Krea! Ik heb mezelf!
quote:
Ew *kreukelt neusje*quote:
Mij hou je niet voor de gek !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was eerder wel gewoon een takkewijf, of iig ik deed heel goed alsof.
Soort houding die je jezelf aanmeet, maar dat schiet niet op.
Goed, laat ik het dan zo zeggen: adhv haar post gedrag hier zou ik haar niet doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En weer ondermijn je je eigen mening, je beoordeelt dr adhv dr posts, maar je hebt dus geen idee hoe ze IRL is. En dus ook niet hoe jij reageert op dr kont tegen je kruis oid
.
GvsE and me?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over mezelf, schatteke
Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:53 schreef Ang3l het volgende:
Maakt het overigens wat uit of RZ overstag zou gaan als GvsE zich op hem werpt?
Is that even a likely situation in the near future?
wees maar niet bang, ik ben niks in die richting van planquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed, laat ik het dan zo zeggen: adhv haar post gedrag hier zou ik haar niet doen.
Ook niet als ze haar kont tegen mijn kruis drukt. Sterker nog, doet ze dat dan duw ik haar weg.
okquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Goed, laat ik het dan zo zeggen: adhv haar post gedrag hier zou ik haar niet doen.
Ook niet als ze haar kont tegen mijn kruis drukt. Sterker nog, doet ze dat dan duw ik haar weg.
I know, maar tegen jou ben ik natuurlijk hoe dan ook lief.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mij hou je niet voor de gek !
Ik was niet van plan het te proberen. Maar vooralsnog denk ik dat HW gelijk heeft. Sommige gevoelens zijn gewoon als een oerinstinct en daar hoort een seksdrive gewoon bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet je haar wel aantrekkelijk vinden en aantrekkelijk is bij mij ook de uitstraling en gedrag.
Niets ten nadele van jou: ik vind je heul aardig, maar je hebt niet de uitstraling waarvan ik denk![]()
Jou zou het dus ook niet lukken.
En dat is geen mooi/niet mooi discussie maar gewoon een kwestie van uitstraling.
Nou dan!quote:
Oh, dat wist ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GvsE and me?
Dat gaat ook nooit gebeuren want ik moet haar neefje anaal uiteenscheuren.
En RZ en GvsE? Wie weet!
Gelukkig heb ik een hoop zelfbeheersing opgebouwd de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was niet van plan het te proberen. Maar vooralsnog denk ik dat HW gelijk heeft. Sommige gevoelens zijn gewoon als een oerinstinct en daar hoort een seksdrive gewoon bij
Kon?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit bitchy gevonden, ook niet toen ik je nog helemaal niet kon en alleen maar je posts voorbij zag komen.
Grote mond en brutaal ?
Bitchy ?
Die invloed hebben we op elkaar he.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
I know, maar tegen jou ben ik natuurlijk hoe dan ook lief.
Ja, kon ja, goed gelezen Godtje.quote:
Scherp !quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet beter aan jou vragen?![]()
Wie dan wel? Want dat lijkt me belangrijker in jouw situatiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
weet je zeker dat het zelfbeheersing is en niet angst dat je tegenhoud? Niet lullig maar serieus bedoeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hoop zelfbeheersing opgebouwd de afgelopen jaren.
Iedere regel heeft een uitzonderingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een hoop zelfbeheersing opgebouwd de afgelopen jaren.
Genoeg anderen. En nee, ik noem geen namen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wie dan wel? Want dat lijkt me belangrijker in jouw situatie
Ik vind het wel typerend trouwens dat je mensen zo enorm in een hoekje duwt terwijl je slechts een flinter van hun persoonlijkheid hebt gezien. Doe je dat altijd? Want ik kan je verzekeren dat je dan een hoop leuke mensen misloopt
Dat kon ik heul nie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, kon ja, goed gelezen Godtje.
[..]
Kon is in het zinsverband dat jij gebruikte, een niet bestaand woordquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die invloed hebben we op elkaar he.![]()
Maar ook voordat wij samen waren heb ik geen enkele keer bij een post van je gedacht : ''jezus wat een bitch'', maar misschien dat mijn definitie van bitch anders is ofzo, kan ook.
Maar we dwalen af geloof ik.
[..]
Ja, kon ja, goed gelezen Godtje.
[..]
Scherp !
Marietjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je zeker dat het zelfbeheersing is en niet angst dat je tegenhoud? Niet lullig maar serieus bedoeld
En jij gaat te vaak serieus in op dingen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon is in het zinsverband dat jij gebruikte, een niet bestaand woord
Als ik diegene niet leuk vind is het zelfbeheersing. En daar hoef ik dan weinig moeite voor te doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je zeker dat het zelfbeheersing is en niet angst dat je tegenhoud? Niet lullig maar serieus bedoeld
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Tis een beetje een discussie van lek m'n vestje
Net zo ver van ieders bed als: Als Ripley nou eens voorover zou buigen voor Ang3l, zou die dan op de lillende lapjes kloppen met z'n kleffe dop?
Dat gaat niet gebeuren! Waarom zouden we er dan over nadenken!
..... ik dacht er over na...........
Als jij geen homo was zou jij dat echt wel doenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Tis een beetje een discussie van lek m'n vestje
Net zo ver van ieders bed als: Als Ripley nou eens voorover zou buigen voor Ang3l, zou die dan op de lillende lapjes kloppen met z'n kleffe dop?
Dat gaat niet gebeuren! Waarom zouden we er dan over nadenken!
..... ik dacht er over na...........
Ongetwijfeld. Maar dan wel bij leuke vrouwen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere regel heeft een uitzondering
Jij bent een tukker, ga jij die jongen nu vertellen wat ABN is?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat mijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij gaat te vaak serieus in op dingen.
hallo Pieter-Janquote:
Ja... Nogal omgekeerde wereld hequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent een tukker, ga jij die jongen nu vertellen wat ABN is?
Kon is Rotterdams voor kende... zover ik weet .quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
ja, maar als je iemand niet leuk vind is er ook geen zelfbeheersing nodigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik diegene niet leuk vind is het zelfbeheersing. En daar hoef ik dan weinig moeite voor te doen.
Ik zou het eng vinden als je dat wel was.quote:
Je zou een mooi koppel maken met ZzZsamZzZquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kon is Rotterdams voor kende... zover ik weet .
Ja, maar ik ken het verschil tussen kunnen en konnen niet, ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo extreem, ik "ken" een aantal mensen van hier, maar zelfs Rip en ik die elkaar al tig jaar kennen doen soms anders tegen elkaar dan IRL.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Genoeg anderen. En nee, ik noem geen namen.
Dat zal, maar doet niet iedereen dat?
Ja, angst en onzekerheid.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Vergeet kennen niet. Of kon je die nog niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken het verschil tussen kunnen en konnen niet, ofzo.
Ik zeg : LB
Zoiets als; Ang3l gaat hetero dingetjes doen omdat RZ het niet doet.quote:
Ook als ze lelijk is en je moet niks van d'r hebben? Hoe goed ze ook d'r best doet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:02 schreef Feitosa het volgende:
Nou , als er een redelijk leuk vrouwtje met d'r kont tegen mij aan schuurt dan maak ik d'r wel werk van hoor.
zover ik begreep ging het over het feit dat ik een bitch ben, of me voordoe als een bitch en dat RZ me daarom nooit zal neuken ofzoietsquote:
Nee klopt, maar dat snappen ze hier niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar als je iemand niet leuk vind is er ook geen zelfbeheersing nodig
Wat schattigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Le-zen, een LEUK vrouwtje. natuurlijk niet alles wat vrouwelijk isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef Stakky het volgende:
[..]
Ook als ze lelijk is en je moet niks van d'r hebben? Hoe goed ze ook d'r best doet?
Maak je er dan nog steeds werk van?
Je weet het simpelweg niet!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar dan wel bij leuke vrouwen.
Het zou toch wel tegenhouden tot een privé meet? Een openbare meet er voor afslaan zou een beetje debiel zijn ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet zo extreem, ik "ken" een aantal mensen van hier, maar zelfs Rip en ik die elkaar al tig jaar kennen doen soms anders tegen elkaar dan IRL.
Natuurlijk beoordeel ik de FOK!user, maar niet per definitie de persoon erachter, daarvoor heb ik teveel verschillen gezien op meets.
Ik zou iig niet zomaar (tis maar een voorbeeld) keihard GvE afkraken, wie weet is het wel vuurwerk als jullie elkaar IRL zouden spreken. Zou toch zonde zijn als ze nu een hekel aan je zou krijgen.
Lastig he, dat lezen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef Stakky het volgende:
[..]
Ook als ze lelijk is en je moet niks van d'r hebben? Hoe goed ze ook d'r best doet?
En dat kwam weer voort uit jouw opmerking van vannacht waarin jij stelde dat jij alle mannen kon versieren.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zover ik begreep ging het over het feit dat ik een bitch ben, of me voordoe als een bitch en dat RZ me daarom nooit zal neuken ofzoiets
Dikke tieten en een tijgerleggingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef Stakky het volgende:
Weer zoiets wat niet gaat gebeurenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou een mooi koppel maken met ZzZsamZzZ
ik kreeg van hogerehand door dat ik hier moest zijnquote:
ja maar de discussie ging toch over het feit of een man overstag zou gaan als het geen leuk vrouwtje isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Le-zen, een LEUK vrouwtje. natuurlijk niet alles wat vrouwelijk is.
Zulks een Griekse Tragedietmquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zover ik begreep ging het over het feit dat ik een bitch ben, of me voordoe als een bitch en dat RZ me daarom nooit zal neuken ofzoiets
jij moet ook echt alles serieus opvatten he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat kwam weer voort uit jouw opmerking van vannacht waarin jij stelde dat jij alle mannen kon versieren.
Nee, en jullie weten het wel zeker. Flikker toch op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Je weet het simpelweg niet!!!
en dan kan je nog 20 keer zeggen dat jij jezelf beter kent, maar je weet het niet
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dankquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets als; Ang3l gaat hetero dingetjes doen omdat RZ het niet doet.![]()
En hoi
Neuh, maar zo ontstond de discussie wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij moet ook echt alles serieus opvatten he?
En toch he... toch denk ik dat GvsE dat kan, als ze dat echt zou willen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat kwam weer voort uit jouw opmerking van vannacht waarin jij stelde dat jij alle mannen kon versieren.
RZ wil gewoon niet neuken! Die wil knuffelen en een diepgaande relatie! Daar past neukuh heul nie bijquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef Lily-Ella het volgende:
RZ wil GvsE niet neuken?
Waar gaat de wereld heen?en
euhm, jij schreeuwt zelfbeheersing? ;lquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dat snappen ze hier niet.
Je kan echt niet begrijpend lezen he? Het gaat om een in ieder geval redelijk aantrekkelijk meisje in dit hele voorbeeld. Niet perse iemands type, maar gewoon een redelijk tot leuke meid om te zien. En JA ik weet dat het voor iedereen anders is...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef Stakky het volgende:
[..]
ja maar de discussie ging toch over het feit of een man overstag zou gaan als het geen leuk vrouwtje is![]()
toch?
En het verschil tussen kennen, kannen, kunnen ze niet was het.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wanneer jij en ik sex gaan hebben in je maffia auto.quote:
ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch he... toch denk ik dat GvsE dat kan, als ze dat echt zou willen.
Jammer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
RZ wil gewoon niet neuken! Die wil knuffelen en een diepgaande relatie! Daar past neukuh heul nie bij
Zeg, blijf jij hetero's omturnen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer jij en ik sex gaan hebben in je maffia auto.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wanneer eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tot nu toe faalt hij, niks aan de hand.....quote:
Bij jou gelukkig welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe faalt hij, niks aan de hand.....
Gebaseerd op hoe ze hier doet? Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch he... toch denk ik dat GvsE dat kan, als ze dat echt zou willen.
Ook goed, het zal me aan mijn reet roesten allemaal eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
En het verschil tussen kennen, kannen, kunnen ze niet was het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |